.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اماکن تفریحی دبی

 

پیست اسکی در دبی اولین پیست سرپوشیده در خاورمیانه در قلب بیابانهای امارات است که در سپتامپر ۲۰۰۵ ساخته شده است. این پیست اسکی که در مرکز خرید “مول امارات” واقع شده و یکی از جاذبه‌های دیدنی ساخت بشر در قرن حاضر است که زیبایی‌های خاص خود را دارد. این پیست و مرکز خرید توسط شرکت مجید آل فاطیم از ثروتمندان دبی اداره می شود.در این بیست اسکی شبانه روز چیزی حدود ۳۰ تن برف از آسمان مصنوعی آن بر زمین می‌نشیند تا جاذبه‌ای باور نکردنی را برای بازدیدکنندگان تور دبی بوجود آورد. دمای هوای داخل فضای پیست بین ۳ تا ۳۰- درجه سانتیگراد متغیر می باشد، در حالیکه بیرون از پیست گرمای ۴۵ درجه و آفتاب داغ رو باید تجربه کرد.یکی از نکات خوب این پیست امکان اجاره وسایل اسکی در تور لحظه آخری دبی از جمله لباس، چوب و… میباشد که دیگر نیازی به نگرانی مهمانان این پیست برای حمل و نقل وسائل اسکی نمی باشد و از سراسر دنیا سالانه مهمانان زیادی برای اسکی حتی در فصل گرم تابستان در تور دبی 95 به این نقطه سفر می کنند.

 

 

 

یکی دیگر از جذابیت های غیر طبیعی دبی اتوبوس شگفت انگیز است که مهمانان تور لحظه آخری دبی و بازدیدکنندگان با استفاده از این اتوبوس به صورت معمولی می توانند در داخل شهر گشت تفریحی داشته باشند و سپس با همان اتوبوس و تغییرات کوچکی که در سیستماتیک آن ایجاد می شود و در خور دبی مورد استفاده قرار می گیرد و به اتوبوس آبی تبدیل میشود میتوانید در تور دبی سفری مهیج روی رودخانه ی دبی را تجربه کنید.داخل اتوبوس شگفت انگیز دبی به امکانات مختلفي از جمله سيستم برودتي مجهز گرديده است. جليقه نجات و ساير تجهيزات مورد نياز در مواقع ضروري نيز دراتوبوس تفریحی دبی تعبيه گرديده است.قیمت اتوبوس شگفت انگیز دبی در تور دبی بهار 95 زیاد نیست و بهتر است قبل از سفر بلیط تور اتوبوس شگفت انگیز دبی را تهیه کنید. مسیر حرکت این اتوبوس معمولاً از دهکده‌هاي باديه‌نشين و مزارع پروش شتر در صحرا و ميان تپه‌هاي شني با رنگ‌ها و ارتفاعات مختلف برای تفریح مسافران تور دبی تابستان 95 مي‌گذرد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: اماکن تفریحی دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 11 ارديبهشت 1395
.

هتلهای چهار ستاره دبی

 

 

هتل مارکوپولو دبی Dubai Marco Polo Hotel یکی از هتلهای چهار ستاره معروف دبی در مرکز شهر تاریخی دیره قرار گرفته و به راحتی به آبنمای دبی، بازار طلا و سیتی سنتر دیره و فرودگاه بین المللی دبی دسترسی دارد.هتل دارای 126 اتاق مرتب و آراسته بوده که از تختخواب کینگ سایز و یا تختخواب معمولی برخوردار میباشد.در تور دبی تعطیلات تابستان 95 این هتل را فراموش نکنید. اتاقها به اسباب اثاثیه مدرن از قبیل تلویزیون LCD، گیرنده ماهواره و اینترنت پر سرعت مجهز میباشند. استخر روباز، استخر مجزای کودکان، سالن بدنسازی و اتوبوس رایگان جهت انتقال گردشگران تور دبی به یکی از سواحل عمومی دبی از دیگر امکانات تفریحی هتل به شمار میروند.

رستورانهای متعددی در هتل موجود میباشند که از آن میتوان به رستوران ممتاز هندی، عربی، چینی و مخلوط آمریکایی مکزیکی اشاره داشت. تریای انگلیسی، نمایشات زنده و نانوایی شبانه روزی نیز در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.هتل با قرار گرفتن در مجاورت ایستگاه متروی میدان وحدت، دسترسی مسافرین تور دبی تعطیلات تیر 95 را به اقصی نقاط شهر آسان ساخته است.

 

 

 

هتل هیوز بوتیک دبی از هتل های چهار ستاره دبی می باشد که در منطقه کورنیش دیره دبی و در 13 کیلومتری فرودگاه و در نزدیکی مرکز نمایشگاه بین المللی دبی قرار دارد .  طراحی این هتل بسیار مدرن است و کسانی که این نوع طراحی را می پسندند از زیبایی این هتل  لذت خواهند برد .همانطور که میدانید منطقه دیره انتخابی عالی برای مسافران تور دبی علاقه مند در کسب و کار ، گشت و گذار و خرید لباس است  . در این منطقه و در نزدیکی هتل میتوانید به راحتی برندهای معروف پیدا کنید.

اتاق های هتل هیوز بوتیک دبی در تور دبی تعطیلات خرداد 95 دارای تجهیزاتی مانند سیستم صوتی ، تلویزیون صفحه مسطح و ماهواره ، یخچال وگاو صندوق ، سشوار و سیستم تهویه هوا و چای ساز و قهوه ساز  هستند و اتاقها با طراحی  مدرن مبله شده اند. اقامت در این هتل که از بهترین هتل های دبی است با آرامش و آسایش همراه است و رفاه خانه خودتان را در این هتل تجربه خواهید کرد . بوفه رستوران هتل هیوز بوتیک انواع غذاهای بین المللی را به مسافران ارائه می دهد و مسافران تور دبی تعطیلات بهار 95 میتوانند در لابی هتل با آرامش قهوه و چای صرف کنند و از فضای شیک و زیبای رستوران و لابی هتل لذت ببرند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 11 ارديبهشت 1395
.

هتلهای سه ستاره دبی

 

 

هتل الخلیج دبی (Al Khaleej) یک هتل سه ستاره معروف واقع در قلب دیرا در میدان آل ناصر و در نزدیکی خیابان بانیاس می باشد که هتلی مطلوب با بالکنی زیبا با منظره ای دیدنی از نهر دبی و خلیج فارس است.هتل آل خلیج دارای ۱۰۵ اتاق حرفه ای است که همه اتاقها سوئیتهایی بسیار راحت برای اقامت در تور دبی خرداد 95 هستند و تمام اتاق ها دارای امکانات خوبی مانند : تلویزیون ماهواره ای، مینی بار، حمام، محل نشستن با مبلمان چوبی زیبا هستند .

رستوران های متعدد این هتل مانند یک پیتزا فروشی انواع غذاها مانند پاستا و پیتزا را با سبک آشپزی ایتالیایی برای مسافران تور دبی آماده می کند و مهمانان می توانند یک نوشیدنی با طراوت را در یک کافه انگلیسی به نام دوک میل کنند و رستوران نهر انواع غذاهای آسیایی را در کنار موسیقی زنده و شرقی برای وعده های مختلف غذایی میهمانان تور دبی بهار 95 آماده می کند.بازار طلا,بازار ادویه جات,بازار مرشد,ساحل,فرودگاه بین المللی دبی و مرکز نمایشگاه بین المللی دبی با رانندگی تنها ۱۰ دقیقه با هتل الخلیج فاصله دارد. باشگاه گلف و قایقرانی دبی کریک (Dubai Creek Golf and Yacht club) نیز نزدیک هتل است.

سایر امکانات هتل الخلیج دبی:

پذیرش ۲۴ ساعته ،گاوصندوق، صرافی، آسانسور و سالن کنفرانس خدمات خشک‏‌شویی، آرایشگاه،سرو غذا در اتاق و پارکینگ و ...

 

 

هتل فونیکس دبی یکی از هتل های ارزان دبی اما با کیفیت بشمار میرود که افراد زیادی این هتل را برای اقامت تور دبی بر می گزینند. هتل فونیکس دبی در فاصله بسیار کمی از میدان نصر واقع شده و فاصله تقریبی آن با فرودگاه ۲۰ دقیقه و فاصله آن از بازار الغریر که از قدیمی‌ترین مراکز خرید دبی است و همچنین از بازار ادویه فروشان نیز ۲۰ دقیقه است.با اقامت در هتل فونیکس تعطیلات دلپذیری در انتظارتان خواهد بود. میهمانان تور دبی تیر 95 می توانند از امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ , مرکز سلامت و آبگرم استفاده کنند. یک آرایشگاه در هتل فونیکس وجود دارد که شما می توانید از خدمات زیبایی آن بهره ببرید.این هتل دارای یک رستوران بزرگ است که انواع غذاهای متنوع با کیفیت عالی را به شما در تور دبی تابستان 95  ارایه می دهد. کارکنان مهربان و با دقت هتل با آشنایی با سه زبان انگلیسی ، روسی و عربی ، آماده خدمت رسانی به مهمانان تور دبی می باشند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 11 ارديبهشت 1395
.

مکانهای تفریحی معروف در دبی

 

ورودی آب دریا که از مرکز شهر می باشد قسمت تاریخی دبی می باشد که گردشگران تور دبی میتوانند یک اسکله ابرا کرایه کنند و بنادر قدیم تجاری و لنج ها را مشاهده کنند و یک تفریح دریایی را تجربه کنند که خاطره ای فراموش نشدنی برایشان می باشد. ۱۰ دقیقه گردش با قایق‌های چوبی و سنتی اسکله در آب‌های نیلگون خلیج فارس و خنکی آب در هوای داغ دبی لذت خاصی در تور دبی نوروز 95 دارد. قایق‌ سواری از ابرا در «بستکیه» شروع می‌شود به سمت بازار پارچه‌ فروشان و گالری‌های هنر می‌رود و در نهایت به بازار طلا می‌ رسد.

 

 

 

پارک البرشا دبی یکی از بهترین مکانهای تفریحی دبی می باشد که میتوان به افرادی توصیه کرد که در سفر هم نمیتوانند از ورزش و تخلیه انرژی از دست بکشند . در این پارک پیست های پیاده روی ، دوچرخه سواری ، زمین تنیس ، فوتبال ، دستگاه های ورزشی ، تور والیبال, گلخانه های سبز ، نخلستان ها و درختان متنوع و ... برای مسافران تور لحظه آخری دبی  وجود دارد . در این پارک ساحلی جنگل سبز و شن و ماسه رو که ترکیبی از دو جنس متفاوته کنار هم گذاشته شده و منظره زیبایی خلق کرده است .  در پارک البرشا ، دریاچه طبیعی هم وجود دارد که محل تفریح خانواده ها، دوستداران پیک نیک و علاقه مندان به ورزش های آبی می باشد .در پارک البرشا فضایی زیبا برای یک بعدازظهر آرام فراهم شده که گردشگران تور دبی میتوانند زیر نخل ها و چراغ های رنگی این قسمت پارک استراحت کنند . پارک البرشا در نزدیکی بازار البرشا قرار گرفته و میتوان بعد از استراحت بهترین خریدها را در این مرکز خرید انجام داد . از امکانات پارک البرشا میتوان به یک کیوسک کوچک هم اشاره کرد که در آن ذرت و نوشیدنی های سبک فروخته میشود.

پارک البرشا دبی همه روزه از ۸ صبح تا ۱۰ شب پذیرای بازدید کنندگان در تور دبی 95 می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مکانهای تفریحی معروف در دبی , دیدنی های دبی , جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 8 اسفند 1394
.

هتلهای مجلل در دبی

 

 

هتل سیگنیچر این دبی یکی هتل های منطقه دیره دبی است که  از نظر کیفیت و سرویس دهی جزء استاندارد ترین هتل های 3 ستاره دبی بشمار میرود و با سلایق مختلف گردشگران تور دبی با هر بودجه ای سازگاری دارد.هتل سیگنیچر در منطقه رقه با ۸۰ اتاق واقع شده است که دفتر خدمات گردشگری واقع در هتل آماده ارائه هرگونه راهنمایی مورد نیاز مسافرین در رابطه با مراکز خرید و توریستی دبی و همچنین اجاره خودرو به مسافرین تور دبی نوروز 95 می باشد.اتاق های هتل سیگنیچر این دبی پارکت شده هستند و با رنگ بندی طبیعی و آرامش بخش دکور شده اند.

این هتل با طراحی زیبا به مکانهای توریستی و بازار های دبی دسترسی آسان دارد. هتل سیگنچر تنها ۳ مایل از فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد که رفت و آمد مسافرین را به فرودگاه دبی تسهیل می کند.همچنین تنها با چند دقیقه پیاده روی ، ایستگاه متروی رقه در دسترس مسافرین تور دبی بهار 95 هتل سیگنیچر می باشد و تنها با ۲۰ دقیقه رانندگی مرکز تجارت جهانی دبی واقع در شیخ زائد قابل وصول می باشد.در هنگام بامداد هتل با سرو صبحانه بوفه خوشمزه و سالم در خدمت مسافرین هتل می باشد.همچنین این هتل با طبخ غذاهای هندی ، راحتی خیال مسافرین تور دبی تعطیلات بهار 95 را از ناهار فراهم می آورد ، چراکه رزرو هتل همراه با صبحانه و ناهار می باشد.

 

 

 

هتل پریمر این دبی واقع در 55 کیلومتری منطقه بردبی و میان جامعه سبز و خیابان امارات  هتلی مجلل برای مسافران تور دبی می باشد که محیطی سرشار از انرژی را برای آنان فراهم می سازد.این هتل دارای موقعیت مکانی ممتاز برای دسترسی به مراکز تجاری و توریستی دبی است و از سرویس رفت و آمد گردشگران تور دبی نوروز 95 به مرکز خرید ابن بطوطه که یکی از مراکز خرید زیبا و توریستی دبی به شمار رفته و نماد 5 ملت است ، ساحل جمیرا و ایستگاه مترو برخوردار می باشد  .این هتل دارای کارمندانی می باشد که مسلط به چند زبان زنده دنیا بوده تا به راحتی با گردشگران تور دبی ارتباط برقرار کرده و به خواسته ها و نیاز هایشان راحت تر رسیدگی نمایند. امکانات رفاهی هتل پریمیر این دبی ، در نوع خود با کیفیت و متنوع است و  توانسته رضایت میهمانان تور دبی تعطیلات عید 95 را به خود جلب نماید .هتل پریمیر این دبی دارای 308 اتاق با امکانات مخصوص برای عزیزانی که از معلولیت جسمی نیز رنج می برند تشکیل شده است .این اتاقهای لوکس دارای نور مناسب و چشم انداز شهر دبی و خلیج بوده و در متراژهای متنوع طراحی شده اند .

از دیگر امکانات این هتل در تور دبی فروردین 95  :

 پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، صندوق امانات ، خدمات خانه داری ، خدمات گردشگری ، خدمات شستشوی لباس ، آسانسور ، تهویه مناسب ، سالن کنفرانس ، سرویس رفت و آمد رایگان به مرکز خرید ابن بطوطه ، ساحل جمیرا و فرودگاه بین المللی ، لاندری ، خدمات کپی و فکس و . . .

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای مجلل در دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 8 اسفند 1394
.

بلیط دبی

مدت زمان پرواز تهران به دبی ۲ ساعت می باشد و فاصله هوایی تهران به دبی ۱۲۱۵ کیلومتر است.

بلیط دبی با پرواز امارات

هواپیمایی امارات همه روزه به مقصد دبی و بلعکس پرواز دارد که بلیط امارات دبی فقط به صورت سیستمی بفروش می رسد. ساعت پرواز امارت دبی برای پرواز رفت ساعت های 5:00 و 11:40 می باشد و برای پرواز برگشت ساعت های 00:55 ، 7:45 و 18:45 می باشد، البته بصورت نرمال فقط دو تا از پروازهای برگشت برگزار می شود که ساعت آن در روزهای مختلف متفاوت است.

بلیط دبی با پرواز تابان

مسافرانی که بلیط دبی را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با پرواز تابان با هواپیمای ایرباس و در روزهای دوشنبه و پنج شنبه هر هفته انجام می دهد. ساعت پرواز تابان دبی، برای پرواز رفت ساعت 15:00 برای پرواز برگشت ساعت 17:40 می باشد.

بلیط دبی با پرواز کاسپین

هواپیمائی کاسپین پرواز خود به مقصد دبی را با بوئینگ MD انجام می دهد. مسافرانی که بلیط دبی را تهیه کرده اند باید بدانند ساعت پرواز کاسپین دبی برای پرواز رفت ساعت 17:20 و برای پرواز برگشت ساعت 20:30 خواهد بود. پرواز کاسپین دبی فول چارتر بوده و بلیط آن به صورت سیستمی بفروش نمی رسد.

بلیط دبی با پرواز آسمان

مسافرانی که بلیط دبی را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با هواپیمائی آسمان در روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و پنج شنبه پرواز رفت و برگشت را اجرا می کند. ساعت پرواز آسمان برای پرواز رفت 15:00 و ساعت پرواز آسمان برای پرواز برگشت آن 17:45 می باشد و معمولاً پرواز آسمان دبی با هواپیمای ایرباس انجام می پذیرد. بلیط آسمان دبی معمولاً فول چارتر است و به صورت سیستمی به فروش نمی رسد.

بلیط دبی با پرواز ایران ایر

مسافرانی که بلیط دبی را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز ایران ایر هر روز هفته در ساعت 8:00 پرواز می کند و ساعت 21:10 به ایران باز می گردد البته به استثنای جمعه ها که ساعت رفت پرواز 18:30 و ساعت برگشت آن 21:50 می باشد و معمولاً نیز این پرواز با ایرباس انجام می پذیرد. پرواز ایران ایر دارای دو نوع بلیط سیستمی و چارتر می باشد.

 

شماره پرواز مبدا مقصد تاریخ رفت ساعت پرواز ساعت فرود شرکت هواپیمایی
976 تهران دبی دوشنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی دوشنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی دوشنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی دوشنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی دوشنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی دوشنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی سه شنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی سه شنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی سه شنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی سه شنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی سه شنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی سه شنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی چهارشنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی چهارشنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی چهارشنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی چهارشنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی چهارشنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی چهارشنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی پنجشنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی پنجشنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی پنجشنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی پنجشنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی پنجشنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی پنجشنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی جمعه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی جمعه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی جمعه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی جمعه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی جمعه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی جمعه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی شنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
061 تهران دبی شنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
659 تهران دبی شنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
972 تهران دبی شنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی شنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی شنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی یکشنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی یکشنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی یکشنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی یکشنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی یکشنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی یکشنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات

 

 

مسیر تهران دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بلیط دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 14 بهمن 1394
.

خیابان های دیدنی دبی

 خیابان های دیدنی دبی برای خیلی از گردشگران این شهر جذاب است که این خیابان های از اصلی ترین خیابان ها می باشد و قدم زدن در آنها بسیار لذت بخش می باشد. از خیابان های معروف در دبی می توان خیابان جمیرا دبی را نام برد که در قسمت ابتدایی آن یکی از بزرگترین پرچم های دنیا وجود دارد. مسافران تور دبی زمستان 94 می توانند در سفر خود مناظر زیبایی را در این خیابان مشاهده کنند مثل مسجد های زیبای دبی که نمای فوق العاده ای دارند و یا تماشای دریا که در امتداد خیابان می باشد، همچنین هتل های برج عرب و جمیرا بیچ در این خیابان واقع شده است. اگر قصد رفتن به پارک آبی وایلد وادی ، پارک ساحلی جمیرا ، دبی مارینا را دارید می توانید از مسیر خیابان جمیرا عبور کنید.گردشگران تور دبی نوروز 95 برای رفتن به بازار سنتی مدینه جمیرا با گذر از این خیابان میتوانند از منظره های گفته شده دیدن کنند.

 

 

موزه دریایی شارجه دبی

موزه دریایی شارجه دبی از موزه های معروف این شهر می باشد که برای علاقه مندان به تاریخ در زمینه دریانوردی می تواند جالب باشد ، در این موزه اطلاعاتی در مورد ماهی گیری ، تجارت ، سازه های قایق ها و صیادی مروارید در گذشته را نشان می دهد. موزه دریایی شارجه دبی یک امتیاز در جهت پیشرفت تاریخ دریانوردی در خاورمیانه به حساب می آید . گردشگرانتور دبی تعطیلات عید نوروز 95 می توانند از تمام اتاق های این موزه که هر کدام در یک زمینه از دریانوردی فعالیت می کنند ، بازدید کنند. در یک اتاق ماکت هایی از کشتی های بسیار بزگ به چشم می خورد که دارای توضیحاتی نیز می باشند.  

 

 

اتوبوس دو طبقه دبی

شما می توانید منظره های زیبا از شهر را با اتوبوس دو طبقه دبی تماشا کنید و از دیدن مکانهای دیدنی دبی لذت ببرید.این اتوبوس ها دارای 44 صندلی در طبقه دوم و 28 صندلی در طبقه پایین است.در طول مسیر یک راهنما برای گردشگران تور دبی بهمن 94 از گذشته و حال دبی و مناطق دیدنی دبی حرف می زند و شما را با این مکان ها آشنا می کند. در طبقه دوم اتوبوس که تقریبا سرباز است تماشای شهر دبی می تواند خیلی جالب باشد.

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های جذاب دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 13 دی 1394
.

 

مرکز خرید مرکاتو دبی

این مرکز خرید به سبک رنسانس‌ طراحی شده است و دارای بیش از نود فروشگاه و  یک سینما با 7 پرده نمایش و 7 سالن سینما است.و تعدای کافی شاپ و رستوران دارد.یک شعبه از فروشگاه بزرگ اسپینیز در این مرکز خرید واقع شده است. گردشگران تور دبی می توانند خرید خوبی در این مرکز داشته باشند .می توانند از این مرکز بازدید کنید . تور دبی نوروز 95

آدرس مرکز خرید مرکاتو: دبی،خیابان ساحلی جمیرا،کنار باغ وحش دبی
ساعات کار: 10صبح تا 10 شب - جمعه ها 4 بعد ازظهر تا 10 شب

 


مرکز خرید ایکیا دبی

این مرکز خرید یکی از بزرگترین فروشگاههای لوازم خانگی و مبلمان است.و چهار برابر بزرگتر از از فروشگاه قدیمی است که در فستیوال سیتی دبی است.در سال دو هزار و یک ایکیا که فروشگاه در محل مارینا مال ابوظبی تاسیس کرد.که این فروشگاه برتر از فروشگاه ابوظبی مارینا است. مسافرانتور دبیمی توانند در سفر به این شهر زیبا از این مرکز خرید دیدن نمایند و در صورت نیاز از این مرکز خرید کنند . تور دبی زمستان 94

 


مرکز خرید لامسی پلازا دبی

یکی دیگر از بزرگترین مراکز خرید دبی مرکز خرید لامسی پلازا می باشد که دارای صدو پنجاه مارک بین المللی و منطقه ای نیز هست.بعضی از مارکهای مشهور این مرکز خرید مانند:باسینی،ناین وست،نیومی،داماس است.این مرکز خرید خدمات نگهداری از کودکان را در مرکز بازی برای کودکان ارائه می دهد.همچنین فروشگاه المایا فروش انواع غذاها و کالاها را در لامسی پلازا ارائه می دهد. در لامسی پلازا به ازای هر درهم یک ایرمایل می گیرید.و در ازای آنها جوایزی را به شما می دهند.اطلاعات لازم مانند تخفیفها ،زمان خرید ارزان، و حراجها به همراه موسیقی توسط ریدیو لامسی به بازدیدکنندگان ارائه می شود.همچنین بازدیدکنندگان به غیر از خرید در در مرکز فود کورت لامسی  که بیش از هفده نوع غذا با ظرفیت هفتصد نفر را ارائه میدهد .لامسی پلازا درسال نود و هفت میلادی و در هفده مارس توسط  شیخ احمد بن سعید آل مکتوم تاسیس گردید . گردشگران تور دبی می توانند خرید خوبی را در این مرکز داشته باشند . تور دبی بهمن 94

آدرس مرکز خرید لامسی پلازا :شهر دبی - منطقه عود ميثاء -خيابان زعبيل
ساعات کار: 10صبح تا 10 شب

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 13 دی 1394
.

 

پارک مشرف

یکی از پارک‌های دبی ویکی ازنقاط دیدنی امارات متحده عربی است. «پارک مشرف» با وسعت بیش از ۱۲۴ هکتار مساحت، بزرگترین پارکدبیمی‌باشد ودر جاده الخوانیجدر ۹ کیلومتریفرودگاه بین المللی دبیقرار دارد. این پارک کمی خارج از شهر قرار دارد اما به دلیل امکانات و وسعت زیاد آن محبوب خانواده‌ها می‌باشد.

در این پارک درختان صحرایی مانند: مانند:کور،کنار،کرت،سمر،گز،سلمبه وجود دارد.

بازدیدکنندگان با پرداخت ۱۰ درهم می‌توانید با اتومبیل وارد پارک شوند. از بخش‌های جالب این پارک می‌توان به خانه‌های مینیاتوری ساخته شده متعلق به ملل مختلف جهان اشاره نمود. یک ترننیز گردشگرانرا بعد از ظهرها دور تا دور پارک می‌گرداند.شتر سواری ، اسب سواریو بازی در محوطهٔ ویژه بازی بچه‌ها از دیگر سرگرمی‌های این پارک است.استخرهایشنا نیز ویژه آقایان و بانوان موجود است.دوچرخهواسکیتسواری ممنوع می‌باشد. در این پارک روز خاصی برای بازدید خانمها در نظر گرفته نشده‌ است.  گردشگران تور دبی نوروز 95 می توانند از این پارک دیدن فرمایند .

ساعات بازدید :

ورودیه: ۳ درهم (۱۰ درهم برای ورود اتومبیل) ساعات بازدید: ۸ صبح تا ۱۱٫۳۰ شب ترن: ۲ درهم استخر: ۱۰ درهم بزرگسالان، ۵ درهم کودکان. پارکی صحرایی وبسیار جالب مخصوصاً در فصل زمستان .

 

 


محله بستکیه دبی

محله‌اي بسيار قديمي و تاريخي در امارت دبی  که يکی از  دیدنی های دبی به حساب می آید،محل بسکتیه دبی است. بناي اين محله توسط بستکي‌هاي مهاجر از شهرستان بستک استان هرمزگان از سال 1890میلادی به بعد صورت گرفته‌است. «محله قديمي بستکيه» در مجاور موزه دبی در منطقه بر دبی و در خيابان فهيدي قرار دارد.محله بستکيه در کنار خور و در جنوب غربي خور دبی قرار دارد. اما منطقه ديره در مقابل محله بستکيه در سمت شمال خور واقع شده‌است.خانه‌هايی با معماري قديمی، کوچه‌هاي باريک و بادگيرهاي مرتفع، نشان از نوع زندگي مردم در دبی قديم دارند. اين بادگيرها فقط جنبه تزئينيی نداشته‌اند. از آنها براي خنک کردن منازل استفاده مي‌شده‌است. حکومت دبی اکنون در حال مرمت اين محله مي‌باشد تا از آن بعنوان يک دهکده توریستی دبی استفاده نمايد.تور دبی نوروز 95

 


میدان ماهی دبی 

میدان ماهی در مرکز شهر  دبی می باشد که از برترینجاذبه های گردشگری دبیاست و در وسط این میدان یک مجسمه ماهی بزرگ وجود دارد. در این میدان شما می توانید برای چنج کردن پولتان از ریال به درهم به صرافی ها مراجعه کنید. اگر به دنبال هتل در حوالی این میدان هستید می توانید هتل کلاریج را انتخاب کنید. که یک هتل سه ستاره نیز می باشد. تور دبی زمستان 94

 

 


پارک الرشیدیه دبی

پارک الرشیدیه دبی این پارک دارای چندین زمین چمن است که با مسیرهای سنگ فرش شده از هم جدا شده اند .همچنین دو زمین بازی بزرگ برای کودکان با انواع چهار چوب های کوهنوردی ،خانه های بازی کوچک ،سرسره ، تاپ و الاکلنگ وجود دارد . با این که زمین بازی چندان سایه ای ندارد ، چند ناحیه سایبان دار در پارک تعبیه شده است که می توانید مدتی از گرمای آفتاب در آنجا در امان باشید .یک فروشگاه کوچک کنار ورودی قرار دارد که نوشیدنی ،اسنک و انواع اسباب بازی های ارزان پلاستیکی و مورد علاقه کودکان را می فروشند. ورودی پارک رایگان است . شنبه تا چهارشنبه ویژه­ی بانوان و کودکان رزرو شده و در پایان هفته که برای خانواده ها نیز باز است گردشگران تور دبی می توانند به راحتی از پارک دیدن فرمایند .تور دبی زمستان 94

 

 


پارک ساحلی الممزر

یکی از پارک‌هایدبیو یکی ازنقاط دیدنی امارات متحده عربیاست. این پارک با مساحتی حدود۱۰۶هکتار در منطقهٔالحمریةبعد از اسکله الحمریه قرار دارد. این پارک وسیع شامل چهار ساحل، دواستخر، زمین بازی ویژه کودکان، چمنزارهای گسترده و درختان و بوته زارهای فراوان می‌باشد که تفرجگاه آرامی را بوجود آورده‌اند. این پارک بویژه در روزهای جمعه بسیار شلوغ می‌باشد ولی ازدحام جمعیت به دلیل وسعت زیاد پارک به چشم نمی‌آید. یک آمفی تاتر بزرگ نیز در این پارک وجود دارد.سواحل اینپارکمجهز به سرپناه، اتاق‌های مخصوص تعویض لباس و دوش می‌باشند. افرادنجات غریقنیز در تمامی طول ساحل و در کنار استخرها حضور دارند. کیوسک‌هایی در کنار سواحل، غذا، نوشیدنی و برخی دیگر از مایحتاج زایرین را وجود دارد.آلاچیق‌هاییمجهز به وسایل آشپزی و محل طبخ باربی کیو به متقاضیان کرایه داده می‌شود. هر زایر می‌توانید با اتومبیل شخصی وارد پارک شود. ورودیه:۵درهم (۳۰درهم برای ورود اتومبیل و کلیه سرنشینان آن) ساعات بازدید:۸صبح تا۱۰٫۳۰شب (روزهای تعطیل:۸صبح تا۱۱٫۳۰شب) استخر: بزرگسالان۱۰درهم، کودکان۵درهم (کودکان می‌بایست همراه یک بزگتر باشند) اجاره آلاچیق:۱۵۰تا۲۰۰درهم روزهای چهارشنبه مخصوص خانمها و کودکان (زیر۸سال) می‌باشد. گردشگران تور دبی نوروز 95 می توانند از این پارک دیدن فرمایند .



 


:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 13 دی 1394
.

 

هتل پر آکوام دیزرت پالم دبی

این هتل در خیابان الاویر دبی قرار دارد. و دارای 38 اتاق می باشد که اتاق ها مجهز به تلویزیون، حمام و ... هستند. هتل پر آکوام دو رستوران ممتاز به نام های  "ریر" و "اپیکیور" دارد که هر دو به دلیل کیفیت بالای خود صاحب جوایز بین المللی می باشند. از امکانات تفریحی این هتل می توان به تنیس، اسب سواری، تماشای پرندگان و ... اشاره کرد.فاصله دیزرت پالم تا فرودگاه بین المللی دبی 20 دقیقه رانندگی است و همچنین فاصله هتل تا مرکز دبی و خیابان شیخ زاید تقریبا 15 دقیقه رانندگی است. مسافران تور دبی نوروز 95 می توانند در این هتل اقامت راحتی ذاشته باشند. گردشگران تور دبی نوروز 95 می توانند در این هتل اقامت داشته باشند .

امکانات هتل پر آکوام دیزرت پالم دبی

استخر سر باز، تراس، زمین تنیس، هاکی، دوچرخه،اسب سواری، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم گرمایشی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 


هتل 5 ستاره مدیا روتانا دبی در منطقه بردبی بنا شده است. این هتل در مجموع از 441 اتاق تشکیل شده است. در این هتلفروشگاه های متعددی وجود دارد. یک صرافی و سالن کنفرانس نیز در این هتل وجود دارد. . فاصله هتل مدیا روتانا تا فرودگاه بین المللی دبی  40 کیلومتر است و به بسیاری از جاذبه های توریستی شهر یا از طریق ترانسفر رایگان هتل و یا وسایل نقیله عمومی دسترسی دارد. همچنین ایستگاه مترو در چند قدمی هتل قرار دارد. گردشگران تور دبی زمستان 94 می توانند در این هتل اقامت داشته باشند .

_مدیا_روتانا_دبی_1.jpg

_مدیا_روتانا_دبی_2.jpg

امکانات هتل مدیا روتانا دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، سالن کنفرانس، صرافی، استخر روباز، سونا، جکوزی، ماساژ، مرکز تناسب اندام، تراس مخصوص حمام آفتاب، کرایه اتومبیل،خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، فروشگاه، فکس و کپی، دستگاه خودپرداز، بار، کافی شاپ، سرویس نگهداری از کودکان و...

_مدیا_روتانا_دبی_3.jpg

_مدیا_روتانا_دبی_4.jpg

_مدیا_روتانا_دبی_5.jpg

 


هتل پولمن سیتی سنتر دبی

هتل 5 ستارهپولمن سیتی سنتر در کنار ایستگاه مترو سیتی سنتر دیره ساخته شده است و دارای تعدادی از رستوران های خوب می باشد . ای هتل شامل 317 اتاق می باشد که مجهز به امکانات تلویزیون، ماهواره و ... هستند. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 10 دقیقه رانندگی می باشد. منطقه دیره برای مسافرینی که علاقه مند به بیزنس و مراکز خرید هستند مناسب می باشد.گردشگران تور دبی نوروز 95 می توانند در این هتل اقامت داشته باشند .

امکانات هتل پولمن سیتی سنتر دبی شامل :

استخر سر باز، تراس، زمین تنیس، زمین گلف، دارت، بولینگ، سونا، باشگاه، سولاریوم، ماساژ، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، سرویس بلیط، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، اتاق وی آی پی، روزنامه، سیستم ایمنی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.


هتل 5 ستاره مونپیک دبی در منطقه دیره و روبروی بیمارستان آمریکایی ها بنا شده است. این هتل در مجموع از 216 اتاق تشکیل شده است. دو فروشگاه بزرگ Wafi City و Lamcy در انتهای خیابان شیخ زاید در فاصله 5 دقیقه ای از هتل قرار گرفته است. منطقه تجاری آزاد جبل علی 25 دقیقه به صورت سواره از این هتل فاصله دارد. فرودگاه بین المللی دبی در فاصله 10 دقیقه ای از هتل واقع شده است. همچنین این هتل برای کودکان زیر 12 سال در صورتی که به تخت اضافی در اتاق نیاز نداشته باشند و برای کودکان زیر 2 سال در صورتی که از تخت کودک استفاده کنند رایگان است.گردشگران تور دبی زمستان 94 می توانند در این هتل اقامت داشته باشند .

_مونپیک_دبی_1.jpg

_مونپیک_دبی_2.jpg

امکانات هتل مونپیک دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت وایرلس، استخر روباز، سونا، ماساژ، جکوزی، زمین گلف، سالن بدنسازی، دارت، بیلیارد، میز تنیس، سرویس نگهداری از کودکان، صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، انبار بار و چمدان، آسانسور، کرایه اتومبیل، تهویه، گرمایش، صرافی، فروشگاه، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاه و...

_مونپیک_دبی_3.jpg

_مونپیک_دبی_4.jpg

_مونپیک_دبی_5.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 13 دی 1394
.

هتل سوفیتلی دبی

هتل سوفیتلی دبی هتل 5 ستاره که در کنار دریای خلیج فارس قرار دارد و دارای امکانات روز هتلداری می باشد که شامل امکانات تفریحی و رفاهی است از جمله سرویس های کامل در اتاق های آن و رستوران های لوکس ، استخر سرباز ، تراس ، زمین گلف ، سونا ، ماساژ ، قایق ،خشکشویی ، پرستار بچه ، فروشگاه و . . . می باشد . مسافران تور دبی آذر 94 می توانند از این امکانات استفاده کرده و سفری راحت را در هتل سوفیتلی دبی تجربه کنند . برای علاقه مندان به غذاهای ایتالیایی قابل ذکر است رستوران روکوکو نیز در این هتل قرار دارد . همچنین این هتل دارای منظره های زیبایی می باشد و بالکن های اتاق های هتل رو به دریا نمای بسیار چشم نوازی دارد. یک نکته دیگر برای گردشگران تور دبی لحظه آخری، کارکنان هتل سوفیتلی دبی به چند زبان زنده دنیا مسلط هستند و به راحتی پاسخگوی نیاز های شما هستند.

 

مطالب مرتبط:

تور دوبی ارزان

تور مسافرتی دبی

تور دبی پاییز 94

هتل ابن بتوته گیت دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل سوفیتلی دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 24 آبان 1394
.

آکواریوم دبی

آکواریوم دبی در مرکز خرید لادبیمال که جز بزرگترین آکواريوم های جهان است که گنجایش آن به 10 میلیون لیتر آب می رسد . همچنین در این آکواریوم بیش از 33000 ماهی، در32.88 متر و ضخامت 75  جای میگیرد . آکواریوم دبی دارای  کوسه، سفره ماهی و انواع دیگر ماهی می باشد . مسافران تور زمستانی دبی می توانند با رفتن به این مرکز خرید از این آکواریوم دیدن کنند . در هنگام رفتن به این مکان شاهد بخش های مختلف آن خواهید بود که بخش اول آن  از طبقه ی هم کف مرکز خرید دبی مالی دیده می شود ، بخش دیگر آن تونل پنجاه متری آکواریوم است که وقتی داخل میشوید می توانید در دورتادور خود ماهی ها را ببینید . ما به گردشگران تور دبی آذر 94 که به این مکان علاقه نشان کی دهند پیشنهاد میکنیم که از قایق های کف شیشه ای برای حرکت روی سطح آکواریوم و یا قفس های غواصی برای رفتن داخل آکواریوم، شنا کردن بین ماهیها البته اگر مدرک غواصی دارید استفاده کنید و نهایت لذت را ببرید . همچنین برای کسانی که حرفه ای نیستند یک مربی در اختیار آنها قرار میدهند و همچنین این مکان برای توریستهای تور دبی دی ماه 94 که علاقه ای به شنا ندارند می توانند درون یک مخزن شیشه ای مخصوص بین ماهی ها و کوسه ها بروند . می توانید یک روز هیجان انگیز و خاطره آفرین را در آکواریوم دبی تجربه کنید.

 
مطالب مرتبط:
 


:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: آکواریوم دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 24 آبان 1394
.

پارک آبی وادی وحشت دبی

پارک آبی وادی وحشت دبی

پارک آبی وادی وحشت دبی بیشتر از 23 نوع وسیله ورزشی و تفریحی دارد که اکثر آن ها به صورت پیوسته و در امتداد هم هستند. مسافران تور دبی زمستان 94 که علاقه مند به تفریح های آبی هستند با رفتن به این پارک می توانند با وسیله هایی که در امتداد هم هستند به طور پیوسته مدتی را بر روی آب حرکت کنند و نهایت لذت را ببرند و گردشگران تور دبی تعطیلات دی ماه 94 میتوانند سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنند.

پارک آبی وادی وحشت دبی

این پارک بین برج العرب و هتل ساحلی جمیرا واقع شده است که 5 هکتار وسعت دارد. پر هیجان ترین وسیله ی این پارک یکی از سرسره ای آبی آن می باشد که بلندترین سرسره آبی دنیا است که مسافران تور دبی دی ماه 94 هیجان و وحشت واقعی را در این سرسره آبی می توانند تجربه کنند. از دیگر وسایل پارک آبی وادی وحشت میتوان به 8 سرسره آبی انفجاری و منطقه موج سواری آن اشاره کرد.

پارک آبی وادی وحشت دبی

گردشگران تور دبی آذر 94 که علاقه مند به سرعت و هیجان هستند می توانند با سرعت 80 کیلومتر در ساعت بر روی سرسره سرعت این پارک حالت بی وزنی را تجربه کنند بدون اینکه کمترین آسیبی را ببینند. این سرسره بلندترین و پرسرعت ترین سرسره دنیا بعد از سرسره آبی امریکای شمالی می باشد که سی و سه متر ارتفاع دارد و برای گردشگران تور دبی تعطیلات پاییز 94 یک سقوط دل چسب , جذاب و در عین حال نفس گیر را برای هیجان به همراه یک آبشار به عمق وادی را فراهم میکند.

پارک آبی وادی وحشت دبی

مسافران تور دبی پاییز 94 خوب است بدانند که این پارک برنده جایزه بهترین طراحی پارک های آبی را از طرف انجمن نوآوری در ساخت پارک های آبی نیز شده است چون طراحی این پارک بر اساس افسانه سند باد صورت گرفته است.

پارک آبی وادی وحشت دبی

اگر اندکی به جزئیات آن توجه کنید متوجه می شوید که اجزای آن مانند شخصیت های کارتنی خلق شده اند که برای کمک به ساختار موضوع می باشند.


مطالب مرتبط:

 


:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پارک آبی وادی وحشت دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 24 آبان 1394
.

هتل آسیانا دبی

هتل آسیانا دبی هتلی 5 ستاره می باشد که در منطقه دیره دبی واقع شده است .این هتل دارای انکانات روز دنیا می باشد از جمله استخر روباز ، سونا و جکوزی ، مرکز بدنسازی است همچنین اتلق های راحت و مجهزی دارد که دارای سیستم تهویه دستشویی و حمام مدرن با لوازم بهداشتی می باشد که مسافران تور دبی آذر 94 رای چند رستوران شیک می باشد که غذاهای بسیار خوشمزه را برای میهمانان خود سرو می کند . مسافت این هتل تا فرودگاه 10 دقیقه می باشد . از جاذبه های توریستی که به این هتل نزدیک می باشد و برای گردشگران تور قشم دی 94 جذاب است منطقه شیخ زائد است که در 5 کیلومتری هتل آسیانا دبی قرار دارد. 

 

 

هتل البستان روتانا دبی

هتل البستان روتانا دبی هتل 5 ستاره می باشد که یکی از هتل های شیک دبی به شمار می رود که دارای بهترین امکانات روز هتل داری و تجهیزات مدرن است . از امکانات قابل ذکر این هتل می توان به 5 رستوران لوکس ، استخر روباز ، زمین های ورزشی مثل تنیس ، اسپا و . . . اشاره کرد . اتاق های هتل البستان روتانا دبی بسیار راحت و مجهز می باشد که مسافران توردبی می توانند سفری خوب را در این هتل تجربه کنند . از دیگر خدمات این هتل که به میهمانان خود ارائه کرده اند ماساژ ، وسایل بدنسازی ، سرو غذاهای لبنانی وتایلندی می باشد . برای گردشگران تور دبی پاییز 94 که قصد رفتن به سیتی سنتر دیره را دارند از هتل البستان روتانا دبی فقط 5 دقیقه با خودرو مسافت دارد. 

 

مطالب مرتبط:

قیمت تور دبی

تور دبی فوری

هتل زعبیل سرای دبی

هتل سوفیتلی دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: معرفی هتل های 5 ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 24 آبان 1394
.

هتل پولمن سیتی سنتر دبی

هتل 5 ستارهپولمن سیتی سنتر در کنار ایستگاه مترو سیتی سنتر دیره ساخته شده است و دارای تعدادی از رستوران های خوب می باشد . ای هتل شامل 317 اتاق می باشد که مجهز به امکانات تلویزیون، ماهواره و ... هستند. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 10 دقیقه رانندگی می باشد. منطقه دیره برای مسافرینی که علاقه مند به بیزنس و مراکز خرید هستند مناسب می باشد.گردشکران تور دبی می توانند در این هتل اقامت خوب و راحتی داشته باشند تور دبی زمستان 94

 

امکانات هتل پولمن سیتی سنتر دبی شامل :

استخر سر باز، تراس، زمین تنیس، زمین گلف، دارت، بولینگ، سونا، باشگاه، سولاریوم، ماساژ، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، سرویس بلیط، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، اتاق وی آی پی، روزنامه، سیستم ایمنی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.تور دبی زمستان 94

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل پولمن سیتی سنتر دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 24 آبان 1394
.

هتل مینا سلام دبی

هتل مینا سلام دبی یک هتل پنج ستاره لوکس ومجلل می باشد که نام آن برگرفته از پری افسانه عرب است . این هتل در سال 2003 در زمینی به مساحت 40 هکتار در منطقه مدینه جمیرا دبی افتتاح گردید .مالک این هتل مالک هتل هفت ستاره جهان است و هتلداری حرفه ای می باشد که در این هتل نیز از بالاترین استانداردهای هتلداری در سطح جهان استفاده می کند. این هتل مجلل و خیره کننده با امکانات کامل و بی مثال خود اقامتی رویایی را برای گردشگران تور دبی فراهم می آورد. این هتل در کنار اتوبان صفوح واقع شده و تا فرودگاه بین المللی دبی تنها نیم ساعت فاصله دارد.تور دبی زمستان 94

 

هتل مینا سلام دارای انواع اتاق های مجلل و رو به دریا و خلیج است که کلیه اتاق ها دارای بالکن اختصاصی می باشند که به صورت متنوع و برای سلایق مختلف دکوربندی شده اند. فضای بزرگ اتاق ها با دکوراسیون و چشم انداز منحصر به فرد خود اقامتی شاهانه را برای مسافران تور دبی فراهم می کند.

 

امکانات هتل مینا سلام دبی :

 رستوران، پذیرش شبانه روزی، بالکن ،  آسانسور، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل - تهویه، بار، باغ،زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری کودکان، ماساژ، استخر روباز،سونا، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سر پوشیده، اتاق و امکانات برای معلولین، تنیس، مرکز بدنسازی، زمین گلف، موج سواری، اسکواش، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی ، صرافی،  فروشگاه هدایا و سوغات، کرایه ماشین، خدمات تورها ، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز از جمله امکانات این هتل زیبا می باشد .تور دبی زمستان 94

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل مینا سلام دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 24 آبان 1394
.

 شهر شناور دبی

این پروژه عظیم دبی یکی از پروژه هایی می باشد که در آینده ساخته خواهد شد.این پروژه عظیم به دلیل افزایش جمعیت و کمبود زمین برای افراد طراحی شده است. این شهر که به شکل برگ زنبق آبی است با همکاری کشور امارات و هلند در دست احداث می باشد.این شهر به صورت شناور روی آب قرار خواهد گرفت که ظرفیت پنجاه هزار خانه ی مسکونی را خواهد داشت شهری در سال دو هزار صد خواهد بود و انرژی آن از انرژی خورشید و سر سبز  و تمیز می باشدتور دبی زمستان 94

 


برج خلیفه دبی

برج خلیفهکه 160 طبقه و 828 متر ارتفاع دارد آسمان خراشی است که در خیابان شیخ زاید شهرواقع شده است. و بلندترین برج ساخت بشر است.این برج در سال 2010 ساخته شد . دارای بخشهای مسکونی،اداری،تفریح و تجاری می باشد و قسمتی از آن هتل است.نمای این برج به شکل گل صحرایی نیز طراحی شده است .این طراحی سبب شده که در بالاترین نقطه برج نیروی وارد شده از باد مهار گردد.و هر واحد دارای طراحی منحصر به فرد خود است. گردشگران تور دبی می توانند با اقامت در هتل این برج لحظات خوبی را سپری کنند .تور دبی پاییز 94

 

 

 


برج ساعت دبی

فلکه ای در قسمت غربی دیره دبی قرار دارد که با نام برج ساعتدیره دبینامیده می شود.این برج ساعت در سال شصت و چهار میلادی ساخته شده است . این برج به دلیل اینکه مناطق تجاری اطراف آن زیاد است اهمیت زیادی دارد . این برج خیابانهای ابوبکر صدیق،المکتوم و ام هریر دبیرا به هم مرتبط کرده است .اکثر مسافران تور دبی این برج را با نام برج ساعت می شناسندتور دبی آذر 94

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی,دیدنی های دبی , جاذبه های دبی , تفریحات دبی , جاذبه های گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 24 آبان 1394
.

هتل های دبی

هتل جمیرا بیچ دبی  

 

هتل جمیرا بیچ دبی در ساحل جمیرا است و به برج‌العرب بسیار نزدیک می باشد شکل موج دریا می‌ماند و از هتل های پر مسافر دبی می باشد.  مجموعه‌ای بسیار بزرگ دارای ٦١٨ اتاق می باشد. تعداد رستوران های هتل جمیرا بیچ دبی از بیست هتل هم بیشتر می شود .در تور دبی پاییز 94 میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید. هتل جمیرا بیچ دبی دارای : سالن کنفرانس، مرکز خرید ، سالن آرایش از ویژگی های هتل جمیرا بیچ دبی می باشد. ویژگی بارز هتل بوفه‌ صبحانه‌ بسیار معروفش می باشد.این هتل بهترین خدمات را به مسافران تور دبی آذر 94 ارائه میدهد. هتل جمیرا بیچ دبی یک مرکز بازی مدرن و مجهز ویژه کودکان تدارک دیده است. امکانات و خدمات ورزشی هتل مانند: سونا، استخر، جکوزی و زمین تنیس می باشد. همچنین سرعت اینترنت بالا و ساحل ویژه و پارکینگ رایگان از امکانات هتل جمیرا بیچ دبی برای مسافران تور دبی می باشد.

 

هتل نخلستان دبی 

 

هتل نخلستان دبی در اصل شعبه‌ای از جمله هتل‌ اپارتمان‌های اوئسیس بیچ‌ تاور می باشد. انتخاب بسیار مناسب برای خانواده ها و مسافران تور دبی می باشد. فضاهای بسیاری در جبل علی ویژه کودکان و برای سرگرمیشان مهیا شده است.در تور دبی پاییز 94 میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی, بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 5 آبان 1394
.

دیدنی های دبی 

پارک آبی ام القوین دبی

پارک آبی ام القوین دبی در شهر ام القوین و خارج از شهر دبی قرار دارد و با تفریحات و سرگرمی های جذاب از بزرگترین پارک های آبی این منطقه میباشد . در این پارک به مسافرین تور دبی پلاژ اجاره میدهند که برای ساکنان پلاژ هزینه ی این تفریحات کمتر میباشد . هزینه بلیط ورودی برای بزرگسالان 40 درهم و برای کودکان 5 تا 11 ساله 20 درهم میباشد .مسافران تور دبی پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.

 

 

دبی لند دبی

دبی لند یک مجموعه تفریحی که شامل 4 فاز است در آینده بنا می شود این منطقه تفریحی شامل 6 منطقه با دنیاهای مختلف و جذاب که شامل دنیای فضای باز ، دنیای سرگرمی و خرده فروشی ، دنیای محیط زیست ، دنیای ورزشی ، دنیای محیط زیست و دنیای تجربه و جذابیت میباشد .مسافران تور دبی آبان 94 می توانند از این منطقه زیبا دیدن نمایند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 14 مهر 1394
.

بازار های معروف دبی 

بازار کرامه دبی

 

بازار کرامه دبی


این بازار که از مراکز خرید دبی میباشد با قیمت های خوب و ارزان و مناسب مسافران تور دبی و ایرانیان زیادی را جذب خود کرده . این بازار که شامل تعدادی فروشگاه نزدیک به هم است در منطقه کرامه واقع شده است . در این بازار انواع کیف و کفش ، پوشاک ، صنایع دستی و اسباب بازی با قیمتهای  ارزان و مناسبی به مسافران و گردشگران تور دبی عرضه میشود .مسافران تور دبی پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.

بازار مرشد دبی

 بازار مرشد دبی



بازار مرشد دبی در منطقه دیره دبی قرار دارد که معروفترین بازار دبی بحساب می آید . در این بازار کالاها هم کلی و هم جزئی به مسافران تور دبی و گردشگران عرضه می شوند و قیمت های این بازار نسبتا مناسب است .در تور دبی پاییز 94 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید. این بازار متعلق به ایرانیان  است . مسافران ایرانی تور دبی بسیار به این بازار سر میزنند .بازار مرشد دبی بازاری زیبا و دیدنی می باشد که مسافران زیادی را توانسته جذب کند. در این بازار رستوران و کافی شاپ نیز وجود دارد که می توانید برای استراحت به این رستورانها و کافی شاپ ها بروید.در تور دبی آبان 94 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید.

مطالب مرتبط:

بازار کرامه دبی

 

بازار مرشد دبی

تور لحظه آخری دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بازار های معروف دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 14 مهر 1394
.

هتل های دبی 

هتل  هالیدی این اکسپرس دبی پارک صفا

هالیدی این اکسپرس دبی پارک صفا 171 اتاق دارد. کارکنان این هتل که از هتل های 2 ستاره دبی است مهربان و با دقت ، آماده خدمت رسانی میباشند. اتاقها، به سيستم تهويه مطبوع، مجهز ميباشند.کارکنان پذيرش هالیدی این اکسپرس دبی پارک صفا ، شبانه روز پاسخگوي مسافرين مي باشند.در تور دبی پاییز 94 میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.این هتل بهترین خدمات را به مسافران تور دبی آبان 94 ارائه میدهد.

این هتلِ مناسب خانواده و مناسبِ سفرهای کاری، فعالیت‌‏های متنوعی را برای مهمانان فراهم می‌‏کند از جمله خرید، اسکی، رستوران‏‌های مختلف، ساحل و سرگرمی‏‌های دیگر. هتل در مجموع ۲۴۴ اتاق دارد که در ۵طبقه قرار گرفته‌‏اند. در این ساختمانِ مجهز به سیستم تهویه‌ی مطبوع، استقبال از مهمانان در لابی هتل با پذیرش و چک‌اوتِ ۲۴ساعته صورت می‏‌گیرد. تسهیلات هتل عبارت‏ند از روزنامه، بار و رستوران، شبکه‌ی اینترنت بی‏‌سیم و خدمات خشک‌‏شویی. مسافرانی که با ماشین سفر کرده‏‌اند، می‏‌توانند از پارکینگ نزدیک هتل استفاده کنند. در تور دبی میتوانید بهترین لحظات را در این هتل سپری کنید.مسافران تور دبی پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.

 

هتل  هالیدی این اکسپرس دبی پارک صفا

هتل  هالیدی این اکسپرس دبی پارک صفا

 

هتل تایم اسکور دیره دبی

اتاق های هتل تایم اسکور دبی دارای تهویه مطبوع هستند. اتاق های با رنگ های روشن آراسته شده اند و هر اتاق دارای ال سی دی است.حمام های اتاق ها بسیار راحت هستند. هتل دارای کافی شاپ است و اینترنت رایگان در لابی هتل در اختیار مسافران تور دبی است.پذیرش هتل نیز به صورت 24 ساعته آماده پذیرش مسافران است.این هتل بهترین خدمات را به مسافران تور دبی آبان 94 ارائه میدهد. از این هتل به راحتی می توانید بهتفریحات دبی ،مکان‌هاي باستاني دبی ، مناطق اصلی دبی، پارک های ساحلی دبی ، مراکز خرید دبی درسترسی داشته باشید. برای رزرو تور دبی در هتل تایم اسکور با ما تماس بگیرید.در تور دبی پاییز 94 میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید.

هتل تایم اسکور دیره دبی

هتل تایم اسکور دیره دبی

 مطالب مرتبط:

هتل تایم اسکور دیره دبی

 

هتل هالیدی این اکسپرس دبی پارک صفا

تور لحظه آخری دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی, بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 14 مهر 1394
.

اماکن دیدنی دبی

 

منطقه بستکیه نام محله‌ای بسیار قدیمی و تاریخی در دبی و امارات متحده عربی  است که بنای این محله توسط ایرانیان مهاجر ازشهرستان بستک در استان هرمزگان ساخته شده است.  محله قديمی بستکيه در مجاور دبی در منطقه بردبی و در خيابان فهيدی قرار دارد. خانه هايی با معماری قديمی، کوچه های باريک و بادگیرهای مرتفع، نشان دهنده زندگی مردم قدیمی دبی است . اماکن دیدنی بسیاری در این مکان برای تماشای مسافرین تور دبی وجود دارد.از این بادگیر ها برای خنک کردن منازل استفاده می شده است. حكومت دبی اکنون در حال مرمت اين محله می باشد تا از آن بعنوان يک دهکده توريستی استفاده نمايد . این منطقهای دیدنی که با الهام از شهرهای سنتی عربی و ایرانی طراحی شده فضایی آرام, مجلل و دیدنی برای توریست های تور دبی فراهم کرده است. در این فضاء چند هتل مجلل, چندین رستوران لوکس در سطح بین المللی, سالن کنفرانس و آمفی تئاتر در مجموعه ای زیبا و با معماری بی نظیر کنار هم قرار گرفته اند. بازار مدینه الجمیرا با تلفیقی از معماری بازارهای سنتی ایرانی و عربی ساخته شده است کهاز دیگر جاذبه های این مجموعه و مورد توجه گردشگران تور دبی برای خرید اجناس لوکس و با کیفیت می باشد. پیاده روی بین کوچه ها و حرکت با قایق های عبره در آبراه ها به خصوصی در شب در این منطقه بسیار خاطره انگیز باشد.

 

 

یکی از مکانهای دیدنی و تاریخی تور دبی 94 خانه شیخ سعید اقامتگاه رسمی شیخ سعید آل مکتوم، امیر دبی (1958-1912) و پدر بزرگ امیر کنونی، شیخ محمد بن راشد آل مکتوم می باشد که به تازگی نیز مرمت شده است. در ساخت این خانه از معماری خانه‌های قدیم ایران در ناحیه کویر و جنوب ایران الهام گرفته شده ‌است و مواد اولیه ساخت این خانه آهک و ساروج می باشد .این خانه دارای یک حیاط بسیار بزرگ با پنج بخش مستقل برای افراد خانواده بوده است که هر بخش آن شامل یک ایوان، مهمان خانه و تعدادی اطاق می باشد .بازدید از این اثر تاریخی را در تور دبی از دست ندهید. بادگیرها ، درب‌ها و پنجره‌های کنده کاری شده، نورگیر‌های مشبک چوبی ، همه تصویرگر خانه‌های قدیمی دبی  می‌باشند. این خانه که قدمت آن به سال 1896 باز می‌گردد، امروزه کلکسیون نادری از عکسهای تاریخی، سکه‌، تمبر و اسناد تاریخی دبی را در خود برای تماشای مسافرین تور دبی جای می‌دهد.ساعات بازدید این اثر تاریخی برای مسافران تور دبی شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت 8 الی 20:30 و  جمعه 15 الی 20:30 می باشد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: اماکن دیدنی دبی , دیدنی های دبی , جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 28 شهريور 1394
.

 

مرکز خرید ایکا دبی بزرگترين فروشگاه مبلمان‌ و اثاثيه منزل در دبی است. همه آنچه که برای مسافرین تور دبی مورد نیاز است در این فروشگاه پیدا میشود. فروشگاه جديد ايکاء چهار برابر بزرگتر از فروشگاه قديمي آن است که در فستيوال سيتي‌ دبي برگزار شد. از  مهمترين و برجسته ترين مشخصات این مرکز خرید که از بهترین مراکز خرید دبی میباشد وجود رستوران و غذا خوری و محیط باز برای سهولت مسافران تور دبی است.

 

 

یکی از جذابترین مرکز خریدهای دبی، مرکز خرید مرکاتو است. از زیبایی های این مرکز خرید معماری خلاقانه آن می باشد. حتی اگر در تور دبی قصد خرید ندارید برای گشت گذار حتما به این مرکز خرید بروید. گردش در مرکاتو مانند گردش در یک موزه متعلق به دوران رنسانس است.مرکز خرید مرکاتو در سال ۲۰۰۲ با مساحت ۲۲۹۰۰ متر مربع در منطقه ی جمیرا ساخته شده و طراح این بنا یکی از طراحان ایتالیا دانیل مورللی است که طراحی آن برگرفته از دوره ی رنسانس می باشد که تلفیقی از معماری ونیزی و توسکانیایی است و جزء بهترین مرکز خریدهای تور دبی محسوب می شود.

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف در دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 28 شهريور 1394
.

هتلهای پنج ستاره معروف در دبی

 

یکی از مجللترین هتلهای دبی هتل پنج ستاره مترو پلیتن است که با طراحی و معماری اسلامی در پل آل مکتوم در منطقه دیره واقع شده است که شامل ۲۱۲ اتاق خواب بوده که دارای امکاناتی ممتاز و درجه یک میباشد و با پرسنل های مجرب، کار آزموده و با اخلاق، محیطی کاملا مطلوب را برای مسافرین تور دبی فراهم کرده است.این هتل به نهر دبی و برج مشهور ساعت دسترسی راحتی دارد. هتل 5 ستاره متروپولیتن پالاس دبی 5 دقیقه با ماشین، تا بازار طلا فاصله داشته و امکاناتی را از قبیل استخر روباز، سونا و ورزشگاه به میهمانان تور دبی خود ارائه میدهد. اتاق های بزرگ هتل از نشیمن و تلویزیون LCD برخوردار میباشند و به سبک سنتی عربی ویا شرقی طراحی شده و برخی از آنان نیز مجهز به میز کار و یخچال میباشند.هتل متروپولیتن پالاس دبی دارای رستوران است که یکی از رستوران های این هتل که از هتل های 5 ستاره دبی است لبنانی بوده و به برگزاری موسیقی زنده میپردازد.3 رستوران دیگر به ترتیب خانه استیک ، رستوران مدیترانه ای و رستوران بین المللی شبانه روزی میباشند. میهمانان تور دبی میتوانند با بهره گیری از خدمات ماساژ درمانی دمی را به آرامش درجکوزی سپری کنند. اطلاعات هتل، شبانه روز پاسخگوی میهمانان تور دبی آبان 94 میباشد. باشگاه گلف دبی تنها چند دقیقه با ماشین، تا هتل فاصله دارد. 

 

 

 

هتل الغریر روتانا واقع در میدان ماهی هتلی مجلل در منطقه رقه دبی می باشد. مسافران تور دبی این هتل ، بواسطه موقعیت مکانی مناسب ، به تمام نقاط دبی و همچنین مراکز خرید دبی دسترسی آسان دارند. هتل الغریر روتانا ، آمیزه ای از سنت و تکنولوژی را در سبک معماری دارا می باشد و مدرنیست و کلاسیسم در هم آمیخته شده است و هتل الغریر را به مرکز بازرگانی ، تفریحی ، ریلکسیشین ، ورزشی و....تبدیل نموده است. انواع رستورانها،اتاقهای مجلل ، امکانات بی نطیر هتل و موقعیت عالی و دسترسی آسان باعث می شود گردشگران تور دبی مهر 94 هتل الغریر را به دوستان وعزیزان خود توصیه نماید.مجاورت به مرکز خرید الغریر، نزدیکی به میدان ماهی و و فاصله سیصد متری هتل با مترو و همچنین سرویس رایگان به ساحل و مراکز خرید دبی از دیگر ویژگیهای مثبت هتل القریر می باشد.فاصله هتل الغریر تا فرودگاه بین المللی دبی کمتر از پانزده دقیقه و تا مرکز تجارت جهانی حداکثر بیست دقیقه است.اقامت در این هتل در تور دبی سرشار از آرامش می باشد.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای پنج ستاره معروف در دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 28 شهريور 1394
.

بلیط دبی

مدت زمان پرواز تهران به دبی ۲ ساعت می باشد و فاصله هوایی تهران به دبی ۱۲۱۵ کیلومتر است.

بلیط دبی با پرواز امارات

هواپیمایی امارات همه روزه به مقصد دبی و بلعکس پرواز دارد که بلیط امارات دبی فقط به صورت سیستمی بفروش می رسد. ساعت پرواز امارت دبی برای پرواز رفت ساعت های 5:00 و 11:40 می باشد و برای پرواز برگشت ساعت های 00:55 ، 7:45 و 18:45 می باشد، البته بصورت نرمال فقط دو تا از پروازهای برگشت برگزار می شود که ساعت آن در روزهای مختلف متفاوت است.

بلیط دبی با پرواز تابان

مسافرانی که بلیط دبی را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با پرواز تابان با هواپیمای ایرباس و در روزهای دوشنبه و پنج شنبه هر هفته انجام می دهد. ساعت پرواز تابان دبی، برای پرواز رفت ساعت 15:00 برای پرواز برگشت ساعت 17:40 می باشد.

بلیط دبی با پرواز کاسپین

هواپیمائی کاسپین پرواز خود به مقصد دبی را با بوئینگ MD انجام می دهد. مسافرانی که بلیط دبی را تهیه کرده اند باید بدانند ساعت پرواز کاسپین دبی برای پرواز رفت ساعت 17:20 و برای پرواز برگشت ساعت 20:30 خواهد بود. پرواز کاسپین دبی فول چارتر بوده و بلیط آن به صورت سیستمی بفروش نمی رسد.

بلیط دبی با پرواز آسمان

مسافرانی که بلیط دبی را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با هواپیمائی آسمان در روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و پنج شنبه پرواز رفت و برگشت را اجرا می کند. ساعت پرواز آسمان برای پرواز رفت 15:00 و ساعت پرواز آسمان برای پرواز برگشت آن 17:45 می باشد و معمولاً پرواز آسمان دبی با هواپیمای ایرباس انجام می پذیرد. بلیط آسمان دبی معمولاً فول چارتر است و به صورت سیستمی به فروش نمی رسد.

بلیط دبی با پرواز ایران ایر

مسافرانی که بلیط دبی را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز ایران ایر هر روز هفته در ساعت 8:00 پرواز می کند و ساعت 21:10 به ایران باز می گردد البته به استثنای جمعه ها که ساعت رفت پرواز 18:30 و ساعت برگشت آن 21:50 می باشد و معمولاً نیز این پرواز با ایرباس انجام می پذیرد. پرواز ایران ایر دارای دو نوع بلیط سیستمی و چارتر می باشد.

 

شماره پرواز مبدا مقصد تاریخ رفت ساعت پرواز ساعت فرود شرکت هواپیمایی
976 تهران دبی دوشنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی دوشنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی دوشنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی دوشنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی دوشنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی دوشنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی سه شنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی سه شنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی سه شنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی سه شنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی سه شنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی سه شنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی چهارشنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی چهارشنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی چهارشنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی چهارشنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی چهارشنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی چهارشنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی پنجشنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی پنجشنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی پنجشنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی پنجشنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی پنجشنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی پنجشنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی جمعه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی جمعه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی جمعه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی جمعه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی جمعه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی جمعه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی شنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
061 تهران دبی شنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
659 تهران دبی شنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
972 تهران دبی شنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی شنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی شنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی یکشنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی یکشنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی یکشنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی یکشنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی یکشنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی یکشنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات

 

 

مسیر تهران دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بلیط دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 8 شهريور 1394
.

کافی شاپ یخی دبی

این اولین کافی شاپ در منطقه است که از یخ ساخته شده در دارای ظرفیت حدود 40 الی 50 نفر است.کلیه میز و صندلی های این کافی شاپ از یخ درست شده و برای نشستن روی آن پوست مخصوص انداخته می شود.قبل از ورود به داخل کافی شاپ به هر کدام از مشتریان، لباس های مخصوص داده می شود تا از سرمای محیط در امان باشند. این کافی شاپ در مرکز شهر دبی قرار دارد و گردشگران تور دبی می توانند در حالی  که دمای بیرون 40 درجه است در داخل این کافی شاپ دنیایی از یخ و سرما را تجربه کنند. به مسافران تور دبی پیش نهاد می کنم لحظاتی را در این کافه زیبا سپری کنند .

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: کافی شاپ یخی دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 8 شهريور 1394
.

پارک آبی دریم لند دبی

این پارک زیبا دارای 250 هزار مترمربع باغ و محوطه است و از بزرگ ترین پارک های آبی جهان می باشد.این پارک آبی دارای رودخانه کم تحرک، استخر موج، استخری با شوری زیاد می باشد که می توان بر روی آب آن شناور ماند. در این پارک  انواع رستوران و کافی شاپ وجود دارد و برای تأمين جاي خواب نیز کلبه هایی را درست کرده اند .باغ این پارک بسیار سر سبز با درختانی زیبا مزین شده است.

این پارک هر روز از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر قابل استفاده برای گردشگران تور دبی نیز می باشد . لازم یه ذکر است هزينه‌ ورودي این پارک برای بزرگسالان 100 درهم، براي کودکان 4 تا 12 سال 70 درهم و برای کودکان زیر 4 سال رایگان است. از امکانات این پارک پارکینگ رایگان با ظرفیت بیش از 1500 خودرو می باشد . 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پارک آبی دریم لند دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 8 شهريور 1394
.

قلعه الفهیدی‌ دبی

 از قدیمی ترین سازهای دبی قلعه الفهیدی‌ دبی می باشد که در سال 1800 بنا شده است.در گذشته از این قلعه برای دفاع از شهر در برابر قبایل جنگجوی کشورهای دیگر استفاده می شد . دیوارهای این قلعه از مرجان و صدف دریا و سقف آن از گل، گچ و ساقه برگ های نخل ساخته شده است و اشکوب بالایی توسط تیرهای چوبی نگه داشته می شود. در ورودی قلعه، یک در بزرگ با میخهای‌ آهنی وجود دارد و دیوارها و برج های‌ جنگ‌زده آن نشان دهنده جنگ های زمان گذشته است.این قلعه در موزه دبی قرار دارد و گردشگران تور دبی می توانند به راحتی از این قلعه دیدن فرمایند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: قلعه الفهیدی‌ دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 8 شهريور 1394
.

پارک سگا دبی

پارک سگا دبی در آگوست 2008 در دبی مال  تاسیس شد این پارک با مساحت 76000 فوت مربع یکی از بزرگ ترین پارک های سرپوشیده دبی می باشد .این پارک متشکل از دو طبقه دارای بیش از 170 بازی مهیج می باشد که مناسب سنین کودکان و بزرگسالان می باشد  .این پارک زیبا تجربه هیجان انگیز و فراموش نشدنی ای را برای مسافران تور دبی به ارمغان می آورد.این پارک در طبقه دوم دبی مال واقع شده و یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 11 شب و پنج شنبه تا شنبه از ساعت 10 صبح تا 1 نیمه شب باز می باشد.مسافران تور دبی می توانند در این پارک زیبا به تفریح بپردازند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پارک سگا دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 8 شهريور 1394
.

پارک زعبیل دبی

پارک زعبیل دبی در بزرگراه شیخ زایدقرار داردو یکی از زیباترین پارک های دبی می باشد.این پارک دارای فضای سبز بزرگ می باشد و محلی خوب برای پیکنیک های خانوادگی است و می توان غذا را در این پارک زیبا میل و به استراحت پرداخت.در این پارک محل هایی بازی برای کودکان وجود دارد و می توان سه چرخه های کوچک برای کودکان کرایه کرد . از دیگر امکانات این پارک، زمین گلف و زمین ورزشی است که مسافران تور دبی می توانند به راحتی در آن به تفریح بپردازند. همچنین این پارک دارای سالن تئاتر و مرکز برگزاری نمایشگاه و سالن سینمای آی مکس می باشد.هزینه ورودی این پارک برای هر نفر 5 درهم و برای کودکان زیر 2 سال رایگان می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پارک زعبیل دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 8 شهريور 1394
.

معبد هندو دبی

معبد هندو دبی برای جمعیت زیاد هندو که در دبی زندگی میکنند در ساخته شده  است تا در این معبد به انجام مراسم و عبادات دینی خودمشغول شوند . این معبد تنها معبد هندو  در دبی می باشد و شامل دو معبد کرشنا و شیوا است.این معبد زیبا با معماری خاص خود در غرب خور دبی در منطقه بر دبی و بستکیه قرار گرفته است.با وجود این که ثبت ازدواج هندوها در کشور امارات انجام نمی شود ولی در این معبد جشن ازدواج بین هندوها نیز انجام می شود.در گذشته طبقه بالایی معبد شیوا محل زندگی راهنمای دینی هندو بود که اکنون به محل جدیدی در جبل علی انتقال داده شده است. مسافران تور دبی می توانند از این معبد زیبا دیدن کنند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: معبد هندو دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 8 شهريور 1394
.
 

 

در تور دبی 94 هتل سه ستاره بنتا گرند در دیره در خیابان المطینه قرار دارد. این هتل 32 اتاق دارد که اتاق ها امکانات تلویزیون و حمام دارند و با وسایل چوبی زیبا دکوربندی شده اند. فاصله هتل تا مرکز دیره 15 دقیقه رانندگی و تا ایستگاه اتوبوس المطینه سه دقیقه پیلاده روی است. مسافران تور دبی می توانند در این هتل بت هزینه ای مناسب اقامت خوبی داشته باشند

آدرس: Almuteena Road, Deira, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل بنتا گرند دبی

استخر سرباز، سونا، باشگاه، ماساژ، رستوران، بار، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، لاندری، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، وای فای(با هزینه)، آسانسور، روزنامه.

 

 

هتل بنتا گرند دبی

هتل بنتا گرند دبی

هتل بنتا گرند دبی

 هتل بنتا گرند دبی

هتل بنتا گرند دبی

هتل بنتا گرند دبی

هتل بنتا گرند دبی

هتل بنتا گرند دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل بنتا گرند دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 18 مرداد 1394
.

 

در تور دبی 94 هتل امباسادر در قسمت بر دبی در منطقه اقتصادی و بیزنسی این شهر قرار دارد. این هتل 108 اتاق بزرگ با ماهواره، تلویزیون و روم سرویس دارد. هتل امباسادر دو رستوران دارد که می توانید از تنوع و کیفیت غذاها در آنجا لذت ببرید. از محاسن این هتل نزدیکی آن به مراکز خرید بسیاری مثل برجمان، وافی و سیتی سنتر دیره است که مسافران تور دبی می توانند همه جور اجناس را در این مراکز خرید بیابند. فرودگاه بین المللی دبی کمتر از 8 متر با هتل فاصله دارد و پارکینگ رایگان نیز در محل وجود دارد.

 آدرس: Al Falah Street, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل امباسادر دبی

استخر سرباز، اسپا، بار، رستوران، روم سرویس، سرویس شاتل (به هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، وای فای(با هزینه)، سیستم تهویه آسانسور، روزنامه.

 

هتل امباسادر دبی

هتل امباسادر دبی

هتل امباسادر دبی

رستوران هتل امباسادر دبی

هتل امباسادر دبی

استخر هتل امباسادر دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل امباسادر دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 18 مرداد 1394
.
 

هتل باب الشمس دبی

 هتل باب الشمس دبی از هتل های 5 ستاره دبی به شمار می رود. این هتل در بیابان های دبی واقع شده و چشم انداز زیبا و خیره کننده ای از بیابان های دبی دارد. این هتل فضایی آرامش بخش و رویایی را به میهمانان تور دبی هدیه می دهد. هتل باب الشمش به سبک قلعه های سنتی عربی طراحی شده است و حیاط آن یادآور سبک روستاهای عربی می باشد. این هتل دارای 113 اتاق است که طراحی تمام اتاق ها نیز بی نظیر است و دارای  4 رستوران می باشد که در آن ها انواع غذاهای سنتی و بین المللی برای میهمانان تور دبی سرو می شود. این هتل با توجه به موقعیت مکانی که دارد به خودی خود یکی از جاذبه های گردشگری دبی محسوب می شود. مسافران تور دبی می توانند به گردش در بیابان های اطراف این هتل بپردازند و برای این کار می توانند از اتومبیل جیپ، شتر یا اسب استفاده نمایند و در سکوت و آرامش بیابان بی نهایت لذت ببرند. همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی و مرکز دبی 45 دقیقه می باشد.

از امکانات هتل باب الشمس دبی می توان به ترانسفر فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته، وای فای، باغ، تراس، استخر سرباز،ب اشگاه، اسپا، ماساژ، پینگ پونگ، دوچرخه سواری، اسب سواری، مینی گلف، کرایه دوچرخه، زمین بازی، باشگاه کودکان، تفریحات بعدازظهر، رستوران، بار، فروشگاه، سالن زیبایی، فکس، کپی، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، عابر بانک و ... برای میهمانان تور دبی 94  اشاره کرد.

هتل باب الشمس دبی

هتل باب الشمس دبی

هتل باب الشمس دبی

هتل باب الشمس دبی

 


:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل باب الشمس دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : دو شنبه 29 تير 1394
.
 

هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی

 هتل فور سیزن از جمله هتل های 5 ستاره دبی به شمار می رود. از نظر موقعیتی این هتل در ساحل جمیرا ، منطقه معروف دبی ، قرار گرفته است و یکی از هتل های لوکس دبی محسوب می شود. هتل فور سیزن ریزرت دارای 237 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به امکانات وای فای رایگان، حمام لوکس، تلویزیون و ... برای میهمانان تور دبی 94 می باشند.

این هتل تا برج خلیفه و فواره دبی 15 دقیقه رانندگی و تا دبی مال 20 دقیقه رانندگی فاصله دارد. هتل فور سیزن برای ورزش دوستان بسیار مناسب است ، دارای دو زمین تنیس و زمین دویدن در کنار ساحل می باشد. این هتل با امکانانت بی نظیر خود سفری خوش و لحظاتی به یاد ماندنی را برای شما مسافران تور دبی به ارمغان می آورد.

از امکانات هتل فور سیزن می توان به رستوران، استخر، نگهداری کودکان، سونا، جکوزی، ساحل اختصاصی، دو استخر رو باز، اینترنت رایگان، اتاق جلسه، اتاق کنفراس، تالار جشن، زمین بازی، ترانسفر فرودگاهی برای میهمانان تور دبی و ... اشاره نمود

هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی

هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی

هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : دو شنبه 29 تير 1394
.
 

هتل دیزرت پالم دبی

هتل دیزرت پالم دبی در شمار هتل های 5 ستاره و لوکس دبی قرار دارد. این هتل تا خیابان شیخ زاید و مرکز دبی 10 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 20 دقیقه رانندگی فاصله دارد. همچنین یکی از خدماتی که این هتل به مسافران تور دبی ارائه می دهد داشتن پارکینگ رایگان است.

از امکانات هتل دیزرت پالم دبی می توان به رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، لاندری، صندوق امانات، استخر، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی و ... برای میهمانان تور دبی اشاره کرد.

هتل دیزرت پالم دبی

 


:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل دیزرت پالم دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : دو شنبه 29 تير 1394
.
 

هتل ملیا دبی

 هتل 5 ستاره ملیا دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در نزدیکی منطقه تجاری و خرید دبی، موزه دبی واقع شده است. این هتل دارای 164 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به مینی بار ، چای/قهوه ساز ، تلفن ، تلویزیون ، یخچال ، دمپایی ، روم سرویس و ...  می باشند. هتل ملیا دارای 2 رستوران است که در آن انواع غذاهای بین المللی و عربی برای میهمانان تور دبی سرو می شود. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 14/5 کیلومتر می باشد. این هتل با ارائه بهترین خدمات آماده پذیرایی از مسافران تور دبی می باشد تا سفری خوش را برایتان به ارمغان آورد.

از امکانات هتل ملیا دبی می توان به اسپا، وای فای ، پارکینگ رایگان ، ماساژ ، سونا ، خدمات تور ، لاندری ، اتوکشی ، خشکشویی ، فکس ، کپی ، سالن آرایش ، ترانسفر فرودگاهی ، اجاره اتومبیل ، نگهداری از کودکان و ... تور دبی اشاره نمود.

هتل ملیا دبی

هتل ملیا دبی

هتل ملیا دبی

 


:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل ملیا دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : دو شنبه 29 تير 1394
.

 

معبد هندو دبی

معبد هندو دبی برای آن دسته از مردم دبی که هندی هستند ساخته شده است. از آنجا که شمار مردم هندی در دبی زیاد است این معبد برای انجام عبادات و مراسم دینی آن ها طراحی و ساخته شده است. این معبد دارای معماری خاص و زیبایی می باشد که توجه گردشگران تور دبی ویژه عید فطر 94را به خود جلب می کند و در منطقه بستکیه و در غرب منطقه خور قرار گرفته است. لازم به ذکر است که معبد هندوها دارای دو معبد کریشنا و شیوا می باشد و با وجود اینکه ازدواج هندی ها در امارات ثبت نمی شود ولی مردم آن در این معبد مراسم ازدواج برگزار می کنند. همچنین معبد شیوا که در طبقه بالای معبد قرار داشت محل زندگی راهنمای دینی هندوها بود اما اکنون به منطقه جبل علی تغییر مکان داده است. هندوها در این معبد به خدایان خود هدایایی چون نارگیل , شیر , شیرینی , گل , نقاشی هایی از الهه دورگا , گانش , الهه سای بابا و.... میدهند. این معبد علاوه بر هندوها نظر مسافران و گردشگران تور دبی تعطیلات تیر 94 را نیز به سوی خود جلب می کند.

تور دبی معبد هندوها



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: معبد هندو دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : دو شنبه 25 خرداد 1394
.

 

پارک آبی آتلانتیس دبی

 تور دبی پارک آبی آتلانتیس

پارک آبی آتلانتیس دبی در نزدیکی هتل 5 ستاره آتلانتیس قرار گرفته است. این پارک آبی بسیار بزرگ و زیبا می باشد و دارای مساحتی به وسعت 169974 مترمربع است. همچنین در این پارک تفریحات زیاد , بی نظیر و پرهیجانی وجود دارد. در این پارک تونل های شیشه ای که دارای کوسه می باشند , حوضچه های مواج برای تیوپ سواری , سرسره های آبی بلند , فواره هایی زیبا , آکواریوم هایی با ماهی های زینتی که تا به حال ندیده اید و... وجود دارد. علاوه بر این همه اینها در پارک آتلانتیس منطقه ای برای شنا و بازی با دلفین ها و زمین بازی و محلی برای شنای کودکان شما گردشگران عزیزتور دبی تعطیلات تیر 94 نیز وجود دارد. آن دسته از گردشگرانی که دنبال هیجان هستند می توانند در مسیرهای سیلابی با شیب زیاد شنا کنند و از تفریح خود نهایت لذت را ببرند.

تور دبی پارک آبی آتلانتیس

لازم به ذکر است که افرادی که اقامت در هتل آتلانتیس را انتخاب کرده اند می توانند به راحتی و بدون پرداخت ورودیه به ساحل این پارک بروند اما برای سایر گردشگران تور دبی تعطیلات تیر 94 مبلغ ورودیه برای بزرگسالان 250 درهم و برای کودکان بسته به سن آن ها 160 الی 200 درهم می باشد. مسافران عزیز تور دبی ویژه عید فطر 94 اگر قصد دارید که به این پارک آبی بروید حتما به سالن ماساژ ان بروید و سری هم به استخر دلفین و کلاب تنیس آن بزنید قطعا سفر شما را لذت بخش تر خواهد کرد و اگر فرزندی دارید او را به کلاب کودکان ببرید تا تمام انرژی او تخلیه شود و از تفریح خود نهایت لذت را ببرد.

تور دبی پارک آبی آتلانتیس

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پارک آبی آتلانتیس دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : دو شنبه 25 خرداد 1394
.

شهر اينترنتي دبي


شهر اينترنتي دبي

دبي در رتبه هجدهم از نظر تعداد كاربران اينترنتي قرار دارد و هدف از ايجاد شهر اينترنتي در آن متنوع كردن درآمدهاي كشور امارات و مخصوصا دبي بوده است . اين ايده همچنين به عنوان پل ارتباطي اينترنتي بين كشورهاي آسيايي و همچنين جذب كارشناسان و سرمايه‌ گذاران كه قصد تجارت و سرمايه‌گذاري دركشورهاي منطقه خليج فارس را دارند ، ايجاد شده است . مجموعه‌ شهر اينترنتي دبي با امكان استقرار بيش از ‌١٩٥ دفتر از شركت هاي جهاني كه عبارتند از :  مايكروسافت ، اوراكل ، هيولت پاكارد ، آي بي ام ، كامپك و ... مي‌باشد ، در چهار مجموعه‌ ساختماني با بيش از ‌٣٩٠٠ آپارتمان مساين نام مجاز نمي باشد در منطقه ساحلي جميرا و در نزديكي منطقه‌ آزاد تجاري جبل علي شهر دبي بنا شده است .

شهر اينترنتي دبي

از جمله تسهيلاتي كه در اين مجموعه ارائه شده است ، ارائه‌ي خدمات پشتيباني ‌٢٤ ساعته ، قيمت‌هاي مناسب استفاده از اينترنت در دفاتر و منازل ، فراواني شبكه‌هاي محلي LAN و شبكه وسيع WAN و نيز شبكه‌هاي متعدد چند رسانه‌اي بر اساس معيارهاي بين‌المللي ، استفاده از تلفن اينترنتي با سيستم ID و ISDN و امكان ارتباط بي‌سيمي ، خدمات اطلاع رساني منطقه‌اي ، سيستم شبكه‌اي امنيتي و تلويزيوني و ... مي باشد . گردشگران تور دبي 94  مي توانند در صورت تمايل از اين شهر اينترنتي نيز ديدن كنند .


شهر اينترنتي دبي

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: شهر اينترنتي دبي,دیدنی های دبی , جاذبه های دبی , تفریحات دبی , جاذبه های گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : دو شنبه 4 خرداد 1394
.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی