.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد با موقعیت مکانی بسیار عالی و دسترسی به شهر بسیار راحت می باشد که در 100 متری کمربندی شهر مقدس مشهد می باشد. مجتمع تجاری الماس شرق مشهد دارای شش طبقه می باشد . این مجتمع تجاری از لحاظ فنی و مهندسی در ایران رتبه برتر را دارد. مجتمع تجاری الماس شرق مشهد از معماری مدرن و سنتی بسیار خاص تلفیق شده است. مجتمع تجاری دارای گنبد بزرگی با قطر پنجاه متر مانند الماس تراش خورده می باشد . این مجتمع دارای آسانسورهای متعددی می باشد که دسترسی به طبقات دیگر را راحت و آسان کرده است. ایجاد آبنمای دیدنی و جالب با جدیدترین تکنولوژی و همچنین امکانات رفاهی و خدماتی که برای مشتریان و غرفه داران مهیا کرده است. مسافران تور مشهد از جمله بازدید کنندگان این مرکز خرید می باشند. از دیگر امکانات مجتمع تجاری الماس شرق مشهد رستوران با غذاهای متنوع و فست فود ,  پارکینگ طبقاتی برای مسافران تور مشهد , سرزمین عجایب , اورژانس و مرکز پزشکی , مرکزهای اطلاع رسانی و بانک می باشد. همچنین در طبقات غرفه های لوازم خانگی , رایانه , موبایل , بلور و چینی و کریستال و لوازم صوتی و تصویری وجود دارد که در دسترس برای مسافران تور مشهد می باشد.

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مجتمع تجاری الماس شرق مشهد,مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 23 اسفند 1393
.

مرکز خرید آلتون مشهد

اگر با تور مشهد به مشهد سفر میکنید حتما از بازار مرکز خرید آلتون مشهد با مدیریت بخش خصوصی در مساحت ۱۷۲۴ متر مربع در بیست طبقه و در مدت زمان ۳۶ ماه ساخته شد و در سال ۱۳۸۸ در تیر ماه افتتاح شد. مرکز خرید آلتون مشهد چند منظوره مجهز کاربردهای اداری و تجاری دارد و همچنین پارکینگی برای خود طراحی نموده است و بلندترین پارکینگ طبقاتی با ارتفاع 80 متر در ایران دارد. مرکز خرید آلتون مشهد توانسته برترین برج تجاری چند منظوره کشورمان در سال 1390 و همچنین برترین سازه بتنی کشورمان در سال 1388 می باشد. 4 طبقه از برج برای واحدهای تجاری 3 طبقه برای واحدهای اداری و دیگر طبقات اختصاص به پارکینگ دارد. باند فرود هلیکوپتر در مواقع امداد رسانی و اضطراری بر بالای برج وجود دارد. مرکز خرید آلتون مشهد دارای امکانات پیشرفته و منحصر بفردی می باشد از جمله: معماری و طراحی مدرن و لوکس و بسیار زیبا , چشم انداز زیبا از حرم مطهر امام رضا علیه السلام , چشم انداز 360 درجه از شهر مقدس مشهدمرکز خرید آلتون مشهد و وجود سه شعبه از رستوران معروف مشهد  پسران کریم در طبقه چهارم مرکز خرید آلتون مشهد . یکی از بهترین مراکز خرید برای مسافران تور مشهد میباشد

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید آلتون مشهد,مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 23 اسفند 1393
.

بازار پروما مشهد

بازار پروما مشهد

اگر با تور مشهد به مشهد سفر میکنید حتما از بازار پروما مشهد در کنار میدان جانباز قرار گرفته است و با مساحت پنج هزار مترمربع فضای فروشگاه و تقریبا بیست هزار مترمربع فضای تجاری می باشد که در پنج طبقه بنا شده است. از امکانات بازار پروما مشهد  300 واحد تجاری، پارکینگ و چهار هزار مترمربع فضای سبز و امکانات تفریحی بیشتر از 7000 میهمان تور مشهد در طول روز می باشد.در بازار پروما مشهد کالاهای سوپر مارکت , سبزیجات و میوه , شکلات , شیرینی , لوازم آرایشی , اسباب بازی , زیور آلات , لوازم خانگی , لوازم التحریر , پوشاک و فست فود می باشد. که خرید به یادمادنی برای مسافران تور مشهد به جا میگذارد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بازار پروما مشهد,مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 23 اسفند 1393
.

بازار خیام مشهد

بازار خیام مشهد

اگر با تور مشهد به مشهد سفر میکنید حتما از بازار بازار خیام مشهد مرکز خدمات گردشگری و مبادلات تجاری می باشد که در ناحیه شمالی شهر مقدس مشهد در محدوده 100 متری کمربندی ابوطالب شمالی و بلوارهای خیام قرار گرفته است. این مرکز خرید یکپارچگی  و عظمت ویژه ای در تعیین کاربری‌ها  و مقررات ساخت و ضوابط و اجرا دارد و به نسبت  ضرورت و نیاز تشکیل شده است. برنامه‌ریزی بر روی مرکز تجاری خیام به شیوه ای می باشد که می‌توان به عنوان بورس تخصصی کالاها و خدمات نقش ویژه ای در امور بازرگانی بخصوص داخلی و خارجی دارد. از امکانات این مرکز خرید برای مسافران تور مشهد :  فروش کالا و بازارهای خرید ، رستوران ها و مرکز پذیرايی ، کافی‌نت و کافی‌شاپ  ، دفترهای شرکت‌های بازرگانی،  بانک، نمازخانه، بیمه و حمل و نقل بین‌المللی،  ایستگاه تاکسی، خطوط اتوبوسرانی شهری،  آژانس باربری نام برد. بازار خیام مشهد دارای 196 باب واحد تجاری با معماری خاص و فضای سبز  زیبا و محیطی مناسب برای عرضه کالاهای مورد نیاز مسافران تور مشهد  و گردشگران است.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بازار خیام مشهد,مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 23 اسفند 1393
.

  رافتینگ رودخانه وحشی آنتالیا

رافتینگ به معنی قایقرانی در رودخانه وحشی است، برای قایق سواری در رودخانه ای وحشتناک و خروشان می توانید از آنتالیا بهره ببرید، در این تور ترکیه فروردین 94 ابتدا باید موارد لازم را نزد مربیان برجسته ای بیاموزید سپس تجهیزات لازم را در اختیارتان قرار خواهند داد و به ارتفاعات کوهستان سفر می کنیم ، در ساحل رودخانه سوار قایقهای مخصوص می شویم و مسیر رودخانه را به سمت پائین ادامه می دهیم و بعد در ارتفاعات در رودخانه های موجود به ادامه تفریح خود می پردازیم.  قایق های این رودخانه ظرفیت های دو تا ده نفره دارند. در قایق ده نفره یک مربی مخصوص وجود دارد که به طور خصوصی به شما گردشگران تور ترکیه 94 همه چیز را آموزش خواهد داد و در کمال آرامش و امنیت به شما کمک خواهد کرد که قایق سواری خوبی داشته باشید.

رافتینگ رودخانه وحشی آنتالیا

رافتینگ ورزش مهیجی است که در دنیا طرفداران بیشماری دارد. در مسیر رودخانه  شماگردشگران تور ترکیه فروردین 94 آثار تاریخی و قدیمی بیشماری را خواهید دید و از مشاهده مناظر طبیعت کوهستان بسیار لذت خواهید برد. مسیر رفت و آمد حدودا ۱۴ کیلومتر است که سر شار از هیجان می باشد.

رافتینگ رودخانه وحشی آنتالیا

میز غذاهای لذیذ در انتظار شما میهمانان تور ترکیه عید 94 می باشد تا بعد از یک ورزش پر تحرک و مهیج با لذت تمام نهار را میل فرمائید .

 

 

پاموک کاله در آنتالیا

پاموکه کاله در زبان ترکی به معنای قلعه پنبه ای است که دارای طبیعتی معجزه آسا و رویایی می باشد. پاموک کاله یکی از جذابترین دیدنیهای تور ترکیه عید 94 و جاذبه های گردشگری آنتالیاست که در استان دنیزلی و در جنوب غربی ترکیه واقع گردیده است. آب سرشار از کریستالهای کلسیم که دمایی حدود ۳۵ درجه سانتی گراد دارند هزاران سال است که از سراشیبی کوه ها به پائین سرازیر است و محل ریزش آن ها به استخرهای گرمی تبدیل شده که هم به علت گرمای آب و هم بخاطر تلالو نور زیبایی خاص و جلوه ای پیدا کرده که نظر مسافران تور ترکیه 94 را به خود جلب می کند. این منطقه به دلیل مسایل درمانی و نیز وجود چشم اندازهای فوق العاده از زمانهای دور شناخته شده بوده است. این آب دارای خواص طبی شگفت انگیز و حاوی اکسیر جوانی می باشد. شناگران هم تفریح می کنند هم از خاصیت درمانی آب بهره می برند.

پاموک کاله در آنتالیا

پاموک کاله در آنتالیا

 در مجاورت این معجزه طبیعی، خرابه های شهر تاریخی هیراپلیس واقع شده است. این شهر از بقایای دوران سلطنت برگامو می باشد. در آنجا شما می توانید از تئاتر قدیمی آپولون، نکرو پلیس که دارای بزرگترین بخش در منطقه ترکیه است و حمام های رومی و دروازه این مکان دیدن فرمایید.

این مکان طبیعی به قدری جذاب است که هر فردی را از گوشه و کنار جهان برای دیدنش به سمت خود می کشد و گردشگران تور ترکیه 94 زیادی را به خود جلب می کند.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های ترکیه,دیدنی های ترکیه, اماکن دیدنی ترکیه, جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین مکان های دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 23 اسفند 1393
.

هتل کراوانسارای لارا آنتالیای ترکیه

هتل با شکوه  کروانسارای لارا، به شکل u طراحی شده است و تمام اتاق های آن رو به چشم انداز دریا می باشند .خط ساحلی این هتل تور ترکیه 94 حدود صد و ده هزار متر است .دورتا دور مکان تفریحی این هتل توسط دریا ی مدیترانه پوشیده شده است.این هتل چندین زمین بازی ، استخر آب گرم مجهز ، سرسره های آبی،شهر بازی و فعالیت های متنوع برای میهمانان دارد.رستوران این هتل غذاهای متنوع لاتین ،مدیترانه ای و آسیایی را برای شما میهمانان تور ترکیه عید 94 سرو میکند.این هتل دوازده کیلومتر از مرکز شهر و ده کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد

این هتل چهار ستاره يك هتل  كوچك است که در منطقه ی شهر کمر قرار گرفته است .این هتل تور ترکیه 94 مکانی تفریحی و ارام برای همه است. هستند مي باشد.هتل داراي سوپر ماركت ،رستوران، اينترنت بي سيم رايگان، پذيرش 24 ساعته نیز است.دارای  زمين بازي براي كودكان است.

هتل سوئیت وآبگرم کویین الیزابت کمر ترکیه

این هتل پنج ستاره ، که به سبک  معماری امریکایی مانند یک کشتی  طراحی شده با سواحل طولانی شنی و استخر دیدنی مکانی جذاب برای شما گردشگران تور ترکیه 94 خواهد بود. امکانات اتاقهای هتل شامل تختخواب فرانسوی، تلویزیون LCD و دستشویی وان دار و نشیمن است.این هتل دارای سرگرمیهای متنوع از قبیل بازیهای تنیس، والیبال ،کلوپ کودکان ،ورزشهای تابستانی و آبی، اسکواش و بازی بولینگ است.همچنین دارای خدمات ماساژ و مرکز  سلامت و بهداشت برای شما میهمانان تور ترکیه عید 94 است.

 

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 23 اسفند 1393
.

هتل ایسترن اورینتال پنانگ مالزی

هتل ایسترن اورینتال پنانگ مالزی  دارای امکانات رفاهی از قبیل :  جکوزی , استخر روباز , مرکز سلامت و آبگرم می باشد و مسافران تور مالزی نوروز 94 می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنند. اتاق های با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در این هتل تعبیه شده است. این هتل تور مالزی 94 به فکر خانواده ها هم بوده است . سوئیت های ویژه مخصوص تازه عروس نیز در این هتل تور مالزی عید 94 موجود است تا سفری خاطره انگیز را ذهن زوج های جوان به یاد بگذارد.  ورزش دوستان نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل استفاده کنند از این امکانات می تو ان به  مرکز بدنسازی - کرایه دوچرخه  اشاره کرد.

 

هتل پارکرویال پنانگ ریزورت مالزی

 هتل  پارکرویال پنانگ ریزورت مالزی  دارای امکانات رفاهی از قبیل :  ماساژ , استخر روباز و مرکز سلامت و آبگرم می باشد و مسافران تور مالزی 94 می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنند. این هتل به فکر خانواده ها هم بوده است و سرویس برای نگهداری از کودکان و اتاق های بازی کودکان تعبیه کرده است تا خانواده ها ساعاتی را بدو استرس و با آرامش به تفریح و گردش بگذرانند. ورزش دوستان نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل تور مالزی عید 94 استفاده کنند از این امکانات می تو ان به تنیس - مرکز بدنسازی - پینگ پنگ - بازی دارت - دوچرخه سواری - کرایه دوچرخه - ماهیگیری اشاره کرد.

هتل اورگرین لورل پنانگ مالزی


هتل اورگرین لورل پنانگ مالزی دارای امکانات رفاهی از قبیل ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم می باشد تا سفری به یاد ماندنی را برای شما مسافران تور مالزی 94 به ارمغان بیاورد. این هتل به فکر ورزش دوستان نیز بوده است و امکانات ورزشی از قبیل تنیس - مرکز بدنسازی - بیلیارد را نیز دارا می باشد. خانواده ها می توانند از سرویس نگهداری از کودکان نیز استفاده کنند و مدنتی رابدون استرس و نگرانی بگذرانند. همچنین اتاقهای با امکانات کامل و ویزه مخصوص معلولین نیز در این هتل تور مالزی فروردین 94 تعبیه شد است.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مالزی,هتل های مالزی, بهترین هتل های مالزی , هتل های ارزان مالزی , هتل های مجلل مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 23 اسفند 1393
.

پارکهای دریایی مالزی

در پارکهای دریایی فعالت هایی مورد تشویق و تقویت قرار میگیرند که باعث تخریب محیط مرجانی محل نشوند. این فعالیت ها زیبایی و اعجاز دنیای زیر دریا را به بازدید کنندگان تور مالزی 94 تقدیم میکند. از جمله این فعالیت ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  •        غواصی با دستگاه تنفس
  •        غواصی ستحی آب
  •        عکاسی زیر آب
  •        شنا
  •        مشاهده و تحسین گیاهان و جانوران دریایی
  •        قایق سواری با قایق های بدون موتور همانند بادبانی و کایاک
  •        غذا دادن به ماهیان
  •        پیاده روی در تپه ها و طبیعت جزیره

مراکز پارک دریایی به عنوان مراکز آموزشی و حفاظتی عمل می کنند. بازدید کنندکان تور مالزی عید 94 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تپه های مرجانی و محیط دریایی باید با چنین دفاتری تماس حاصل کنند.

بازدید کنندگان تور مالزی فروردین 94 از پارکهای آبی باید وجه ناچیزی نیز پرداخت کنند که برای بزرگسالان 5رنجیت مالزی و برای کودکان 2.5 رنجیت میباشد.

گنتینگ هایلند مالزی

این مجموعه زیبا و بزرگ  در پنجاه کیلومتری کوالالامپور واقع شده و پیشرفته ترین و مجهزترین اقامتگاه مالزی می باشد که در ارتفاع ۲۰۰۰ متری بالای سطح دریا قرار گرفته و شامل انواع و اقسام سرگرمی ها و وسائل تفریحی در سطح بین المللی است . بطوری که اکثر مردم مالزی و گردشگران تور مالزی 94 شب ها به این مکان می روند چرا که این مکان دارای نمایش های شام و دیسکوهای بین المللی  میباشد همچنین دارای کازینو کلاسیک که تنها کازینو مالزی است میباشد ، بلک جک ، باکارا ، کنو ، فرنچ بال ، رولت ، تای سای و ماشین های اسلات نیز می باشد که شما گردشگران تور مالزی عید 94 می توانید از آن ها بازدید نمایید.

 

گنتینگ هایلند  مالزی

 

پارک آبی سان وی لاگون کوالالامپور مالزی

مجموعه تفریحی  توریستی سان وی لاگون که علت معرف بودن این مجموعه پارک آبی آن است یک مجموعه تفریحی و توریستی بزرگ و شناخته شده میباشد  که در سال 1993 به بهره برداری رسید و در چند سال گذشته همواره دارای رتبه اول درجذب گردشگر را در مالزی داشته است . مجموعه توریستی سان وی لاگون دارای سه قسمت جدا از هم است و در کنار آن یک مرکز فروشگاهی بزرگ و شیک واقع شده  که در بخش جدید این مجتمع اکثر برندهای معروف و معتبر وجود دارد و گردشگران تور مالزی 94 می توانند از آن بازدید نمایند. این مجموعه در فاصله 15 دقیقه ای از مرکز شهر قرار دارد. برای رفتن به این منطقه با وسیله شخصی از اتوبان فدرال و در مسیر دامنسرا به پوچونگ میتوان استفاده کرد. نزدیک ترین ایستگاه قطار شهری کی تی ام به پارک سان وی لاگون ایستگاه سوبانگ جایا و نزدیکترین ایستگاه قطار پوترا ال آر تی به مجموعه سان وی لاگون ایستگاه کلانا جایا می باشد که مسافران و گردشگران تور مالزی عید 94 مینوانند از آن استفاده کنند.

پارک پروانه های مالزی

 

باغ پروانه های کوالالامپور محیطی بازسازی شده است از محل زندگی واقعی پروانه ها در جنگل های بارانی و گرمسیری. البته این باغ سرپوشیده است تا پروانه ها از آن فرار نکنند ولی محل مناسبی برای تماشای این حشرات زیباست. بخصوص کهشما گردشگران تور مالزی 94 میتوانید بیش از 6 هزار پروانه را از 120 گونه مختلف تماشا کنید. پروانه هایی که در میان 15 هزار گل متنوع پرواز میکنند . این پارک 2 قسمت دیگر هم دارد یکی برای پرورش انواع پروانه ها و دیگری موزه ای برای به نمایش گذاشتن گونه های متنوعی از حشرات که شما گردشگران تور مالزی عید 94 می توانید از دو بخش آن دیدن نمایید.

باغ پرندگان مالزی

کوالالامپور صاحب بزرگترین باغ پرندگان سرپوشیده دنیاست که 8.1 هکتار مساحت دارد و نزدیک به 3000 پرنده از 20 گونه متفاوت که یا بومی کشور مالزی یا متعلق به دیگر کشورهاست را در خود جای داده است. طوطی های بزرگ و کوچک با رنگ هایی که هوش از سر گردشگران تور مالزی می رباید طاووس های زیبای هندی و پرندگان زیبایی که جثه های کوچک دارند باعث حیرت و شگفتی بازدید کنندگان تور مالزی 94 خواهد شد.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مالزی,دیدنی های مالزی , جاذبه های گردشگری مالزی , جاذبه های توریستی مالزی , بهترین جاذبه های توریستی مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 23 اسفند 1393
.
 

این مرکز خرید جواهر استانبول شامل ده طبقه است و دارای 343 فروشگاه با ظرفیت 2500 اتومبیل در پارکینگ است شما گردشگران تور استانبول 94 در این مرکز خرید میتوانید هرچیزی که نیاز دارید بیابید در این مرکز خرید مارکهای معروفی از قبیل ادیداس،لیوایز ،اسپریت و بنتون شعبه دارند.

مرکز خرید جواهر استانبول

 

مرکز خرید پروفیلو استانبول

مرکز خرید پروفیلو استانبول با 239  فروشگاه در 6 طبقه در سال ۱۹۹۸ در استانبول افتتاح گردید، امروزه وسعت این مرکز خرید را افزایش داده اند و جزء یکی از بزرگترین مراکز خرید تور استانبول 94 به شمار می رود، فضای این مرکز به  ۱۱۷ هزار متر مربع تبدیل گشته است . در این مرکز خرید استانبول علاوه بر امکانات خرید، برنامه های مختلف هنری، فرهنگی و اجتماعی در زمانهای مخصوص برای بازدیدکنندگان و گردشگران تور استانبول برگزار خواهد شد. سمینارهای رایگان پزشکی و علمی، برنامه های نقاشی و دوره های گوناگون آموزشی از دیگر برنامه های این مرکز خرید استانبول می باشد . مرکز خرید پروفیلو استانبول دارای 209 فروشگاه، 7 سالن سینما، 16 سالن بیلیارد، 20 خط بولینگ،  3 سالن تاتر و پارکینگ رایگان با ظرفیت 1300 اتومبیل، سالن ورزشی سرپوشیده ، استخر و پارک بازی کودکان «PAM» می باشد. روزانه تعداد بسیار زیادی از مسافران توراستانبول مشغول خرید در این مرکز می باشند و از امکانات آن لذت می برند.

 

این خیابان که یکی از مراکز خرید اصلی استانبول است و انواع لباس ها و پارچه های ترک در خیابان عرضه می شود. و تمام توریست ها و گردشگران توراستانبول از این خیابان بازدید میکنند در این خیابان انواع فروشگاههای پوشاک زنانه مو مردانه،اسباب بازی برای کودکان و وسایل الکترونیکی است.معروفترین خیابان در استانبول است نام قبلی این خیابان (بزرگ خیابان )نام داشت.

خیابان استقلال استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول,مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 23 اسفند 1393
.
 

پارک مینیاتورک استانبول

پارک مینیاتورک استانبول مساحتی شامل 60 هزار متر مربع را شامل می شود و شامل 15 هزار متر مربع فضای ماکت، 40 هزار متر مربع فضای سبز و آزاد، 3 هزار و 500 متر مربع فضای سرپوشیده و 2 هزار متر مربع استخر و راه آبی می باشد و همچنین گنجایش 500 اتومبیل را دارد .  این پارک به عنوان بزرگترین پارک مینیاتوری دنیا در سال 2003 افتتاح گردید و گردشگران تور استانبول 94 می توانند از آن بازدید نمایند. این پروژه با برنامه ریزی خاص در مدت زمان 22 ماه تکمیل شد. پارک مینیاتورک استانبول از نظر مساحت موجود برای ماکت و مدت زمان اجرا و پایان پروژه، رتبه تخست در جهان را دارا می باشد و در حقیقت یک شهر مینیاتوری به حساب می آید. این پارک شامل 105 اثر تاریخی بود که 45 اثر تاریخی برای استانبول، 45 اثر تاریخی برای آناتولی و 15 اثر تاریخی دیگر که امروزه خارج از مرزهای ترکیه قرار دارند. پارک مینیاتورک یکی از جذاب ترین جاذبه های گردشگری استانبول است و بیشتر گردشگران توراستانبول از این پارک زیبا دیدن می کنند.

 این پارک در واقع یک شهر مینیاتوری می باشد که در انتخاب اثرها ، ساخت ماکت و مقاومت ماکت در  فضای آزاد دقت بسیار زیادی انجام داده است و برای هر ماکت تکنولوژی خاصی به کار گرفته شده است که قطعا نظر مسافران تور استانبول 94 را به خود جلب می نماید.

پارک مینیاتورک استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: پارک مینیاتورک استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 23 اسفند 1393
.
 

هتل رامادا پلازا استانبول

هتل رامادا پلازا کمتر از 2 کیلومتر تا میدان تکسیم و تقریبا 21 کیلومتر با فرودگاه آتاتورک استانبول فاصله دارد. دسترسی فوق العاده به مترو نیر از دیگر فواید آن به شمار می آید یعنی شما میهمانان تور استانبول 94 از درب هتل که خارج شوید بعد از 11 الی 12 قدم به پله های مترو خواهید رسید . این هتل 5 ستاره که از هتل های شیک و مدرن استانبول می باشد در سال 2005 ساخته شد و حدود 170 اتاق کاملا مجهز دارد.

هتل رامادا پلازا استانبول

همچنین در قسمت بام این هتل مجلل استخری زیبا ساخته شده که یک کافی شاپ نیز در مجاورت آن قرار دارد. میهمانان تور استانبول در این هتل میتوانند آرامش مطلق را در اتاق بخار سنگ مرمر و یا سونا، و با  ماساژدرمانی توسط افراد متخصص  تجربه کنند به علاوه سالن ورزش در هتل برای تمرینات شما تهییه گردیده و استخر کودکان، بوفه و صندلی‌های حمام آفتاب و چترهای آفتابی کنار استخر روی سقف برای مهمانان فراهم شده هتل به یک حمام ترکی نیز مجهز است.

هتل رامادا پلازا استانبول

قسمت ناهارخوری هتل نیز به سبک عثمانیان تزئین شده  و شما میهمانان تور استانبول 94 می توانید غذاهای ترکیه ای و بین المللی را در رستوران فاخر پانچالدی میل کنید.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل رامادا پلازا استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 23 اسفند 1393
.
 

 موزه پرا استانبول

یکی از موزه های هنری و بسیار زیبای استانبول ، موزه پرا استانبول می باشد. این موزه در نزدیکی میدان تقسیم در منطقه بیوقلو استانبول قرار دارد و در سال 2005 تاسیس گردیده است، محل کنونی این موزه در گذشته هتل بریستول بوده که از سال 2003 تا 2005 بازسازی گردید و تبدیل به این موزه زیبا شد که امروزه گردشگران توراستانبول زیادی را به خود جلب می کند. سبک نمای این موزه 5 طبقه همان نمای هتل بریستول می باشد ولی داخل آن تماما بازسازی شده است. این موزه مجموعه های هنری مختلف از قبیل مجموعه نقاشی، مجموعه ابزار اندازه گیری، مجموعه عکس های استانبول قدیم، مجموعه سرامیک و موزاییک را دارا می باشد و همچنین هر جند وقت یکبار در موزه پرا، نمایشگاه های هنری برگزار می شود . در این موزه نقاشی های زیبا و آثار هنرمندان مشهور جهان موجود می باشد که توجه گردشگران توراستانبول را به خود جلب می کند. بازدید از این موزه هنری برای مسافران بسیار سرگرم کننده خواهد بود

موزه پرا استانبول

موزه پرا استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: موزه پرا استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 23 اسفند 1393
.
 

هتل آلفا استانبول

هتل آلفا استانبول از جمله هتل های 3 ستاره استانبول به شمار می رود، در منطقه آکسارای واقع شده است و از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد این هتل درنزدیکی منطقه تاریخی سلطان احمد، توپکاپی و مسجدآبی قرار دارد و از این رو دسترسی به این مناطق را برای میهمانان تور استانبول 94 بسیار آسان نموده است. همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه آتاتورک 16 کیلومتر می باشد.

هتل آلفا شامل 40 اتاق می باشد که همگی تمیز و راحت می باشند. تمامی اتاق ها و سوئیت های هتل آلفا ویژگی های یک حمام خصوصی با سشوار را دارا هستند. این سوئیت ها ارائه یک اتاق نشیمن جداگانه و وان حمام را به میهمانان توراستانبول ارائه می دهند.

همچنین هتل آلفا امکانات مختلفی نظیر تهویه مطبوع ، اینترنت پرسرعت ، تلویزیون ، مینی باردراتاقها ، فکس/فتوکپی ، خشکشویی ، سرویس نظافت اتاق ، سرویس نظافت اتاق vip ، تبدیل ارز ، اسانسور  , گاو صندوق , تراس , بار , روزنامه می باشد و رستوران این هتل با انواع غذاهای بین المللی آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامیتوراستانبول می باشد کافه سنتی هتل آلفا نیز مکان بسیار مناسبی برای استراحت و صرف یک فنجان قهوه می باشد

موقعیت هتل:Cerrah Pasa Cad. No 24, Fatih, Aksaray, Turkey



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آلفا استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 23 اسفند 1393
.
 

 هتل هالیدی این استانبول

 هتل هالیدی این استانبول از جمله هتل های 5 ستاره استانبول می باشد که در میان  هتل های استانبول از بهترین ها و مدرن ترین ها میباشد و به جهت امکانات بسیارخوب و دسترسی آسان به مراکز خرید مورد استقبال بسیاری از مسافران توراستانبول قرار می گیرد.  و امکانات خوب اقامت خوشی را برای مسافران تور استانبول فراهم می کند. هتل هالیدی در منطقه شیشلی واقع گردیده و از میدان تکسیم ( مرکز شهر ) فاصله اندکی دارد، و تا ایستگاه اتوبوس فقط 50 متر تقریبا 12 کیلومتر با فرودگاه بین المللی آتاتورک فاصله دارد. همچنین در 200 متری آثار مهم تاریخی استانبول نظیر مسجد آبی و بازار بزرگ قرار دارد. این هتل شامل 203 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه هوا، مینی بار،حمام، تلویزیون، ماهواره، رادیو، تلفن، سشوار، مبلمان، وای فای، یخچال کوچک و چای/قهوه ساز مجهز می باشند که از دکوراسیون مدرنی برخوردار می باشد و اقامت خوشی را برای میهمانان توراستانبول فراهم می آورد.

 از امکانات هتل هالیدی این استانبول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ترانسفر فرودگاهی ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی و تحویل سریع ، امکانات جلسه و ضیافت ، امکانات کنفرانس ، امکانات فکس ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در داخل هتل ،تهویه ، اتاقهای عایق صدا ، گرمایش ، بار مخصوص تنقلات ، خانه داری ،  لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در داخل اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات کفش و واکس ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل ، سرویس مستخدم ، امکانات اتاق VIP ، مرکز بدنسازی ، اتاق و امکانات برای معلولین ، سوئیت مخصوص تازه عروس، ماساژ ، جکوزی ، سونا ف مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ،  استخر سر پوشیده ، سرویس نگهداری کودکان. این هتل با فراهم کردن این امکانات اقامتی خوب را برای شما میهمانان تور استانبول 94 به ارمغان می آورد

هتل هالیدی این استانبول

هتل هالیدی این استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل هالیدی این استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 23 اسفند 1393
.
 

 ساحل پورت دیکسون مالزی

 ساحل پورت دیکسون ( Port Dickson ) که به اختصار پی دی ( PD )  نامیده میشود معروفترین ساحل مجمع الجزایر مالزی در سواحل غربی می باشد و یکی از سواحل پر طرفدار است برای گردشگران تور مالزی 94 که می خواهند از شلوغی و گرما کوالالامپور فرار کنند. این ساحل تا کوالالامپور حدود یک ساعت فاصله دارد. این منطقه دارای خط ساحلی تقریبا صافی می باشد که تا 18 کیلومتر امتداد یافته است . سواحل آفتابی آن که با درختان نخل بلند و درخت های کاسواریان سایه دار احاطه گردیده و با امواج آرام تنگه مالاکا شستشو می یابد زیبایی این منطقه را دو چندان می کند .

سواحل تلوک کمانگ و بلولاگون در این منطقه برای گردشگران تورمالزی شناخته شده اند. تلوک کمانگ در 9 مایلی جاده ساحلی قرار دارد و یکی از طولانی ترین سواحل در پورت دیکسون است .نزدیکی پورت دیکسون به پایتخت کشور و امکانات اقامتی وسیع، آن را محلی برتر برای میزبانی کاری و تفریحی کرده است. مجموعه ای از اقامتگاه های 5 ستاره و کلبه های ییلاقی خصوصی خط ساحلی پورت دیکسون را احاطه کرده است از این رو اگر قصد اقامت در این ساحل را دارید نگران پیدا کردن جا نباشید، شما می توانید هتل هایی با قیمت های بسیار مناسب در نزدیکی این ساحل پیدا کنید . همچنین گدشگران تورمالزی میتوانند در کنار ساحل چادر برپا کنند و از بازی های آبی و ساحل آرام آن لذت ببرند. یک قلعه ی قدیمی به اسم Raja Jumaat که به قرن 19 تعلق دارد و بازسازی گردیده در 7 کیلومتری پورت دیکسون وجود دارد که گردشگران می توانند از آن هم دیدن نمایند.

مسیری که برای رفتن به ساحل پورت دیکسون از KL پیشنهاد می شود به شرح زیر است:

وارد اتوبان شمالی جنوبی شوید و از خروجی Port Dickson خارج شوید. بعد از Toll چراغ قرمز را سمت راست بپیچید و تابلوهای Port Dickson را دنبال نمایید، وارد اتوبان دیگری می شوید که از آن یا می توانید مستقیم به PD روید و هم به سمت Lukut خارج شوید

ساحل پورت دیکسون مالزی

 مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: ساحل پورت دیکسون مالزی,دیدنی های مالزی , جاذبه های گردشگری مالزی , جاذبه های توریستی مالزی , بهترین جاذبه های توریستی مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 23 اسفند 1393
.
 

هتل سیتروس کوالالامپور مالزی

هتل سیتروس کوالالامپور در یکی از مناطق تجاری در مرکز شهر قرار دارد و تا ایستگاه منوریل Sultan Ismail تنها هشت دقیقه پیاده روی دارد. با ده دقیقه رانندگی نیز می توان به Suria و بوکیت بینتانگ رسید، از این رو دسترسی آسانی به کلیه مناطق شهر دارد. این هتل اتاقها و سوئیت هایی با امکانات و خدماتی سطح بالا و دکوراسیونی مدرن و مناسب برای اقامت مسافرین تورمالزی را دارد، اتاق های هتل چشم اندازی زیبا از برج های دو قلوی پتروناس را به میهمانان خود تقدیم می کند یک گاوصندوق شخصی و همچنین یک دستگاه چای ساز از تجهیزاتی است که در اتاق های این هتل وجود دارد. میهمانان تور مالزی 94 میتوانند در استخر روباز هتل ، به شنا و در مرکز بدنسازی آن به ورزش های خود بپردازند

هتل سیتروس کوالالامپور مالزی

کافه سیتروس با غذاهای بین المللی و محلی خود در تمامی طول روز آماده خدمت رسانی به میهمانان تور مالزی 94 می باشد. شما همچنین می توانید در صورت تمایل غذای خود را در اتاق خود میل نمایید.

این هتل برای کودکان زیر 12 سال در صورتی که به تخت اضافی در اتاق نیاز نداشته باشند و برای یک کودک زیر 2 سال در صورتی که از تخت کودک استفاده کند رایگان می باشد.

 هتل سیتروس کوالالامپور مالزی

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل سیتروس کوالالامپور مالزی,هتل های مالزی, بهترین هتل های مالزی , هتل های ارزان مالزی , هتل های مجلل مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 23 اسفند 1393
.
 

هتل لن پین پنانگ مالزی

هتل لن پین پنانگ مالزی - Lone Pine Hotel - از جمله هتل های 4 ستاره به شمار می رود و از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد این هتل با خدمات عالي خود پذيراي شما میهمانان گرامی تورمالزی ميباشد. خدمات دوستانه کارکنان این هتل موجب گردیده تا هتل گزینه ایده آل شما باشد. کلیه اتاقهای این هتل تمیز و راحت می باشد و ميهمانان محترم مي توانند از اتاقهاي راحت هتل لذت ببرند .

امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سرباز (تمام فصول) می باشد و مسافران تور مالزی 94 می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده نمایند. از دیگر امکانات هتل میتوان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد. علاقه مندان به بازیهای کامپیوتری نیز می توانند در اتاق بازی، به انواع بازیهای کامپیوتری بپردازند. اين هتل شامل فروشگاه هاي متعدد یک صرافی و اتاق جلسه کاملا مجهز می باشد. بنا به درخواست میهمانان تور مالزی 94 نیز اتومبيل کرايه در اختيار آنان قرار خواهد گرفت. این هتل به فکر ورزش دوستان نیز بوده و امکاناتی از این قبیل در اختیار آنان قرار داده است که می توان به مرکز بدنسازی و کرایه دوچرخه اشاره کرد. سوئیت های مخصوص تازه عروس نیز در این هتل تعبیه شده است تا سفری به یادماندنی را در ذهن زوج های جوان به ثبت برساند.

هتل لن پین پنانگ مالزی

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل لن پین پنانگ مالزی,هتل های مالزی, بهترین هتل های مالزی , هتل های ارزان مالزی , هتل های مجلل مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 23 اسفند 1393
.
هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش از جمله هتل های 3 ستاره جزیره کیش به شمار می رود. این هتل با 42 اتاق بسیار تمیز و محیطی آرام و مناسب آماده ارائه خدمات به مسافرین محترم تور کیش 94 می باشد.

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی در نزدیکی برخی جاذبه های زیبای گردشگری جزیره کیش قرار دارد که از جمله آنها می توان به پارک آهوان اشاره کرد البته این هتل از مراکز خرید کمی دور است به همین علت هتل ستاره طلایی برای میهمانان و مسافران تور کیش خود سرویس حمل و نقل فراهم کرده است.

امکانات این هتل شامل لابی هتل , رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , کافی شاپ , تلویزیون , سرویس ایرانی , صندوق امانات شخصی , یخچال و غیره می باشد که برای راحتی و آسایش شما میهمانان نوروزی تور کیش 94 ارائه می شود.

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ستاره طلایی کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 23 اسفند 1393
.
 

اسكله تفريحي

در مجاورت چند مجموعه تفريحي، مجموعه اسکله تفریحی  قرار گرفته است و از این رو بسيار مورد استقبال خانواده ها و گردشگران تورکیش قرار مي گيرد.

اسكله تفريحي مجموعه‌اي است كه شامل امكانات تفريحي مانند جت اسكي، قايق هاي پدالي (با ظرفيت چهارنفر)، قايق هاي ماهيگيري، قايق هاي پارويي، سه چرخه هاي آبي، امكانات غواصي می باشد. همچنین قايق هاي كف شيشه‌ اي نیز در آن موجود می باشد كه گردشكران تورکیش براي تماشاي دنياي شگفت انگيز آبزيان زيباي خليج فارس از آن استفاده می نمایند و خاطره ای به یاد ماندنی را برای خود به یادگار می گذارند.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: اسكله تفريحي کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 23 اسفند 1393
.
 

پوشش گياهی طبیعت كيش

پوشش سبز جزیره زیبای کیش دارای دو گونه از گیاهان علفی یکساله  چند ساله و گیاهان نیمه چوبی، و چوبی می باشد . پاییز گیاهان جزیره با آغاز  فصل گرم و خشک تابستان همراه می گردد که زیبایی بی نظیری را برای گردشگران تورکیش به همراه می آورد

رویش های علفی جزیره اغلب در اواخر ماه اول پاییز و نیمه ماه دوم آن به مرور شکل میگیرد و باعث میشود سطح خاکستری جزیره به سبزی بگراید.

این سبزی با شروع ماه های ابتدایی بهار  کم کم رو به خشکی میرود و رنگ سبز آن به زردی میگراید . اما در این میان لکه های سبزو سبز نقره ای علف های پایا در طی فصل  تابستان، تا آغاز پاییز رویت می شود.

برخی از علف های یک ساله ای که در جزیره کیش میروید عبارتند از انواع گندمی ها، همیشه بهار، سیزاب، شبوها، چنگ مریم، یونجه ها، شنبلیله های وحشی، فرفیون ها، شمعدانی ها، تاتوره، آفتاب پرست، ترشک، بارهنگ ها و ...

از علفی های چند ساله نیز می توان به تعداد بسیاری از گندمی ها، پیچک ها، سلمه ترهها، گیاهان تیره جعفری، گون ها، جگن ها، آبوتیلون، چرخوها، یونجه زرد، انواع پروانه آساها، شوره ها و غیره اشاره کرد

در مورد درختچه های کوتاه و بوته نیز می توان به  گونه های گرگ تیغ، اوکرادنوس، افدرا، نیل، برخی از کنف ها، گونه هایی از سلمه تره ها، شوره ها، گزها و .. اشاره کرد . درختان اصلی بومی و طبیعی جزیره کیش که از قدیم کاشته شده اند مانند کهور و بومی، کنار، گزهای تقریباً بلند، انجیر بنگالی  و تقریباً حالت بومی دارند، کرت و برخی از آکاسیاهای دیگر که همراه با کهور پاکستانی و اوکالیپتوس، نخل، نارگیل، گاروم زنگی، سه پستان و .. میباشند 

گیاهان علفی پایا – در پناه سایه نخل ها و درختان دیگر آبیاری می شوند و زمین دارای رطوبت کافی است تا آخر فصل رویش باقی مانده در پای نخلستان ها پوشش قابل ملاحظه ای را به وجود می آورند پوششی بی نظیر که توجه تمامی گردشگران تورکیش را به خود جلب می کند.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پوشش گياهی طبیعت كيش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 23 اسفند 1393
.
 

اولین شورای ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی كيش با هدف برنامه ریزی و میزبانی هر چه بهتر و مناسب تر از مسافران نوروز 94 با شرکت مسئولین شرکت های دولتی و فعالان بخش خصوصی در جزيره كيش برگزار شد

اولین جلسه ستاد هماهنگی گردشگري با حضورمديرعامل ، معاونان، مديران ومسئولان سازمان جزیره كيش وشركت هاي خصوصی تابعه، نمايندگان جوامع و اصناف مختلف جزیره كيش ومديران و روساي اداره ها و نهادهاي دولتي وخصوصي كيش عصر چهارشنبه 93/10/18 بر طبق  آخرین گزارش از روابط عمومي واموربين الملل جزیره كيش ، برگزار شد.

دراين نشست جناب آقای دكتر مونسان از ايام تعطیلات نوروز به عنوان فرصتي مناسب و فوق العاده عالی براي منطقه آزاد جزیره كيش ياد كرد و اضافه کرد: تعطيلات نوروز ضمن اينكه ايام رونق گردشگری منطقه آزاد كيش است زمان بازاريابي و معرفي اين جزيره زیبای مرجاني به گردشگران و مسافران تورکیش براي حضور مجدد آن ها در ديگر فصل های سال است.

ایشان با اشاره به تبديل گردشگري به صنعتی پر اهمیت و پردرامد در جهان امروز افزود: با در نظر گرفتن به رقابتی که بین تورهای خارجي و داخلی وجود دارد بايد با ارائه خدمات با كيفيت بالاتر و با هزينه هاي پايين تر بتوانيم علاوه برجايگزين کردن مقاصد گردشگري خارجي ، از خروج ارز و سرمایه ملی از كشور جلوگيري نماییم.

ایشان خاطر نشان کردند که هزينه هاي بسیار بالاي سفر به عنوان یکی از عوامل مهمی است که مانع رونق گردشگری میشود و افزود: براي رقابت با مقاصد  کشورهایی مانند مالزی، تركيه و دبي و مقاصد دیگری که سالیانه گردشگران زیادی به سمت آنها کشیده میشوند بايد ضمن افزايش كيفيت و تنوع خدمات رفاهی تورهای داخلی، هزينه هاي گردشگري را تا حد امکان كاهش داد.

مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش با اشاره به اقدامات انجام شده توسط دولت تدبير و اميد كه فضایي مناسب براي توسعه گردشگري داخلی فراهم ساخته است فرمودند: در توسعه و پیشرفت منطقه آزاد كيش درمرحله اول براي رونق گردشگري داخلي و در مرحله دوم براي جذب گردشگران خارجي برنامه ريزي شده است.

ایشان در ادامه فرمودند برای انجام اين امر نیاز به همكاري همه بخش ها از جمله بخش خصوصي و دولتي درجزيره كيش است ایشان همچنین در بخش دیگری از صحبت های خود اضافه فرمودند که همه باید با همکاری و انسجام برای جذب گردشگران تور کیش 94 و ايجاد رضايتمندي از سفر به كيش از يك فرصت كوتاه يك بازخورد بلند مدت ايجاد كنيم.

جناب آقای دكتر مونسان بر این موضوع تاكيد كردند: همه بخش های دولتی وخصوصی بايد دقت نمایند حجم زياد ورود گردشگران،  توجيهي براي ارائه خدمات نامناسب ندارد و د رخصوص كنترل قيمت ها، طرح پيشنهاد شده با نام جشنواره تخفيف ها درمراکز تجاری كيش اقدام مناسبی است كه ديگر جوامع هم بايد براي اين زمينه ها برنامه ريزي نمایند.

در ادامه مديرعامل سازمان منطقه آزاد جزیره كيش با اشاره به همزمان شدن ايام سوگواري دهه فاطميه (س) با سال نو 94 فرمود : درتصميم گيري براي نوروز بايد به برگزاري برنامه هاي متناسب با روزهاي سوگواري توجه شود وحضور هنرمندان درجزيره كيش ظرفيت خوبي براي اجراي برنامه هاي ويژه اين دهه وايجاد فضاي معنوي براي گردشگران تورکیش است.

ایشان فرمودند: بخش هاي اجرایی ومدیریتی سازمان منطقه آزاد كيش درحال آماده سازي منطقه آزاد کیش براي استقبال وميزباني از مسافران نوروزی می باشند كه ترميم ، بازسازی آسفالت خيابان ها، سنگفرش معابر، مبلمان شهري و زيباسازي فضاي سبز از جمله اين اقدام ها به شمار می رود.

در ادامه خبر ایشان از پيگيري بهبود شرايط آنتن دهی خطوط موبایل و ارائه اينترنت وایرلس در اماكن عمومي ومراکز خرید خبر داد.

جناب آقای دكتر بر این موضوع تاكيد نمودند: فرودگاه و بندرگاه كيش به عنوان مجاری ورودی جذب مسافران نوروزی هستند پس بايد براي ارائه خدماتي بي نقص و خاطره انگيز در بدو ورود گردشگران آماده باشند.

مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش برگزاري تورهای دريايی جزیره کیش به جزاير اطراف از جمله جزیره هندورابي را ازديگر برنامه های آتی منطقه ازاد جزیره كيش براي ارائه به گردشگران نوروزي تورکیش ياد كرد.

ایشان با تاكيد براهميت پايش بهداشت محيط، آموزش به همه فعالان گردشگري با هدف ارائه خدمات مطلوب وكنترل قيمت ها فرمود : سازمان منطقه آزاد كيش به عنوان ناظر عالي امور درجزيره كيش فعاليت مي كند ودربخش نظارت برقيمت، بهداشت وكيفيت كالاها وخدمات جوامع واصناف گوناگون بايد خود كنترلي داشته باشند.

وي حضور بخش هاي خصوصي ودولتی كيش را درنمايشگاه هاي گردشگری بين المللي و خارجی را فرصت مناسبی براي معرفي اين جزيره به گردشگران و توریست های خارجي تور کیش 94 اشاره کرد و ابراز اميدواري كرد با همكاري بخش خصوصي  و بخش دولتی با سازمان منطقه آزاد كيش گردشگري جزيره كيش در ايام نوروز و تمامي روزهاي سال رونق روز افزون يابد.

گفتني است مديران جوامع و اصناف نيز در اين نشست  ضمن تقدير از برقراري پرواز كيش- استانبول درخصوص بيمه گردشگران تور کیش 94، كنترل نرخ بليت هواپيما و برگزاري رالي خانواده پيشنهاد دادند.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: اولین شورای ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی كيش , اخبار کیش , تازه های کیش , خبرهای جدید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 23 اسفند 1393
.
 

مجتمع تجاری کیش

مجتمع تجاری کیش مرکز خرید ایست با بيش از 400 واحد تجاري و دارای چندين كافي شاپ و رستوران گردان است. اين بازار در سال 1379 افتتاح گردید و در زميني به وسعت 11.000 متر مربع ساخته شده است این مرکز خرید بزرگترین بازار جزیره کیش محسوب می شود که در تور کیش 94 می توانید بسیاری از نیازها و خرید های خود را از این مرکز تهییه نمایید.

مرکز تجاری کیش دارای ۴۷۹ واحد تجاری شکیل و بزرگ ، با زمینه فعالیت پوشاک، کیف و کفش، ساعت، عینک، بهداشتی و آرایشی، لوازم خانگی، وسایل صوتی و تصویری، وسایل آشپزخانه، مواد غذایی، مکمل‌های غذایی و دارویی، موبایل و تجهیزات رایانه‌ای، آژانس مسافرتی، آژانس املاک و …، چندین کافی‌شاپ، فست فود و یک رستوران گردان است.

نمی توان به کیش سفر کرد و از کنار این مجتمع تجاری بی تفاوت عبور کرد و خریدی انجام نداد ، وسعت، گیرایی، طراحی و نورپردازی داخلی زیبای آن نظر گردشگران تورکیش را به خود جلب می‌کند. مرکز تجاری کیش دارای متنوع‌ترین فروشگاه‌ها می باشد و می‌توانید هر آنچه را که می‌خواهید در این بازار پیدا کنید. فروشگاه بسیاری از نمایندگی‌های مارک های معتبر خارجی نیز در این بازار وجود دارد. در مرکز تجاری کیش هر شب مراسم قرعه کشی رأس ساعت ۲۲ با برنامه‌های شاد و هیجان انگیز و اهداء جوایز نفیس به برندگان اجرا می‌گردد، و به نوعی با جوائز نفیس از مسافران تورکیش تقدیر و تشکر صورت مى پذیرد.

تلفن مرکز تجاری کیش : 2 – 4452610

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مجتمع تجاری کیش,مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 23 اسفند 1393
.

هتل آک گون استانبول ترکیه

هتل آک گون استانبول ترکیه  پنج ستاره


هتل آک گون استانبول ترکیه

هتل آک گون استانبول ترکیه در منطقه زیبا و قدیمی توپکاپی ساخته شده است. هتل آک گون استانبول ترکیه تا فرودگاه آتاتورک استانبول 10 km  فاصله دارد. هتل آک گون استانبول ترکیه دارای 276 اتاق مرتب و تمییز با طراحی و چیدمانی متفاوت می باشد که مسافران تور ترکیه این هتل را برای اقامت خود انتخاب می کنند . جاذبه های گردشگری استانبول مانند موزه توپکاپی و مسجد کبود با هتل فقط 2 km فاصله دارد.هتل آک گون استانبول ترکیه دارای امکاناتی مانند : رستوران با انواع غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس شبانه روزی , حمام سنتی ترکی و بخار , سونا و جکوزی , خدمات نگهداری از اطفال , اینترنت وایرلس , آرایشگاه , خشکشویی و لباسشویی که مسافران عزیز در مدت زمان اقامتشان نیز آراسته و مرتب باشند, صرافی برای مبادلات ارزی , کافی شاپ , اتومبیل برای کرایه برای گردش مسافران , لاندری , فروشگاه برای خرید مایحتاج و سوغاتی و دیگر امکاناتی که برای گردشگران تور ترکیهتدارک دیده است.

 مطالب مرتبط :

تور ترکیه 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل آک گون استانبول ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 10 اسفند 1393
.

هتل آکرا استانبول ترکیه

هتل آکرا استانبول ترکیه سه ستاره

هتل آکرا استانبول ترکیه

هتل آکرا استانبول ترکیه در منطقه تاریخی و قدیمی سلطان احمد در سال 2009 ساخته شده است. هتل آکرا استانبول ترکیه دارای 30 اتاق با تمام امکانات اقامت می باشد. برای رسیدن به مسجد تاریخی کبود و کاخ توپکاپی و مسجد ایاصوفیه پیاده فقط هشت دقیقه از هتل فاصله دارند. در 10 دقیقه می توانید با اتومبیل و یا با دیگر وسایل حمل و نقل به گرند بازار که بازار بزرگ استانبول می باشد برسید. ایستگاه قطار سیرکچی در فاصله پانزده دقیقه ای از هتل واقع شده است. فرودگاه آتاتورک در 20 km و فرودگاه سابیها در 56 km از هتل واقع شده اند. هتل آکرا استانبول ترکیه امکاناتی مانند : رستوران با منوی متنوع , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , لباسشویی و خشکشویی و اتوکشی برای آراسته بودن مسافران تور ترکیه , صرافی برای مبادلات ارزی , اتومبیل برای کرایه و دیگر امکاناتی که برای آسایش مسافران در نظر گرفته شده است.

هتل آکرا استانبول ترکیه

هتل آکرا استانبول ترکیه

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل آکرا استانبول ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 10 اسفند 1393
.

هتل آلاهان ترکیه سه ستاره

هتل آلاهان ترکیه

هتل آلاهان ترکیه هتلی سه ستاره می باشد که در منطقه آکسارای قار گرفته است که با ساحل فقط 10 دقیقه فاصله دارد . هتل آلاهان ترکیه از 64 اتاق تمییز و مرتب تشکیل شده است. هتل سیصد متر از ایستگاه تراموا فاصله دارد. این هتل به اینترنت رایگان نیز مجهز می باشد.سرویس پذیرش هتل آلاهان ترکیه شبانه روزی است. از جاذبه های ترکیه مسجد کبود ، موزه توپکاپی و مسجد ایاصوفیه به هتل آلاهان ترکیه نزدیک می باشد. از دیگر امکانات هتل فروشگاه برای خرید مایحتاج و سوغاتی , سالن بدنسازی , اتاق ماساژ , صندوق امانات , کافی شاپ , خدمات لباسشویی و خشکشویی که مسافران تور ترکیه در مدت زمان اقامتشان هم آراسته و مرتب باشند.

هتل آلاهان ترکیه

هتل آلاهان ترکیه

 مطالب مرتبط :

تور ترکیه 94



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل آلاهان ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 10 اسفند 1393
.

هتل آلزر استانبول ترکیه سه ستاره

هتل آلزر استانبول ترکیه

هتل آلزر استانبول ترکیه در روبروی مسجد کبود ساخته شده و سال 2008 دوباره سازی شده است. هتل از شش طبقه که 22 شامل 22 اتاق می باشد تشکیل شده است . هتل 50 متر با وسایل نقلیه شهری فاصله دارد . هتل آلزر استانبول ترکیه به اینترنت وایرلس مجهز می باشد. در هتل صرافی وجود دارد که برای مبادلات ارزی در کمترین زمان مهیا شده است. سرویس پذیرش هتل به صورت شبانه روزی می باشد. این هتل مجاور دریای مرمره می باشد.هتل آلزر استانبول ترکیه دارای امکاناتی مانند : رستوران با منوی غذای متنوع و خوشمزه , مجهز به سیستم تهویه , اینترنت , لباسشویی و خشکشویی و اتوشویی برای آراستگی مسافران تور ترکیه , خدمات نگهداری از اطفال و دیگر امکاناتی که برای مسافران عزیز تور ترکیه در نظر گرفته شده است.

هتل آلزر استانبول ترکیه

هتل آلزر استانبول ترکیه

مطالب مرتبط :

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل آلزر استانبول ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 10 اسفند 1393
.
 

مجموعه ورزشی پلاژ بانوان جزیره کیش

مجموعه ورزشی پلاژ بانوان جزیره کیش : در ساحل شمالي جزيره زیبای کیش پلاژ بانوان  روبه روی ساختمان اصلی شركت مخابرات با مساحتی تقریبا 20000 مترمربع بنا شده است. این مجموعه ورزشی درکل کشورمان بی مانند می باشد دراين مجموعه پلاژ بانوان خدماتی و تجهیزاتی مانند :  واليبال ساحلي وبوفه ، دوش آب سرپوشيده و شيرين صحرايي  ، تخت و سايه بان ،  سرویس های بهداشتی ،  امکانات ماساژ , نمازخانه ، رختکن با ظرفیت بالا ، غواصی و دستگاه و لوازم و وسایل بدنسازی برای استفاده کنندگان و مسافران تور کیش مهیا شده است . وجود ناجيان غريق اطمینان خاطر برای استفاده كنندگان از پلاژ کیش را دارد.

مطالب مرتبط :

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مجموعه ورزشی پلاژ بانوان جزیره کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 10 اسفند 1393
.

پیست کارتینگ کیش

اولین پيست كارتينگ در جزيره كيش و در ایران پیست کارتینگ كيش است با طولی حدودا 800 متر و عرض آن 7 متر از وسیع ترین و بزرگترین پيست هاي کارتینگ در خاور ميانه است و موتور های چهار چرخ ATV و در این مجموعه ورزشی اتومبیل های کنترلی وجود دارد و برای همه افراد قابل استفاده است. پيست کارتینگ كيش روباز می باشد و در هر سال چند هزار نفر از گردشگران و علاقه مندان به این مجموعه ورزشی می روند و میزبان اولين دوره مسابقه های كارتينگ قهرماني كشور می باشد كه موجب شده در ايران این رشته ورزشی در سطح استاندارد جهانی برسد. ورزش كارتينگ بسیار جذاب و هیجانی است و پایه اصلی ورزش رالی و اتومبيل رانى در سطح حرفه اى است.

مطالب مرتبط :

تور کیش 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پیست کارتینگ کیش,جاذبه های کیش, گردشگری های کیش ,مناطق تفریحی کیش , دیدنی های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 10 اسفند 1393
.

پیست باگی کیش


پيست باگي کیش از دیگر تفریحات جالب و جذاب در جزیره زیبای کیش می باشد که مسافران تور کیش از علاقه مندان این ورزش تفریحی و مهیج می باشند .پیست باگی کیش با طول 400 متر با ماشينهای دو نفره، که از ميزبانان مسافران تور کیش در جزيره كيش می باشد . تورهاي تفريحي ورزش جذاب باگي با راهنمای بسیار حرفه اي و با موتورهای چهار چرخ ATV ، در مسيرهاي جاذبه گردشگري کیش این باگی سواران عبور می کنند مانند : درخت سبز  , کلبه هور و كشتي يوناني . گردشگران تور کیش برای اطلاعات بیشتر با شماره 9312737 0764 می توانید تماس بگیرید.

پیست باگی کیش

 مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پیست باگی کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 10 اسفند 1393
.

هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا

هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا پنج ستاره

هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا

هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا در سال 2013  احداث شده است که دارای مساحتی بیشتر از 200 هزار متر مربع در منطقه زیبای بلک قرار گرفته است. هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا دارای 586 اتاق تمییز و مرتب با طراحی و دیزاینی متفاوت چیدمان شده است . هتل از فرودگاه بین المللی آنتالیا 27 فاصله دارد . هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا تا حدود یک km ساحل ویژه برای خود دارد که مسافران تور آنتالیا می توانند از این ساحل ویژه استفاده نمایند. هتل دارای امکاناتی مانند : رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس شبانه روزی , تفریحاتی مانند موج سواری , استخر سرپوشیده و روباز فصلی , سالن ویژه بدنسازی , والیبال , اسکواش , ایروبیک , تیراندازی اتاق ماساژ برای مسافران تور آنتالیا که در زمان اقامت به استراحت و کسب آرامش بپردازند.حمام سنتی و ترکی و بخار , پرستار برای کودکان عزیز , پزشک , کافی نت و اینترنت و دیگر امکاناتی که برای آرامش مسافران تور آنتالیا مهیا شده است.

هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا

 مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 10 اسفند 1393
.

هتل کریستال آلوادونا آنتالیا

هتل کریستال آلوادونا آنتالیا  پنج ستاره

هتل کریستال آلوادونا آنتالیا

هتل کریستال آلوادونا آنتالیادر سال ۲۰۰۵ میلادی در منطقه  زیبای بلک ساخته شده و مجددا در سال ۲۰۱۰ میلادی این ساختمان باز سازی شد. هتل کریستال آلوادونا آنتالیا در مجموع 447 اتاق تمییز و مرتب دارد. هتل کریستال آلوادونا آنتالیا تا مرکز شهر زیبای آنتالیا 50 km و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 40 km فاصله دارد.امکانات هتل کریستال آلوادونا آنتالیا شامل : پلاژ  و امکانات تفریحی و ورزشی , پنج رستوران با منوی غذایی متنوع , ژیمناستیک و ایروبیک , فوتبال و والیبال ساحلی تنیس و اتاق بیلیارد , دارت , قایقرانی و موج سواری , آرایشگاه برای مسافران تور آنتالیا که در زمان اقامت نیز آراسته و مرتب باشند.

هتل کریستال آلوادونا آنتالیا

هتل کریستال آلوادونا آنتالیا

 مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل کریستال آلوادونا آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 10 اسفند 1393
.

هتل گرند هاربر آنتالیا پنج ستاره

هتل گرند هاربر آنتالیا

هتل گرند هاربر آنتالیا در منطقه زیبای کمر تاسیس شده است. هتل دارای 311 اتاق تمییز و مرتب می باشد که مسافران تور آنتالیااین هتل را برای اقامت خود انتخاب می کنند. هتل گرند هاربر آنتالیا یک ساعت تا  مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد. فرودگاه آنتالیا هتل گرند هاربر آنتالیا در 60 km قرار گرفته است و پلاژ اختصاصی برای خود دارد. هتل گرند هاربر آنتالیا دارای امکاناتی مانند : رستوران با منوی غذایی متنوع , سرویس خدمات به صورت شبانه روزی , استخر برای تمامی فصول , سالن بدنسازی , سونا , جکوزی , اتاق ماساژ و اسپا , حمام سنتی ترکی , آرایشگاه که مسافران تور آنتالیا بتوانند در مدت زمان اقامت نیز آراسته و مرتب باشند , خدمات مراقبت از کودکان , صرافی برای مبادلات ارزی , ترانسفر فرودگاهی , اتاق و میز بیلیارد , پرستار برای مراقبت از کودکان و دیگر امکاناتی که برای آرامش و رفاه مسافران تور آنتالیا در نظر گرفته شده است.

هتل گرند هاربر آنتالیا

هتل گرند هاربر آنتالیا

 مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل گرند هاربر آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 10 اسفند 1393
.

هتل آدونیس آنتالیا

هتل آدونیس آنتالیا چهار ستاره

هتل آدونیس آنتالیا

هتل آدونیس آنتالیا هتلی چهار ستاره و مرتب می باشد که در منطقه ای میان آنتالیا و منطقه لارا ساخته شده است. هتل از 10 طبقه که 227 اتاق دارد . هتل آدونیس آنتالیا تا مرکز شهر تقریبا 5 km فاصله دارد .فرودگاه آنتاليا در 15 کيلومتري این هتل قرار دارد. هتل آدونیس آنتالیا دارای امکاناتی مانند : رستوران با منوی غذایی متنوع , فروشگاه برای خرید مایحتاج و سوغاتی , مجهز به سیستم تهویه , خدمات لباسشویی و خشکشویی و آرایشگاه برای آراستگی مسافران تور آنتالیا در نظر گرفته است . اتاق و میز بیلیارد , میز پینگ پنگ , استخر برای تمامی فصول و ساحل ویژه برای هتل از جمله امکانات این هتل می باشد که برای مسافران تور آنتالیا در نظر گرفته شده است.

هتل آدونیس آنتالیا

هتل آدونیس آنتالیا

 مطالب مرتبط :

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل آدونیس آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 10 اسفند 1393
.

anjir maabed qeshm

از گیاهان جالب منطقه های حاره، بویژه جزایر درخت همیشه سبز، خلیج فارس، درخت لور معروف به انجیر معابد می باشد که ریشه های هوایی با تاجی بزرگ دارد. درخت لور میوه نارنجی رنگی دارد که مطبوع و خوراکی می باشد. از زیباترین درخت های لور در تم سینتی ناحیه توریان قرار گرفته است و  بقعه ای دیدنی با طرح معماری کهن  و قدیمی در نزدیکی آن به نام زیارت پیر قرار گرفته است.

مطالب مرتبط :

تور قشم 94

تور قشم فروردین 94



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: انجیر معابد یا درخت سبز قشم,دیدنی های قشم , جاذبه های گردشگری قشم , جاذبه های توریستی قشم , بهترین جاذبه های توریستی قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 10 اسفند 1393
.

jazire hormoz qeshm

جزیره هرمز قشم که طول محیط آن تقریبا شش هزار متر می باشد در داخل خلیج فارس و در فاصله هشت کیلومتری بندرعباس واقع شده است. املای درست این کلمه هرموز یا هرمزد است و از کلمات خورموز یا خورموغ به معنای لنگرگاه و ایالت موغستان میناب می باشد که به دلیل استفاده زیاد این کلمه بصورت غلط امروزه هرمز نام گرفته است. جزیره هرمز در منطقه مرکزی از تپه و کوه‌های آتشفشانی و نمکی تشکیل شده است مرتفع ترین منطقه آن ۲۱۰ متر می باشد، که در اطراف جلگه‌های پست و همواری فرا گرفته است، معدنهای خاک سرخ و نمک سفید این منطقه شهرت بسیاری دارد.

مطالب مرتبط :

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: جزیره هرمز قشم,دیدنی های قشم , جاذبه های گردشگری قشم , جاذبه های توریستی قشم , بهترین جاذبه های توریستی قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 10 اسفند 1393
.
 

 

jazire hegam qeshm

جزیره هنگام از جزیره های مهم خلیج فارس می باشد که در زمان قدیم به آن هینام یا «هنجام» هم می گفتند . جزیره هنگام ، به ظاهر در زمان های قدیم مکان توقف کشتی ها برای جمع آوری آب و غذا بود و به همین علت نام گرفتن کلمه هنگام در این جزیره در واقع به معنای آمدن به موقع و به هنگام برای جمع کردن آب و غذا و دیگر وسایل لازم برای سفر است. همینطور در شهرستان میناب 12 ساعت آب را یک هنگام نام گذاشته اند.

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: جزیره هنگام قشم,دیدنی های قشم , جاذبه های گردشگری قشم , جاذبه های توریستی قشم , بهترین جاذبه های توریستی قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 10 اسفند 1393
.
 

روستای مج مشهد

روستای مج مشهد از یک سمت به روستای مغان و  ازغد و مایانات و طرقبه و از سمت دیگر روستا به روستای زیبای تجر ، سربرج و سد طرق ختم می شود . روستای مج مشهد در منطقه ای که به صورت کوهستانی قرار گرفته و تپه ماهور و دره های اطراف که در دامنه این تپه وجود دارند که نشان می دهد که مردمانی در زمانهای دور در این دره سکونت داشتند و قبرستان قدیمی در این قسمت وجود دارد که نوع زندگی مردمان پیش از اسلام و بعد از اسلام را نشان می دهد. بعضی از تاریخ شناسان گفته اند که در این منطقه گبرنشینان سکونت داشتند که مقبره پهلوان به نامی هم در این دامنه دیده می شود که مسافران تور مشهد از بازدید کنندگان این روستا می باشند. شغل مردم روستا دامداری و باغداری بوده است و بیشتر محصولات روستای مج از میوه های آلبالو , گیلاس و سیب و گردو تشکیل شده است.

 مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: روستای مج مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 10 اسفند 1393
.

روستای پاژ مشهد

روستای پاژ مشهد در 15 km شمالی شهر مقدس مشهد در جاده كارده به كلات نادری قرار گرفته است طبق آثار متون تاریخی و ادبی که از زمان قدیم باقی مانده روستای پاژ مشهد که حكیم ابوالقاسم فردوسی در این روستا متولد شده است. این روستا هم اکنون دارای مساحتی حدود 800 هکتار می باشد که تقریبا چهار هکتار آن منطقه مسکونی می باشد که قسمتی از این منطقه مسکونی در روی تپه ای که به قله معروف می باشد وجود دارد و قسمتی دیگر در وسط روستا می باشد.در زمان قدیم به نظر می رسد بخش اصلی این روستا دهکده پاژ می باشد که اطراف آن در آن زمان خندق وجود داشت که برای جلوگیری تهاجمین این خندق را از آب پر می کردند به غیر از این تپه , تپه دیگری با فاصله پانصد متر وجود دارد که قلعه کهنه پاژ نام دارد که وجود سفالهای رنگی و زیبا دارد که از نشانه های قرن نهم و دهم هجری بعد از اسلام می باشد.

مطالب مرتبط :

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: روستای پاژ مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 10 اسفند 1393
.
 

پارک کوهسنگی مشهد

پارک کوهسنگی مشهد با دو کوه سنگی که نزدیک به شهر مقدس مشهد می باشد به این نام معروف شده است. این پارک نزدیک رشته کوه های جنوبی شهر مشهد واقع شده است که از زیباترین جاذبه های تفریحی مشهد مقدس می باشد. پارک کوهسنگی مشهد رتبه سوم را به علت بازدید گردشگران تور مشهد بعد از حرم مطهر امام رضا علیه السلام و رتبه دوم برای آرامگاه فردوسی کسب کرده است. پارک کوهسنگی مشهد دارای هوایی بسیار تمیز و لذت بخش می باشد و به شکل مثلث ساخته شده که باعث جذب گردشگران شده است. این پارک همیشه مورد استقبال عموم مردم مشهد مقدس و همچنین مسافران تور مشهد قرار گرفته است.

 

مطالب مرتبط :

تور مشهد 94



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: پارک کوهسنگی مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 10 اسفند 1393
.

هتل عرش سه ستاره

هتل عرش مشهد به جاذبه های گردشگری و حرم مطهر امام رضا علیه الاسلام نزدیک می باشد. هتل عرش مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که به حرم مطهر امام رضا به راحتی امکان پذیر می باشد.گنبد خشتی, مقبره پیرپالان دوز، مدرسه پریزاد به هتل عرش مشهد نزدیک می باشد. هتل عرش مشهد با موقعیت مکانی مناسب و قیمتی مناسب در خیابان کامیاب واقع شده است و کمتر از 20 km فرودگاه قرار گرفته است. هتل عرش مشهد با رعایت زیباسازی  , اصول امنیتی، و کاربردی تلاش نموده است تا محیطی مطلوب و دلنشین برای تور مشهد فراهم نماید.

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل عرش مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 10 اسفند 1393
.

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی