.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

معرفی شهر قیصریه در ترکیه

این شهر که جمعیت آن بعد از سرشماری اخیر به بیش از یک میلیون نفر هم رسید از لحاظ مکانی در دامنه کوه ارجیس که دومین کوه مرتفع ترکیه می باشد واقع شده است و امروزه شهر قیصریه جز شهرهای صنعتی و مهم ترکیه به حساب می آید وشهری جذاب برای مسافران تور ترکیه آذر 94 میباشد. به دلیل دور بودن این شهر از دریا مردم بیشتر به کارهای تجاری پرداخته و پیشرفت قابل توجه ای در این زمینه داشته اند. قیصریه زادگاه معمار بزرگ سینان که  معمار معروف ترک در زمان عثمانی بود ، از بزرگترین آثار او مسجد سلیمیه در ادیرنه است . از مکانهای تاریخی که برای گردشگران تور ترکیه پاییز 94 مهم می باشد قلعه معروف در مرکز شهر از بازمانده های امپراتوری روم شرقی، مسجد، حمام و دانشکده طب و موزه تاریخی طب دانشگاه ارجیس، می توانید مشاهده کنید. از لحاظ نوع شهرسازی  این شهر جز شهرهای زیبای ترکیه بمی باشد . مسافران تورهای ترکیه با منظره های زیبای شهری را که شامل خیابان های پهن، درختکاری گسترده و  آپارتمان های زیبا و بزرگ میباشند برای مسافران تور ترکیه 94 قابل مشاهده می باشد. قسمت مرکزی شهر دیوارهای قلعه در اکثر آن بخش هنوز هم دیده می شودکه میان آن مسجدهای قدیمی و کاروانسراهایی وجود دارد که به کار گرفته میشوند .بعضی از بناهای جدید نیز در شهر که در کنار همین دیوار ها هستند از جمله مسجد بزرگ، مناره یا برج ساعت است . برای مسافران تورترکیه قیصریه در تابستان آب و هوای معتدل ولی زمستان آن سرد و برفی می باشد. از مراکز خرید این شهر می توان به کایسری فوروم، کایسری پارک اشاره کرد .



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: معرفی شهر قیصریه در ترکیه,دیدنی های ترکیه, اماکن دیدنی ترکیه, جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین مکان های دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 24 آبان 1394
.

هتل سوفیتلی دبی

هتل سوفیتلی دبی هتل 5 ستاره که در کنار دریای خلیج فارس قرار دارد و دارای امکانات روز هتلداری می باشد که شامل امکانات تفریحی و رفاهی است از جمله سرویس های کامل در اتاق های آن و رستوران های لوکس ، استخر سرباز ، تراس ، زمین گلف ، سونا ، ماساژ ، قایق ،خشکشویی ، پرستار بچه ، فروشگاه و . . . می باشد . مسافران تور دبی آذر 94 می توانند از این امکانات استفاده کرده و سفری راحت را در هتل سوفیتلی دبی تجربه کنند . برای علاقه مندان به غذاهای ایتالیایی قابل ذکر است رستوران روکوکو نیز در این هتل قرار دارد . همچنین این هتل دارای منظره های زیبایی می باشد و بالکن های اتاق های هتل رو به دریا نمای بسیار چشم نوازی دارد. یک نکته دیگر برای گردشگران تور دبی لحظه آخری، کارکنان هتل سوفیتلی دبی به چند زبان زنده دنیا مسلط هستند و به راحتی پاسخگوی نیاز های شما هستند.

 

مطالب مرتبط:

تور دوبی ارزان

تور مسافرتی دبی

تور دبی پاییز 94

هتل ابن بتوته گیت دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل سوفیتلی دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 24 آبان 1394
.

آکواریوم دبی

آکواریوم دبی در مرکز خرید لادبیمال که جز بزرگترین آکواريوم های جهان است که گنجایش آن به 10 میلیون لیتر آب می رسد . همچنین در این آکواریوم بیش از 33000 ماهی، در32.88 متر و ضخامت 75  جای میگیرد . آکواریوم دبی دارای  کوسه، سفره ماهی و انواع دیگر ماهی می باشد . مسافران تور زمستانی دبی می توانند با رفتن به این مرکز خرید از این آکواریوم دیدن کنند . در هنگام رفتن به این مکان شاهد بخش های مختلف آن خواهید بود که بخش اول آن  از طبقه ی هم کف مرکز خرید دبی مالی دیده می شود ، بخش دیگر آن تونل پنجاه متری آکواریوم است که وقتی داخل میشوید می توانید در دورتادور خود ماهی ها را ببینید . ما به گردشگران تور دبی آذر 94 که به این مکان علاقه نشان کی دهند پیشنهاد میکنیم که از قایق های کف شیشه ای برای حرکت روی سطح آکواریوم و یا قفس های غواصی برای رفتن داخل آکواریوم، شنا کردن بین ماهیها البته اگر مدرک غواصی دارید استفاده کنید و نهایت لذت را ببرید . همچنین برای کسانی که حرفه ای نیستند یک مربی در اختیار آنها قرار میدهند و همچنین این مکان برای توریستهای تور دبی دی ماه 94 که علاقه ای به شنا ندارند می توانند درون یک مخزن شیشه ای مخصوص بین ماهی ها و کوسه ها بروند . می توانید یک روز هیجان انگیز و خاطره آفرین را در آکواریوم دبی تجربه کنید.

 
مطالب مرتبط:
 


:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: آکواریوم دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 24 آبان 1394
.

پارک آبی وادی وحشت دبی

پارک آبی وادی وحشت دبی

پارک آبی وادی وحشت دبی بیشتر از 23 نوع وسیله ورزشی و تفریحی دارد که اکثر آن ها به صورت پیوسته و در امتداد هم هستند. مسافران تور دبی زمستان 94 که علاقه مند به تفریح های آبی هستند با رفتن به این پارک می توانند با وسیله هایی که در امتداد هم هستند به طور پیوسته مدتی را بر روی آب حرکت کنند و نهایت لذت را ببرند و گردشگران تور دبی تعطیلات دی ماه 94 میتوانند سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنند.

پارک آبی وادی وحشت دبی

این پارک بین برج العرب و هتل ساحلی جمیرا واقع شده است که 5 هکتار وسعت دارد. پر هیجان ترین وسیله ی این پارک یکی از سرسره ای آبی آن می باشد که بلندترین سرسره آبی دنیا است که مسافران تور دبی دی ماه 94 هیجان و وحشت واقعی را در این سرسره آبی می توانند تجربه کنند. از دیگر وسایل پارک آبی وادی وحشت میتوان به 8 سرسره آبی انفجاری و منطقه موج سواری آن اشاره کرد.

پارک آبی وادی وحشت دبی

گردشگران تور دبی آذر 94 که علاقه مند به سرعت و هیجان هستند می توانند با سرعت 80 کیلومتر در ساعت بر روی سرسره سرعت این پارک حالت بی وزنی را تجربه کنند بدون اینکه کمترین آسیبی را ببینند. این سرسره بلندترین و پرسرعت ترین سرسره دنیا بعد از سرسره آبی امریکای شمالی می باشد که سی و سه متر ارتفاع دارد و برای گردشگران تور دبی تعطیلات پاییز 94 یک سقوط دل چسب , جذاب و در عین حال نفس گیر را برای هیجان به همراه یک آبشار به عمق وادی را فراهم میکند.

پارک آبی وادی وحشت دبی

مسافران تور دبی پاییز 94 خوب است بدانند که این پارک برنده جایزه بهترین طراحی پارک های آبی را از طرف انجمن نوآوری در ساخت پارک های آبی نیز شده است چون طراحی این پارک بر اساس افسانه سند باد صورت گرفته است.

پارک آبی وادی وحشت دبی

اگر اندکی به جزئیات آن توجه کنید متوجه می شوید که اجزای آن مانند شخصیت های کارتنی خلق شده اند که برای کمک به ساختار موضوع می باشند.


مطالب مرتبط:

 


:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پارک آبی وادی وحشت دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 24 آبان 1394
.

هتل آسیانا دبی

هتل آسیانا دبی هتلی 5 ستاره می باشد که در منطقه دیره دبی واقع شده است .این هتل دارای انکانات روز دنیا می باشد از جمله استخر روباز ، سونا و جکوزی ، مرکز بدنسازی است همچنین اتلق های راحت و مجهزی دارد که دارای سیستم تهویه دستشویی و حمام مدرن با لوازم بهداشتی می باشد که مسافران تور دبی آذر 94 رای چند رستوران شیک می باشد که غذاهای بسیار خوشمزه را برای میهمانان خود سرو می کند . مسافت این هتل تا فرودگاه 10 دقیقه می باشد . از جاذبه های توریستی که به این هتل نزدیک می باشد و برای گردشگران تور قشم دی 94 جذاب است منطقه شیخ زائد است که در 5 کیلومتری هتل آسیانا دبی قرار دارد. 

 

 

هتل البستان روتانا دبی

هتل البستان روتانا دبی هتل 5 ستاره می باشد که یکی از هتل های شیک دبی به شمار می رود که دارای بهترین امکانات روز هتل داری و تجهیزات مدرن است . از امکانات قابل ذکر این هتل می توان به 5 رستوران لوکس ، استخر روباز ، زمین های ورزشی مثل تنیس ، اسپا و . . . اشاره کرد . اتاق های هتل البستان روتانا دبی بسیار راحت و مجهز می باشد که مسافران توردبی می توانند سفری خوب را در این هتل تجربه کنند . از دیگر خدمات این هتل که به میهمانان خود ارائه کرده اند ماساژ ، وسایل بدنسازی ، سرو غذاهای لبنانی وتایلندی می باشد . برای گردشگران تور دبی پاییز 94 که قصد رفتن به سیتی سنتر دیره را دارند از هتل البستان روتانا دبی فقط 5 دقیقه با خودرو مسافت دارد. 

 

مطالب مرتبط:

قیمت تور دبی

تور دبی فوری

هتل زعبیل سرای دبی

هتل سوفیتلی دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: معرفی هتل های 5 ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 24 آبان 1394
.

روستای توریان قشم از مکانهای دیدنی جزیره قشم به شمار می رود که از لحاظ موقعیت مکانی در 31 کیلومتری جنوب غرب جزیره قشم واقع شده است . این روستا کشاورزی رواج دارد و کشاورزان به کاشت سیفی جات می پردازند و قابل ذکر است که زمین های آفتابگردان و نخلستان های زیبا گردشگران تورقشم را به روستای توریان قشم می کشاند .

 

تم سنتی قشم از جاذبه های گردشگری جزیره قشم می باشد که در اطراف بقعه پیر گورهای زیادی دیده می شود که مربوط به دوران مختلف اسلامی می باشد و روی گورها خطوط اولیه اسلامی و خط های زمان های پیشرفته اسلامی و هنرهای اسلامی به چشم می خورد . علاقه مندان به تاریخ و بناهای قدیمی با سفر تور لحظه آخری قشم می وانند شاهد شگفتی های تم سنتی قشم باشند .



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های توریستی قشم,دیدنی های قشم , جاذبه های گردشگری قشم , جاذبه های توریستی قشم , بهترین جاذبه های توریستی قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 24 آبان 1394
.

هتل آرمان قشم از لحاظ موقعیت مکانی در بلوار ساحلی شهر درگهان که دارای چشم اندازی بسيار زیبا و ديدنی نزدیک به  مجتمع های تجاری  می باشد و با بهترین امکانات هتلداری پذیرای میهمانان خود می باشد . هتل آرمان قشم جز اولین هتل های شهر درگهان می باشد که دارای اتاقهای راحتی برای مسافران تور قشم آذر 94 است که تعداد این اتاقها 27 عدد می باشد . از امکانات این هتل که قابل ذکر است می توان به تخت خواب های مناسب و دستگاه تلویزیون ، تلفن ، سیستم های گرمایشی و خنک کننده با تهویه مناسب ، یخچال و . . .  اشاره کرد . در کل اتاقهای هتل آرمان قشم دارای تجهیزات لازم و ضروری برای گردشگران تور قشم زمستان 94  می باشد . همچنین شما می توانید در کافی شاپ زیبا و جدید هتل آرمان قشم لحظات خوبی را سپری کنید.

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: هتل آرمان قشم,هتل های قشم, بهترین هتل های قشم , هتل های ارزان قشم , هتل های مجلل قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : mary
ت : یک شنبه 24 آبان 1394
.

تنگه عالی محمد قشم در نزدیکی تنگه چاهکو به دلیل عملیات و پدیده های زمین به شکل دیوارهایی نمایان در این تنگه به وجود آمده که به آن تنگه آب نما نیز می گویند . تنگه عالی محمد قشم در بخش غربی جزیره در روستای چاهو قرار دارد ، افرادی که با تور قشم آذر 94 به دیدن این جاذبه های طبیعی می روند گیاهان زیادی را در این تنگه مشاهده می کنند که نشان دهنده وجود آب بسیار در این مکان می باشد . قسمت شمال شرقی گنبد نمکی نمکدان به تنگه عالی محمد قشم می رسد . مسافران تور قشم دی 94 آنچه در این تنگه می بینند گسل و دره های کوچک و بزرگ متعدد می باشد .



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: تنگه عالی محمد قشم,دیدنی های قشم , جاذبه های گردشگری قشم , جاذبه های توریستی قشم , بهترین جاذبه های توریستی قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 24 آبان 1394
.

هتل گل پونه قشم هتلی 2 ستاره در جزیره قشم می باشد . از هتل های خوب و راحت با تجهیزات لازم می باشد . کارکنان این هتل تمام امکانات لازم را برای میهمانان خود فراهم می کنند و در ساعات مختلف پذیرای مسافرانتور قشم ویژه تعطیلات آبان 94  هستند . از مزیت های هتل گل پونه قشم نزدیک بودن آن به بازارهای قشم است . شما می توانید با قیمت مناسب این هتل را رزرو کنید .

آدرس هتل : چهارراه پرديس - خيابان فلسطين - اول خيابان گلشهر

 

 

 

هتل آپارتمان وانیا قشم هتل یک ستاره می باشد که از لحاظ موقعیت مکانی در بلوار امام قلی خان قشم بین مجموعه های تجاری سیتی سنتر و ستاره می باشد . از امکانات این هتل که برای میهمانان خود فراهم کرده است عبارتند از : اتاق های مجهز به وسایل لازم مثل یخچال ، تلویزیون ، اینترنت و از امکانات هتل کافی شاپ می باشد . مسافران تور قشم آذر 94 کی توانند هتل آپارتمان وانیا قشم را با قیمت مناسب رزرو کنند و سفری کم هزینه را در قشم تجربه کنند . فاصله این هتل تا فرودگاه 50 دقیقه با خودرو می باشد  و از اماکن دیدن نزدیک به هتل می توان جنگل دریایی حرا ، پارک زیتون نام برد. قابل توجه گردشگران تور قشم پاییز 94 که با کودک خود سفر می کنند هتل آپارتمان وانیا قشم برای اطفال زیر 5 سال هزینه ای دریافت نخواهد کرد .

 



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: هتل آپارتمان های قشم,هتل های قشم, بهترین هتل های قشم , هتل های ارزان قشم , هتل های مجلل قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 24 آبان 1394
.

لاک پشت های دریایی کیش

در سواحل زیبا و بی نظیر خلیج فارس به دلیل امنیت و آرامشی که وجود دارد آبزیان متنوعی در آن اسکان گزیدند. از جمله لاک پشت های دریایی که می توانید گونه های خاصی از آن ها را گردشگران تور کیش پاییز 94 در سواحل خلیج فارس مشاهده می کنند. لاک پشت نوک دار و لاک پشت سبز دو نوع لاک پشتی هستند که در سواحل خلیج فارس زندگی می کنند. علاوه بر این در قسمت جنوبی و غربی جزیره کیش و همچنین در نزدیکی دماغه غربی لاک پشت های بسیار بزرگ و غول پیکری وجود دارد که به راحتی برای مسافران تور کیش آذر 94 از بالای دیوارهای ساحلی قابل مشاهده هستند. یکی از جاذبه های جزیره زیبای کیش و صخره های ساحلی آن بویژه هنگام غروب آفتاب وفور لاک پشت های آن می باشد که توجه گردشگران تور کیش دی 94را به خود جلب می کند.

لاک پشت های دریایی کیش

مسافران تور کیش تعطیلات دی 94 جالب است بدانند که لاک پشت ها اولین چرخه اکوسیستم دریایی را تشکیل می دهند و برای بقای نسل انسان لازم و ضروری است. در حقیقت این موجودات عهده دار توازن زیست محیطی هستند و نبود آن ها انسان را با فاجعه ای جبران ناپذیر روبرو می کند. این مکان برای مسافران تور کیش زمستان 94 برای علاقه مندان در این زمینه جالب می باشد. لاک پشت ها به همراه کروکودیل ها و مارمولک ها مهره دارانی هستند که از 200 میلیون سال پیش پا به چرخه حیات گذاشتند و قدمت آن ها بیشتر از سایر خزندگان است. تنها خزندگانی که توانستند با زندگی در دریا سازش پیدا کنند مارهای دریایی و لاک پشت های دریایی هستند. اما با وجود این با خشکی همچنان در ارتباط هستند و برای تخم گذاری به سواحل شنی می روند و برای تنفس هم به سطح آب می آیند. گردشگران تور دقیقه 90 کیش میتوانند بازدید از این مکان را دربرنامه خود جای دهند.

لاک پشت های دریایی کیش

از دیگر مواردی که شاید برای مسافران تور کیش 94 جالب باشد تغذیه لاک پشت ها است که از دعروس دریایی , اسفنج ها , لارو سخت پوستان و نرم تنان و گیاهان دریایی و... استفاده می کنند. انتشار جغرافیایی لاک پشت ها در آب های گرم و نیمه گرم استوایی به ویژه خلیج همیشه فارس و دریای عمان است و پراکنش جهانی دارند.  این موجودات در سواحل شنی تخم گذاری می کنند زیرا سواحل جنوب شرایطی نامناسب دارد و همین امر باعث محدود شدن محل تخم گذاری لاک پشت ها شده است. از مسافران تور لحظه آخری کیش خواهشمند هستیم که برای بقای این لاک پشت ها از دست زدن به آن ها و شنا کردن در اطراف آن ها , تردد در زیستگاه آن ها , ریختن زباله در دریا , دست زدن یا برداشتن تخم لاک پشت ها , تعقیب کردن لاک پشت ها هنگام غواصی و... خودداری کنید. همچنین مسافران تور کیش پاییز 94 هنگام قایقرانی خود مراقب لاک پشت هایی که برای تنفس به سطح آب آماده اند باشند.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: لاک پشت های دریایی کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 24 آبان 1394
.

بوستان آهوان کیش

بوستان آهوان کیش منطقه ی تفریحی کیش در زمینی به مساحت دو هکتار واقع شده است و دارای فضای سر سبز و انواع گوناگون حیوانات نیز می باشد. در این بوستان همه حیوانات در قفس هستند و گردشگران تور کیش زمستان 94 می توانند از این مکان بازدید کنند. در بوستان آهوان کیش هفده قفس برای نگهداری از حیوانات وجود دارد. در این قفس ها حیواناتی مثل شیر , روباه , گوزن , میمون , شغال و انواع مختلف و گوناگون پرندگان نگهداری می شود. برای شما گردشگران تور کیش تعطیلات دی 94 جالب است بدانید که در این بوستان تنها آهوان هستند که آزادانه و خارج از قفس زندگی می کنند. علاوه بر این در بوستان آهوان کیش وسایل بازی نیز برای کودکان وجود دارد.


بوستان دانشوران کیش جز جاذبه های جزیره کیش می باشد که از بزرگترین بوستان هاى كيش است كه از لحاظ موقعیت مکانی روبرو به  بازار پرديس می باشد . سازمان منطقه آزاد كيش  در زمستان ماه سال 1376 اقدام به ساخت تنديس پانزده تن از دانشمندان معاصر ايران و نصب آن در اين بوستان نمود . ما به گردشگران تور کیش آذر 94  پیشنهاد میکنیم که حتما از این بوستان بازدید کنند.


مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بوستان های معروف کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 24 آبان 1394
.

پارک دلفین کیش یکی از زیباترین پارک های این جزیره و خاورمیانه است. این پارک زیبا یک میلیون متر مربع وسعت دارد. جذابیت پارک دلفین کیش در داشتن گونه های مختلف گیاهی و نخل های متعدد ,و جذابیت آن برای مسافران تور کیش آذر 94  نمایش شیرها و گرازهای دریایی و از همه زیباتر نمایش دلنشین و زیبای دلفین های این پارک می باشد. به این پارک دلفین , دلفیناریوم هم میگویند. در این دلفیناریوم انواع حیوانات و پستانداران دریایی مثل دلفین , شیر دریایی , گربه دریایی , پنگوئن , گراز دریایی و...برای گردشگران تور کیش دی 94 قابل مشاهده می باشد که توسط مربیان مجرب ایرانی تربیت شده اند. اگر به جزیره زیبای کیش رفتید دیدن از این پارک زیبا را از دست ندهید.

پارک دلفین کیش

پارک دلفین کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پارک دلفین کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 24 آبان 1394
.

هتل سیمرغ کیش هتلی 3 ستاره در جزیرخ کیش می باشد که از لحاظ موقعیت مکانی در بخش جنوب شرق جزیره واقع شده است که در مکانی با فضایی بسیار زیبا و سبز قرار دارد و انتخابی بسیار مناسب برای مسافرت های خانوادگی تور کیش پاییز 94  است و همچنین قابل ذکر است که این هتل نزدیک به ساحل می باشد و رفت و آمد به سواحل کنار دریا برای مسافران تور کیش 94 آسان می باشد . از دیگر اماکن تفریحی و دیدنی که به هتل سیمرغ کیش نزدیک می باشد می توان به مسیر دوچرخه سواری ، باغ پرندگان و آکواریوم کیش اشاره کرد . از مزیت های قابل توجه این هتل که برای میهمانان خود در نظر گرفته است تخفیف بازدید از باغ پرندگان و برخی از جاذبه های دیدنی کیش می باشد . از امکانات هتل سیمرغ کیش که برای گردشگران تور دقیقه 90 کیش آماده شده است ، رستوران ، کافی شاپ ، خدمات ترانسفر فرودگاهی ، اینترنت ، فضای سبز بیرون هتل ، نمای زیبای دریا و ... می باشد . کارکنان این هتل به زبان های عربی و انگلیسی مسلط می باشند .



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل سیمرغ کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 24 آبان 1394
.

 هتل شایگان کیش

 هتل شایگان کیش پنج ستاره در زمینی به مساحت پانزده هزار متر و در سال 88 در یکی از موقعیت های عالی ساخته شد.هتل دارای صد و چهل اتاق،ویلای لوکس،سوئیت و آپارتمان 6 طبقه است ویلاهای این هتل بسیار لوکس و در میان باغهای سر سبز هستند قیمت ویلاهای این هتل برای میهمانان تور کیش آذر 94 از اتاقها و سوئیت ها بالاتر هستند هتل به راحتی به بازارها و مراکز خرید دسترسی دارد همچنین به مکانهای تفریحی و اداری نزدیک است. 


هتل شایان کیش

هتل شایان کیش  از بهترین هتل های کیش است که در نزدیکی اسکله تفریحی کیش قرار دارد و در زمینی به مساحت پنجاه و پنج هزار متر مربع قرار گرفته است. هتل فاصله کمی تا مراکز خرید ، جاذبه های تفریحی کیش و فرودگاه دارد. برای مسافران تور کیش پاییز 94 این هتل 5 ستاره دارای صد و پنجاه و نه اتاق است و در سال هشتاد و هشت به هتل پارس شایان نام گرفت.هتل دارای امکاناتی از قبیل تلویزیون با ماهواره،یخچال،اینترنت،لابی،پارکینگنمازخانه و رستوران است . گردشگران تور کیش دی 94 می توانند سفری خوب را در این هتل تجربه کنند.

 


 

هتل ایران کیش

 

هتل ایران کیش  یک هتل 5 ستاره است که از 130 اتاق و 310 تخت تشکیل شده است. این هتل دارای یک رستوران بزرگ و باز به وسعت 1200 متر مربع , استخر , باشگاه بدنسازی با زیربنای تقریبا 700 متر مربع که برای میهمانان تور کیش تعطیلات دی 94 این هتل فراهم گشته است که مقابل پارک شهر جزیره زیبای کیش و در 7 طبقه ساخته شده است. هتل 5 ستاره ایران کیش بیشتر برای مسافران خارجی و توریست ها ساخته شده است به همین دلیل از امکانات خوبی برخوردار است و برای ساخت آن حدود پنجاه و پنج میلیارد تومان هزینه شده است. مسافران تور کیش زمستان 94 می توانند سفری خوب را تجربه کنند.



مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های 5 ستاره کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 24 آبان 1394
.

ایستگاه راه آهن کوالالامپور مالزی

ایستگاه راه آهن کوالالامپور مالزی

ایستگاه راه آهن کوالالامپور در مالزی در بین ده ایستگاه قطار زیبای دنیا در رده نهم جای گرفته است. ساخت این بنا در سال 1910 توسط معمار انگلیسی به نام هاباک آغاز گردید و در سال 1917 به پایان رسید. در طول این مدت  رسیدگی فراوان به این ایستگاه موجب شده تا زیبایی و طراحی قدیمی بنا به همراه وجود امکانات لازم، آن را در فهرست ایستگاه‌های زیبا و خاص جهان قرار دهد. اگرچه این ایستگاه راه آهن دیگر یک مقصد اصلی برای مسافران نیست اما هنوز هم افراد زیادی از این ساختمان قدیمی 100 ساله عبور می کنند این ایستگاه بیشتر از اینکه شبیه یک ایستگاه راه آهن باشد، به یک کاخ افسانه ای شباهت دارد و به همین علت است که یکی از جالب ترین ایستگاه های راه آهن جهان گردیده است.تور مالزی پاییز 94

 

نمای ایستگاه قطار کوالالامپور همچون کاخی زیبا هر مسافر و گردشگر تور مالزی را برای تماشا به سمت خود جلب می کند.

این بنا که نمای ظاهری آن در ابتدا چهره یک کاخ مجلل را در منظر چشم مردم تداعی می کند تلفیقی از هنر معماری قدیمی شرقی به همراه سبک معماری غربی است که در نوع خود بی‌نظیر است

سال 1986 میلادی بخش جدیدی به این ایستگاه اضافه گردید و بخش‌های قدیمی آن نیز مورد تعمیر و بازسازی قرار گرفت. سال 2006 نیز روی ستون‌های نمای بیرونی ایستگاه پوشش و سقفی جدید ساخته شد.تور مالزی پاییز 94

 

ایستگاه راه آهن کوالالامپور مالزی



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: ایستگاه راه آهن کوالالامپور مالزی,دیدنی های مالزی , جاذبه های گردشگری مالزی , جاذبه های توریستی مالزی , بهترین جاذبه های توریستی مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 24 آبان 1394
.

فروشگاه زنجیره ای کرفور مالزی

فروشگاه زنجیره ای کرفور مالزی

فروشگاه کرفور مالزی که در حد متوسط بین فروشگاههای جاسکو و جاینت است کیفیت اجناس در این مرکز بهتر از فروشگاه جاینت است.اما در این فروشگاه برندهای معروف پوشاک و لوازم آرایشی یافت نمی شود.یکی از بزرگترین فروشگاههای کرفور در مرکز خرید مید ولی واقع شده است یکی از بهترین محصولات که با کیفیت خوب ارائه می شود انواع ادویه جات به صورت باز و بسته بندی است و میتوانید با انواع ادویه جات آشنا شویدتور مالزی پاییز 94

 


مرکز خرید ان گی آن سیتی مالزی سنگاپور

تور مالزی مرکز خرید ان گی آن سیتی سنگاپور

مرکز خرید ان گی آن سیتی مالزی سنگاپور در قلب جاده اورچارد قرر گرفته است و دارای محوطه داخلی بسیار زیبایی می باشد. و قرار گرفتن این بازار وسط جاده باعث شده است که فضای بیرونی آن نیز دلنشین باشد. این مرکز خرید توسط فروشگاه تاکاشیمایا که در واقع گرداننده اصلی آن می باشد اداره می شود. در این مرکز خرید نام های تجاری مهم و مهوری مانند زارا , GUSEE و... به چشم می خورد. گردشگران تورمالزی می توانند در رستوران SANUR غذاهای اندوزی و در رستوران کریستال جید این مرکز خرید غذاهای چینی را نوش جان کنند. همچنین در این مرکز خرید گردشگران می توانند برای فرزندان خود از اسباب بازی های لگو (LEGO) بخرند. علاوه بر این در این مرکز خرید 130 فروشگاه دیگر مانند Chanel , Tiffany & co و... مشغول به فعالیت هستند و چندین رستوران زنجیره ای و بزرگترین کتاب فروشی آسیا نیز در این بازار وجود دارد. گردشگران تورمالزی در این مرکز خرید می توانند هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند و از گردش در این مرکز خرید لذت ببرند.تور مالزی پاییز 94

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مالزی,مراکز خرید مالزی , بهترین مراکز خرید مالزی , بهترین مراکز خرید مالزی , مراکز خرید ارزان مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 24 آبان 1394
.

هتل فور سیزنز ریزورت لنکاوی :

این هتل با میهمان نوازی خود پذیرای گردشگران تور مالزی در محیطی مجلل و مدرن میباشد. امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سرباز (تمام فصول) ، ساحل اختصاصی می باشد.وجود زمین بازی مخصوص کودکان، باعث شده آنها با خاطره ایی خوش هتل را ترک کنند.اين هتل و مرکز تفریحی داراي 90 اتاق مي باشد.اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد.هتل داراي کتابخانه مي باشد.و گردشگران تور مالزی می توانند در باغ این هتل استراحت کنند.ميهمانان ميتوانند در فعاليت هايي نظير پينگ پنگ، تنيس، ماهيگيري شرکت کنند.تور مالزی پاییز 94

 

 


هتل تریدرز پنانگ مالزی :

هتل تریدرز پنانگ مالزی را میتوان یکی از بهترین هتل های مالزی و بهترین گزینه اقامت تور مالزی دانست . این هتل با امکانات مدرن و خدمات عالی پذیرای گردشگران تور مالزی می باشد . هتل 4 ستاره تریدرز در قلب پنانگ تنها 15 دقیقه با ماشین تا فرودگاه بین المللی panang میباشد . علاوه بر این به دو بازار محلی هم مرتبط میباشد .

تور مالزی پاییز 94

 

امکانات هتل تریدرز پنانگ مالزی :

رستوران , پذیرش شبانه روزی , روزنامه , اتاقهای پاک و بدون سیگار , آسانسور , پذیرش و تحویل سریع , گاوصندوق , انبار باز و چمدان , فروشگاه در هتل , تهویه , بار

 



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مالزی,هتل های مالزی, بهترین هتل های مالزی , هتل های ارزان مالزی , هتل های مجلل مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 24 آبان 1394
.

هتل آیکون استانبول ترکیه

 هتل 4 ستاره آیکون در چند قدمی خیابان معروف استقلال استانبول قرار دارد . خیابان استقلال شامل مغازه ها، کافی شاپ ها، رستوران ها و گالری های مختلف است که مسافران تور ترکیه  می توانند از بازدید آن لذت ببرند. این هتل 65 اتاق دارد که اتاق ها دارای امکانات تلویزیون، ماهواره، سیستم تهویه، مینی بار، کتری برقی، سشوار و ... می باشند. صبحانه بوفه هر روز در رستوران هتل سرو می شود. فاصله هتل تا مرکز نمایشگاه و کنوانسیون 700 متر، تا مرکز کنگره استانبول 700 متر، تا میدان تکسیم 900 متر  و تا فرودگاه آتاترک ترکیه 15 کیلومتر است.

امکانات هتل آیکون استانبول ترکیه :

 سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، رستوران، روم سرویس، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری، فکس، کپی، سیستم گرمایشی، پارکینگ رایگان عمومی، وای فای رایگان.تور ترکیه آذر 94

 

هتل دورا استانبول ترکیه

هتل دورا استانبول ترکیه از جمله هتل های 4 ستاره استانبول به شمار می رود که از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار می باشد. هتل دورا تا میدان تکسیم تنها 10دقیقه فاصله دارد از این رو گزینه مورد علاقه بسیاری از گردشگران تور ترکیه محسوب می شود. این هتل دارای 119 اتاق شیک، بزرگ و تمیز بوده که تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع می باشند. اتاق ها عایق صدا بوده و از ورود سروصدا به داخل جلوگیری می کند تا میهمانان بتوانند با آرامش در اتاق خود به استراحت بپردازند.مینی بار و قهوه ساز و چای ساز در اتاق های هتل دردسترس مسافران قرار دارد. در هتل اتاق هایی خاص و خالی ازحساسیت و امکانات ویژه معلولین نیز تعبیه شده است. در این هتل به زبانهای ترکی، روسی، انگلیسی، ایتالیایی، آلمانی، بلغاری و عربی صحبت می شود.تور ترکیه آذر 94

 

از امکانات هتل دورا استانبول می توان به پارکینگ, کافی شاپ, اینترنت 24 ساعته, سیستم تهویه مطبوع, ماهواره, خدمات 24ساعته, خشکشویی, صندق امانت و ... اشاره نمود.تور ترکیه آذر 94

 

هتل سمیر استانبول ترکیه :

هتل سمیر استانبول ترکیه از جمله هتل های چهار ستاره استانبول می باشد و در جنوب خلیج شاخ طلایی قرار گرفته است این هتل از موزه صوفیا و مسجد آبی 10 دقیقه فاصله دارد همچنین هتل به بازار بزرگ استانبول نیز نزدیک می باشد از این رو برای گردشگران تور ترکیه که قصد خرید دارند گزینه مناسبی به شمار می رود تمامی بخش های این هتل مجهز به اینترنت وای فای رایگان می باشد. اتاق ها دارای امکاناتی نظیر حمام، میز کار، ماهواره، تلفن مستقیم و مینی بار می باشند. اتاق های دوتخته این هتل 25 متر، سه تخته 30 متر و اتاق های خانوادگی آن 40 متر می باشند. دکوراسیون این هتل به سبک کلاسیک و بسیار زیبایی طراحی شده است و بر روی اکثر دیوار های آن نقاشی های زیبا و جذاب کشیده شده است. هتل سمیر تا خیابان معروف استقلال فاصله زیادی دارد اما از لحاظ دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی راحت است و مسافران تور ترکیه به آسانی می توانند در نقاط مختلف شهر گردش نمایند.تور ترکیه آذر 94

 

از امکانات هتل سمیر استانبول می توان به  سیستم گرمایش مرکزی، اتاق های پاک، اتاق بازی برای کودکان، خانه داری، باشگاه، استخر، سونا و ... اشاره نمود .تور ترکیه آذر 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 24 آبان 1394
.

هتل لی بلو کوش آداسی ترکیه :

 هتل 5 ستاره لی بلو در کنار دریا و در ساحل زیبای دریا اژه، در 3/2 کیلومتری مرکز کوش آداسی قرار گرفته است که گردشگران تور ترکیه می توانند در رستوران کنار آب، در فضایی دنج و آرامش بخش با تماشای موج های دریا به صرف غذاهای خوشمزه و متنوع مشغول شده و از تعطیلات خود لذت ببرند. فاصله هتل تا فرودگاه ازمیر 69/2 کیلومتر است.

 

امکانات هتل لی بلو کوش آداسی ترکیه :

استخر سرباز، تراس، زمین تنیس، پینگ پونگ، دارت، شیرجه، مینی گلف، امکانات ورزش های آبی، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، کرایه دوچرخه، اتاق بازی، کتابخانه، زمین بازی، باشگاه کودکان، رستوران، بار، اینترنت رایگان، روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، لاندری، اتوکشی، اتاق جلسه، فکس، کپی، فروشگاه، آسانسور که گردشگران  تور ترکیه می توانند با اقامت در این هتل از این امکانات استفاده کنند.تور ترکیه پاییز 94

هتل پین بای هالیدی ریزورت ترکیه کوش آداسی

 این هتل 5 ستاره در زمینی به مساحت چهارصد و بیست هزار متر مربع و در کوش آداسی ترکیه ساخته شده است . این هتل دارای امکاناتی از قبیل یک کیلومتر ساحل , استخر , زمین تنیس , پینگ پنگ , بسکتبال , و دارت است و تفریحاتی مانند قایقرانی با قایق های بادی , چادر زدن در شب را دارد شما می توانید برنامه سفر خود را از هتل بگیرید. گردشگران تور ترکیه با اقامت در این هتل می توانند لحظات خوشی را سپری کنند .تور ترکیه پاییز 94

 

 

هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه :

این هتل 5 ستاره دارای سیصدو بیست و نه اتاق مي باشد كه شامل صدو سی وشش اتاق استاندارد ، هفتادوهشت  اتاق خانوادگي ،چهارده رويال سوئيت، پنج سويت ، و یک سوئيت بزرگ سلطنتی , اتاقها دارای خط تلفن مستقیم ، تلویزیون ،کانالهای رادیو از طریق تلویزیون، یخچال ،  سیستم الکترونیکی کیکارد ، پذیرایی در اتاق ، سیستم تهویه مطبوع ،کاناپه، مبل ،فرش ، حمام ، توالت ، وان، سشوار و بالکن می باشد . اين هتل داراي خدمات پستي و فكس و تلفن و اينترنت ميباشد . موقعيت محلي هتل آداکوله : هتل در شمال کوش آداسی ترکیه قرارگرفته و به مركز شهر سه كيلومتر و تا فرودگاه هشتاد كيلومتر وتا شهر افسوس باستان چهارده کیلومتر فاصله دارد .

تور ترکیه پاییز 94

 

 

امکانات هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه شامل :

رستوران , استخر روباز , استخر سرپوشیده , استخر کودکان , U.All صبحانه ، نهار ، شام به صورت سلف سرویس ، صبحانه دیر هنگام ، پذیرایی های طول روز و همه نوشیدنی ها (نوشابه ، چای ، قهوه ، نسکافه ، آبمیوه) که گردشگران تور ترکیه می توانند تا ساعت 24 این امکانات را رایگان استفاده کنند .تور ترکیه پاییز 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کوش آداسی ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 24 آبان 1394
.

هتل پولمن سیتی سنتر دبی

هتل 5 ستارهپولمن سیتی سنتر در کنار ایستگاه مترو سیتی سنتر دیره ساخته شده است و دارای تعدادی از رستوران های خوب می باشد . ای هتل شامل 317 اتاق می باشد که مجهز به امکانات تلویزیون، ماهواره و ... هستند. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 10 دقیقه رانندگی می باشد. منطقه دیره برای مسافرینی که علاقه مند به بیزنس و مراکز خرید هستند مناسب می باشد.گردشکران تور دبی می توانند در این هتل اقامت خوب و راحتی داشته باشند تور دبی زمستان 94

 

امکانات هتل پولمن سیتی سنتر دبی شامل :

استخر سر باز، تراس، زمین تنیس، زمین گلف، دارت، بولینگ، سونا، باشگاه، سولاریوم، ماساژ، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، سرویس بلیط، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، اتاق وی آی پی، روزنامه، سیستم ایمنی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.تور دبی زمستان 94

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل پولمن سیتی سنتر دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 24 آبان 1394
.

هتل مینا سلام دبی

هتل مینا سلام دبی یک هتل پنج ستاره لوکس ومجلل می باشد که نام آن برگرفته از پری افسانه عرب است . این هتل در سال 2003 در زمینی به مساحت 40 هکتار در منطقه مدینه جمیرا دبی افتتاح گردید .مالک این هتل مالک هتل هفت ستاره جهان است و هتلداری حرفه ای می باشد که در این هتل نیز از بالاترین استانداردهای هتلداری در سطح جهان استفاده می کند. این هتل مجلل و خیره کننده با امکانات کامل و بی مثال خود اقامتی رویایی را برای گردشگران تور دبی فراهم می آورد. این هتل در کنار اتوبان صفوح واقع شده و تا فرودگاه بین المللی دبی تنها نیم ساعت فاصله دارد.تور دبی زمستان 94

 

هتل مینا سلام دارای انواع اتاق های مجلل و رو به دریا و خلیج است که کلیه اتاق ها دارای بالکن اختصاصی می باشند که به صورت متنوع و برای سلایق مختلف دکوربندی شده اند. فضای بزرگ اتاق ها با دکوراسیون و چشم انداز منحصر به فرد خود اقامتی شاهانه را برای مسافران تور دبی فراهم می کند.

 

امکانات هتل مینا سلام دبی :

 رستوران، پذیرش شبانه روزی، بالکن ،  آسانسور، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل - تهویه، بار، باغ،زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری کودکان، ماساژ، استخر روباز،سونا، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سر پوشیده، اتاق و امکانات برای معلولین، تنیس، مرکز بدنسازی، زمین گلف، موج سواری، اسکواش، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی ، صرافی،  فروشگاه هدایا و سوغات، کرایه ماشین، خدمات تورها ، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز از جمله امکانات این هتل زیبا می باشد .تور دبی زمستان 94

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل مینا سلام دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 24 آبان 1394
.

 شهر شناور دبی

این پروژه عظیم دبی یکی از پروژه هایی می باشد که در آینده ساخته خواهد شد.این پروژه عظیم به دلیل افزایش جمعیت و کمبود زمین برای افراد طراحی شده است. این شهر که به شکل برگ زنبق آبی است با همکاری کشور امارات و هلند در دست احداث می باشد.این شهر به صورت شناور روی آب قرار خواهد گرفت که ظرفیت پنجاه هزار خانه ی مسکونی را خواهد داشت شهری در سال دو هزار صد خواهد بود و انرژی آن از انرژی خورشید و سر سبز  و تمیز می باشدتور دبی زمستان 94

 


برج خلیفه دبی

برج خلیفهکه 160 طبقه و 828 متر ارتفاع دارد آسمان خراشی است که در خیابان شیخ زاید شهرواقع شده است. و بلندترین برج ساخت بشر است.این برج در سال 2010 ساخته شد . دارای بخشهای مسکونی،اداری،تفریح و تجاری می باشد و قسمتی از آن هتل است.نمای این برج به شکل گل صحرایی نیز طراحی شده است .این طراحی سبب شده که در بالاترین نقطه برج نیروی وارد شده از باد مهار گردد.و هر واحد دارای طراحی منحصر به فرد خود است. گردشگران تور دبی می توانند با اقامت در هتل این برج لحظات خوبی را سپری کنند .تور دبی پاییز 94

 

 

 


برج ساعت دبی

فلکه ای در قسمت غربی دیره دبی قرار دارد که با نام برج ساعتدیره دبینامیده می شود.این برج ساعت در سال شصت و چهار میلادی ساخته شده است . این برج به دلیل اینکه مناطق تجاری اطراف آن زیاد است اهمیت زیادی دارد . این برج خیابانهای ابوبکر صدیق،المکتوم و ام هریر دبیرا به هم مرتبط کرده است .اکثر مسافران تور دبی این برج را با نام برج ساعت می شناسندتور دبی آذر 94

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی,دیدنی های دبی , جاذبه های دبی , تفریحات دبی , جاذبه های گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 24 آبان 1394
.

استخر کرانه کیش ( ویژه بانوان )

استخر کرانه کیش ( ویژه بانوان )

استخر کرانه کیش مجموعه ایست تفریحی، ورزشی که از اولین مراکز ایجاد شده با هدف توسعه ورزش در جزیره کیش به شمار می رود. این مجموعه در سال ۱۳۷۶ در زمینی به وسعت ۲۰۰۰ متر مربع با تمامی امکانات در منطقه ای کاملا مشرف به دریای خلیج همیشه فارس، احداث گردید. عمق استخر کرانه کیش ۴٫۲ متر و در ابعاد ۷ *۱۸ متر می باشد. این مجموعه مخصوص بانوان می باشد. بانوان محترم و مسافران تور کیش در هنگام شنا همچنین میتوانند از تماشای سواحل آرام و مرجانی جزیره کیش لذت ببرند.

از امکانات استخر کرانه کیش می توان به حوضچه های جکوزی ، حوضچه های آب سرد ، سونا خشک و بخار ، سالن بدنسازی ، سالن ایروبیک ، بوفه و امکانات رختکن و دوش اشاره کرد.تور کیش زمستان 94

 

آدرس استخر کرانه کیش:

جزیره زیبای کیش- پشت مجتمع مسکونی آب و برق- خیابان گلدیس- مجموعه ورزشی کرانه.

 

ت كارتينگ جزیره کیش

 

پيست كارتينگ جزیره کیش

 

كارتينگ ورزشی پر از هیجان و مفرح می باشد که پايه ورزش اتومبيل رانى حرفه اى است

 

در جزیره کیش نخستين پيست كارتينگ ايران به طول تقريبي 800 متر و عرض 7 متر ساخته شده است که از بزرگترين پيست هاي خاور ميانه می باشد. در این مجموعه موتورهاى چهار چرخ ATV و ماشين هاى كنترل از راه دور هم وجود دارد. اين پيست روباز، هر ساله پذيراي چندين هزار نفر از علاقمندان و گردشگران تور کیش  مي باشد و ميزبانی اولين دوره مسابقات كارتينگ قهرماني كشور را نیز داشته كه باعث گشته اين رشته ورزشي در ايران به سطح استانداردهاي جهاني نزديكتر شود.تور کیش پاییز 94

 

 

پيست كارتينگ جزیره کیش

 

کمترکسی پیدا می شود که به کیش سفر کندتور کیش پاییز 94و از اماکن تفریحی و ورزشی در آن بازدید نکند پيست كارتينگ كيش یکی از محبوب ترین مراکز تفریحی تور کیش میباشد



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 24 آبان 1394
.

هتل فرشتگان کیش 

هتل یک ستاره فرشتگان کیش در سطح یک مسافر خانه می باشدد سرویس دهی آن بسیار ضعیف کیفیت غذاها پایین و در یک منطقه نظامی خارج از شهر ساخته شده است فقط لابی هتل دارای اینترنت می باشد این هتل برای گردشگران تور کیش دارای سرویس رایگان به مرکز خرید می باشد پرسنل بسیار خوب می باشند قیمت هتل هم مناسب نیز می باشد .تور کیش آذر 94

 

 


هتل آپارتمان پارسیان کیش

 

 

این هتل دارای سالن کنفرانس - سالن زیبایى بانوان - کافى شاپ لابى - روم سرویس 24 ساعته - لاندرى - مینى بار و صندوق امانات - امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها - گشت سیاحتى جزیره و گشت بازارها میباشد . رزرو این هتل برای گردشگران تور کیش غیر قابل کنسل و چارتر می باشد و صبحانه به صورت بوفه میباشد .تور کیش آذر 94

 

امکانات این هتل شامل :

 

یخچال، تلویزیون، رستوران، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه، لابی، ماهواره، کافی شاپ

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل آپارتمان های کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 24 آبان 1394
.

هتل ترنج کیش :

اولین هتل دریایی خاورمیانه قرار است بزودی در جزیره کیش افتتاح شده و با نام هتل ترنج به بهره برداری برسد. این هتل پنج ستاره در نوع خود بینظیر بوده و شامل دو مجموعه هتل یکی در خشکی و دیگری روی دریا بصورت ویلاهای بهم پیوسته، آماده سرویس دهی به مسافران تور کیش خواهد بود. این هتل پنج ستاره که دارای اتاق ‎هایی با کف شیشه‎ای است.تور مشهد زمستان 94

 

خدمات هتل ترنج کیش

این مجموعه شامل دو هتل پنج ستاره در خشکی و دریا با مساحت ۶۰ هزار مترمربع است که در این مجموعه ۱۳۰ ویلا با متراژهای ۴۰ تا ۶۵ متر ساخته می‏شود. نمونه مشابه این هتل فقط در جزایر مالدیو و کارائیب ساخته شده است.
مجری و سرمایه‏ گذار اولین هتل ترنج کیش، تفاوت عمده این طرح را با طرح نخل دوبی، حفظ کامل محیط زیست دریایی عنوان کرد و گفت: در طرح هتل نخل دوبی با خاک‏ریزی در آب دریا اکوسیستم دریا کاملا به هم خورده؛ ولی در طرح هتل دریایی ترنج ۱۰۰۰ شمع یا پایه دریایی در ساحل و آب کوبیده می‏شود و به دلیل جریان آب در زیر ویلا‏ها و عرشه ساختمان، به هیچ عنوان به محیط زیست دریایی آسیبی نخواهد رسید. گردشگران تور کیش به زودی می توانند در این هتل بی نظیر اقامت داشته باشند .تور مشهد زمستان 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ترنج کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 24 آبان 1394
.

آرامگاه میرزا ابراهیم رضوی مشهد :

اين آرامگاه متعلق به ميرزا ابراهيم اوّل، دومين و بزرگترين واقف سادات رضوي است كه در سال 1042 ق وفات نمود و هم اینک این آرامگاه در محله کوهسنگی انتهای خیابان شهید بهشتی واقع شده است .وي از اجله‌ي سادات رضوي خراسان در زمان صفويه بوده و نسب شريفش با بيست و يك واسطه به امام‌زاده «ابو جعفر موسي مبرقع»‌ فرزند حضرت جواد (ع) مي‌رسد.مقبره ميرزا ابراهيم واقع در ملك شخصي خود وي در مجاورت مجموعه فرهنگي‌– تفريحي كوهسنگي در دامنه كوه و انتهاي خيابان بهشتي، با منظره ايواني كاشي‌كاري شده جلب‌نظر مي‌نمايد.در صحن مقبره تعدادي از علماي قرن اخير خراسان مدفون شده­اند. اين فضاي تاريخي ـ فرهنگي بر جاذبه هاي كوهسنگي مشهد افزوده است. مقبره و باغ آن به سادات رضوي مشهد تعلق دارد و ايشان عموماً به زيارت جدّ واقف خود ميروند. بازديد از مقبره ميرزا ابراهيم براي گردشگران تور مشهد آزاد است.ميرزا ابراهيم در سال 1038 قمرى موقوفات مهمى را در شهرهاى مشهد و اردكان و تربت جام وقف بر اولاد ذكور و اناث خاندان خويش و عامه سادات رضوى ساكن شهر مشهد ( ارض اقدس ) كرده است.موقوفه وى بسيار فعّال است و حدود بيست هزار نفر ( در سال 1381 خورشيدى ) از آن بهره مند مى شوند. اين موقوفه توسط متولى از اعقاب خود ميرزا ابراهيم اداره مى شود و درآمد سالانه آن ميان سهم بران توزيع مى گردد.موقوفه ميرزا ابراهيم سبب شده است تا چند هزار خانوار از سادات رضوى ساكن مشهد و اعقاب خاندان واقف در سراسر كشور شجره نسب خويش را تا كنون حفظ نمايند، لذا اقدام وى يكى از پديده هاى فرهنگى مهم شهر مشهد است.

تور مشهد دی 94




:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: آرامگاه میرزا ابراهیم رضوی مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 24 آبان 1394
.

رستوران احسان مشهد :

این رستوران یکی از رستوران های با سابقه مشهد می باشد که از نظر کیفیت در حد خوبی است . این رستوران دارای دو منوی ایرانی و فرنگی می باشد . غذاهای منوی ایرانی این رستوران از کیفیت مطلوبی برخوردار است . محیط این رستوران بسیار تمیز است و هنگام ورود ، مراجعه کنندگان با استقبال روبه رو می شوند . غذاهای رنگارنگ و محیط خوب این رستوران و همچنین قیمت مناسب نظر بسیاری از ساکنان مشهد و همچنین مسافران تور مشهد  را به خود جلب می کند .تور مشهد دی 94

 

 


رستوران تندور مشهد

این رستوران دارای محیطی دنج و کوچکی است که  گردشگران تور مشهد می توانند برای صرف غذا به آنجا مراجعه کنند . در این رستوران دسرهای مخصوص هم سرو می شود که هر چند وقت یک بار این دسرها تغییر می کند . کیفیت غذاهای این رستوران خوب است و دارای قیمت مناسب می باشد . در کنار تمام غذاهای این رستوران پوره سیب زمینی ، سالاد مدیترانه و بورانی بادمجان نیز برای مهمانان سرو می شود .تور مشهد دی 94

همان طور که از اسم این رستوران پیداست طعم کباب های آن تندووری است و گردشگران تور مشهد می توانند طعمی متفاوت از کباب ها را در این رستوران میل فرمایند . یکی از خوراک هایی که مخصوص این رستوران سرو می شود کباب پنیر است که پنیر سفید کباب شده به روش تندوری می باشد .تور مشهد دی 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های مشهد, رستوران های مشهد, بهترین رستوران های مشهد , رستوران های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 24 آبان 1394
.

کاخ ملک آباد مشهد

ملک آباد باغی مشهور در آستان قدس رضوی است که از سوی حکومت پهلوی کاخی در ضلع جنوبی باغ با زیر بنای 1387 متر مربع احداث شد طرح دکوراسیون و مبلمان داخلی‌ای این کاخ از شرکت فرانسوی، ظروف موجود در کاخ از آلمان و تابلوهای نقاشی از ایتالیا خریداری و به این مکان انتقال یافت.تور مشهد زمستان 94پس از انقلاب اسلامی این مکان در سال 1359 به کاخ موزه تبدیل و بعد از چند سال تعطیل شده و به اقامتگاه موسمی رهبر ایران مبدل شد. امروزه این باغ دارای درختان متنوع میوه ، فضای گلخانه ای گل و گیاه ، قنات و تعدادی حلقه چاه است و سالیانه صدها تن محصولات باغی و گلخانه ای میدهد. گردشگران تور مشهد می توانند از این کاخ زیبا دیدن فرمایند.

 

 

 


سقاخانه اسماعیل طلايی 

این بنای زرین زیارتی در میان صحن انقلاب قرارگرفته است .تور مشهد زمستان 94بنا بر متون قدیم، بین سال‌های 1144 تا 1145 قمری به فرمان نادرشاه سنگابی را یکپارچه از سنگ مرمر با ظرفیت زیاد ، از هرات به مشهد آوردند و شخصی به نام استاد اسماعیل طلاکار بر فراز سنگاب پوششی هشت ضلعی و سقفی گنبدی شکل بنا نهاد و آن را طلا کاری کرد.سقف گنبدی شکل سقاخانه بر روی پایه‌هایی از سنگ مرمر کنده‌کاری شده و کاشی قرار دارد و سطح آن از بالای کاشی پایه‌ها با خشت‌های طلا و پیرامون آن با اسماء الله تزيین شده است. این مکان زیبا با طراحی زیبای خود یکی از جاذبه های گردشگری مشهد به شمار می آید و هر ساله تعداد زیادی مسافران تور مشهد را به خود جذب می کند .

 

 


حمام مهدی قلی بیک (حمام رضوی) مشهد

حمام مهدی قلی بیک (حمام رضوی) مشهد

حمام مهدی قلی بیک (حمام رضوی) مشهد در دوره صفوی قرن یازده ساخته شده است تور مشهد زمستان 94که این حمام از جمله حمامهای بزرگ و تاریخی شهر مشهد می باشد .این حمام توسط مهدی قلی بیک قربانی امیر آخورباشی شاه عباس صفوی ساخته شده است . این حمام که در قرن یازده ساخته شده شامل بخش های مختلفی مانند : پلکان ورودی ، سر بينه ، بينه ، گرمخانه و غیره می باشد .بینه این حمام از بخش های دیدنی آن می باشد که دارای نقش و طراحی مربع شکل با هشت ستون سنگی و پوشش دایره شکل می باشد و با نگارگری زیبای 13 لایه ای تزیین و طراحی شده است . مسافران تور مشهد از بازدیدکنندگان و علاقه مندان این جاذبه دیدنی مشهد مقدس می باشند.

حمام مهدی قلی بیک (حمام رضوی) مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 24 آبان 1394
.

هتل آپارتمان لبخند مشهد :

 یکی از جدیدترین هتل آپارتمان های مشهد از لحاظ بنا می باشد از خصوصیات بارز آن این است که فاصله آن تا حرم امام رضا (ع) فقط 500 متر می باشد . این ساختمان شامل  24 واحده1 خوابه است . این هتل دارای امکاناتی نظیر اتاقهای شیک ، اینترنت در لابی و اتاقها، آشپز خانه ، رستوران ، کافی شاپ و خدمات 24 ساعته خانه داری ، صندوق امانات الکترونیکی ، سیستم گرمایش و سرمایشی ، صبحانه رایگان بصورت بوفه در اختیار گردشگران تور مشهد قرار می گیرد.

 


هتل آپارتمان آلما مشهد :

 

 

هتل آپارتمان آلما مشهد دارای 55 واحد شامل ۳۵ واحد يك خوابه ۳و۴ تخت ۱۵ واحد ۲ خوابه ۴ و ۵ تخت و۵ اتاق ۳ تخت است و كليه واحد ها داراي ۲ كاناپه تخت خواب شو مي باشد.

 

در حال حاضر این هتل از گردشگران تور مشهد فقط به صورت فولبرد (همراه با صبحانه , ناهار و شام ) پذیرایی می کند. صبحانه در این هتل به صورت بوفه و ناهار و شام به صورت منوی انتخابی با هشت نوع غذا می باشد . 

 

امکانات هتل آپارتمان آلما مشهد :

 

لابي , كافي شاپ , اينترنت در لابي , فولبرد , رستوران , سرویس حرم , سالن کنفرانس , خدمات خانه داری , گشت درون و برون شهریور , تاکسی سرویس , صندوق امانات اختصاصی , صبحانه

 


هتل آپارتمان ستارگان مشهد :

 

 

هتل آپارتمان ستارگان مشهد یکی از بهترین هتل آپارتمان های مشهد می باشد که دارای 28 واحد شامل آپارتمان های یک خوابه  و دو خوابه و اتاق های دو تخته و سه تخته می باشد. هتل آپارتمان ستارگان تنها پنج دقیقه پیاده با حرم مطهر حضرت رضا (ع) فاصله دارد و با منوی بسته پذیرای مسافران تور مشهد می باشد. افتتاح رسمی این هتل تیر ماه سال 1392 و شروع به کار آن از اول خرداد سال 1392 می باشد. این هتل دارای دو سرویس بهداشتی در تمام اتاق ها شامل ایرانی و فرنگی است.

 

امکانات این هتل شامل :

 

لابي كافي شاپ ,ماهواره اينترنت در لابي ,چایخانه سنتی ,رستوران ,صندوق امانات اختصاصی ,گشت درون و برون شهری

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل آپارتمان های مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 24 آبان 1394
.
هتل شایان کیش

هتل پارس شایان کیش در زمینی به مساحت ۵۵۰۰۰ متر مربع با ۱۹۵ اتاق در حدود 45 سال پیش بعنوان یکی از بهترین هتل‌ های ۵ ستاره کیش بنا شده است. ساختمان اصلی هتل در چهار طبقه با امکانات کامل در بهترین منطقه کیش قرار دارد که فاصله آن با مجموعه‌های تجاری مهم و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری جزیره بسیار نزدیک است. بزرگ‌ترین اسکله تفریحی جزیره کیش نیز در روبروی هتل شایان قرار گرفته و چشم اندازی بی نظیر و آرامش بخشی را به میهمانان تور کیش عرضه می دارد.

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش


نمایی از هتل 5 ستاره شایان کیش

نمایی از هتل 5 ستاره شایان کیش


هتل 5 ستاره شایان کیش

هتل 5 ستاره شایان کیش


تصویری از هتل 5 ستاره شایان کیش

تصویری از هتل 5 ستاره شایان کیش


هتل شایان کیش

هتل شایان کیش


هتل شایگان کیش

هتل 5 ستاره شایگان کیش در میدان پردیس و مشرف به دریای خلیج فارس بنا شده است. این هتل دارای 140 باب اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه در 6 طبقه بوده که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند. این هتل در سال1381 ساخته شده است. مراکز خرید با این هتل 5 دقیقه فاصله دارد. مساحت این 11 هزار متر مربع می باشد. ویلاهای لوکس در باغ مصفا و بسیار زیبا هتل شایگان کیش اوقاتی خوش را برای مسافران تور کیش فراهم آورده است. لازم به ذکر است که نرخ ویلاهای لوکس شایگان از اتاق ها و سوئیت های ساختمان اصلی هتل بالاتر می باشد. دسترسی هتل به مراکز خرید و بازارها نظیر پردیس یک و دو، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکت و نزدیکی به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها سبب شده تا بهترین انتخاب میهمانان جزیره کیش باشد.

امکانات هتل شایگان کیش

رستوران، پذیرش شبانه روزی، سالن کنفرانس، باشگاه ورزشی، اتاق بازی کودکان، سونا خشک و بخار، بیلیارد، ماساژ، جکوزی، استخر، تهویه، اسنوکر و... 

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش


هتل 5 ستاره شایگان کیش

هتل 5 ستاره شایگان کیش


تصویری از هتل شایگان کیش

تصویری از هتل شایگان کیش


هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش


هتل 5 ستاره شایگان کیش

هتل 5 ستاره شایگان کیش

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 5 آبان 1394
.
هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش در 3 طبقه و 168 باب اتاق و سوئیت با چشم اندازی زیبا از دریای نیلگون خلیج فارس در جزیره زیبای کیش با الهام گرفتن از تخت جمشید و پاسارگاد بنا گردید و به نوعی بیانگر عزت و افتخار ایرانیان در زمان هخامنشیان می باشد. هتل داریوش در حال حاضر یکی از پرطرفدار ترین و زیباترین هتل های پنج ستاره جزیره کیش محسوب می شود. هتل 5 ستاره داریوش کیش در میدان داریوش جزیره کیش واقع شده است. مساحت این هتل 121330 متر مربع می باشد و مجموعا از 168 اتاق تشکیل شده است. مرکز شهر با این هتل 5 دقیقه فاصله دارد. همچنین در فاصله 20 دقیقه ای از این هتل فرودگاه کیش قرار گرفته است.

امکانات هتل داریوش کیش

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لاندرى، مينى بار و صندوق امانات، ماهواره، گشت سياحتى جزيره، گشت بازارها، کافي نت، سالن بدنسازي، صبحانه بوفه، ترانسفر، سالن کنفرانس، اتاق بيليارد، کافى شاپ لابى، روم سرويس 24 ساعته و...

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش


هتل 5 ستاره داریوش کیش

هتل 5 ستاره داریوش کیش


تصویری از هتل 5 ستاره داریوش کیش

تصویری از هتل 5 ستاره داریوش کیش


تصویری از هتل داریوش کیش

تصویری از هتل داریوش کیش


نمایی از هتل داریوش کیش

نمایی از هتل داریوش کیش

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل داریوش کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 5 آبان 1394
.
هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا یک هتل 4 ستاره است که در سال 1393 در مجاورت مرکز تجاری کیش احداث شده است و جزء هتل های نوساز جزیره کیش می باشد. هتل پارمیدا از موقعیت مکانی مناسب برخوردار است و مسافران تور کیش که در این هتل اقامت می کنند به راحتی می توانند به این مجتمع تجاری بروند و هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند. امکانات رفاهی این هتل استخر , جکوزی , کافی شاپ بیست و چهار ساعته , رستوران , اسپا , اینترنت در اتاق و ... می باشد. مسافران تور کیش می توانند با اقامت در این هتل از امکانات آن به صورت رایگان استفاده کنند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.

دیگر امکانات هتل پارمیدا کیش:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت در واحد ، باغ، مسیر پیاده روی، سالن همایش، سالن کنفرانس و...

 هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش


هتل 4 ستاره پارمیدا کیش

هتل 4 ستاره پارمیدا کیش


هتل پارمیس کیش

یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های جزیره ی کیش هتل بین‌المللی پارمیس کیش می باشدکه در موقعیتی بسیار خوب و نزدیک به مراکز خرید و مناطق تفریحی و در میدان پردیس جزیره واقع شده است. اين هتل یکی از پر طرفدارترین هتلهای جزیرهکیش می باشد که هم دارا بودن امكاناتي چون:سالن بيليارد - استخر، سونا ، جكوزى - آرايشگاه مردانه و زنانه - كافى شاپ - كافى نت - فروشگاه - سالن همايش با ظرفيت 200 نفر- استفاده از اينترنت در اتاق و هم از لحاظ کیفیت سرویس دهی و غذایی , تنوع اتاقها , موقعیت مرکزی در جزیره , برخورد خوب پرسنل و  پیشرو در میان هتلها میباشد. هتل پارميس داراى چهار رستوران مى باشد که دو رستوران آن با ارائه غذاى ايرانى و فرنگى ،رستوران سنتى با معمارى منحصر به فرد دوران صفويه و رستوران خانه اسپاگتى با انواع غذاهاى ايتاليايى خدمات رايگان هتل برای مسافران تور کیش شامل صبحانه و نهار به صورت بوفه، ترانسفر فرودگاهي رفت و برگشت، سرو ميوه و آب معدني در عصر، استخر و سونا و جكوزي و سرو چاي و قهوه در اتاق مي باشد.میهمانان تور کیش می توانند در این هتل از استخر و سونا و جکوزی به صورت رایگان برخوردار شوند.

امکانات هتل شامل:

رستوران، ماساژ، بیلیارد، اتاق بازی های کامپیوتری، کافی نت، پذیرش شبانه روزی، کرایه اتومبیل، استخر، سونا، جکوزی، صندوق امانات، آرایشگاه، آسانسور، لاندری، فروشگاه، کافی شاپ و ... می باشد.

 هتل 5 ستاره پارمیس کیش

هتل 5 ستاره پارمیس کیش


هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش


نمایی از هتل پارمیس کیش

نمایی از هتل پارمیس کیش


تصویری از هتل 5 ستاره پارمیس کیش

تصویری از هتل 5 ستاره پارمیس کیش

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 5 آبان 1394
.
هتل گرند آنکا استانبول

هتل گرند آنکا در منطقه فندوق زاده واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره استانبول می باشد. این هتل در سال 2004 بازسازی شده است. هتل گرند آنکا مجموعا 108 اتاق دارد. ایستگاه تراموا در روبروی هتل قرار گرفته است. این هتل در فاصله چند دقیقه ای از آثار دیدنی استانبول قرار دارد. این هتل در فاصله  2 کیلومتری منطقه سلطان احمد و همچنین 1.5 کیلومتری منطقه تقسیم قرار گرفته است. در فاصله 10 کیلومتری هتل فرودگاه بین المللی آتاتورک قرار دارد. همچنین اتاق های هتل  برای آسایش بیشتر مسافران تور استانبول ضد صدا هستند.تور استانبول ویژه آبان 94

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، باشگاه ورزشی، اسکواش، ماساژ، سونا، جکوزی، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، سرویس نگهداری اطفال، اتاق بازی های کامپیوتری، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه، اتاق های ضد صدا، بار ، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، خدمات خانه داری، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، فکس و کپی، آرایشگاه، سرویس کرایه اتومبیل و... می باشد.

 

 

تصویر هتل گرند آنکا استانبول

تصویر هتل گرند آنکا استانبول

تصویر هتل گرند آنکا استانبول

تصویر سالن کنفرانس هتل گرند آنکا استانبول

تصویر هتل گرند آنکا استانبول

تصویر سالن ضیافت هتل گرند آنکا استانبول

تصویر هتل گرند آنکا استانبول

تصویر اتاق هتل گرند آنکا استانبول

تصویر هتل گرند آنکا استانبول

تصویر اتاق هتل گرند آنکا استانبول


هتل گرند اوزتانیک استانبول

هتل گرند اوزتانیک استانبول در منطقه تقسیم واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره استانبول می باشد. این هتل در سال 2005 ساخته شده است. این هتل مجموعا 193 اتاق دارد. فرودگاه بین امللی آتاتورک در فاصله 20 کیلومتری هتل قرار گرفته است. ایستگاه مترو و اتوبوس و مراکز خرید 2 دقیقه با این هتل فاصله دارند. در رستوران این هتل انواع غذاها سرو می شود. در این هتل یک سالن کنفرانس مجهز برای دسترسی میهمانان در نظر گرفته شده است. یکی از امکانات هتل برای آسایش بیشتر مسافران تور استانبول اینترنت وایرلس است.تور استانبول ویژه آبان 94

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، بار، اسالن کنفرانس، امکانات ضیافت، صبحانه در اتاق، فکس و کپی، فروشگاه، ماساژ، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، استخر سرپوشیده، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، گاوصندوق، آسانسور، انبار بار و چمدان و... می باشد.

 

 

تصویر هتل گرند اوزتانیک استانبول

تصویر هتل گرند اوزتانیک استانبول

تصویر هتل گرند اوزتانیک استانبول

تصویر لابی هتل گرند اوزتانیک استانبول

تصویر هتل گرند اوزتانیک استانبول

تصویر لابی هتل گرند اوزتانیک استانبول

تصویر هتل گرند اوزتانیک استانبول

تصویر استخر هتل گرند اوزتانیک استانبول

تصویر هتل گرند اوزتانیک استانبول

تصویر اتاق هتل گرند اوزتانیک استانبول

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول ترکیه,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 5 آبان 1394
.

بلیط پوکت

فاصله هوایی تهران 5459 کیلومتر است. 

بلیط پوکت با ایرلاین قطرایرویز

مسافرانی که بلیط پوکت را تهیه کرده اند باید بدانند مدت زمان تقریبی پرواز 20 ساعت و 30 دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه دوهه قطر ، فرودگاه کوالالامپور ، فرودگاه پوکت تایلند می باشد.

بلیط پوکت با ایرلاین امارات

مسافرانی که بلیط پوکت را تهیه کرده اند باید بدانند مدت زمان تقریبی پرواز 18 ساعت و 45 دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه دبی امارات متحده عربی ، فرودگاه پوکت تایلند می باشد.

بلیط پوکت با ایرلاین اتحاد

مسافرانی که بلیط پوکت را تهیه کرده اند باید بدانند مدت زمان تقریبی پرواز 10 ساعت و 35 دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه ابوظبی امارات متحده عربی ، فرودگاه لس آنجلس ، فرودگاه پوکت تایلند می باشد.

بلیط پوکت با ایرلاین چین جنوبی

مسافرانی که بلیط پوکت را تهیه کرده اند باید بدانند مدت زمان تقریبی پرواز 20 ساعت و 10 دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه پکن چین ، فرودگاه شنژن چین ، فرودگاه پوکت تایلند می باشد.

 

 

 

مسیر تهران پوکت

مطالب مرتبط :

قیمت بلیط پوکت مهر 94

قیمت بلیط پوکت اکتبر 2015

قیمت بلیط پوکت آبان 94

قیمت بلیط پوکت نوامبر 2015

قیمت بلیط پوکت آذر 94

قیمت بلیط پوکت دسامبر 2015



:: برچسب‌ها: بلیط پوکت تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 5 آبان 1394
.
هتل رادیسون تایلند

هتل 4 ستاره رادیسون بانکوک تایلند در کنار منطقه رویال سیتی احداث شده است. فاصله فرودگاه بانکوک با هتل 45 دقیقه می باشد. از مزیت های این هتل دارا بودن ترانسفر برای محله های این شهر می باشد.

امکانات هتل رادیسون بانکوک تایلند :

انبار بار و چمدان، سرویس نگهداری از کودکان، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، بار، فروشگاه، باغ، تهویه، فکس و کپی، مرکز بدنسازی، ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم، جکوزی، استخر روباز، سونا، امکانات جلسه و ضیافت، صرافی و...

 

هتل رادیسون تایلند

هتل رادیسون تایلند


هتل 4 ستاره رادیسون تایلند

هتل 4 ستاره رادیسون تایلند


هتل 4 ستاره رادیسون بانکوک تایلند

هتل 4 ستاره رادیسون بانکوک تایلند


تصویری از هتل 4 ستاره رادیسون بانکوک تایلند

تصویری از هتل 4 ستاره رادیسون بانکوک تایلند

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل 4 ستاره رادیسون بانکوک تایلند,هتل های تایلند, بهترین هتل های تایلند , هتل های ارزان تایلند , هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 5 آبان 1394
.
 هتل سنتارا گرند تایلند

هتل 5 ستاره سنتارا گرند بانکوک تایلند در مجموع دارای 505 اتاق دارد. از انواع اتاق های این هتل می توان به اتاق خانوادگی، سلطنتی، مینی سوییت، دوبلکس، سوییت مدرن و استاندارد اشاره کرد و همین امر موجب جذب مسافران تور تایلند گردیده است. هتل در فاصله 23 کیلومتری از فرودگاه بین المللی بانکوک و ایستگاه ترن هوایی در فاصله 10 دقیقه ای با هتل قرار دارد. رستوران هتل سنتارا گرند تایلند در طبقه 55 این هتل واقع شده است.

امکانات هتل سنتارا گرند تایلند :

استخر روباز و سرپوشیده، محوطه حمام آفتاب، اینترنت پرسرعت، پارکینگ، کافی شاپ، صرافی، سونا، جکوزی، مرکز سلامت و آب گرم، رستوران، پذیرش شبانه روزی، خدمات خانه داری، فکس و کپی، خدمات نگهداری از کودکان، صندوق امانات، زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، محوطه حمام آفتاب، اینترنت پرسرعت، پارکینگ، کافی شاپ، صرافی، سونا، جکوزی، مرکز سلامت و آب گرم، باشگاه بدنسازی، ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه، ماساژ، آسانسور، بار، انبار بار و چمدان و ...

 

هتل سنتارا گرند تایلند

هتل سنتارا گرند تایلند


هتل 5 ستاره سنتارا گرند تایلند

هتل 5 ستاره سنتارا گرند تایلند


هتل 5 ستاره سنتارا گرند تایلند

هتل 5 ستاره سنتارا گرند بانکوک تایلند


 هتل رامادا دی ام ای تایلند

هتل 4 ستاره رامادا دی ام ای بانکوک تایلند در منطقه پراتونام تاون قرار گرفته و در مجموع دارای  294 اتاق می باشد. فرودگاه سوارنابومی در فاصله 30 دقیقه ای این هتل واقع شده است. در این هتل یک صرافی و سالن کنفرانس مجهز وجود دارد. در این هتل سرویس نگهداری از اطفال نیز برای مسافران تور کیش در نظر گرفته شده است.

امکانات هتل دی ام ای بانکوک تایلند :

اتوکشی، سرویس رفت و آمد به هتل، تهویه، کافی شاپ، رستوران، پذیرش شبانه روزی، پارکینگ، آسانسور، لباسشویی، خشکشویی و ...

 

هتل رامادا دی ام ای بانکوک تایلند

هتل رامادا دی ام ای بانکوک تایلند


هتل 4 ستاره رامادا دی ام ای بانکوک تایلند

هتل 4 ستاره رامادا دی ام ای بانکوک تایلند


هتل رامادا دی ام ای تایلند

هتل رامادا دی ام ای تایلند

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های بانکوک تایلند,هتل های تایلند, بهترین هتل های تایلند , هتل های ارزان تایلند , هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 5 آبان 1394
.
هتل سنتر پوینت سیلوم تایلند

هتل 4 ستاره سنتر پوینت سیلوم بانکوک تایلند بالای مرکز رابینسون بانگراک واقع شده و در مجموع دارای 100 اتاق می باشد. مکان های دیدینی بانکوک از جمله موزه دریایی بانکوک، محله چینی ها، معبد سری ماهاماریاما، کلاب های شبانه در پاتونگ به این هتل نزدیک می باشدکه موجب جذب مسافران تور تایلند به این هتل شده است.

امکانات هتل پوینت سیلوم بانکوک تایلند :

انبار بار و چمدان، صندوق امانات، گاوصندوق، استخر، رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، بار، سونا، کافی نت، سالن کنفرانس، اینترنت وایرلس، باشگاه ورزشی و ...

 

هتل سنتر پوینت سلیوم تایلند

هتل سنتر پوینت سلیوم تایلند


هتل سنتر پوینت سلیوم بانکوک تایلند

هتل سنتر پوینت سلیوم بانکوک تایلند


هتل 4 ستاره سنتر پوینت سلیوم بانکوک تایلند

هتل 4 ستاره سنتر پوینت سلیوم بانکوک تایلند


هتل سنتارا گرند تایلند

هتل 5 ستاره سنتارا گرند بانکوک تایلند در مجموع دارای 505 اتاق دارد. از انواع اتاق های این هتل می توان به اتاق خانوادگی، سلطنتی، مینی سوییت، دوبلکس، سوییت مدرن و استاندارد اشاره کرد و همین امر موجب جذب مسافران تور تایلند گردیده است. هتل در فاصله 23 کیلومتری از فرودگاه بین المللی بانکوک و ایستگاه ترن هوایی در فاصله 10 دقیقه ای با هتل قرار دارد. رستوران هتل سنتارا گرند تایلند در طبقه 55 این هتل واقع شده است.

امکانات هتل سنتارا گرند تایلند :

استخر روباز و سرپوشیده، محوطه حمام آفتاب، اینترنت پرسرعت، پارکینگ، کافی شاپ، صرافی، سونا، جکوزی، مرکز سلامت و آب گرم، رستوران، پذیرش شبانه روزی، خدمات خانه داری، فکس و کپی، خدمات نگهداری از کودکان، صندوق امانات، زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، محوطه حمام آفتاب، اینترنت پرسرعت، پارکینگ، کافی شاپ، صرافی، سونا، جکوزی، مرکز سلامت و آب گرم، باشگاه بدنسازی، ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه، ماساژ، آسانسور، بار، انبار بار و چمدان و ...

 

هتل سنتارا گرند تایلند

هتل سنتارا گرند تایلند


هتل 5 ستاره سنتارا گرند تایلند

هتل 5 ستاره سنتارا گرند تایلند


هتل 5 ستاره سنتارا گرند تایلند

هتل 5 ستاره سنتارا گرند بانکوک تایلند

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب بانکوک تایلند,هتل های تایلند, بهترین هتل های تایلند , هتل های ارزان تایلند , هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 5 آبان 1394
.
 هتل سنترا کارون تایلند

هتل 4 ستاره سنترا کارون پوکت تایلند در فاصله 3 دقیقه ای از ساحل دریا واقع شده است. این هتل از 4 ساختمان تشکیل شده و دارای 3 استخر روباز ،  6 رستوران و کافی شاپ می باشد. مرکز شهر با این هتل 15 دقیقه و فرودگاه بین المللی پوکت در فاصله 45 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. این هتل به دلیل نزدیکی به مرکز شهر نسبت به هتل های دیگر این منطقه مسافران تور تایلند را به خود جذب کرده است.

امکانات هتل سنترا کارون پوکت تایلند :

دارت، تنیس، فروشگاه، تهویه، بار، کرایه اتومبیل، صرافی، رستوران، پذیرش شبانه روزی، گاوصندوق، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، باشگاه ورزشی، بیلیارد، ترانسفر فرودگاه، ماساژ، جکوزی، استخر روباز، سونا، کاریوکی، سرویس نگهداری از کودکان و...

 

هتل سنترا کارون پوکت تایلند

هتل سنترا کارون پوکت تایلند


هتل 4 ستاره سنترا کارون پوکت تایلند

هتل 4 ستاره سنترا کارون پوکت تایلند


تصویری از هتل 4 ستاره سنترا کارون پوکت تایلند

تصویری از هتل 4 ستاره سنترا کارون پوکت تایلند

 مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل 4 ستاره سنترا کارون پوکت تایلند,هتل های تایلند, بهترین هتل های تایلند , هتل های ارزان تایلند , هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 5 آبان 1394
.
هتل سیام سیتی تایلند

هتل 5 ستاره سیام سیتی تایلند در مرکز شهر بانکوک واقع شده است. فاصله فرودگاه بانکوک تا هتل 24 کیلومتر می باشد. فاصله مرکز خرید معروف سیام پاراگون تا هتل  5 بوده و قطار هوایی در فاصله 5 کیلومتری از این هتل و ایستگاه منو ریل در فاصله 3 دقیقه ای از هتل سیام سیتی قرار گرفته است. این هتل به دلیل موقعیت مناسب یکی از بهترین انتخاب ها برای مسافران تور تایلند می باشد.

امکانات هتل سیام سیتی بانکوک تایلند :

تهویه، بار، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، خدمات خانه داری، رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه، آرایشگاه، صرافی، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، استخر روباز، سلامت و آبگرم، ماساژ، جکوزی، سونا، سرویس نگهداری از کودکان، باشگاه ورزشی و ...

 

هتل سیام سیتی تایلند

هتل سیام سیتی تایلند


هتل 5 ستاره سیام سیتی تایلند

هتل 5 ستاره سیام سیتی تایلند


هتل 5 ستاره سیام سیتی بانکوک تایلند

هتل 5 ستاره سیام سیتی بانکوک تایلند


تصویری از هتل 5 ستاره سیام سیتی بانکوک تایلند

تصویری از هتل 5 ستاره سیام سیتی بانکوک تایلند


هتل سورین تایلند

هتل 4 ستاره سورین پوکت تایلند در موقعیت مناسبی از شهر پوکت واقع شده و در مجموع دارای 108 اتاق می باشد. ساحل پاتونگ تایلند در فاصله 30 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. در این هتل فروشگاه های متعددی برای میهمانان تور تایلند در نظر گرفته شده است. یک کتابخانه نیز در این هتل برای علاقمندان وجود دارد.

امکانات هتل سورین پوکت تایلند :

گاوصندوق، کرایه اتومبیل، صرافی، رستوران، پذیرش شبانه روزی، خدمات نگهداری از کودکان، انبار بار و چمدان، فروشگاه، تهویه، بار، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، پینگ پنگ، تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، غواصی و ...

 

هتل 4 ستاره سورین پوکت تایلند

هتل 4 ستاره سورین پوکت تایلند


هتل سورین پوکت تایلند

هتل سورین پوکت تایلند


هتل سورین تایلند

هتل سورین تایلند


تصویری از هتل سورین تایلند

تصویری از هتل سورین تایلند

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای بانکوک و پوکت تایلند,هتل های تایلند, بهترین هتل های تایلند , هتل های ارزان تایلند , هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 5 آبان 1394
.

بلیط کیش

مدت زمان پرواز تهران كيش حدود 1 ساعت  و 30 دقیقه می باشد.

بلیط با ايرلاينهای كيش

هواپيمايی هاي ماهان ، معراج ، زاگرس ، كيش اير و ايران اير تور پروازهاي روزانه تهران به كيش را به صورت چارتر انجام مي دهند.بلیط کیش با هواپيمايی ایران ایر به صورت سیستمی بوده و در روزهای جمعه ، سه شنبه و  یکشنبه صورت می گیرد . در حال حاضر پروازهاي زاگرس ، ايران اير تور و كيش اير با هواپيماي بويينگ ام دي و پروازهاي معراج و ماهان با هواپيماي اير باس به مقصد كيش انجام مي شود.

 

 

شماره پرواز مبدا مقصد تاریخ رفت ساعت پرواز ساعت فرود شرکت هواپیمایی
7055 تهران کیش دوشنبه ها 06:20 08:05 شرکت هواپیمایی کیش ایر
7057 تهران کیش دوشنبه ها 11:30 13:15 شرکت هواپیمایی کیش ایر
7021 تهران کیش دوشنبه ها 14:00 15:45 شرکت هواپیمایی کیش ایر
350 تهران کیش دوشنبه ها 15:50 17:40 شرکت هواپیمایی ایران ایر
7055 تهران کیش سه شنبه ها 06:20 08:05 شرکت هواپیمایی کیش ایر
7057 تهران کیش سه شنبه ها 11:05 12:50 شرکت هواپیمایی کیش ایر
350 تهران کیش سه شنبه ها 14:50 16:55 شرکت هواپیمایی ایران ایر
7025 تهران کیش سه شنبه ها 16:35 18:20 شرکت هواپیمایی کیش ایر
7081 تهران کیش سه شنبه ها 17:30 19:15 شرکت هواپیمایی کیش ایر
7055 تهران کیش چهارشنبه ها 06:20 08:05 شرکت هواپیمایی کیش ایر
7021 تهران کیش چهارشنبه ها 10:30 12:15 شرکت هواپیمایی کیش ایر
7025 تهران کیش چهارشنبه ها 16:00 17:45 شرکت هواپیمایی کیش ایر
7081 تهران کیش چهارشنبه ها 17:30 19:15 شرکت هواپیمایی کیش ایر
350 تهران کیش چهارشنبه ها 19:25 21:30 شرکت هواپیمایی ایران ایر
7057 تهران کیش چهارشنبه ها 20:20 22:05 شرکت هواپیمایی کیش ایر
7055 تهران کیش پنجشنبه ها 06:20 08:05 شرکت هواپیمایی کیش ایر
350 تهران کیش پنجشنبه ها 14:35 16:40 شرکت هواپیمایی ایران ایر
7081 تهران کیش پنجشنبه ها 17:30 19:15 شرکت هواپیمایی کیش ایر
7025 تهران کیش پنجشنبه ها 20:00 21:45 شرکت هواپیمایی کیش ایر
7055 تهران کیش جمعه ها 06:20 08:05 شرکت هواپیمایی کیش ایر
7429 تهران کیش جمعه ها 12:30 14:15 شرکت هواپیمایی کیش ایر
350 تهران کیش جمعه ها 15:25 17:30 شرکت هواپیمایی ایران ایر
7025 تهران کیش جمعه ها 16:35 18:20 شرکت هواپیمایی کیش ایر
7081 تهران کیش جمعه ها 17:30 19:15 شرکت هواپیمایی کیش ایر
7057 تهران کیش جمعه ها 20:05 21:50 شرکت هواپیمایی کیش ایر
7025 تهران کیش شنبه ها 14:30 16:15 شرکت هواپیمایی کیش ایر
7081 تهران کیش شنبه ها 17:30 19:15 شرکت هواپیمایی کیش ایر
7055 تهران کیش یکشنبه ها 06:20 08:05 شرکت هواپیمایی کیش ایر
350 تهران کیش یکشنبه ها 15:50 17:40 شرکت هواپیمایی ایران ایر
7025 تهران کیش یکشنبه ها 16:35 18:20 شرکت هواپیمایی کیش ایر
7081 تهران کیش یکشنبه ها 17:30 19:15 شرکت هواپیمایی کیش ایر

 

مسیر تهران کیش

مطالب مرتبط :

قیمت بلیط کیش مهر 94

قیمت بلیط کیش آبان 94

قیمت بلیط کیش آذر 94

قیمت بلیط کیش دی 94


 

 

بلیط مشهد

فاصله هوایی تهران مشهد 741 کیلومتر می باشد. بلیط مشهد با ایرلاین های ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، ایران ایر تور ، معراج صورت می گیرد و پرواز سیستمی می باشد. پرواز مشهد با ایرلاین های زاگرس و کاسپین نیز به صورت چارتر انجام می شود.

 

 

شماره پرواز مبدا مقصد تاریخ رفت ساعت پرواز ساعت فرود شرکت هواپیمایی
1067 تهران مشهد دوشنبه ها 05:50 07:20 شرکت هواپیمایی ماهان
262 تهران مشهد دوشنبه ها 06:45 13:15 شرکت هواپیمایی ایران ایر
600 تهران مشهد دوشنبه ها 07:15 08:45 شرکت هواپیمایی آسمان
5213 تهران مشهد دوشنبه ها 08:25 09:55 شرکت هواپیمایی آتا
1033 تهران مشهد دوشنبه ها 09:15 10:35 شرکت هواپیمایی ماهان
5235 تهران مشهد دوشنبه ها 09:25 10:55 شرکت هواپیمایی آتا
5229 تهران مشهد دوشنبه ها 10:10 11:40 شرکت هواپیمایی آتا
966 تهران مشهد دوشنبه ها 13:05 14:30 شرکت هواپیمایی ایران ایر تور
5211 تهران مشهد دوشنبه ها 14:40 16:10 شرکت هواپیمایی آتا
1035 تهران مشهد دوشنبه ها 14:50 16:10 شرکت هواپیمایی ماهان
5233 تهران مشهد دوشنبه ها 15:10 16:40 شرکت هواپیمایی آتا
462 تهران مشهد دوشنبه ها 15:15 16:55 شرکت هواپیمایی ایران ایر
1081 تهران مشهد دوشنبه ها 20:30 22:00 شرکت هواپیمایی ماهان
1037 تهران مشهد دوشنبه ها 22:30 23:59 شرکت هواپیمایی ماهان
1067 تهران مشهد سه شنبه ها 05:50 07:20 شرکت هواپیمایی ماهان
262 تهران مشهد سه شنبه ها 07:15 08:50 شرکت هواپیمایی ایران ایر
960 تهران مشهد سه شنبه ها 08:05 09:30 شرکت هواپیمایی ایران ایر تور
5211 تهران مشهد سه شنبه ها 09:10 10:30 شرکت هواپیمایی آتا
1033 تهران مشهد سه شنبه ها 09:15 10:35 شرکت هواپیمایی ماهان
5213 تهران مشهد سه شنبه ها 09:50 11:20 شرکت هواپیمایی آتا
5229 تهران مشهد سه شنبه ها 10:05 11:35 شرکت هواپیمایی آتا
608 تهران مشهد سه شنبه ها 12:30 14:00 شرکت هواپیمایی آسمان
1035 تهران مشهد سه شنبه ها 14:50 16:10 شرکت هواپیمایی ماهان
8066 تهران مشهد سه شنبه ها 15:00 16:30 شرکت هواپیمایی ایران ایر تور
964 تهران مشهد سه شنبه ها 18:05 19:30 شرکت هواپیمایی ایران ایر تور
5235 تهران مشهد سه شنبه ها 20:10 21:40 شرکت هواپیمایی آتا
1081 تهران مشهد سه شنبه ها 20:30 22:00 شرکت هواپیمایی ماهان
460 تهران مشهد سه شنبه ها 21:30 23:05 شرکت هواپیمایی ایران ایر
1037 تهران مشهد سه شنبه ها 22:30 23:59 شرکت هواپیمایی ماهان
968 تهران مشهد سه شنبه ها 23:15 00:40 شرکت هواپیمایی ایران ایر تور
1067 تهران مشهد چهارشنبه ها 05:50 07:20 شرکت هواپیمایی ماهان
464 تهران مشهد چهارشنبه ها 06:15 07:55 شرکت هواپیمایی ایران ایر
5229 تهران مشهد چهارشنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی آتا
5213 تهران مشهد چهارشنبه ها 08:10 09:40 شرکت هواپیمایی آتا
1033 تهران مشهد چهارشنبه ها 09:15 10:35 شرکت هواپیمایی ماهان
602 تهران مشهد چهارشنبه ها 11:15 12:45 شرکت هواپیمایی آسمان
608 تهران مشهد چهارشنبه ها 12:30 14:00 شرکت هواپیمایی آسمان
5233 تهران مشهد چهارشنبه ها 12:55 14:25 شرکت هواپیمایی آتا
966 تهران مشهد چهارشنبه ها 13:05 14:30 شرکت هواپیمایی ایران ایر تور
1035 تهران مشهد چهارشنبه ها 14:50 16:10 شرکت هواپیمایی ماهان
5211 تهران مشهد چهارشنبه ها 14:55 16:25 شرکت هواپیمایی آتا
964 تهران مشهد چهارشنبه ها 18:05 19:30 شرکت هواپیمایی ایران ایر تور
1037 تهران مشهد چهارشنبه ها 22:30 23:59 شرکت هواپیمایی ماهان
968 تهران مشهد چهارشنبه ها 23:15 00:40 شرکت هواپیمایی ایران ایر تور
1067 تهران مشهد پنجشنبه ها 05:50 07:20 شرکت هواپیمایی ماهان
464 تهران مشهد پنجشنبه ها 06:15 07:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
600 تهران مشهد پنجشنبه ها 07:30 09:00 شرکت هواپیمایی آسمان
5229 تهران مشهد پنجشنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی آتا
5213 تهران مشهد پنجشنبه ها 08:45 10:15 شرکت هواپیمایی آتا
1033 تهران مشهد پنجشنبه ها 09:15 10:35 شرکت هواپیمایی ماهان
262 تهران مشهد پنجشنبه ها 09:45 11:15 شرکت هواپیمایی ایران ایر
5233 تهران مشهد پنجشنبه ها 10:00 11:30 شرکت هواپیمایی آتا
608 تهران مشهد پنجشنبه ها 12:30 14:00 شرکت هواپیمایی آسمان
966 تهران مشهد پنجشنبه ها 13:05 14:30 شرکت هواپیمایی ایران ایر تور
610 تهران مشهد پنجشنبه ها 14:20 15:50 شرکت هواپیمایی آسمان
5211 تهران مشهد پنجشنبه ها 14:45 16:15 شرکت هواپیمایی آتا
1035 تهران مشهد پنجشنبه ها 14:50 16:10 شرکت هواپیمایی ماهان
5235 تهران مشهد پنجشنبه ها 20:25 21:55 شرکت هواپیمایی آتا
1081 تهران مشهد پنجشنبه ها 20:30 22:00 شرکت هواپیمایی ماهان
460 تهران مشهد پنجشنبه ها 21:05 22:35 شرکت هواپیمایی ایران ایر
1067 تهران مشهد جمعه ها 05:50 07:20 شرکت هواپیمایی ماهان
1033 تهران مشهد جمعه ها 09:15 10:35 شرکت هواپیمایی ماهان
5211 تهران مشهد جمعه ها 09:40 11:10 شرکت هواپیمایی آتا
5229 تهران مشهد جمعه ها 10:00 11:30 شرکت هواپیمایی آتا
5213 تهران مشهد جمعه ها 10:20 11:50 شرکت هواپیمایی آتا
602 تهران مشهد جمعه ها 11:00 12:30 شرکت هواپیمایی آسمان
608 تهران مشهد جمعه ها 12:30 14:00 شرکت هواپیمایی آسمان
966 تهران مشهد جمعه ها 13:05 14:30 شرکت هواپیمایی ایران ایر تور
1035 تهران مشهد جمعه ها 14:50 16:10 شرکت هواپیمایی ماهان
5233 تهران مشهد جمعه ها 15:20 16:50 شرکت هواپیمایی آتا
612 تهران مشهد جمعه ها 17:30 19:00 شرکت هواپیمایی آسمان
964 تهران مشهد جمعه ها 18:05 19:30 شرکت هواپیمایی ایران ایر تور
460 تهران مشهد جمعه ها 19:05 20:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
5235 تهران مشهد جمعه ها 20:25 21:55 شرکت هواپیمایی آتا
1081 تهران مشهد جمعه ها 20:30 22:00 شرکت هواپیمایی ماهان
1037 تهران مشهد جمعه ها 22:30 23:59 شرکت هواپیمایی ماهان
968 تهران مشهد جمعه ها 23:15 00:40 شرکت هواپیمایی ایران ایر تور
1067 تهران مشهد شنبه ها 05:50 07:20 شرکت هواپیمایی ماهان
464 تهران مشهد شنبه ها 07:10 08:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
5213 تهران مشهد شنبه ها 08:10 09:40 شرکت هواپیمایی آتا
5229 تهران مشهد شنبه ها 08:20 09:50 شرکت هواپیمایی آتا
1033 تهران مشهد شنبه ها 09:15 10:35 شرکت هواپیمایی ماهان
260 تهران مشهد شنبه ها 10:30 12:10 شرکت هواپیمایی ایران ایر
602 تهران مشهد شنبه ها 11:00 12:30 شرکت هواپیمایی آسمان
608 تهران مشهد شنبه ها 12:30 14:00 شرکت هواپیمایی آسمان
966 تهران مشهد شنبه ها 13:05 14:30 شرکت هواپیمایی ایران ایر تور
5211 تهران مشهد شنبه ها 14:40 16:10 شرکت هواپیمایی آتا
1035 تهران مشهد شنبه ها 14:50 16:10 شرکت هواپیمایی ماهان
460 تهران مشهد شنبه ها 15:25 16:55 شرکت هواپیمایی ایران ایر
964 تهران مشهد شنبه ها 18:05 19:30 شرکت هواپیمایی ایران ایر تور
5233 تهران مشهد شنبه ها 20:20 21:50 شرکت هواپیمایی آتا
1081 تهران مشهد شنبه ها 20:30 22:00 شرکت هواپیمایی ماهان
1037 تهران مشهد شنبه ها 22:30 23:59 شرکت هواپیمایی ماهان
1067 تهران مشهد یکشنبه ها 05:50 07:20 شرکت هواپیمایی ماهان
600 تهران مشهد یکشنبه ها 06:55 08:25 شرکت هواپیمایی آسمان
5213 تهران مشهد یکشنبه ها 08:10 09:40 شرکت هواپیمایی آتا
1033 تهران مشهد یکشنبه ها 09:15 10:35 شرکت هواپیمایی ماهان
262 تهران مشهد یکشنبه ها 09:50 11:30 شرکت هواپیمایی ایران ایر
5229 تهران مشهد یکشنبه ها 10:05 11:35 شرکت هواپیمایی آتا
602 تهران مشهد یکشنبه ها 11:35 13:05 شرکت هواپیمایی آسمان

 

 

مسیر تهران مشهد

قیمت بلیط مشهد مهر 94

قیمت بلیط مشهد آبان 94

قیمت بلیط مشهد آذر 94

قیمت بلیط مشهد دی 94



:: برچسب‌ها: بلیط کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 5 آبان 1394
.

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی