.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بازارهای کیش

 

 

بازار ونوس کیش هم یکی از بازارهای نسبتا قدیمی در جزیره زیبا و مرجانی کیش است و امروزه بیش از ۱۵ سال از آغاز فعالیتش میگذرد.بازار ونوس کیش در ۲ طبقه احداث شده که بیشتر فروشگاههای آن مانند عرصه پوشاک زنانه در طبقه اول واقع شده اند و در طبقه دوم بازار بیشتر دفاتر اداری و خدماتی و... برای مسافران تور لحظه آخری کیش مشغول به فعالیت هستند . در این مرکز خرید فروش سایر محصولات خانگی کمتر مشاهده میشود.در قسمتی از بازار ونوس وسایلی برای بازی کودکان تعبیه شده است که خردسالان میتوانند ساعات دلپذیری را در تور کیش داشته باشند.بازار ونوس در خیابان سنایی قرار دارد و بازار مریم در نزدیکی بازار ونوس می باشد . بیشتر  گردشگران تور کیش که قصد خرید از کیش را دارند حتما از این بازار در تور کیش بازدید مینمایند.
تلفن: 4422498 ,4421521

 

 

 

بازار پانیذ کیش در سال ۱۳۷۷ در زمینی به مساحت تقریبی یک هکتار، با ۲۰۸ واحد تجاری، اداری در خیابان فردوسی جزیره زیبای کیش، احداث و فعالیت خود را آغاز نموده است. بازار بین‌المللی پانیذ با نمای شیشه‌ای و فضا سازی بسیار مناسب و بسیار با طراوت می باشد که در شرق جزیره و در خیابان فردوسی کیش در بین بازارهای اصلی جزیره کیش قراردارد.موقعیت بازار پانیذ بین دیگر مراکز تجاری محبوب جزیره کیش از جمله بازارهای پردیس ۱ و ۲، مرکز تجاری و هایپرمارکت واقع شده است و از این‌رو در قطب مراکز خرید جزیره در تور کیش قرار دارد. بیشتر فروشگاه های موجود در بازار پانیذ در تور کیش به فروش پوشاک اختصاص داشته و بقیه غرفه ها اجناس مختلف مانند لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، اسباب بازی، لوازم سفر و ... را در تور کیش ارائه می کنند.همه روزه رأس ساعت ۲۲ مراسم قرعه‌کشی بازار با اجرای موسیقی و برنامه های تفریحی و اهداء جوایز به برندگان برگزار می‌گردد.در این بازار همچنین رستوران، فست فود، کافی نت و کافی شاپ برای مسافران تور کیش وجود دارد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای کیش,مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 11 ارديبهشت 1395
.

رستوران های خوب کیش

 

 

رستوران شاندیز صفدری در کیش در نوار ساحلی جزیره کیش در نزدیکی ساحل مرجان قرار گرفته است و در چندسال اخیر جزء رستوران های خوب جزیره به شمار میرود .این رستوران با ظرفیت 900 نفر به همراه موزیک بسیار شاد و جذاب اماده پذیرایی از میهمانان عزیز تور کیش می باشد . این رستوران معروف و شناخته شده مقابل هتل آپارتمان دیدنی ها قرار دارد که به دلیل منوی متنوع , غذاهای خوشمزه و با کیفیت , اجرای چهار ساعت موسیقی زنده و محیط پرنشاط آن , بین گردشگران تور کیش از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد . سرویس دهی کامل و مدیریت خوب این رستوران زیبا باعث شده تا میهمانان تور کیش لحظاتی خاطره انگیز را تجربه نموده و طعم عالی غذاهای آن را هرگز از یاد نبرند .

 

 

 

 

رستوران توتی فروتی کیش تنها رستوران ساحلی جزیره کیش می باشد و به عنوان یکی از جاذبه های توریستی تور کیش معرفی شده است. این رستوران در فضایی باز در نزدیکی اسکله جدید جزیره واقع شده که شب ها از ساعت 11-10 شب به بعد ازدحام مسافران تور کیش تابستان 95 در آن بسیار شلوغ است. شبها فقط غذای فرنگی و پیتزا سرو میشود و غذاهای ایرانی مخصوص منوی ظهر هستند.رستوران توتی فروتی وابسته به شرکت اینترتوریست کیش با هدف ارائه غذاهای فرنگی و یک کافی شاپ مجهز در اسفند ماه 84 شروع به کارکرده است.این رستوران با سرمایه گذاری اولیه 6 میلیارد ریال در بهترین و پرتردد ترین  نقطه از سطح جزیره یعنی در کنار دریا و در مجاورت اسکله تفریحی جدید جزیره کیش احداث شده است. مساحت این رستوران 1400 مترمربع می باشد که 250 متر مربع از آن ساختمان است .رستوران شامل آشپزخانه برای مسافران تور کیش کافی شاپ و اسنک بار دفتر اداری سرویس بهداشتی انبارخشک سردخانه زیر صفر و بالای صفر می باشد و همچنین پشت بام این ساختمان کاملا با چوب پوشانده شده است و مکانی جذاب با دید به دریا جهت استفاده و سرویس دهی در تور کیش می باشد در حال حاضر این رستوران گنجایش 500  نفر را دارد و کل فضای قابل استفاده مجموعه باز می باشد .

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های خوب کیش, بهترین رستوران های جزیره کیش , رستوران های خوب جزیره کیش , رستوران های درجه یک جزیره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 11 ارديبهشت 1395
.

كشتي يوناني کیش كشتي عظيم الجثه اي است كه در نوار غربي و در نزديكي ساحل جزيره زيباي كيش به گل نشسته است و موسوم به كشتي يوناني است.آن چه که به توریستی بودن این کشتی فرسوده غول پیکر در تور کیش اهمیت می دهد موقعیت آن در غرب جزیره و در هنگام غروب خورشید است و براي همين، هر روزه گردشگران تور کیش را به خود جذب مي كند . غروب خورشید در سواحل کیش از مناظر بسیار جذاب و تماشایی در تور کیش است . درخشش آخرین شعاع های نور خورشید بر پهنه آسمان طیف رنگ های زرد و قرمز و نارنجی و سایه روشن های لکه های ریز و درشت ابر تابلویی چنان زیبا و خیال انگیز را در پشت کشتی یونانی پدید می آورد که نظیر آن را کمتر می توان یافت . از این روست که هر روزه گروه زیادی از گردشگران تور کیش و مشتاقان با دوربین هایشان به محل کشتی یونانی می روند و به تماشا و عکسبرداری از این منظره زیبا و خیال انگیز در تور کیش میپردازند.كشتي يوناني از نظر تاريخي قدمت و اهميت چنداني ندارد وگذشت زمان كشتي را دچار فرسودگي كرده است. قسمت تحتاني كشتي كه در آب است بر اثر برخورد امواج دريا با آن پوسيده و هر آن ممكن است فرو افتد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: کشتی یونانی کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 11 ارديبهشت 1395
.

هتلهای کیش

 

 

هتل فانوس کیش از هتلهای سه ستاره محبوب کیش در سال 1376 تاسیس گردید و در خرداد ماه 1389 باز سازی شد . اگر شما به دنبال یک هتل مناسب و ارزان و ارایه بهترین خدمات توریستی در تور کیش خرداد 95 هستید حتما هتل فانوس کیش را انتخاب خواهید کرد .هتل فانوس کیش با فضای سبز مناسبی که دارد محیطی آرام و فرح بخش را برای میهمانان تور کیش فراهم آورده است همچنین شامل مکان های ورزشی نیز برای علاقه مندان به ورزش می باشد.

هتل فانوس از جمله هتلهایی است که به عنوان اقامتگاه مسافرین خارجی تور کیش که برای تمدید ویزا به جزیره کیش سفر می کنند، می باشد.در ضمن مسافرین ایرانی که این هتل را انتخاب می کنند می توانند در تور کیش از سکوت و آرامش موجود در محیط آرام و زیبای هتل فانوس لذت ببرند. البته این هتل از مرکز جزیره دور بوده و برای رسیدن به بازارها و مراکز تفریحی باید مسافتی را طی کرد و با توجه به این شرایط این هتل به کسانی که در تور کیش قصد دارند به بازارها و ساحل نزدیک باشند، توصیه نمی شود.

امکانات هتل در تور کیش شامل:

لابی ، ماهواره ، نمازخانه ، سالن ورزشی ، بیلیارد ، رستوران ، پارکینگ اختصاصی هتل ، پارکینگ سرپوشیده ، لاندری ، صندوق امانات اختصاصی و ... می باشد.

 

 

 

 

 

هتل شباویز کیش در زمینی به مساحت 20000 هزار مترمربع در ابتدای جاده جهان واقع در جنوب شرقی جزیره زیبای کیش بنا شده است. این هتل به صورت ویلایی طراحی شده و با  قیمت مناسبی که دارد باعث جلب رضایت گردشگران تور کیش واقع شده است. هتل شباویز کیش از 92 اتاق و 276 تخت خواب تشکیل شده است. این اتاق ها برای استراحت و آرامش در تور کیش بهار 95 بسیار مناسب می باشند. استقبال فرودگاهی از مزایای این هتل به شمار می رود. اطراف این هتل فضای سبز بسیار مناسبی وجود دارد. ظرفیت اتاق ها در این مجموعه 2 تا 5 تخته می باشند که هیچ یک از آنها قابلیت نفر اضافه را در تور کیش ندارد. هتل شباویز کیش از فرودگاه 11 کیلومتر فاصله دارد که با اتومبیل 14 دقیقه زمان می برد. این هتل با دریا 5 دقیقه فاصله. یکی از تفاوت های این هتل ساختار چوبی آن است که فاقد لوله کشی گاز می باشد به همین جهت امکان درست کردن غذا در این اتاق ها برای مسافرین تور کیش وجود ندارد.

امکانات هتل شباویز کیش در تور کیش :

لابی، پارکینگ، لاندری، کافی شاپ، ماهواره، صندوق امانات، تلفن، یخچال، سرویس ایرانی، حمام و صبحانه رایگان، سیستم اعلام حریق، تاکسی سرویس، نمازخانه

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 11 ارديبهشت 1395
.

هتلهای چهار ستاره مشهد

 

هتل اترک مشهد

هتل اترک مشهد هتلی 4 ستاره در مجاورت حرم مطهر امام رضا (ع) است و فاصله ای 800 متری تا حرم دارد. فرودگاه بین المللی مشهد با هتل اترک 9 کیلومتر و ایستگاه راه آهن این شهر با هتل اترک مشهد در حدود 4 کیلومتر فاصله دارد که مسافرین تور مشهد با خودرو میتوانند این مسیر را در کمتر از 15 دقیقه طی نمایند. امکاناتی که هتل اترک در اختیار مسافرین تور لحظه آخری مشهد قرار میدهد میتوان به لابی، لاندری، کافی نت، کافی شاپ، فروشگاه، نمازخانه و رستوران با ظرفیت 400 نفر اشاره کرد. اتاق های این هتل به تلویزیون، تلفن، یخچال، حمام، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی تجهیز شده اند. هتل اترک مشهد در فضای لابی اینترنت رایگان در اختیار مسافرین تور مشهد 95 قرار می دهد.

آدرس: مشهد، میدان بیت المقدس

هتل اترک مشهد

 

 

 

هتل الماس مشهد واقع در خیابان امام رضا مشهد ساختمانی 9 طبقه دارای 108 اتاق رویال و 40 آپارتمان نرمال می باشد که در طبقه 8 هتل رستوران و صبحانه خوری با نمایی مشرف به حرم مطهر و در طبقه 9 سالن کنفرانس با دید حرم و دارای کافه سنتی مشرف به حرم و تشریفات اختصاصی دفتر گروه قرار گرفته است. این هتل دارای اتاقهای دوتخته و سه رویال و سوئیت و آپارتمانهای معمولی یک خوابه و دوخوابه و کانکت و دارای سوناو جکوزی و اتاق بازی کودکان و سالن ماساژ ویژه بانوان و آقایان با ايجاد فضاهای مناسب می باشد که تنوع بسيار خوبی در ارائه خدمات در تور لحظه آخری مشهد پيش بينی شده است.هتل الماس با اتاقها و سوئیت های مجهز به کلیه امکانات رفاهی مانند اتاق بازي كودك، سالن آرايش بانوان، پزشك مقيم، صرافي، كتابخانه، فست فود، رستوران هاي رويال، استخر و مجموعه آبي، اسپا و ماساژ براي آقايان و بانوان آماده پذیرایی از شما مهمانان تور مشهد است . مهمترین ویژگی هتل الماس نزدیکی آن به حرم و بازار رضا (ع) می باشد . به طوری که میهمانان گرامی تور مشهد تعطیلات خرداد 95 قادرند بدون نیاز به استفاده از وسیله نقلیه ضمن زیارت بارگاه ملکوتی آستان قدس رضوی از بزرگترین و مهمترین مرکز خرید مشهد به سهولت در تور مشهد بهار 95 بهره مند شوند .

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 11 ارديبهشت 1395
.

پارکهای معروف مشهد

 

 

منطقه شاندیز واقع در 38 کیلومتری غرب شهر مشهد از دیر باز به عنوان یکی از ییلاقات دشت توس در تور مشهد تعطیلات خرداد 95 مورد توجه بوده است و دارای طبیعت بسیار زیبایی بر ای جذب گردشگران تور مشهد  است، امروزه محور گردشگری شاندیز را علاوه بر ویرانی که جنبه تاریخی دارد و دارای مزار و ظاهری کهن است، روستاهای سرآسیاب، ارچنگ، خادر، شاندیز، ابرده پايین، ابرده بالا و زشک تشکیل می‌دهد.رودخانه‌ها و دره‌ های متعدد شاندیز اقلیم متنوع و چشم‌اندازهای زیبايی از طبیعت را به بیننده در تور مشهد بهار 95 عرضه می‌کند، درختان و درخنچه‌های فراوان در منطقه شامل چنار، سپیدار، اشن، ارغوان و ارس است و از گونه‌های شاخص حیات‌ وحش آن می‌توان به گوسفند وحشی، گراز و گرگ اشاره کرد، همچنین هدهد، توکای سیاه، و دم جنبانک در فهرست پرندگان این منطقه برای تماشای مسافران تور مشهد 95 قرار دارد.

 

پارک جنگلی شاندیز مشهد

 

 

 

منطقه ییلاقی طرقبه با وسعت 1600 کیلومترمربع در منطقه‌‌ای کوهستانی در امتداد بینالود واقع شده و در 15 کیلومتری مشهد در غرب انتهای بولوار وکیل‌آباد قرار دارد. طرقبه دارای سابقه‌ای طولانی در تاریخ این شهر است و به عنوان یکی از مناطق دشت توس به نام تروغبذ در قرون اسلامی مطرح بوده است. همین‌طور در طول سده‌های اسلامی به صورت گذرگاه و تفرج‌گاه نیز به شمار می‌رفت.در تور مشهد تعطیلات تابستان 95 اینجا را فراموش نکنید. این مکان در امتداد دره‌ی بسیار با صفایی واقع شده و از نظر زمین‌شناسی از بخش‌های دشت، پای کوه و کوهستانی شکل گرفته است. طرقبه دارای آب و هوای سرد و خشک با تابستان‌هایی خنک و مطبوع می‌باشد که به دلیل بالا بودن ارتفاع آن، میزان بارندگی این منطقه نسبت به شهر مشهد بیشتر است. از مهمترین صنایع دستی منطقه علاوه بر بافته‌ها و ساخته‌های بومی، سبدبافی است که به سبب توریستی بودن طرقبه در تور مشهد تعطیلات تیر 95 ، بازار این تولیدات از موقعیت مطلوبی برخوردار است. صنایع ظریف حصیر بافی، در میان گردشگران تور مشهد که به این منطقه از مشهد سفر می‌کنند، جایگاه ویژه‌ای دارد. علاوه بر آن پرورش گل و گیاه نیز از مشاغل فعال طرقبه است.همچنین در دامنه‌ی شمالی رشته کوه‌های بینالود واقع در غرب و جنوب‌غربی شهرستان مشهد، دره‌های باصفا و سرسبزی وجود دارد. دره‌های زیبای مایان، دهبار و جاغرق در طرقبه با باغ‌های میوه‌ی فراوان از جمله این دره‌های سرسبز می‌باشد.

 

منطقه ییلاقی طرقبه

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: پارکهای معروف مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 11 ارديبهشت 1395
.

هتلهای سه ستاره مشهد

 

هتل سی برگ مشهد

هتل سه ستاره سی برگ در ساختمانی هشت طبقه در شهر مشهد مقدس واقع شده است. مسافرین تور مشهد خرداد 95 بهتر است بدانند که موقعیت مکانی این هتل به گونه ای است که با حرم، فرودگاه بین المللی و ایستگاه راه آهن تقریبا فاصله ای برابر دارد و به ترتیب فاصله آنها تا هتل سی برگ مشهد 8،11 و 7 کیلومتر می باشد. از جمله امکاناتی که هتل سی برگ مشهد برای مسافرین تور مشهد فراهم کرده، میتوان به کافی شاپ، کافی نت، لابی، لاندری، آسانسور، صندوق امانات، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، رستوران و پارکینگ اشاره کرد. این هتل دارای 56 اتاق است که برای فراهم کردن رفاه مسافرین تور مشهد هر کدام از آنها به امکاناتی نظیر یخچال، مبلمان، تلفن، تلویزیون، آشپزخانه، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی مجهز شده اند.اینترنت رایگان نیز در فضای لابی هتل سی برگ مشهد در اختیار میهمانان تور مشهد بهار 95 قرار خواهد گرفت.

آدرس هتل سی برگ مشهد: مشهد، خیابان احمد آباد، بعد از هتل هما، نبش سی متری اول، بلوار رضا

هتل سی برگ مشهد

 

 

هتل میامی مشهد

هتل میامی مشهد هتلی 3 ستاره در شهر مشهد می باشد که با امکانات متنوعی پذیرای میهمانان تور مشهد است. مسافرین تور مشهد تعطیلات خرداد 95 باید دقت داشته باشند که فاصله این هتل سه ستاره تا فرودگاه بین المللی مشهد در حدود 15 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن این شهر 30 دقیقه می باشد، فاصله تقریبی هتل میامی مشهد تا حرم مطهر امام رضا (ع) نیز در حدود 40 دقیقه به صورت پیاده روی می باشد. این هتل برای رفاه مسافرین تور مشهد تیر 95 امکاناتی نظیر لابی، کافی شاپ، نمازخانه، چایخانه سنتی، آسانسور، رستوران، کافی نت و صندوق امانات را فراهم کرده است. هتل میامی مشهد امکانات تفریحی و ورزشی مانند استخر و جکوزی نیز برای میهمانان تور مشهد فراهم کرده تا از اقامت در این هتل بتوانند نهایت استفاده و لذت را در تور مشهد تابستان 95 ببرند. اتاق های هتل میامی در 5 طبقه به تعداد 39 باب قرار گرفته اند و به تهیزاتی مانند تلویزیون، تلفن، مبلمان، آشپزخانه، صندوق امانات، یخچال، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی مجهز شده اند. آن دسته از میهمانان تور مشهد که قصد استفاده از اینترنت در هتل میامی مشهد را دارند، میتوانند از این خدمت به صورت رایگان در فضای لابی و اتاق های خود استفاده کنند.

آدرس هتل میامی مشهد : مشهد -خیابان امام رضا(ع) 35

هتل میامی مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 11 ارديبهشت 1395
.

اماکن تفریحی دبی

 

پیست اسکی در دبی اولین پیست سرپوشیده در خاورمیانه در قلب بیابانهای امارات است که در سپتامپر ۲۰۰۵ ساخته شده است. این پیست اسکی که در مرکز خرید “مول امارات” واقع شده و یکی از جاذبه‌های دیدنی ساخت بشر در قرن حاضر است که زیبایی‌های خاص خود را دارد. این پیست و مرکز خرید توسط شرکت مجید آل فاطیم از ثروتمندان دبی اداره می شود.در این بیست اسکی شبانه روز چیزی حدود ۳۰ تن برف از آسمان مصنوعی آن بر زمین می‌نشیند تا جاذبه‌ای باور نکردنی را برای بازدیدکنندگان تور دبی بوجود آورد. دمای هوای داخل فضای پیست بین ۳ تا ۳۰- درجه سانتیگراد متغیر می باشد، در حالیکه بیرون از پیست گرمای ۴۵ درجه و آفتاب داغ رو باید تجربه کرد.یکی از نکات خوب این پیست امکان اجاره وسایل اسکی در تور لحظه آخری دبی از جمله لباس، چوب و… میباشد که دیگر نیازی به نگرانی مهمانان این پیست برای حمل و نقل وسائل اسکی نمی باشد و از سراسر دنیا سالانه مهمانان زیادی برای اسکی حتی در فصل گرم تابستان در تور دبی 95 به این نقطه سفر می کنند.

 

 

 

یکی دیگر از جذابیت های غیر طبیعی دبی اتوبوس شگفت انگیز است که مهمانان تور لحظه آخری دبی و بازدیدکنندگان با استفاده از این اتوبوس به صورت معمولی می توانند در داخل شهر گشت تفریحی داشته باشند و سپس با همان اتوبوس و تغییرات کوچکی که در سیستماتیک آن ایجاد می شود و در خور دبی مورد استفاده قرار می گیرد و به اتوبوس آبی تبدیل میشود میتوانید در تور دبی سفری مهیج روی رودخانه ی دبی را تجربه کنید.داخل اتوبوس شگفت انگیز دبی به امکانات مختلفي از جمله سيستم برودتي مجهز گرديده است. جليقه نجات و ساير تجهيزات مورد نياز در مواقع ضروري نيز دراتوبوس تفریحی دبی تعبيه گرديده است.قیمت اتوبوس شگفت انگیز دبی در تور دبی بهار 95 زیاد نیست و بهتر است قبل از سفر بلیط تور اتوبوس شگفت انگیز دبی را تهیه کنید. مسیر حرکت این اتوبوس معمولاً از دهکده‌هاي باديه‌نشين و مزارع پروش شتر در صحرا و ميان تپه‌هاي شني با رنگ‌ها و ارتفاعات مختلف برای تفریح مسافران تور دبی تابستان 95 مي‌گذرد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: اماکن تفریحی دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 11 ارديبهشت 1395
.

هتلهای چهار ستاره دبی

 

 

هتل مارکوپولو دبی Dubai Marco Polo Hotel یکی از هتلهای چهار ستاره معروف دبی در مرکز شهر تاریخی دیره قرار گرفته و به راحتی به آبنمای دبی، بازار طلا و سیتی سنتر دیره و فرودگاه بین المللی دبی دسترسی دارد.هتل دارای 126 اتاق مرتب و آراسته بوده که از تختخواب کینگ سایز و یا تختخواب معمولی برخوردار میباشد.در تور دبی تعطیلات تابستان 95 این هتل را فراموش نکنید. اتاقها به اسباب اثاثیه مدرن از قبیل تلویزیون LCD، گیرنده ماهواره و اینترنت پر سرعت مجهز میباشند. استخر روباز، استخر مجزای کودکان، سالن بدنسازی و اتوبوس رایگان جهت انتقال گردشگران تور دبی به یکی از سواحل عمومی دبی از دیگر امکانات تفریحی هتل به شمار میروند.

رستورانهای متعددی در هتل موجود میباشند که از آن میتوان به رستوران ممتاز هندی، عربی، چینی و مخلوط آمریکایی مکزیکی اشاره داشت. تریای انگلیسی، نمایشات زنده و نانوایی شبانه روزی نیز در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.هتل با قرار گرفتن در مجاورت ایستگاه متروی میدان وحدت، دسترسی مسافرین تور دبی تعطیلات تیر 95 را به اقصی نقاط شهر آسان ساخته است.

 

 

 

هتل هیوز بوتیک دبی از هتل های چهار ستاره دبی می باشد که در منطقه کورنیش دیره دبی و در 13 کیلومتری فرودگاه و در نزدیکی مرکز نمایشگاه بین المللی دبی قرار دارد .  طراحی این هتل بسیار مدرن است و کسانی که این نوع طراحی را می پسندند از زیبایی این هتل  لذت خواهند برد .همانطور که میدانید منطقه دیره انتخابی عالی برای مسافران تور دبی علاقه مند در کسب و کار ، گشت و گذار و خرید لباس است  . در این منطقه و در نزدیکی هتل میتوانید به راحتی برندهای معروف پیدا کنید.

اتاق های هتل هیوز بوتیک دبی در تور دبی تعطیلات خرداد 95 دارای تجهیزاتی مانند سیستم صوتی ، تلویزیون صفحه مسطح و ماهواره ، یخچال وگاو صندوق ، سشوار و سیستم تهویه هوا و چای ساز و قهوه ساز  هستند و اتاقها با طراحی  مدرن مبله شده اند. اقامت در این هتل که از بهترین هتل های دبی است با آرامش و آسایش همراه است و رفاه خانه خودتان را در این هتل تجربه خواهید کرد . بوفه رستوران هتل هیوز بوتیک انواع غذاهای بین المللی را به مسافران ارائه می دهد و مسافران تور دبی تعطیلات بهار 95 میتوانند در لابی هتل با آرامش قهوه و چای صرف کنند و از فضای شیک و زیبای رستوران و لابی هتل لذت ببرند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 11 ارديبهشت 1395
.

هتلهای سه ستاره دبی

 

 

هتل الخلیج دبی (Al Khaleej) یک هتل سه ستاره معروف واقع در قلب دیرا در میدان آل ناصر و در نزدیکی خیابان بانیاس می باشد که هتلی مطلوب با بالکنی زیبا با منظره ای دیدنی از نهر دبی و خلیج فارس است.هتل آل خلیج دارای ۱۰۵ اتاق حرفه ای است که همه اتاقها سوئیتهایی بسیار راحت برای اقامت در تور دبی خرداد 95 هستند و تمام اتاق ها دارای امکانات خوبی مانند : تلویزیون ماهواره ای، مینی بار، حمام، محل نشستن با مبلمان چوبی زیبا هستند .

رستوران های متعدد این هتل مانند یک پیتزا فروشی انواع غذاها مانند پاستا و پیتزا را با سبک آشپزی ایتالیایی برای مسافران تور دبی آماده می کند و مهمانان می توانند یک نوشیدنی با طراوت را در یک کافه انگلیسی به نام دوک میل کنند و رستوران نهر انواع غذاهای آسیایی را در کنار موسیقی زنده و شرقی برای وعده های مختلف غذایی میهمانان تور دبی بهار 95 آماده می کند.بازار طلا,بازار ادویه جات,بازار مرشد,ساحل,فرودگاه بین المللی دبی و مرکز نمایشگاه بین المللی دبی با رانندگی تنها ۱۰ دقیقه با هتل الخلیج فاصله دارد. باشگاه گلف و قایقرانی دبی کریک (Dubai Creek Golf and Yacht club) نیز نزدیک هتل است.

سایر امکانات هتل الخلیج دبی:

پذیرش ۲۴ ساعته ،گاوصندوق، صرافی، آسانسور و سالن کنفرانس خدمات خشک‏‌شویی، آرایشگاه،سرو غذا در اتاق و پارکینگ و ...

 

 

هتل فونیکس دبی یکی از هتل های ارزان دبی اما با کیفیت بشمار میرود که افراد زیادی این هتل را برای اقامت تور دبی بر می گزینند. هتل فونیکس دبی در فاصله بسیار کمی از میدان نصر واقع شده و فاصله تقریبی آن با فرودگاه ۲۰ دقیقه و فاصله آن از بازار الغریر که از قدیمی‌ترین مراکز خرید دبی است و همچنین از بازار ادویه فروشان نیز ۲۰ دقیقه است.با اقامت در هتل فونیکس تعطیلات دلپذیری در انتظارتان خواهد بود. میهمانان تور دبی تیر 95 می توانند از امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ , مرکز سلامت و آبگرم استفاده کنند. یک آرایشگاه در هتل فونیکس وجود دارد که شما می توانید از خدمات زیبایی آن بهره ببرید.این هتل دارای یک رستوران بزرگ است که انواع غذاهای متنوع با کیفیت عالی را به شما در تور دبی تابستان 95  ارایه می دهد. کارکنان مهربان و با دقت هتل با آشنایی با سه زبان انگلیسی ، روسی و عربی ، آماده خدمت رسانی به مهمانان تور دبی می باشند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 11 ارديبهشت 1395
.

پارکهای معروف استانبول

 

پارک قزی استانبول

اگر در تور استانبول بعد از خرید و گردش به دنبال مکانی آرام و ساکت برای استراحت می گردید  می توانید سری هم به پارک قزی استانبول بزنید پارک کوچکی که مکانی دنج و فضایی آرامش بخش دارد پارک قزی استانبول در کنار میدان تقسیم در منطقه بیوقلو استانبول قرار دارد پارکی که به افتخار رئیس جمهور دوم ترکیه گشایش یافت.در ماه می 2013 مسئولان شهری استانبول تصمیم داشتند این پارک زیبا را خراب و به جای آن مرکز خرید برای مسافران تور لحظه آخری استانبول بسازند که با اعتراضات شدید مردم استانبول مواجه شدند که سرانجام مانع از اجرای این اتفاق ناخوشایند گردید. در گذشته در محل این پارک یک سرباز خانه نظامی بود که در سال 1806 ساخته شده بود و همچنین از سال 1560 تا 1939 در قسمت شمالی محل کنونی این پارک، قبرستانی ارمنی قرار داشت که در سال 1939 به تصمیم دولت استانبول برای ساخت پارک خراب گردید. ساخت این پارک در سال 1943 به اتمام رسید. اگرچه در سال های بعد با ساخت هتل در داخل این پارک، از وسعت آن کاسته شد ولی با این حال همچنان از مراکز تفریحی مهم و دوست داشتنی مردم استانبول و گردشگران تور استانبول به شمار می رود.

 

پارک گلخانه استانبول

پارک گلخانه استانبول یکی از قدیمی ترین و بزرگ ترین پارک های استانبول به شمار می رود این یک پارک تاریخی است که در منطقه امینونو استانبول، در نزدیکی کاخ تاپکاپی قرار دارد. این پارک در ابتدا بخشی از باغ کاخ تاپکاپی بود و در سال 1912 توسط شهرداری به عنوان پارک در نظر گرفته شد و نخستین مجسمه آتاتورک در سال 1926 در این پارک قرار داده شد.در تور استانبول 95 این پارک را فراموش نکنید. این پارک همچنین در سال های اخیر به منظور افزایش فضای سبز مورد نوسازی قرار گرفت از این رو بخش هایی مانند باغ وحش و زمین های پیکنیک و ... را از پارک حذف کردند. پارک گلخانه استانبول زیبایی خیره کننده خود را مدیون درختانی 200 ساله می باشد که منظره ای تماشایی را در تور استانبول تعطیلات بهار 95  در پارک ایجاد نموده اند. این پارک شامل یک موزه نیز می باشد که به موزه "تاریخ علم و تکنولوژی در اسلام"  معروف است و در قسمت غربی پارکواقع گردیده که در می 2008 توسط نخست وزیر وقت ترکیه گشایش یافت. گردشگران تور استانبول می توانند لحظاتی به یاد ماندنی را در این پارک برای خود به خاطر بسپارند.



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: پارکهای معروف استانبول , دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 11 ارديبهشت 1395
.

 

هتل پریمیست استانبول

هتل پریمیست استانبول از جمله هتل های 4 ستاره استانبول به شمار می رود. این هتل در 20 دسامبر 2012 افتتاح شد و امروزه مورد توجه مسافران تور استانبول قرار گرفته است. هتل پریمیست در قلب قسمت تاریخی استانبول واقع شده است از این رو بسیار نزدیک به قسمت های تاریخی شهر استانبول مانند جاذبه های توریستی مثل مسجد کبود، مسجد ایاصوفیه و ... می باشد و در مجاورت دیوارهای قصر تاپکاپی قرار گرفته است. فاصله این هتل تا میدان سلطان احمد استانبول به صورت پیاده 8 دقیقه می باشد همچنین هتل تا فرودگاه بین المللی آتاترک 18 کیلومتر و تا فرودگاه صبیحا 55 کیلومتر فاصله دارد.در تور استانبول تعطیلات خرداد 95  این هتل دارای 33 اتاق است که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون، حمام، روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع و ... می باشند.

از امکانات هتل پریمیست استانبول در تور استانبول تعطیلات تابستان 95 می توان به اینترنت رایگان ، ترانسفر فرودگاهی ، لاندری ، خشکشویی ، نگهداری از اطفال ، اتاق های تمیز و ... اشاره نمود.

هتل پریمیست استانبول

هتل پریمیست استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل پریمیست استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 11 ارديبهشت 1395
.

هتلهای پنج ستاره استانبول

 

 

هتل رافلز استانبول از هتلهای پنج ستاره استانبول در مرکز زورلو، در منطقه بشیکتاش و در فاصله ۶ کیلومتری میدان تکسیم استانبول قرار دارد. این هتل دارای ۱۸۵ اتاق مدرن و زیبا است که هر اتاق دارای بالکن با چشم انداز زیبای شهر استانبول هستند. هتل تا فرودگاه بین المللی آتاترک ۳۰/۶ کیلومتر راه است که مسافران تور استانبول می توانند با پرداخت هزینه اضافه به سمت فرودگاه ترانسفر شوند. هتل دارای ۱۸۵ اتاق مدرن و زیبا است که هر اتاق دارای بالکن با چشم انداز زیبای شهر استانبول هستند. هتل در نزدیکی مرکز خرید زورلو می باشد.از نظر دسترسی به جاذبه های توریستی تور استانبول خرداد 95  فاصله هتل تا کاخ سیرگان ۲/۴ و تا پل بسفر ۵/۵ کیلومتر است.

امکانات هتل رافلز استانبول در تور استانبول بهار 95 :

استخر سر باز، تراس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، زمین بازی بچه ها، باشگاه کودکان، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، رستوران، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان برای مسافران تور استانبول تیر 95.

 

 

 

 

هتل فور سیزن بسفر استانبول

هتل فور سیزن بسفر استانبول از جمله هتل های 5 ستاره استانبول به شمار می رود. این هتل در ابتدا ، در قرن نوزده ، یکی از کاخ های عثمانی بوده است و در سال 2008 تبدیل به هتل ای مجلل و لوکس گردید. این هتل از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است و در ساحل تنگه بسفر ، در محله بشکتاش قرار گرفته است. در تور استانبول تابستان 95 این هتل را فراموش نکنید.هتل فور سیزن تا مسجد سلیمانیه، مسجد آبی و بازار ادویه کمتر از 1 کیلومتر فاصله دارد. این هتل شامل 4 طبقه می باشد و دارای 170 اتاق است که تمامی اتاق ها مجهز به مینی بار، سشوار، آب معدنی رایگان، میز، تخت کودک، حمام، یخچال و ... هستند. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و لحظاتی به یاد ماندنی را برای میهمانان تور استانبول به ارمغان می آورد.

از امکانات هتل فور سیزن بسفر استانبول در تور استانبول تعطیلات بهار 95  می توان به  اینرنت وای فای رایگان در لابی و اتاق ها، نگهداری از کودکان، حمام ترکی، استخر، سونا، باشگاه، 2 رستوران، بار، چای/قهوه در لابی، آبگرم، 6 اتاق جلسه، آرایشگاه، لاندری، روزنامه رایگان در لابی، اتاق کنفرانس و ... اشاره نمود. 

هتل فور سیزن بسفر استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای پنج ستاره استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 11 ارديبهشت 1395
.

مراکز خرید تایلند

 

مرکز خرید نارای فند در بانکوک یکی از بهترین مراکز خرید بانکوک در طبقه زیر زمین، برج رئیس جمهور می باشد و در هتل بین المللی بانکوک ایستگاه چیت لوم واقع شده است و جزء بزرگترین مرکز صنایع دستی کشور تایلند می باشد.این مرکز خرید در سال 1937 توسط وزارت صنایع به عنوان مرکز اصلی پخش و انتشار انحصاری محصولات تایلندی تاسیس شده است. بسیاری از این محصولات را می توانید در بازار حراجی Chatuchak چاتوچاک  نیز در تور تایلند تعطیلات تیر 95 خریداری کنید .مرکز خرید نارای فند یک فروشگاه مستقل است.در این فروشگاه همه نوع از اقلام اعم از پارچه ابریشم،جواهرات،انواع مجسمه, صنایع دستی و… با کیفیت و قیمت مناسب در تور لحظه آخری تایلند پیدا می شود.این فروشگاه  در حال حاضر بزرگترین فروشنده از صنایع دستی در کل کشور را داراست. 

 

 

 

 ایمپوریوم یک مرکز خرید بزرگ و معروف برای خرید برندهای معروف دنیا می باشد.در تور تایلند 95 حتما از اینجا خرید کنید.در داخل این فروشگاه  یک سینما، سالن نمایشگاه، مراکز بازی کودکان و رستوران می باشد.مرکز خرید ایمپوریوم یک فروشگاه بزرگ است که در چند طبقه  ساخته شده است و دسترسی به آن با قطار هوایی بسیار آسان است. در داخل این مرکز تعداد زیادی از فروشگاهها را با مارکهای مختلف بین المللی میتوان در تور لحظه آخری تایلند  پیدا کرد. در داخل این مجموعه می توان انواع لباس،مبلمان، کفش و یا سایر مایحتاج مورد نیاز را به راحتی تهیه کرد.همچنین امکانات دیگری مانند کافی شاپ وسینما و…هم در آن وجود دارد.در این مرکز به دلیل قیمت مناسب اجناس تعداد بازدید کنندگان روزانه بیش از 100،000می باشد که نیمی از آنها مردم تایلند جوان ونیمی از آنها  بازدید کنندگان تور تایلند تعطیلات تابستان 95 از کشور های خارجی دیگر هستند.

 

مرکز خرید ایمپوریوم بانکوک

 

 

مرکز خرید اونیو در پاتایای تایلند یک مرکز خرید در فضای باز است که در اطرافش رستوران ، سینما، باشگاه بولینگ برای مسافران تور تایلند تعطیلات بهار 95 قابل مشاهده است . طراحی کاملا متفاوت این مرکز خرید از مراکز خرید دیگر می تواند یک گزینه جایگزین برای بازدید کنندگان تور تایلند که به دنبال لذت بردن از شیوه زندگی غیر پر سر و صدا در پاتایا هستند , باشد.یکی دیگر از چیزهایی که باعث شده است که  خیابان پاتایا توسعه داده شود وجود این بازار است چون مردم علاوه بر اینکه به این بازار می آیند از مکان های اطراف این بازار هم دیدن می کنند.در این فروشگاه مجهز  یک پارکینگ کوچک برای وسیله نقیله فراهم شده است تا با خیال راحت از امکانات این بازار در تور لحظه آخری تایلند  لذت ببرند.

 

مرکز خرید اونیو در پاتایا



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید تایلند, بهترین مراکز خرید تایلند , بهترین مراکز خرید تایلند , مراکز خرید ارزان تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 11 ارديبهشت 1395
.

ساحل های زیبا در پوکت تایلند

 

 

ساحل بانگ تائو و لاگونا پوکت تایلند

ساحل بانگ تائو و لاگونا پوکت تایلند يكي از ديدني هاي معروف پوكت می باشد که در طي ساليان اخير تغييرات بسياري كرده و يك روستاي آرام به يك مركز تفريحي توريستي پرهياهو  تبديل شده است و مراكز تفريحي و رفاهي فراواني در اين ساحل برای گردشگران تور تایلند خرداد 95 وجود دارد . این ساحل يك خليج بزرگ و آزاد و يكي از بزرگترين سواحل ماسه اي پوكت با آبي زلال است .  مجموعه لاگونا داراي 5 هتل لوكس و زمين بازي گلف است كه در بانگ تائو واقع شده است. قسمت جنوبي ساحل توسعه بيشتري يافته و اكثر مكان هاي اقامتي برای مسافران تور تایلند بهار 95 در آن سمت هستند. همچنين فروشگاه ها و رستوران هاي متعددي با غذاهاي تايلندي و دريايي در اين ساحل وجود دارد.

ساحل بانگ تائو و لاگونا پوکت تایلند

 

 

ساحل کاتا یکی از دیدنی های پوکت از دو ساحل بزرگ و کوچک تشکیل شده است که بوسیله یک دماغه کوچک از هم تفکیک شده اند. این ساحل همواره بسیار شلوغ است و برای افرادی که در تور تایلند تعطیلات خرداد 95 برای تعطیلات به آنجا میروند مکان بسیار آرامی است که با آفتاب درخشان و ماسه های سفید با دریای آرام و تمیز جلوه بیشتری میکند.در قسمت شمالی این ساحل یک ساحل مرجانی وجود دارد که در آنجا می توان غواصی نیز کرد.به غیر از افرادی که به دنبال مکان های شلوغ و پرجنب و جوش می گردند، این ساحل هیچ بازدیدکننده ای را در تور تایلند تابستان 95 پشیمان نمی کند.در این ساحل انواع اقامتگاه، رستوران، فروشگاه و امکانات ورزش های آبی برای گردشگران با سلیقه های مختلف در نظر گرفته شده است.

 

 

 

موزه صدف های دریایی در پوکت تایلند واقع در نزدیکی ساحل راوای یکی از دیدنی های پوکت می باشد که در این نمایشگاه انواع مختلف صدف و خرچنگ های دریایی و هر آنچه که در دریا برای تماشاگران تور تایلند تیر 95 جالب توجه است نگهداری میشوند.اگر علاقمند به این موجودات و اطلاعاتی در مورد آنها هستید تماشای این موزه را از دست ندهید.در این موزه انواع صدف های دریایی و بیش از 2000 گونه صدف نگهداری می شود.در این موزه تنها اسکلت آهکی صدف پوکت و همچنین  فسیل هایی با قدمت چندساله هم در تور تایلند تعطیلات بهار 95  نمایش داده می شود.برای بازدید از این موزه گردشگران تور تایلند می توانند همه روزه از ساعت 8 الی 19 به این موزه مراجعه کنند.

 

موزه صدفهای دریایی در پوکت تایلند

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: ساحل های زیبا در پوکت تایلند,دیدنی های تایلند, جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 11 ارديبهشت 1395
.

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی