.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

مراکز خرید تایلند

 

مرکز خرید نارای فند در بانکوک یکی از بهترین مراکز خرید بانکوک در طبقه زیر زمین، برج رئیس جمهور می باشد و در هتل بین المللی بانکوک ایستگاه چیت لوم واقع شده است و جزء بزرگترین مرکز صنایع دستی کشور تایلند می باشد.این مرکز خرید در سال 1937 توسط وزارت صنایع به عنوان مرکز اصلی پخش و انتشار انحصاری محصولات تایلندی تاسیس شده است. بسیاری از این محصولات را می توانید در بازار حراجی Chatuchak چاتوچاک  نیز در تور تایلند تعطیلات تیر 95 خریداری کنید .مرکز خرید نارای فند یک فروشگاه مستقل است.در این فروشگاه همه نوع از اقلام اعم از پارچه ابریشم،جواهرات،انواع مجسمه, صنایع دستی و… با کیفیت و قیمت مناسب در تور لحظه آخری تایلند پیدا می شود.این فروشگاه  در حال حاضر بزرگترین فروشنده از صنایع دستی در کل کشور را داراست. 

 

 

 

 ایمپوریوم یک مرکز خرید بزرگ و معروف برای خرید برندهای معروف دنیا می باشد.در تور تایلند 95 حتما از اینجا خرید کنید.در داخل این فروشگاه  یک سینما، سالن نمایشگاه، مراکز بازی کودکان و رستوران می باشد.مرکز خرید ایمپوریوم یک فروشگاه بزرگ است که در چند طبقه  ساخته شده است و دسترسی به آن با قطار هوایی بسیار آسان است. در داخل این مرکز تعداد زیادی از فروشگاهها را با مارکهای مختلف بین المللی میتوان در تور لحظه آخری تایلند  پیدا کرد. در داخل این مجموعه می توان انواع لباس،مبلمان، کفش و یا سایر مایحتاج مورد نیاز را به راحتی تهیه کرد.همچنین امکانات دیگری مانند کافی شاپ وسینما و…هم در آن وجود دارد.در این مرکز به دلیل قیمت مناسب اجناس تعداد بازدید کنندگان روزانه بیش از 100،000می باشد که نیمی از آنها مردم تایلند جوان ونیمی از آنها  بازدید کنندگان تور تایلند تعطیلات تابستان 95 از کشور های خارجی دیگر هستند.

 

مرکز خرید ایمپوریوم بانکوک

 

 

مرکز خرید اونیو در پاتایای تایلند یک مرکز خرید در فضای باز است که در اطرافش رستوران ، سینما، باشگاه بولینگ برای مسافران تور تایلند تعطیلات بهار 95 قابل مشاهده است . طراحی کاملا متفاوت این مرکز خرید از مراکز خرید دیگر می تواند یک گزینه جایگزین برای بازدید کنندگان تور تایلند که به دنبال لذت بردن از شیوه زندگی غیر پر سر و صدا در پاتایا هستند , باشد.یکی دیگر از چیزهایی که باعث شده است که  خیابان پاتایا توسعه داده شود وجود این بازار است چون مردم علاوه بر اینکه به این بازار می آیند از مکان های اطراف این بازار هم دیدن می کنند.در این فروشگاه مجهز  یک پارکینگ کوچک برای وسیله نقیله فراهم شده است تا با خیال راحت از امکانات این بازار در تور لحظه آخری تایلند  لذت ببرند.

 

مرکز خرید اونیو در پاتایا



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید تایلند, بهترین مراکز خرید تایلند , بهترین مراکز خرید تایلند , مراکز خرید ارزان تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 11 ارديبهشت 1395
.

ساحل های زیبا در پوکت تایلند

 

 

ساحل بانگ تائو و لاگونا پوکت تایلند

ساحل بانگ تائو و لاگونا پوکت تایلند يكي از ديدني هاي معروف پوكت می باشد که در طي ساليان اخير تغييرات بسياري كرده و يك روستاي آرام به يك مركز تفريحي توريستي پرهياهو  تبديل شده است و مراكز تفريحي و رفاهي فراواني در اين ساحل برای گردشگران تور تایلند خرداد 95 وجود دارد . این ساحل يك خليج بزرگ و آزاد و يكي از بزرگترين سواحل ماسه اي پوكت با آبي زلال است .  مجموعه لاگونا داراي 5 هتل لوكس و زمين بازي گلف است كه در بانگ تائو واقع شده است. قسمت جنوبي ساحل توسعه بيشتري يافته و اكثر مكان هاي اقامتي برای مسافران تور تایلند بهار 95 در آن سمت هستند. همچنين فروشگاه ها و رستوران هاي متعددي با غذاهاي تايلندي و دريايي در اين ساحل وجود دارد.

ساحل بانگ تائو و لاگونا پوکت تایلند

 

 

ساحل کاتا یکی از دیدنی های پوکت از دو ساحل بزرگ و کوچک تشکیل شده است که بوسیله یک دماغه کوچک از هم تفکیک شده اند. این ساحل همواره بسیار شلوغ است و برای افرادی که در تور تایلند تعطیلات خرداد 95 برای تعطیلات به آنجا میروند مکان بسیار آرامی است که با آفتاب درخشان و ماسه های سفید با دریای آرام و تمیز جلوه بیشتری میکند.در قسمت شمالی این ساحل یک ساحل مرجانی وجود دارد که در آنجا می توان غواصی نیز کرد.به غیر از افرادی که به دنبال مکان های شلوغ و پرجنب و جوش می گردند، این ساحل هیچ بازدیدکننده ای را در تور تایلند تابستان 95 پشیمان نمی کند.در این ساحل انواع اقامتگاه، رستوران، فروشگاه و امکانات ورزش های آبی برای گردشگران با سلیقه های مختلف در نظر گرفته شده است.

 

 

 

موزه صدف های دریایی در پوکت تایلند واقع در نزدیکی ساحل راوای یکی از دیدنی های پوکت می باشد که در این نمایشگاه انواع مختلف صدف و خرچنگ های دریایی و هر آنچه که در دریا برای تماشاگران تور تایلند تیر 95 جالب توجه است نگهداری میشوند.اگر علاقمند به این موجودات و اطلاعاتی در مورد آنها هستید تماشای این موزه را از دست ندهید.در این موزه انواع صدف های دریایی و بیش از 2000 گونه صدف نگهداری می شود.در این موزه تنها اسکلت آهکی صدف پوکت و همچنین  فسیل هایی با قدمت چندساله هم در تور تایلند تعطیلات بهار 95  نمایش داده می شود.برای بازدید از این موزه گردشگران تور تایلند می توانند همه روزه از ساعت 8 الی 19 به این موزه مراجعه کنند.

 

موزه صدفهای دریایی در پوکت تایلند

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: ساحل های زیبا در پوکت تایلند,دیدنی های تایلند, جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 11 ارديبهشت 1395
.

جاذبه های گردشگری ساموئی تایلند

 

آبشار ناموانگ در ساموئی تایلند ( Namuang Waterfalls ) دو مجموعه آبشار زیبا در جزیره ساموئی است که زیبایی این جزیره منحصر به سواحلش نیست. این آبشارها در 12 کیلومتری جنوب شرقی خلیج ناتون قرار دارند که با پیاده روی از مسیر ورودی پارک می توان به آنها رسید. در تور تایلند نوروز 95 حتما ازز این آبشار دیدن کنید.اولین آبشار که ناموآنگ 1 است به استخر طبیعی زیبایی سرازیر می شود که گریزی از هوای گرمسیری منطقه است. در فاصله ی سی دقیقه ای پیاده آبشار کوچکتر یا ناموآنگ 2 قرار گرفته است که به معنای بنفش است.این آبشار نزد گردشگران تور تایلند بهار 95 بسیار طرفدار دارد. این آبشار ها به دلیل سایه بنفش قابل توجهشان به این نام خوانده می شوند. در این منطقه آبشارهای دیگری هم وجود دارند اما ناموآنگ از نظر زیبایی و چشم انداز سرآمد همه آنان است. این منطقه برای آرامش و شنای خانوادگی در تور تایلند مکان مناسبی می باشد.

 

 

 

پارک ملی دریایی آنگ تونگ ساموئی

پارک ملی دریایی آنگ تونگ ساموئی محل زندگی مهاجرانی بوده است که از جامعه طرد شده و بعد ها به پنانگ منتقل شدند اما آثار زندگی آنها هنوز در این پارک به جای مانده است. این پارک متشکل از 42 جزیره ی کوچک،که همگی با جنگل های انبوه پوشیده شده اند و محل زندگی حیوانات گوناگونی چون میمونهای دم دراز و بوزینه های قد کوتاه و... می باشد.در تور تایلند فروردین 95 این پارک را فراموش نکنید.پارک ملی دریایی آنگ تونگ ( Angthong National Marine Park ) ساموئی تقریبا 250 کیلومتر مربع را در بر می گیرد که شامل 50 کیلومتر مربع محیط طبیعی حفاظت شده و بیش از 40 جزیره است. همه ی این جزایر به جز یکی از آنها به نام پالوآی بدون سکنه هستند. پارک دریایی آنگ تونگ که نام آن به معنای  جام زرین است به خاطر زیبایی طبیعی دست نخورده اش در تور تایلند نوروز 95 مشهور است. جزیره های پارک با ابعاد مختلف از چند صخره در دریای آبی تا جزیره های بهشتی کوچکی با سواحل سفید و درختان نارگیل هستند. بودن در این جزیره در تور لحظه آخری تایلند احساس جستجوگرانی را می دهد که کرانه های دور جهان را کشف می کنند. آب تمیز، آرام و دعوت کننده است و بهترین شرایط را برای جستجوی گنجینه های جزیره فراهم می کند.

برخی معتقدند که بهترین وسیله برای سفر به این جزیره در تور تایلند قایق موتوری است زیرا آبهای این منطقه در برخی روزها حتی هیچ گونه موجی ندارند و همچنین برای غواصی در تور تایلند 95 بسیار مناسب می باشد.

پارک ملی دریایی آنگ تونگ ساموئی



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ساموئی تایلند , دیدنی های تایلند , جاذبه های دیدنی تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , مکانهای دیدنی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 8 اسفند 1394
.
هتل رادیسون تایلند

هتل 4 ستاره رادیسون بانکوک تایلند در کنار منطقه رویال سیتی احداث شده است. فاصله فرودگاه بانکوک با هتل 45 دقیقه می باشد. از مزیت های این هتل دارا بودن ترانسفر برای محله های این شهر می باشد.

امکانات هتل رادیسون بانکوک تایلند :

انبار بار و چمدان، سرویس نگهداری از کودکان، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، بار، فروشگاه، باغ، تهویه، فکس و کپی، مرکز بدنسازی، ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم، جکوزی، استخر روباز، سونا، امکانات جلسه و ضیافت، صرافی و...

 

هتل رادیسون تایلند

هتل رادیسون تایلند


هتل 4 ستاره رادیسون تایلند

هتل 4 ستاره رادیسون تایلند


هتل 4 ستاره رادیسون بانکوک تایلند

هتل 4 ستاره رادیسون بانکوک تایلند


تصویری از هتل 4 ستاره رادیسون بانکوک تایلند

تصویری از هتل 4 ستاره رادیسون بانکوک تایلند

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل 4 ستاره رادیسون بانکوک تایلند,هتل های تایلند, بهترین هتل های تایلند , هتل های ارزان تایلند , هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 5 آبان 1394
.
 هتل سنتارا گرند تایلند

هتل 5 ستاره سنتارا گرند بانکوک تایلند در مجموع دارای 505 اتاق دارد. از انواع اتاق های این هتل می توان به اتاق خانوادگی، سلطنتی، مینی سوییت، دوبلکس، سوییت مدرن و استاندارد اشاره کرد و همین امر موجب جذب مسافران تور تایلند گردیده است. هتل در فاصله 23 کیلومتری از فرودگاه بین المللی بانکوک و ایستگاه ترن هوایی در فاصله 10 دقیقه ای با هتل قرار دارد. رستوران هتل سنتارا گرند تایلند در طبقه 55 این هتل واقع شده است.

امکانات هتل سنتارا گرند تایلند :

استخر روباز و سرپوشیده، محوطه حمام آفتاب، اینترنت پرسرعت، پارکینگ، کافی شاپ، صرافی، سونا، جکوزی، مرکز سلامت و آب گرم، رستوران، پذیرش شبانه روزی، خدمات خانه داری، فکس و کپی، خدمات نگهداری از کودکان، صندوق امانات، زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، محوطه حمام آفتاب، اینترنت پرسرعت، پارکینگ، کافی شاپ، صرافی، سونا، جکوزی، مرکز سلامت و آب گرم، باشگاه بدنسازی، ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه، ماساژ، آسانسور، بار، انبار بار و چمدان و ...

 

هتل سنتارا گرند تایلند

هتل سنتارا گرند تایلند


هتل 5 ستاره سنتارا گرند تایلند

هتل 5 ستاره سنتارا گرند تایلند


هتل 5 ستاره سنتارا گرند تایلند

هتل 5 ستاره سنتارا گرند بانکوک تایلند


 هتل رامادا دی ام ای تایلند

هتل 4 ستاره رامادا دی ام ای بانکوک تایلند در منطقه پراتونام تاون قرار گرفته و در مجموع دارای  294 اتاق می باشد. فرودگاه سوارنابومی در فاصله 30 دقیقه ای این هتل واقع شده است. در این هتل یک صرافی و سالن کنفرانس مجهز وجود دارد. در این هتل سرویس نگهداری از اطفال نیز برای مسافران تور کیش در نظر گرفته شده است.

امکانات هتل دی ام ای بانکوک تایلند :

اتوکشی، سرویس رفت و آمد به هتل، تهویه، کافی شاپ، رستوران، پذیرش شبانه روزی، پارکینگ، آسانسور، لباسشویی، خشکشویی و ...

 

هتل رامادا دی ام ای بانکوک تایلند

هتل رامادا دی ام ای بانکوک تایلند


هتل 4 ستاره رامادا دی ام ای بانکوک تایلند

هتل 4 ستاره رامادا دی ام ای بانکوک تایلند


هتل رامادا دی ام ای تایلند

هتل رامادا دی ام ای تایلند

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های بانکوک تایلند,هتل های تایلند, بهترین هتل های تایلند , هتل های ارزان تایلند , هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 5 آبان 1394
.
هتل سنتر پوینت سیلوم تایلند

هتل 4 ستاره سنتر پوینت سیلوم بانکوک تایلند بالای مرکز رابینسون بانگراک واقع شده و در مجموع دارای 100 اتاق می باشد. مکان های دیدینی بانکوک از جمله موزه دریایی بانکوک، محله چینی ها، معبد سری ماهاماریاما، کلاب های شبانه در پاتونگ به این هتل نزدیک می باشدکه موجب جذب مسافران تور تایلند به این هتل شده است.

امکانات هتل پوینت سیلوم بانکوک تایلند :

انبار بار و چمدان، صندوق امانات، گاوصندوق، استخر، رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، بار، سونا، کافی نت، سالن کنفرانس، اینترنت وایرلس، باشگاه ورزشی و ...

 

هتل سنتر پوینت سلیوم تایلند

هتل سنتر پوینت سلیوم تایلند


هتل سنتر پوینت سلیوم بانکوک تایلند

هتل سنتر پوینت سلیوم بانکوک تایلند


هتل 4 ستاره سنتر پوینت سلیوم بانکوک تایلند

هتل 4 ستاره سنتر پوینت سلیوم بانکوک تایلند


هتل سنتارا گرند تایلند

هتل 5 ستاره سنتارا گرند بانکوک تایلند در مجموع دارای 505 اتاق دارد. از انواع اتاق های این هتل می توان به اتاق خانوادگی، سلطنتی، مینی سوییت، دوبلکس، سوییت مدرن و استاندارد اشاره کرد و همین امر موجب جذب مسافران تور تایلند گردیده است. هتل در فاصله 23 کیلومتری از فرودگاه بین المللی بانکوک و ایستگاه ترن هوایی در فاصله 10 دقیقه ای با هتل قرار دارد. رستوران هتل سنتارا گرند تایلند در طبقه 55 این هتل واقع شده است.

امکانات هتل سنتارا گرند تایلند :

استخر روباز و سرپوشیده، محوطه حمام آفتاب، اینترنت پرسرعت، پارکینگ، کافی شاپ، صرافی، سونا، جکوزی، مرکز سلامت و آب گرم، رستوران، پذیرش شبانه روزی، خدمات خانه داری، فکس و کپی، خدمات نگهداری از کودکان، صندوق امانات، زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، محوطه حمام آفتاب، اینترنت پرسرعت، پارکینگ، کافی شاپ، صرافی، سونا، جکوزی، مرکز سلامت و آب گرم، باشگاه بدنسازی، ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه، ماساژ، آسانسور، بار، انبار بار و چمدان و ...

 

هتل سنتارا گرند تایلند

هتل سنتارا گرند تایلند


هتل 5 ستاره سنتارا گرند تایلند

هتل 5 ستاره سنتارا گرند تایلند


هتل 5 ستاره سنتارا گرند تایلند

هتل 5 ستاره سنتارا گرند بانکوک تایلند

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب بانکوک تایلند,هتل های تایلند, بهترین هتل های تایلند , هتل های ارزان تایلند , هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 5 آبان 1394
.
 هتل سنترا کارون تایلند

هتل 4 ستاره سنترا کارون پوکت تایلند در فاصله 3 دقیقه ای از ساحل دریا واقع شده است. این هتل از 4 ساختمان تشکیل شده و دارای 3 استخر روباز ،  6 رستوران و کافی شاپ می باشد. مرکز شهر با این هتل 15 دقیقه و فرودگاه بین المللی پوکت در فاصله 45 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. این هتل به دلیل نزدیکی به مرکز شهر نسبت به هتل های دیگر این منطقه مسافران تور تایلند را به خود جذب کرده است.

امکانات هتل سنترا کارون پوکت تایلند :

دارت، تنیس، فروشگاه، تهویه، بار، کرایه اتومبیل، صرافی، رستوران، پذیرش شبانه روزی، گاوصندوق، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، باشگاه ورزشی، بیلیارد، ترانسفر فرودگاه، ماساژ، جکوزی، استخر روباز، سونا، کاریوکی، سرویس نگهداری از کودکان و...

 

هتل سنترا کارون پوکت تایلند

هتل سنترا کارون پوکت تایلند


هتل 4 ستاره سنترا کارون پوکت تایلند

هتل 4 ستاره سنترا کارون پوکت تایلند


تصویری از هتل 4 ستاره سنترا کارون پوکت تایلند

تصویری از هتل 4 ستاره سنترا کارون پوکت تایلند

 مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل 4 ستاره سنترا کارون پوکت تایلند,هتل های تایلند, بهترین هتل های تایلند , هتل های ارزان تایلند , هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 5 آبان 1394
.
هتل سیام سیتی تایلند

هتل 5 ستاره سیام سیتی تایلند در مرکز شهر بانکوک واقع شده است. فاصله فرودگاه بانکوک تا هتل 24 کیلومتر می باشد. فاصله مرکز خرید معروف سیام پاراگون تا هتل  5 بوده و قطار هوایی در فاصله 5 کیلومتری از این هتل و ایستگاه منو ریل در فاصله 3 دقیقه ای از هتل سیام سیتی قرار گرفته است. این هتل به دلیل موقعیت مناسب یکی از بهترین انتخاب ها برای مسافران تور تایلند می باشد.

امکانات هتل سیام سیتی بانکوک تایلند :

تهویه، بار، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، خدمات خانه داری، رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه، آرایشگاه، صرافی، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، استخر روباز، سلامت و آبگرم، ماساژ، جکوزی، سونا، سرویس نگهداری از کودکان، باشگاه ورزشی و ...

 

هتل سیام سیتی تایلند

هتل سیام سیتی تایلند


هتل 5 ستاره سیام سیتی تایلند

هتل 5 ستاره سیام سیتی تایلند


هتل 5 ستاره سیام سیتی بانکوک تایلند

هتل 5 ستاره سیام سیتی بانکوک تایلند


تصویری از هتل 5 ستاره سیام سیتی بانکوک تایلند

تصویری از هتل 5 ستاره سیام سیتی بانکوک تایلند


هتل سورین تایلند

هتل 4 ستاره سورین پوکت تایلند در موقعیت مناسبی از شهر پوکت واقع شده و در مجموع دارای 108 اتاق می باشد. ساحل پاتونگ تایلند در فاصله 30 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. در این هتل فروشگاه های متعددی برای میهمانان تور تایلند در نظر گرفته شده است. یک کتابخانه نیز در این هتل برای علاقمندان وجود دارد.

امکانات هتل سورین پوکت تایلند :

گاوصندوق، کرایه اتومبیل، صرافی، رستوران، پذیرش شبانه روزی، خدمات نگهداری از کودکان، انبار بار و چمدان، فروشگاه، تهویه، بار، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، پینگ پنگ، تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، غواصی و ...

 

هتل 4 ستاره سورین پوکت تایلند

هتل 4 ستاره سورین پوکت تایلند


هتل سورین پوکت تایلند

هتل سورین پوکت تایلند


هتل سورین تایلند

هتل سورین تایلند


تصویری از هتل سورین تایلند

تصویری از هتل سورین تایلند

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای بانکوک و پوکت تایلند,هتل های تایلند, بهترین هتل های تایلند , هتل های ارزان تایلند , هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 5 آبان 1394
.

پارکهای معروف در تایلند

 

پارک چاتوچاک يکي از قدیمیترین و بهترین پارک هاي بانکوک میباشد. ساخت و ساز این پارک در سال 1975 در زمين هاي اهدا شده دولتي تايلند آغاز و در 4 دسامبر سال 1980 افتتاح شد.درياچه مصنوعي که درون پارک قرار دارد و پل هاي متعدد عبور از درياچه میسر میسازد و موزه قطار که در داخل پارک واقع شده است در طول روز بازدیدکنندگان بسیاری را در تور تایلند آبان 94 به خود جذب میکند.

پارک چاتوچاک در بانکوک

 

 

پارک چاتوچاک در بانکوک

 

پارک ملي بانکوک يکي ديگر از جذابيتهاي توریستی بانکوک تایلند است که داراي جذابيتهاي طبيعي و گياهي فراواني مي باشد.جدا از ديدنيهاي فوق مي توانيد از ساير امکانات تفريحي اين منطقه مانند بازي گلف حمامهاي آب گرم و معدني ماساژ تايلندي  ماهيگيري غواصي کايت سواري فيل سواري و ورزشهاي مختلف آبي در اين ناحيه استفاده نمود.برای مسافران تور تایلند فستيوالها و نمايشهاي مختلفي مانند  فستيوال کايت سواري فستيوال موسيقي جاز و مسابقات رالي نیز در آنجا برگزار میشود.در تور تایلند پاییز 94 براي خريد در اين ناحيه مي توانيد علاوه بر فروشگاههاي محلي و زنجيره اي در اين ناحيه از فروشگاههاي شبانه که امري رايج در تايلند مي باشد نيز استفاده کنيد و کالاهاي مورد نياز خود را تهيه کنيد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: پارکهای معروف در تایلند,دیدنی های تایلند, جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 28 شهريور 1394
.

باغ رز تایلند 

_رز1.jpg

باغ رز ( Rose Garden )در فاصله 32 کیلومتری غرب بانکوک واقع شده است و توسط دریاچه ای زیبا احاطه شده است. در این باغ نمایش های جذابی همچون رقص محلی تایلندی، بوکس تایلندی، شمشیربازی و شوی فیل ها برای گردشگردان و مسافران تور تایلند اجرا می شود.

_رز_3.jpg

_رز_2.jpg

 


مجموعه کاخ پادشاهی تایلند

_پادشاهی_تایلند1.jpg


کاخ پادشاهی تایلند در ساحل غربی رودخانه بانکوک به همراه معبد بودای زمردین داخل دیواری 1900 متری بنا شده است که ساختمانهای متعدی در این محوطه بنا شده اند . مجموعه کاخ پادشاهی تایلند Grand Palace  یکی از دیدنی های بانکوک برای گردشگردان تور تایلند به حساب می آید . این مجموعه از ساختمان های مجلل که محل زندگی و سکونت پادشاهان تایلند از اواخر قرن 18 تا اواسط قرن 20 بوده است تشکیل شده است.این کاخ سلطنتی همه روزه گردشگران تور تایلند را پذیراست و این کاخ به مرور زمان مساحتش از 510 کیلومتر به 600 کیلومتر رسیده است.

_پادشاهی_3.jpg

_پادشاهی_4.jpg




:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های تایلند, جاذبه های دیدنی تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , مکانهای دیدنی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 8 شهريور 1394
.
 

هتل ای رزیدنس سیلوم تایلند

هتل ای رزیدنس سیلوم تایلند هتلی 3 ستاره شامل 113 اتاق و در نزدیکی ایستگاه ترن هوایی BTS  در بانکوک واقع شده است و دسترسی به نقاط مهم شهر را آسان تر می کند. هتل ای رزیدنس سیلوم بانکوک به جاذبه های گردشگری از جمله "Royal Palace" ، بودای طلایی ، بودای خوابیده ، بودای یشمی بسیار نزدیک می باشد. از برخی امکاناتی که هتل ای رزیدنس سیلوم بانکوک در اختیار مسافران تور تایلند قرار داده است می توان به استخر روباز ، سالن اسپا و ماساژ ، مرکز بدنسازی اشاره کرد. 

هتل ای رزیدنس سیلوم تایلند

هتل ای رزیدنس سیلوم تایلند


هتل ای رزیدنس سیلوم بانکوک تایلند

هتل ای رزیدنس سیلوم بانکوک تایلند


هتل 3 ستاره ای رزیدنس سیلوم بانکوک تایلند

هتل 3 ستاره ای رزیدنس سیلوم بانکوک تایلند


 

هتل تاوانا رامادا تایلند

هتل 4 ستاره تاوانا رامادا در جاده Surawongse شهر بانکوک تایلند واقع شده و تا ایستگاه ترن هوایی و مترو فاصله چندانی وجود ندارد. مسافت هتل تاوانا رامادا بانکوک تایلند تا فرودگاه با ماشین حدود 35 دقیقه است. از برخی امکانات هتل تاوانا رامادا بانکوک تایلند می توان به ارائه خدمات نگهداری از کودک، اینترنت رایگان، ایستگاه قایق رو، سالن ماساژ ، اتاق ملاقات ، استخر روباز ، استخر آب گرم، سونا ، کافی شاپ ،پارکینگ رایگان ، گاو صندوق، مینی بار و ... اشاره کرد.

هتل تاوانا رامادا تایلند

هتل تاوانا رامادا تایلند


هتل تاوانا رامادا بانکوک تایلند

هتل تاوانا رامادا بانکوک تایلند


هتل 4 ستاره تاوانا رامادا بانکوک تایلند

هتل 4 ستاره تاوانا رامادا بانکوک تایلند



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب تایلند,هتل های تایلند, بهترین هتل های تایلند , هتل های ارزان تایلند , هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 8 شهريور 1394
.

هتل آیبیس ریور ساید بانکوک تایلند :

هتل آیبیس ریور ساید در جنوب غربي بانكوك ،در كنار رودخانه "Chaopraya" واقع شده است و تا ایستگاه مترو 10 دقیقه فاصله دارد . برای مسافران تور تایلند از هتل تا ایستگاه مترو دارای سرویس رایگان موجود میباشد. این هتل داراي امکاناتی چون استخر روباز ،خشكشويي و اينترنت مي باشد. برای رفاه بیشتر میهمانان تور تایلند اتاق های هتل داراي تلويزيون LCD ،سشوار و يخچال و ... میباشد. رستوران هتل با غذاهاي تايلندي و ساندويچ  پذيراي ميهمانان است. این هتل تا فرودگاه 30 دقیقه فاصله دارد.

_آیبیس_2.jpg

هتل آیبیس ریور ساید بانکوک تایلند

_آیبیس_4.jpg

هتل آیبیس ریور ساید بانکوک تایلند



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های بانکوک تایلند,هتل های تایلند, بهترین هتل های تایلند , هتل های ارزان تایلند , هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 8 شهريور 1394
.

هتل رویال ارکید بانکوک تایلند

هتل 5 ستاره رويال اركيد در کنار "رودخانه پادشاهان" و بازارهاي شناور اين رودخانه احداث شده است . اين هتل بعنوان يكي از بهترين اقامتگاههاي بانكوك برای مسافران تور تایلند محسوب می شود. از هتل رویال ارکید بانکوک تایلند پیاده تا مرکز خرید حدود 5 دقیقه فاصله وجود دارد . تمامي 740 اتاقهتل رویال ارکید بانکوک تایلند روبروی مناظر زيباي رودخانه و شهر استامكانات درجه يك این هتل برای مسافران تور تایلند خود مانند تهويه مطبوع، تلويزيون ماهواره ايي، چايساز، ميني بار،  مركز سلامت و آبگرم، زمين تنيس، سونا و جاكوزي,صندوق امانات و بسياري از امكانات ديگر است.

_رویال_ارکید2.jpg

هتل رویال ارکید بانکوک تایلند


هتل سوفیتل بانکوک تایلند

هتل سوفیتل در مرکز شهر بانکوک در خیابان سیلوم نزدیک به ایستگاه مترو سیلوم بنا شده است.فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی 45  کیلومتر می باشد. و تا ایستگاه ترن هوایی  BTSدارای امکاناتی عالی و دسترسی آسان برای مسافران تور تایلند به بازارهای شبانه این خیابان و خیابان های مجاور میباشد . امکانات رفاهی این هتل شامل استخر روباز ، مرکز آب گرم و سلامت ، اینترنت ، ماساژ ، مرکز بدنسازی و ... میباشد. رستوران های این هتل غذاهای تایلندی و فرانسوی را برای مسافران و گردشگران تور تایلند عرضه می کنند.

_سوفیتل1.jpg

هتل سوفیتل بانکوک تایلند



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره بانکوک تایلند,هتل های تایلند, بهترین هتل های تایلند , هتل های ارزان تایلند , هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 8 شهريور 1394
.

شهر بانکوک دارای دو فرودگاه قدیمی و جدید است و پروازهای بین المللی از فرودگاه جدید سوارنابهومی انجام می شوند که در جنوب شرقی بانکوک قرار دارد. فرودگاه قدیمی تنها برای پروازهای داخلی به کار می رود و در ۲۰ کیلومتری شمال شهر بانکوک قرار دارد. مسافرانی که بلیط بانکوک را تهیه کرده اند باید بدانند مدت زمان پرواز تهران بانکوک 7 ساعت و 20 دقیقه و فصله هوایی این پرواز 5459 کیلومتر می باشد.

بلیط بانکوک با پرواز قشم‌ ایر و هواپیمایی ایرباس 300 ـ 600 در مسیر تهران بانکوک تهران پرواز خود را انجام می دهد. این پرواز هر جمعه ساعت 18:30 به وقت ایران رفت و هر شنبه ساعت 22:30 به وقت محلی پرواز برگشت دارد.

 

شماره پرواز مبدا مقصد تاریخ رفت ساعت پرواز ساعت فرود شرکت هواپیمایی
976 تهران بانكوك دوشنبه ها 05:05 18:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك دوشنبه ها 05:05 19:15 شرکت هواپیمایی امارات
485 تهران بانكوك دوشنبه ها 05:45 19:20 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
051 تهران بانكوك دوشنبه ها 21:40 06:40 شرکت هواپیمایی ماهان
489 تهران بانكوك دوشنبه ها 22:35 12:05 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران بانكوك دوشنبه ها 22:45 12:25 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك سه شنبه ها 05:05 18:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك سه شنبه ها 05:05 19:15 شرکت هواپیمایی امارات
485 تهران بانكوك سه شنبه ها 05:45 19:20 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
432 تهران بانكوك سه شنبه ها 06:00 19:10 شرکت هواپیمایی عمان ایر
344 تهران بانكوك سه شنبه ها 18:05 07:05 شرکت هواپیمایی الاتحاد
051 تهران بانكوك سه شنبه ها 21:30 06:40 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران بانكوك سه شنبه ها 22:45 12:25 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك چهارشنبه ها 05:05 18:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك چهارشنبه ها 05:05 19:15 شرکت هواپیمایی امارات
485 تهران بانكوك چهارشنبه ها 05:45 19:20 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
434 تهران بانكوك چهارشنبه ها 18:45 08:55 شرکت هواپیمایی عمان ایر
051 تهران بانكوك چهارشنبه ها 21:30 06:40 شرکت هواپیمایی ماهان
489 تهران بانكوك چهارشنبه ها 22:35 12:05 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران بانكوك چهارشنبه ها 22:45 12:25 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك پنجشنبه ها 05:05 18:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك پنجشنبه ها 05:05 19:15 شرکت هواپیمایی امارات
485 تهران بانكوك پنجشنبه ها 05:45 19:20 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
432 تهران بانكوك پنجشنبه ها 06:00 19:10 شرکت هواپیمایی عمان ایر
051 تهران بانكوك پنجشنبه ها 21:30 06:40 شرکت هواپیمایی ماهان
489 تهران بانكوك پنجشنبه ها 22:35 12:05 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران بانكوك پنجشنبه ها 22:45 12:25 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك جمعه ها 05:05 18:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك جمعه ها 05:05 19:15 شرکت هواپیمایی امارات
485 تهران بانكوك جمعه ها 05:45 19:20 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
051 تهران بانكوك جمعه ها 21:40 06:40 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران بانكوك جمعه ها 22:45 12:25 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك شنبه ها 05:05 18:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك شنبه ها 05:05 19:15 شرکت هواپیمایی امارات
485 تهران بانكوك شنبه ها 05:45 19:20 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
344 تهران بانكوك شنبه ها 05:45 18:05 شرکت هواپیمایی الاتحاد
432 تهران بانكوك شنبه ها 06:00 19:10 شرکت هواپیمایی عمان ایر
978 تهران بانكوك شنبه ها 22:45 12:25 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك یکشنبه ها 05:05 18:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك یکشنبه ها 05:05 19:15 شرکت هواپیمایی امارات
485 تهران بانكوك یکشنبه ها 05:45 19:20 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
344 تهران بانكوك یکشنبه ها 18:05 07:05 شرکت هواپیمایی الاتحاد
434 تهران بانكوك یکشنبه ها 20:45 10:30 شرکت هواپیمایی عمان ایر
051 تهران بانكوك یکشنبه ها 21:30 06:40 شرکت هواپیمایی ماهان
489 تهران بانكوك یکشنبه ها 22:35 12:05 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران بانكوك یکشنبه ها 22:45 12:25 شرکت هواپیمایی امارات

 

مسیر تهران بانکوک

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: بلیط پوکت ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 8 شهريور 1394
.

هتل ویستا پاتایا تایلند

هتل ویستا یکی از هتل های 4 ستاره تایلند میباشد که شامل امکانات تفریحی مانند استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم و همچنین دارای اتاق های ویژه ، اتاق و امکانات برای معلولین و اتاقهای VIP میباشد . امکانات ورزشی این هتل شامل مرکز بدنسازی ، کرایه دوچرخه است . دیگر امکاناتی که برای رفاه مسافران تور تایلند در نظر گرفته شده شامل خدمات ، خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، کرایه ماشین ، خدمات تورها و فکس و کپی میباشد.

هتل ویستا پاتایا تایلند

نمایی از هتل ویستا پاتایا تایلند

هتل ویستا پاتایا تایلند

اتاق هتل ویستا پاتایا تایلند

هتل ویستا پاتایا تایلند

رستوران هتل ویستا پاتایا تایلند

 

مطالب مرتبط :

هتل ویستا پاتایا تایلند

تور تایلند فروردین 94

تور تایلند اردیبهشت 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل ویستا پاتایا تایلند ,هتل های تایلند , بهترین هتل های تایلند , هتل های ارزان تایلند , هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : جمعه 14 فروردين 1394
.

صخره های پدربزرگ و مادربزرگ سامویی تایلند

یکی از مکان های دیدنی و جالب و جاذبه های گردشگری جزیره سامویی تایلند، صخره های پدربزرگ و مادربزرگ است که در ساحل لامای Lamai در شرق سامویی قرار دارد . ماجرای این صخره ها از این است که یک زن و مردی با فرزند پسر خود زندگی میکردند که تصمیم گرفته بودند که برای پسر خود همسری را انتخاب کنند به همین منظور به شهر دیگری که در چهارصد کیلومتری شهرشان بود رفتند اما در راه دریا توفانی شد و آنها که شنا بلد نبودند غرق شدند و تبدیل به صخره هایی شدند که تا به امروز باقی مانده است.

 

صخره های پدربزرگ و مادربزرگ سامویی تایلند

 

صخره های پدربزرگ و مادربزرگ سامویی تایلند

 

مطالب مرتبط :

صخره های پدربزرگ و مادربزرگ سامویی تایلند 

تور تایلند فروردین 94

تور تایلند اردیبهشت 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: صخره های پدربزرگ و مادربزرگ سامویی تایلند , دیدنی های تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : جمعه 14 فروردين 1394
.

باغ رز با مساحتی حدود 75 کیلومتر مربع در 32KM غرب بانکوک قرار دارد و توسط دریاچه ای زیبا احاطه شده است که از دور عطر خوش رزها به مشام می رسد. در این باغ نمایش های جذابی همچون رقص محلی تایلندی، بوکس تایلندی، شمشیربازی و شوی فیل ها اجرا می شود و گردشگران تور تایلند میتوانند برای تماشا به این باغ زیبا بروند.علاوه بر اين نمايش ها صنايع دستي تايلند هم در اين باغ نمايش داده مي شود.

 

باغ رز تایلند

 

باغ رز تایلند

 

 

باغ رز تایلند

مطالب مرتبط:

باغ رز تایلند

تور تایلند فروردین 94

تور تایلند اردیبهشت 94

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: باغ رز تایلند , دیدنی های تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : جمعه 14 فروردين 1394
.

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی