.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هتلهای چهار ستاره مشهد

 

هتل اترک مشهد

هتل اترک مشهد هتلی 4 ستاره در مجاورت حرم مطهر امام رضا (ع) است و فاصله ای 800 متری تا حرم دارد. فرودگاه بین المللی مشهد با هتل اترک 9 کیلومتر و ایستگاه راه آهن این شهر با هتل اترک مشهد در حدود 4 کیلومتر فاصله دارد که مسافرین تور مشهد با خودرو میتوانند این مسیر را در کمتر از 15 دقیقه طی نمایند. امکاناتی که هتل اترک در اختیار مسافرین تور لحظه آخری مشهد قرار میدهد میتوان به لابی، لاندری، کافی نت، کافی شاپ، فروشگاه، نمازخانه و رستوران با ظرفیت 400 نفر اشاره کرد. اتاق های این هتل به تلویزیون، تلفن، یخچال، حمام، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی تجهیز شده اند. هتل اترک مشهد در فضای لابی اینترنت رایگان در اختیار مسافرین تور مشهد 95 قرار می دهد.

آدرس: مشهد، میدان بیت المقدس

هتل اترک مشهد

 

 

 

هتل الماس مشهد واقع در خیابان امام رضا مشهد ساختمانی 9 طبقه دارای 108 اتاق رویال و 40 آپارتمان نرمال می باشد که در طبقه 8 هتل رستوران و صبحانه خوری با نمایی مشرف به حرم مطهر و در طبقه 9 سالن کنفرانس با دید حرم و دارای کافه سنتی مشرف به حرم و تشریفات اختصاصی دفتر گروه قرار گرفته است. این هتل دارای اتاقهای دوتخته و سه رویال و سوئیت و آپارتمانهای معمولی یک خوابه و دوخوابه و کانکت و دارای سوناو جکوزی و اتاق بازی کودکان و سالن ماساژ ویژه بانوان و آقایان با ايجاد فضاهای مناسب می باشد که تنوع بسيار خوبی در ارائه خدمات در تور لحظه آخری مشهد پيش بينی شده است.هتل الماس با اتاقها و سوئیت های مجهز به کلیه امکانات رفاهی مانند اتاق بازي كودك، سالن آرايش بانوان، پزشك مقيم، صرافي، كتابخانه، فست فود، رستوران هاي رويال، استخر و مجموعه آبي، اسپا و ماساژ براي آقايان و بانوان آماده پذیرایی از شما مهمانان تور مشهد است . مهمترین ویژگی هتل الماس نزدیکی آن به حرم و بازار رضا (ع) می باشد . به طوری که میهمانان گرامی تور مشهد تعطیلات خرداد 95 قادرند بدون نیاز به استفاده از وسیله نقلیه ضمن زیارت بارگاه ملکوتی آستان قدس رضوی از بزرگترین و مهمترین مرکز خرید مشهد به سهولت در تور مشهد بهار 95 بهره مند شوند .

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 11 ارديبهشت 1395
.

پارکهای معروف مشهد

 

 

منطقه شاندیز واقع در 38 کیلومتری غرب شهر مشهد از دیر باز به عنوان یکی از ییلاقات دشت توس در تور مشهد تعطیلات خرداد 95 مورد توجه بوده است و دارای طبیعت بسیار زیبایی بر ای جذب گردشگران تور مشهد  است، امروزه محور گردشگری شاندیز را علاوه بر ویرانی که جنبه تاریخی دارد و دارای مزار و ظاهری کهن است، روستاهای سرآسیاب، ارچنگ، خادر، شاندیز، ابرده پايین، ابرده بالا و زشک تشکیل می‌دهد.رودخانه‌ها و دره‌ های متعدد شاندیز اقلیم متنوع و چشم‌اندازهای زیبايی از طبیعت را به بیننده در تور مشهد بهار 95 عرضه می‌کند، درختان و درخنچه‌های فراوان در منطقه شامل چنار، سپیدار، اشن، ارغوان و ارس است و از گونه‌های شاخص حیات‌ وحش آن می‌توان به گوسفند وحشی، گراز و گرگ اشاره کرد، همچنین هدهد، توکای سیاه، و دم جنبانک در فهرست پرندگان این منطقه برای تماشای مسافران تور مشهد 95 قرار دارد.

 

پارک جنگلی شاندیز مشهد

 

 

 

منطقه ییلاقی طرقبه با وسعت 1600 کیلومترمربع در منطقه‌‌ای کوهستانی در امتداد بینالود واقع شده و در 15 کیلومتری مشهد در غرب انتهای بولوار وکیل‌آباد قرار دارد. طرقبه دارای سابقه‌ای طولانی در تاریخ این شهر است و به عنوان یکی از مناطق دشت توس به نام تروغبذ در قرون اسلامی مطرح بوده است. همین‌طور در طول سده‌های اسلامی به صورت گذرگاه و تفرج‌گاه نیز به شمار می‌رفت.در تور مشهد تعطیلات تابستان 95 اینجا را فراموش نکنید. این مکان در امتداد دره‌ی بسیار با صفایی واقع شده و از نظر زمین‌شناسی از بخش‌های دشت، پای کوه و کوهستانی شکل گرفته است. طرقبه دارای آب و هوای سرد و خشک با تابستان‌هایی خنک و مطبوع می‌باشد که به دلیل بالا بودن ارتفاع آن، میزان بارندگی این منطقه نسبت به شهر مشهد بیشتر است. از مهمترین صنایع دستی منطقه علاوه بر بافته‌ها و ساخته‌های بومی، سبدبافی است که به سبب توریستی بودن طرقبه در تور مشهد تعطیلات تیر 95 ، بازار این تولیدات از موقعیت مطلوبی برخوردار است. صنایع ظریف حصیر بافی، در میان گردشگران تور مشهد که به این منطقه از مشهد سفر می‌کنند، جایگاه ویژه‌ای دارد. علاوه بر آن پرورش گل و گیاه نیز از مشاغل فعال طرقبه است.همچنین در دامنه‌ی شمالی رشته کوه‌های بینالود واقع در غرب و جنوب‌غربی شهرستان مشهد، دره‌های باصفا و سرسبزی وجود دارد. دره‌های زیبای مایان، دهبار و جاغرق در طرقبه با باغ‌های میوه‌ی فراوان از جمله این دره‌های سرسبز می‌باشد.

 

منطقه ییلاقی طرقبه

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: پارکهای معروف مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 11 ارديبهشت 1395
.

هتلهای سه ستاره مشهد

 

هتل سی برگ مشهد

هتل سه ستاره سی برگ در ساختمانی هشت طبقه در شهر مشهد مقدس واقع شده است. مسافرین تور مشهد خرداد 95 بهتر است بدانند که موقعیت مکانی این هتل به گونه ای است که با حرم، فرودگاه بین المللی و ایستگاه راه آهن تقریبا فاصله ای برابر دارد و به ترتیب فاصله آنها تا هتل سی برگ مشهد 8،11 و 7 کیلومتر می باشد. از جمله امکاناتی که هتل سی برگ مشهد برای مسافرین تور مشهد فراهم کرده، میتوان به کافی شاپ، کافی نت، لابی، لاندری، آسانسور، صندوق امانات، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، رستوران و پارکینگ اشاره کرد. این هتل دارای 56 اتاق است که برای فراهم کردن رفاه مسافرین تور مشهد هر کدام از آنها به امکاناتی نظیر یخچال، مبلمان، تلفن، تلویزیون، آشپزخانه، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی مجهز شده اند.اینترنت رایگان نیز در فضای لابی هتل سی برگ مشهد در اختیار میهمانان تور مشهد بهار 95 قرار خواهد گرفت.

آدرس هتل سی برگ مشهد: مشهد، خیابان احمد آباد، بعد از هتل هما، نبش سی متری اول، بلوار رضا

هتل سی برگ مشهد

 

 

هتل میامی مشهد

هتل میامی مشهد هتلی 3 ستاره در شهر مشهد می باشد که با امکانات متنوعی پذیرای میهمانان تور مشهد است. مسافرین تور مشهد تعطیلات خرداد 95 باید دقت داشته باشند که فاصله این هتل سه ستاره تا فرودگاه بین المللی مشهد در حدود 15 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن این شهر 30 دقیقه می باشد، فاصله تقریبی هتل میامی مشهد تا حرم مطهر امام رضا (ع) نیز در حدود 40 دقیقه به صورت پیاده روی می باشد. این هتل برای رفاه مسافرین تور مشهد تیر 95 امکاناتی نظیر لابی، کافی شاپ، نمازخانه، چایخانه سنتی، آسانسور، رستوران، کافی نت و صندوق امانات را فراهم کرده است. هتل میامی مشهد امکانات تفریحی و ورزشی مانند استخر و جکوزی نیز برای میهمانان تور مشهد فراهم کرده تا از اقامت در این هتل بتوانند نهایت استفاده و لذت را در تور مشهد تابستان 95 ببرند. اتاق های هتل میامی در 5 طبقه به تعداد 39 باب قرار گرفته اند و به تهیزاتی مانند تلویزیون، تلفن، مبلمان، آشپزخانه، صندوق امانات، یخچال، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی مجهز شده اند. آن دسته از میهمانان تور مشهد که قصد استفاده از اینترنت در هتل میامی مشهد را دارند، میتوانند از این خدمت به صورت رایگان در فضای لابی و اتاق های خود استفاده کنند.

آدرس هتل میامی مشهد : مشهد -خیابان امام رضا(ع) 35

هتل میامی مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 11 ارديبهشت 1395
.

جاذبه های طبیعی در مشهد

 

آبشار قره‌سو در مشهد در جنوب غربی شهرستان کلات نادری و در فاصله ده کیلومتری آن و در یک کیلومتری جاده لاین از سمت کلات واقع شده‌است.طبیعت زیبا وآب و هوای ییلاقی، وجود آبشارهای بلند با دره‌های تنگ، موقعیت قره سو را ممتاز می‌کند.وجود هشت آبشار و چشمه‌های خنک و نردبان‌های فلزی تعبیه شده برای رفتن به بالای آبشار، از عواملی هستند که مسافران تور مشهد 95 را به طرف خود جلب می‌کتد. ارتفاع متوسط این منطقه از سطح دریا حدود ۱۱۹۰ متر می‌باشد.آبشارهای مذکور پس از نمایش رقص زیبایی خود در آبشارهای هشتگانه، به مصرف باغات و آب شرب اهالی در پایین دست می‌رسد.این منطقه کوهستانی پرآب و مصفا مکانی جذاب برای گردشگران تور مشهد بوجود آورده و آبشار دیدنی و زیبایی را در دل خویش جای داده‌است. در راه کوهستانی دره قره‌سو و بر دیوارهای سنگی آن نردبانهای فلزی نصب شده تا مسیر رفت و آمد به آبشار را برای گردشگران تور مشهد تعطیلات بهار 95 آسانتر نماید.

 

 

 

 

پارک کوهسنگی در مشهد در جنوب غربي مشهد در انتهاي خيابان کوهسنگي و در دامنه کوههاي جنوبي مشهد قرار دارد که حدود 30 هکتار وسعت دارد. اين پارک داراي استخر و سالن غذاخوري براي پذيرايي عمومي در تور مشهد نوروز 95 مي باشد. طرح توسعه گردشگاه کوهسنگي شامل ايجاد فرهنگسرا، موزه مردم شناسي، امکانات ورزشي از سال 1376 آغاز شده است. مجموعه تفريحي و فرهنگي کوهسنگي پس از توسعه، پيرايش و بازسازي بصورت بزرگترين تفريحگاه مشهد در آمده است. پارک کوهسنگی با هوای معتدل و لطیف تابستانی از دیر باز پذیرای زائران و گردشگران بسیاری در تور لحظه آخری مشهد است. کوهسنگی منطقه ی ییلاقی سهل الصعود در انتهای خیابانی به همین نام است که گفته می شود محل تاج گذاری شاه عباس در سن 16 سالگی بوده است. ساختمان موزه خراسان در پارک کوهسنگی واقع شده که جلوه گر معماری مشابه کلات نادری است و زیبایی خاصی را به مجموعه داده است. گفته می شود پارک کوهسنگی پس از حرم امام رضا و آرامگاه فردوسی سومین رتبه را از نظر تعداد گردشگر در تور مشهد 95 دارد. چشم اندازهای طبیعی، هوایی مطبوع، رستوران های متعدد، استخر، مراکز خرید، مراکز ورزشی، تفریحی و شهربازی کوهسنگی را تفرجگاهی زیبا با تعداد کثیری از مسافران نموده است. نزدیکی این پارک زیبا به مشهد امکان استفاده از مراکز اقامتی مانند  هتل قصر طلایی، هتل مجلل درویشی، هتل هما دو، هتل پارمیدا را برای گردشگران تور مشهد فراهم کرده است.

 پارک کوهسنگی در مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های طبیعی در مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 8 اسفند 1394
.

هتلهای زیبا در مشهد

 

 

هتل آرمان مشهد یک هتل نوساز است که تمام خصوصیاتی را که یک هتل واقع در مشهد باید داشته باشد را دارد. برای مثال به حرم نزدیک است و بسیار شیک و تمیز است. رفتار کارکنان بی‌نهایت مودبانه بوده و تمام وسایل از جمله وسایل خواب، بهداشتی و تجهیزات مورد نیاز نو هستند. مدیریت هتل آرمان سعی کرده در فضاهای داخلی هم محیط دلنشینی را برای میهمانان تور مشهد به وجود آورد. هتل آرمان امکانات ویژه‌ای مثل رستوران با غذاهای ایرانی و فرنگی، استخر، سالن کنفرانس و... را نیز برای ارایه به میهمانان تور مشهد نوروز 95 آماده دارد. نزدیکی بسیار این هتل به حرم و همچنین محیط دلباز و با صفایش بهترین انتخاب برای میهمانانی است که به همراه خانواده به مشهد آمده‌اند و اهل زیارتند.

 

 

 

 

هتل الماس مشهد واقع در خیابان امام رضا مشهد ساختمانی 9 طبقه دارای 108 اتاق رویال و 40 آپارتمان نرمال می باشد که در طبقه 8 هتل رستوران و صبحانه خوری با نمایی مشرف به حرم مطهر و در طبقه 9 سالن کنفرانس با دید حرم و دارای کافه سنتی مشرف به حرم و تشریفات اختصاصی دفتر گروه قرار گرفته است.در تور مشهد بهار 95 حتما در این هتل اقامت کنید. این هتل دارای اتاقهای دوتخته و سه رویال و سوئیت و آپارتمانهای معمولی یک خوابه و دوخوابه و کانکت و دارای سونا و جکوزی و اتاق بازی کودکان و سالن ماساژ ویژه بانوان و آقایان با ايجاد فضاهای مناسب می باشد که تنوع بسيار خوبی در ارائه خدمات در تور مشهد فروردین 95 پيش بينی شده است.هتل الماس با اتاقها و سوئیت های مجهز به کلیه امکانات رفاهی مانند اتاق بازي كودك، سالن آرايش بانوان، پزشك مقيم، صرافي، كتابخانه، فست فود، رستوران هاي رويال، استخر و مجموعه آبي، اسپا و ماساژ براي آقايان و بانوان آماده پذیرایی از شما مهمانان تور مشهد است . مهمترین ویژگی هتل الماس نزدیکی آن به حرم و بازار رضا (ع) می باشد . به طوری که میهمانان گرامی قادرند بدون نیاز به استفاده از وسیله نقلیه ضمن زیارت بارگاه ملکوتی آستان قدس رضوی از بزرگترین و مهمترین مرکز خرید مشهد در تور مشهد تعطیلات عید 95 به سهولت بهره مند شوند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای زیبا در مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 8 اسفند 1394
.
هتل بین المللی قصر طلایی مشهد 

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی تور مشهد نوروز 95 از هتل های گروه های هتل های بین المللی قصر می باشد که بسیار شیک و مجلل می باشد و توانسته اند مسافران و گردشگران تور مشهد نوروز 95 بسیاری را جذب خود کنند . این هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 دارای اتاقها و سوئیتهای بسیار شیک و مجلل می باشد و آماده پذیرایی از میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 می باشد. رستوران هتل و کافی شاپ نیز آماده ارائه انواع غذاهای متنوع و لذیذ می باشد . همچنین در هتل سالن ورزشی وجود دارد که علاقه مندان تور مشهد نوروز 95 می توانند زمانی را در این سالن سپری کنند و ادامه فعالیتهای ورزشی خود را در طول اقامت داشته باشند .همچنین هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95دارای صرافی , آرایشگاه , آتلیه عکاسی , خدمات پزشک عمومی و کتابخانه نیز می باشد.

آدرس هتل بین المللی قصر طلایی تور مشهد نوروز 95 : تور مشهد نوروز 95 , میدان بسیج , بین امام رضا 34 و 36

 


هتل هما 2 مشهد 

hotel homa 2 mashhad

هتل هما 2 تور مشهد نوروز 95، در منطقه ای سرسبز و آرام  توانسته مجموعه ای از سوئيت ها و سالن هاي ميهماني و ضیافت را به صورت مجلل براي میهمانان و مسافرانتور مشهد نوروز 95 تدارک ببیند. موقعيت بسیار خوب هتل هما، دسترسی سريع و راحتی را به جاذبه هاي زیارتی و دیدنی شهر مقدس مشهد، چه در روزهای تعطيلات و مناسبت هاي مذهبي، و یا در مسافرت تجاري و کاری تور مشهد نوروز 95، فراهم کرده است . دکوراسیون اتاق ها و سوئيت هاي بسیار مجلل هتل به صورت كلاسيك و مدرن امکانات رفاهی ایجاد کرده است تا زيارت و اقامتی به يادماندني را مسافران و میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 تجربه کنند . با اقامت در هتل هما 2 تور مشهد نوروز 95 که بزرگ و با شكوه می باشد این زیبایی را از نزدیک ببینید و تجربه کنید.

آدرس هتل هما 2 مشهد : مشهد بلوار خیام

 


هتل پردیسان مشهد 

hotel pardisan mashhad

هتل پردیسان تور مشهد نوروز 95 در یکی از خوش آب و هوا ترین منطقه شهر تور مشهد نوروز 95 قرار گرفته است. هتل پردیسان تور مشهد نوروز 95 دارای 162 سوئیت دوبلکس , اتاق معمولی  آپارتمان امکاناتی مانند:  سالن آمفی تئاتر، همایش های گروهی و خصوصی ، و همینطور برای مسافران تور مشهد نوروز 95 سالنهای سمینار، محل مراقبت و سرگرمی مناسب مخصوص بازی کودکان، سالن بدنسازی و بیلیارد ، رستوران مختلف در فضای باز، مجموعه های سونا و استخر و اتاق ماساژ برای آرامش و استراحت می باشد. امکانات دیگر  هتل پردیسان مشهد برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 آرایشگاه , فروشگاه , ترانسفر فرودگاه , دستگاه خود پرداز و کرایه دوچرخه نیز می باشد.

آدرس هتل پردیسان مشهد : مشهد , بزرگراه کلانتری جنب پارک صدا و سیما

 


هتل پارس مشهد 

hotel pars mashhad

در شهر مقدس مشهد هتل پارس تور مشهد نوروز 95 ناحیه ای آرام و سرسبز در غرب شهر تور مشهد نوروز 95 قرار گرفته است با معماري بسیار زيباي ايراني مكان و محیطی دلپذير براي اقامت گردشگران و میهمانان تور مشهد نوروز 95 ايراني و خارجي می باشد . هتل پارس تور مشهد نوروز 95 داری ۲۲۸ اتاق، سوئیت، سوئیت رویال و سوئیت ویژه می باشد . اتاق‌ها برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 مجهز به بهترین مبلمان ,  سرویس ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، تلفن مركزی، صندوق امانات و سشوار می باشند. رستوران‌های زیبای سنتی و اروپایی، فضای سبز آرامش بخش با آلاچیق و دریاچه مصنوعی زیبا، استخر سرپوشیده و سونا، زمین تنیس، سالن اسكواش، سالن بیلیارد، سالن كنفرانس، آمفی‌تئاتر روباز، مركز خرید، خشكشویی و پاركینگ از امكانات رفاهی دیگر هتل پارس مشهد برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 می باشد.

آدرس هتل پارس مشهد : مشهد بلوار وکیل آباد , تقاطع خیابان شهید صیاد شیرازی



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 14 بهمن 1394
.
هتل مجلل درویشی مشهد 

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی تور مشهد نوروز 95 با پنج ستاره تاپ در شهر زیارتی و گردشگری تور مشهد نوروز 95 توسط بخش خصوصی ساخته شده است و در هفته گردشگری رسما افتتاح گردید. هتل مجلل درویشی تور مشهد نوروز 95 در خیابان امام رضا واقع شده است که دارای 20 طبقه و بلند ترین مجتمع اقامتی و هتلی با فضای آتریوم ( با فضای باز میانی مجتمع ) در تور مشهد نوروز 95 می باشد. به دلیل اینکه این هتل مجلل در تور مشهد نوروز 95 نام گرفته است هتل دارای اتاقهای مختلف و پنج رستوران می باشد که رستورانها هر کدام دارای منوی مجزا ار هم برای میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 دارند. یکی از رستورانها دارای منو غذای مراکشی می باشد که انواع غذاهای مراکشی برای میهمانانتور مشهد نوروز 95 سرو می شود. رستوران دیگر در تور مشهد نوروز 95 به نام برکه می باشد که میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 به صورت چایخانه از این رستوران استفاده می کنند و در برنامه آینده هتل قصد دارد میهمانان تور مشهد نوروز 95 در همان رستوران ماهی گیری کرده و ماهی را به 7 مدل متنوع سرو بکنند.

هتل مجلل درویشی مشهد

 

 


هتل بین المللی قصر مشهد 

 هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 به علت داشتن محیطی مطلوب ساخته شده است و از مرغوب ترین سازه های معماری در تور مشهد نوروز 95 استفاده شده است. در طبقه های مختف هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 ، تنوع زیادی در سیستم اتاق ها وجود دارد و به همین علت برای مسافران تور مشهد نوروز 95 انتخاب مناسب  و آسان می باشد. اتاق های سینگل، دبل، کانکت، سوئیت، پرنسس روم، آپارتمان پرزیدنت و رویال در طول اقامت میهمانان تور مشهد نوروز 95 ، لحظاتی به یادماندنی را تجربه می کنند و منظره حرم شمس الشموس حضرت رضا علیه السلام از پنجره های هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 دیده می شود. ترانسفر رایگان فقط از فرودگاه به هتل با مینی بوس عمومی ویژه هتل قصر تور مشهد نوروز 95 انجام می شود . مسافرین تور مشهد نوروز 95 برای درخواست ترانسفر زمان ساعت و شماره پرواز و رجوع به دفتر هتل در فرودگاه الزامی است . بخش های مختلف هتل : بانک، صرافی، واحدهای تجاری،  آژانس مسافرتی سالن همایش و سمینار، تشریفات، انفورماتیک، بیزینس سنتر، سالن آمفی تئاتر،  مجموعه ورزشی، استخر و سونا، سالن زیبایی و تعداد پنج رستوران و کافی شاپ با تنوع زیاد و معماری بی نظیر آماده ارائه خدمات رفاهی در عالی ترین سطوح کیفیت به مهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 است.

 

 


هتل توس مشهد

هتل توس مشهد

 

هتل توس تور مشهد نوروز 95  یک هتل توریستی است که بیشتر از سی سال تجربه هتل داری دارد و در این زمینه از جمله گروه هتل پارسیان می باشد.اين هتل چهار ستاره مناسب برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 دارای محیطی آرام و دل نشین و سرسبز می باشد. از امکانات این هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 می توان به موارد زیر اشاره کرد : واحدهاي دوبلكس , واحدهاي ويلائي , سالن هاي چند منظوره , آب نماي موزيكال و ... آماده پذيرائي از ميهمانان و مسافران عزیز تور مشهد نوروز 95 مي باشد. هتل توريست توس تور مشهد نوروز 95 دارای  44 باب سوئيت ويلايي و دوبلكس زیبا , رستوران الوند با ظرفيت 120 نفر و رستوران دماوند با ظرفيت 180 نفر است و همچنين كافي شاپ و كافي شاپ گیلاس و چايخانه تابستاني را دارا می باشد.

از دیگر امکانات این هتل زمین تنیس , پارک کودکان , فضای سبز و ... می باشد.

این هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) با ماشین 35 دقیقه فاصله دارد.

آدرس:مشهد , ابتدای بزرگراه آسیایی , میدان قائم

 


مجتمع هتل نور گلستان مشهد 

 

مجتمع هتل نور گلستان مشهد

در این هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 اقامت کودکان زیر پنج سال و پنج سال به صورت رایگان می باشد. ظرفیت هر اتاق به شکل استاندارد شش نفر است اما ظرفیت ده نفر را هم دارا می باشد (یعنی 4 نفر اضافه) . این هتل مهمان خارجی نمی پذیرد.این هتل وابسته به دولت است و ساعت ورود و خروج آن به شکل سیستماتیک صورت می پذیرد.

همکانات هتل نور تور مشهد نوروز 95 عبارت است از:لابی , کافی شاپ , اینترنت در لابی و هر واحد و...

این هتل با ماشین ده دقیقه تا حرم فاصله دارد.

آدرس هتل نور گلستان مشهد : مشهد مقدس , خیابان جهانبانی , خیابان گلستان شرقی , کوچه زادمهر , پ7 , مجتمع نور گلستان

 


هتل بین المللی قصر مشهد 

 هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 به علت داشتن محیطی مطلوب ساخته شده است و از مرغوب ترین سازه های معماری استفاده شده است. در طبقه های مختف هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95، تنوع زیادی در سیستم اتاق ها وجود دارد و به همین علت برای مسافران تور مشهد نوروز 95 انتخاب مناسب  و آسان می باشد. اتاق های سینگل، دبل، کانکت، سوئیت، پرنسس روم، آپارتمان پرزیدنت و رویال در طول اقامت میهمانان تور مشهد نوروز 95، لحظاتی به یادماندنی را تجربه می کنند و منظره حرم شمس الشموس حضرت رضا علیه السلام از پنجره های هتل بین المللی قصرتور مشهد نوروز 95 دیده می شود. ترانسفر رایگان فقط از فرودگاه به هتل با مینی بوس عمومی ویژه هتل انجام می شود . مسافران تور مشهد نوروز 95 برای درخواست ترانسفر زمان ساعت و شماره پرواز و رجوع به دفتر هتل در فرودگاه الزامی است . بخش های مختلف هتل : بانک، صرافی، واحدهای تجاری،  آژانس مسافرتی سالن همایش و سمینار، تشریفات، انفورماتیک، بیزینس سنتر، سالن آمفی تئاتر،  مجموعه ورزشی، استخر و سونا، سالن زیبایی و تعداد پنج رستوران و کافی شاپ با تنوع زیاد و معماری بی نظیر آماده ارائه خدمات رفاهی در عالی ترین سطوح کیفیت به مهمانان تور مشهد نوروز 95 است.

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 14 بهمن 1394
.
هتل رضویه مشهد

هتل رضویه مشهد

هتل رضویه تور مشهد نوروز 95 از 14 طبقه و 94 اتاق تشکیل شده است. اتاق های این هتل سه ستاره رو به حرم امام رضا (ع) است و منظره آرامش بخشی را به تصویر می کشد. علاوه بر این مسافران عزیز تور مشهد نوروز 95می توانند با 5 دقیقه پیاده روی به حرم برسند. از امکانات هتل رضویه تور مشهد نوروز 95 رستوران , کافی شاپ , فضای سبز , آرایشگاه و... می باشد.

آدرس: میدان بیت المقدس , روبروی بازار رضا

 


هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون تور مشهد نوروز 95 از 177 اتاق تشکیل شده است. این هتل دارای رستوران , کافی شاپ , اینترنت در لابی , تاکسی سرویس و... می باشد. هتل زیتون تور مشهد نوروز 95 پنج دقیقه با ماشین تا حرم فاصله دارد.

آدرس: خیابان پاسداران , جنب سینما قدس

 


هتل خیام مشهد

هتل خیام مشهد

هتل خیام تور مشهد نوروز 95 یک هتل قدیمی است که جدیدا بازسازی شده است. واحدهای این هتل دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. از امکانات هتل خاتم تور مشهد نوروز 95  لابی , رستوران , کافی شاپ , ماهواره و... است.

 


هتل کوثر ناب مشهد 

hotel kosar nab mashhad

هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 در جوار بارگاه ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام در ارائه خدمات و پذیرایی از میهمانان و زائرین عزیز تور مشهد نوروز 95 در تابستان سال 1392 افتتاح شد. هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 در بلوار امیرالمومنین شارستان سابق که به حرم مطهر امام رضاعلیه السلام منتهی می شود قرار گرفته است  که پیاده فقط 10 دقیقه تا حرم مطهر فاصله دارد. فاز اول هتل کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 دارای 51 واحد که دارای سوئیت دوخوابه ، سوئیت دولوکس، رویال سوئیت ,  استدیو سوئیت و پریمر سوئیت است که به یخچال ، مایکروفر و تلویزیون، ماشین لباسشویی ،ماشین ظرفشویی، صندوق امانات ، سیستم سرمایش و گرمایش و تهویه مطبوع، کانال های ماهواره ای و اینترنت پرسرعت بی سیم برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 تجهیز شده است. هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 اولین هتل پنج ستاره شهر مقدس تور مشهد نوروز 95 می باشد که دارای این تجهیزات است . خدمات هتل کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 : بوفه صبحانه رایگان ، ترانسفر از فرودگاه تا هتل ،سرویس رفت به حرم امام رضا علیه السلام  می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 14 بهمن 1394
.
هتل بین المللی قصر طلایی مشهد 

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی تور مشهد نوروز 95 از هتل های گروه های هتل های بین المللی قصر می باشد که بسیار شیک و مجلل می باشد و توانسته اند مسافران و گردشگران تور مشهد نوروز 95 بسیاری را جذب خود کنند . این هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 دارای اتاقها و سوئیتهای بسیار شیک و مجلل می باشد و آماده پذیرایی از میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 می باشد. رستوران هتل و کافی شاپ نیز آماده ارائه انواع غذاهای متنوع و لذیذ می باشد . همچنین در هتل سالن ورزشی وجود دارد که علاقه مندان تور مشهد نوروز 95 می توانند زمانی را در این سالن سپری کنند و ادامه فعالیتهای ورزشی خود را در طول اقامت داشته باشند .همچنین هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95دارای صرافی , آرایشگاه , آتلیه عکاسی , خدمات پزشک عمومی و کتابخانه نیز می باشد.

آدرس هتل بین المللی قصر طلایی تور مشهد نوروز 95 : تور مشهد نوروز 95 , میدان بسیج , بین امام رضا 34 و 36

 


هتل هما 2 مشهد 

hotel homa 2 mashhad

هتل هما 2 تور مشهد نوروز 95، در منطقه ای سرسبز و آرام  توانسته مجموعه ای از سوئيت ها و سالن هاي ميهماني و ضیافت را به صورت مجلل براي میهمانان و مسافرانتور مشهد نوروز 95 تدارک ببیند. موقعيت بسیار خوب هتل هما، دسترسی سريع و راحتی را به جاذبه هاي زیارتی و دیدنی شهر مقدس مشهد، چه در روزهای تعطيلات و مناسبت هاي مذهبي، و یا در مسافرت تجاري و کاری تور مشهد نوروز 95، فراهم کرده است . دکوراسیون اتاق ها و سوئيت هاي بسیار مجلل هتل به صورت كلاسيك و مدرن امکانات رفاهی ایجاد کرده است تا زيارت و اقامتی به يادماندني را مسافران و میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 تجربه کنند . با اقامت در هتل هما 2 تور مشهد نوروز 95 که بزرگ و با شكوه می باشد این زیبایی را از نزدیک ببینید و تجربه کنید.

آدرس هتل هما 2 مشهد : مشهد بلوار خیام

 


هتل پردیسان مشهد 

hotel pardisan mashhad

هتل پردیسان تور مشهد نوروز 95 در یکی از خوش آب و هوا ترین منطقه شهر تور مشهد نوروز 95 قرار گرفته است. هتل پردیسان تور مشهد نوروز 95 دارای 162 سوئیت دوبلکس , اتاق معمولی  آپارتمان امکاناتی مانند:  سالن آمفی تئاتر، همایش های گروهی و خصوصی ، و همینطور برای مسافران تور مشهد نوروز 95 سالنهای سمینار، محل مراقبت و سرگرمی مناسب مخصوص بازی کودکان، سالن بدنسازی و بیلیارد ، رستوران مختلف در فضای باز، مجموعه های سونا و استخر و اتاق ماساژ برای آرامش و استراحت می باشد. امکانات دیگر  هتل پردیسان مشهد برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 آرایشگاه , فروشگاه , ترانسفر فرودگاه , دستگاه خود پرداز و کرایه دوچرخه نیز می باشد.

آدرس هتل پردیسان مشهد : مشهد , بزرگراه کلانتری جنب پارک صدا و سیما

 


هتل پارس مشهد 

hotel pars mashhad

در شهر مقدس مشهد هتل پارس تور مشهد نوروز 95 ناحیه ای آرام و سرسبز در غرب شهر تور مشهد نوروز 95 قرار گرفته است با معماري بسیار زيباي ايراني مكان و محیطی دلپذير براي اقامت گردشگران و میهمانان تور مشهد نوروز 95 ايراني و خارجي می باشد . هتل پارس تور مشهد نوروز 95 داری ۲۲۸ اتاق، سوئیت، سوئیت رویال و سوئیت ویژه می باشد . اتاق‌ها برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 مجهز به بهترین مبلمان ,  سرویس ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، تلفن مركزی، صندوق امانات و سشوار می باشند. رستوران‌های زیبای سنتی و اروپایی، فضای سبز آرامش بخش با آلاچیق و دریاچه مصنوعی زیبا، استخر سرپوشیده و سونا، زمین تنیس، سالن اسكواش، سالن بیلیارد، سالن كنفرانس، آمفی‌تئاتر روباز، مركز خرید، خشكشویی و پاركینگ از امكانات رفاهی دیگر هتل پارس مشهد برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 می باشد.

 


هتل مجلل درویشی مشهد 

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی تور مشهد نوروز 95 با پنج ستاره تاپ در شهر زیارتی و گردشگری تور مشهد نوروز 95 توسط بخش خصوصی ساخته شده است و در هفته گردشگری رسما افتتاح گردید. هتل مجلل درویشی تور مشهد نوروز 95 در خیابان امام رضا واقع شده است که دارای 20 طبقه و بلند ترین مجتمع اقامتی و هتلی با فضای آتریوم ( با فضای باز میانی مجتمع ) در تور مشهد نوروز 95 می باشد. به دلیل اینکه این هتل مجلل در تور مشهد نوروز 95 نام گرفته است هتل دارای اتاقهای مختلف و پنج رستوران می باشد که رستورانها هر کدام دارای منوی مجزا ار هم برای میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 دارند. یکی از رستورانها دارای منو غذای مراکشی می باشد که انواع غذاهای مراکشی برای میهمانانتور مشهد نوروز 95 سرو می شود. رستوران دیگر در تور مشهد نوروز 95 به نام برکه می باشد که میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 به صورت چایخانه از این رستوران استفاده می کنند و در برنامه آینده هتل قصد دارد میهمانان تور مشهد نوروز 95 در همان رستوران ماهی گیری کرده و ماهی را به 7 مدل متنوع سرو بکنند.

هتل مجلل درویشی مشهد

 

 


هتل بین المللی قصر مشهد 

 هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 به علت داشتن محیطی مطلوب ساخته شده است و از مرغوب ترین سازه های معماری در تور مشهد نوروز 95 استفاده شده است. در طبقه های مختف هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 ، تنوع زیادی در سیستم اتاق ها وجود دارد و به همین علت برای مسافران تور مشهد نوروز 95 انتخاب مناسب  و آسان می باشد. اتاق های سینگل، دبل، کانکت، سوئیت، پرنسس روم، آپارتمان پرزیدنت و رویال در طول اقامت میهمانان تور مشهد نوروز 95 ، لحظاتی به یادماندنی را تجربه می کنند و منظره حرم شمس الشموس حضرت رضا علیه السلام از پنجره های هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 دیده می شود. ترانسفر رایگان فقط از فرودگاه به هتل با مینی بوس عمومی ویژه هتل قصر تور مشهد نوروز 95 انجام می شود . مسافرین تور مشهد نوروز 95 برای درخواست ترانسفر زمان ساعت و شماره پرواز و رجوع به دفتر هتل در فرودگاه الزامی است . بخش های مختلف هتل : بانک، صرافی، واحدهای تجاری،  آژانس مسافرتی سالن همایش و سمینار، تشریفات، انفورماتیک، بیزینس سنتر، سالن آمفی تئاتر،  مجموعه ورزشی، استخر و سونا، سالن زیبایی و تعداد پنج رستوران و کافی شاپ با تنوع زیاد و معماری بی نظیر آماده ارائه خدمات رفاهی در عالی ترین سطوح کیفیت به مهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 است.

 

 


هتل توس مشهد

هتل توس مشهد

 

هتل توس تور مشهد نوروز 95  یک هتل توریستی است که بیشتر از سی سال تجربه هتل داری دارد و در این زمینه از جمله گروه هتل پارسیان می باشد.اين هتل چهار ستاره مناسب برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 دارای محیطی آرام و دل نشین و سرسبز می باشد. از امکانات این هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 می توان به موارد زیر اشاره کرد : واحدهاي دوبلكس , واحدهاي ويلائي , سالن هاي چند منظوره , آب نماي موزيكال و ... آماده پذيرائي از ميهمانان و مسافران عزیز تور مشهد نوروز 95 مي باشد. هتل توريست توس تور مشهد نوروز 95 دارای  44 باب سوئيت ويلايي و دوبلكس زیبا , رستوران الوند با ظرفيت 120 نفر و رستوران دماوند با ظرفيت 180 نفر است و همچنين كافي شاپ و كافي شاپ گیلاس و چايخانه تابستاني را دارا می باشد.

از دیگر امکانات این هتل زمین تنیس , پارک کودکان , فضای سبز و ... می باشد.

این هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) با ماشین 35 دقیقه فاصله دارد.

آدرس:مشهد , ابتدای بزرگراه آسیایی , میدان قائم

 


مجتمع هتل نور گلستان مشهد 

 

مجتمع هتل نور گلستان مشهد

در این هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 اقامت کودکان زیر پنج سال و پنج سال به صورت رایگان می باشد. ظرفیت هر اتاق به شکل استاندارد شش نفر است اما ظرفیت ده نفر را هم دارا می باشد (یعنی 4 نفر اضافه) . این هتل مهمان خارجی نمی پذیرد.این هتل وابسته به دولت است و ساعت ورود و خروج آن به شکل سیستماتیک صورت می پذیرد.

همکانات هتل نور تور مشهد نوروز 95 عبارت است از:لابی , کافی شاپ , اینترنت در لابی و هر واحد و...

این هتل با ماشین ده دقیقه تا حرم فاصله دارد.

آدرس هتل نور گلستان مشهد : مشهد مقدس , خیابان جهانبانی , خیابان گلستان شرقی , کوچه زادمهر , پ7 , مجتمع نور گلستان

 


هتل بین المللی قصر مشهد 

 هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 به علت داشتن محیطی مطلوب ساخته شده است و از مرغوب ترین سازه های معماری استفاده شده است. در طبقه های مختف هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95، تنوع زیادی در سیستم اتاق ها وجود دارد و به همین علت برای مسافران تور مشهد نوروز 95 انتخاب مناسب  و آسان می باشد. اتاق های سینگل، دبل، کانکت، سوئیت، پرنسس روم، آپارتمان پرزیدنت و رویال در طول اقامت میهمانان تور مشهد نوروز 95، لحظاتی به یادماندنی را تجربه می کنند و منظره حرم شمس الشموس حضرت رضا علیه السلام از پنجره های هتل بین المللی قصرتور مشهد نوروز 95 دیده می شود. ترانسفر رایگان فقط از فرودگاه به هتل با مینی بوس عمومی ویژه هتل انجام می شود . مسافران تور مشهد نوروز 95 برای درخواست ترانسفر زمان ساعت و شماره پرواز و رجوع به دفتر هتل در فرودگاه الزامی است . بخش های مختلف هتل : بانک، صرافی، واحدهای تجاری،  آژانس مسافرتی سالن همایش و سمینار، تشریفات، انفورماتیک، بیزینس سنتر، سالن آمفی تئاتر،  مجموعه ورزشی، استخر و سونا، سالن زیبایی و تعداد پنج رستوران و کافی شاپ با تنوع زیاد و معماری بی نظیر آماده ارائه خدمات رفاهی در عالی ترین سطوح کیفیت به مهمانان تور مشهد نوروز 95 است.

 


هتل رضویه مشهد

هتل رضویه مشهد

هتل رضویه تور مشهد نوروز 95 از 14 طبقه و 94 اتاق تشکیل شده است. اتاق های این هتل سه ستاره رو به حرم امام رضا (ع) است و منظره آرامش بخشی را به تصویر می کشد. علاوه بر این مسافران عزیز تور مشهد نوروز 95می توانند با 5 دقیقه پیاده روی به حرم برسند. از امکانات هتل رضویه تور مشهد نوروز 95 رستوران , کافی شاپ , فضای سبز , آرایشگاه و... می باشد.

آدرس: میدان بیت المقدس , روبروی بازار رضا

 


هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون تور مشهد نوروز 95 از 177 اتاق تشکیل شده است. این هتل دارای رستوران , کافی شاپ , اینترنت در لابی , تاکسی سرویس و... می باشد. هتل زیتون تور مشهد نوروز 95 پنج دقیقه با ماشین تا حرم فاصله دارد.

آدرس: خیابان پاسداران , جنب سینما قدس

 


هتل خیام مشهد

هتل خیام مشهد

هتل خیام تور مشهد نوروز 95 یک هتل قدیمی است که جدیدا بازسازی شده است. واحدهای این هتل دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. از امکانات هتل خاتم تور مشهد نوروز 95  لابی , رستوران , کافی شاپ , ماهواره و... است.

 


هتل کوثر ناب مشهد 

hotel kosar nab mashhad

هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 در جوار بارگاه ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام در ارائه خدمات و پذیرایی از میهمانان و زائرین عزیز تور مشهد نوروز 95 در تابستان سال 1392 افتتاح شد. هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 در بلوار امیرالمومنین شارستان سابق که به حرم مطهر امام رضاعلیه السلام منتهی می شود قرار گرفته است  که پیاده فقط 10 دقیقه تا حرم مطهر فاصله دارد. فاز اول هتل کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 دارای 51 واحد که دارای سوئیت دوخوابه ، سوئیت دولوکس، رویال سوئیت ,  استدیو سوئیت و پریمر سوئیت است که به یخچال ، مایکروفر و تلویزیون، ماشین لباسشویی ،ماشین ظرفشویی، صندوق امانات ، سیستم سرمایش و گرمایش و تهویه مطبوع، کانال های ماهواره ای و اینترنت پرسرعت بی سیم برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 تجهیز شده است. هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 اولین هتل پنج ستاره شهر مقدس تور مشهد نوروز 95 می باشد که دارای این تجهیزات است . خدمات هتل کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 : بوفه صبحانه رایگان ، ترانسفر از فرودگاه تا هتل ،سرویس رفت به حرم امام رضا علیه السلام  می باشد.

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد برای نوروز 95,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 14 بهمن 1394
.
هتل بین المللی قصر طلایی مشهد 

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی تور مشهد نوروز 95 از هتل های گروه های هتل های بین المللی قصر می باشد که بسیار شیک و مجلل می باشد و توانسته اند مسافران و گردشگران تور مشهد نوروز 95 بسیاری را جذب خود کنند . این هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 دارای اتاقها و سوئیتهای بسیار شیک و مجلل می باشد و آماده پذیرایی از میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 می باشد. رستوران هتل و کافی شاپ نیز آماده ارائه انواع غذاهای متنوع و لذیذ می باشد . همچنین در هتل سالن ورزشی وجود دارد که علاقه مندان تور مشهد نوروز 95 می توانند زمانی را در این سالن سپری کنند و ادامه فعالیتهای ورزشی خود را در طول اقامت داشته باشند .همچنین هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95دارای صرافی , آرایشگاه , آتلیه عکاسی , خدمات پزشک عمومی و کتابخانه نیز می باشد.

آدرس هتل بین المللی قصر طلایی تور مشهد نوروز 95 : تور مشهد نوروز 95 , میدان بسیج , بین امام رضا 34 و 36

 


هتل هما 2 مشهد 

hotel homa 2 mashhad

هتل هما 2 تور مشهد نوروز 95، در منطقه ای سرسبز و آرام  توانسته مجموعه ای از سوئيت ها و سالن هاي ميهماني و ضیافت را به صورت مجلل براي میهمانان و مسافرانتور مشهد نوروز 95 تدارک ببیند. موقعيت بسیار خوب هتل هما، دسترسی سريع و راحتی را به جاذبه هاي زیارتی و دیدنی شهر مقدس مشهد، چه در روزهای تعطيلات و مناسبت هاي مذهبي، و یا در مسافرت تجاري و کاری تور مشهد نوروز 95، فراهم کرده است . دکوراسیون اتاق ها و سوئيت هاي بسیار مجلل هتل به صورت كلاسيك و مدرن امکانات رفاهی ایجاد کرده است تا زيارت و اقامتی به يادماندني را مسافران و میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 تجربه کنند . با اقامت در هتل هما 2 تور مشهد نوروز 95 که بزرگ و با شكوه می باشد این زیبایی را از نزدیک ببینید و تجربه کنید.

آدرس هتل هما 2 مشهد : مشهد بلوار خیام

 


هتل پردیسان مشهد 

hotel pardisan mashhad

هتل پردیسان تور مشهد نوروز 95 در یکی از خوش آب و هوا ترین منطقه شهر تور مشهد نوروز 95 قرار گرفته است. هتل پردیسان تور مشهد نوروز 95 دارای 162 سوئیت دوبلکس , اتاق معمولی  آپارتمان امکاناتی مانند:  سالن آمفی تئاتر، همایش های گروهی و خصوصی ، و همینطور برای مسافران تور مشهد نوروز 95 سالنهای سمینار، محل مراقبت و سرگرمی مناسب مخصوص بازی کودکان، سالن بدنسازی و بیلیارد ، رستوران مختلف در فضای باز، مجموعه های سونا و استخر و اتاق ماساژ برای آرامش و استراحت می باشد. امکانات دیگر  هتل پردیسان مشهد برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 آرایشگاه , فروشگاه , ترانسفر فرودگاه , دستگاه خود پرداز و کرایه دوچرخه نیز می باشد.

آدرس هتل پردیسان مشهد : مشهد , بزرگراه کلانتری جنب پارک صدا و سیما

 


هتل پارس مشهد 

hotel pars mashhad

در شهر مقدس مشهد هتل پارس تور مشهد نوروز 95 ناحیه ای آرام و سرسبز در غرب شهر تور مشهد نوروز 95 قرار گرفته است با معماري بسیار زيباي ايراني مكان و محیطی دلپذير براي اقامت گردشگران و میهمانان تور مشهد نوروز 95 ايراني و خارجي می باشد . هتل پارس تور مشهد نوروز 95 داری ۲۲۸ اتاق، سوئیت، سوئیت رویال و سوئیت ویژه می باشد . اتاق‌ها برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 مجهز به بهترین مبلمان ,  سرویس ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، تلفن مركزی، صندوق امانات و سشوار می باشند. رستوران‌های زیبای سنتی و اروپایی، فضای سبز آرامش بخش با آلاچیق و دریاچه مصنوعی زیبا، استخر سرپوشیده و سونا، زمین تنیس، سالن اسكواش، سالن بیلیارد، سالن كنفرانس، آمفی‌تئاتر روباز، مركز خرید، خشكشویی و پاركینگ از امكانات رفاهی دیگر هتل پارس مشهد برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 می باشد.

آدرس هتل پارس مشهد : مشهد بلوار وکیل آباد , تقاطع خیابان شهید صیاد شیرازی



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 13 دی 1394
.
هتل مجلل درویشی مشهد 

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی تور مشهد نوروز 95 با پنج ستاره تاپ در شهر زیارتی و گردشگری تور مشهد نوروز 95 توسط بخش خصوصی ساخته شده است و در هفته گردشگری رسما افتتاح گردید. هتل مجلل درویشی تور مشهد نوروز 95 در خیابان امام رضا واقع شده است که دارای 20 طبقه و بلند ترین مجتمع اقامتی و هتلی با فضای آتریوم ( با فضای باز میانی مجتمع ) در تور مشهد نوروز 95 می باشد. به دلیل اینکه این هتل مجلل در تور مشهد نوروز 95 نام گرفته است هتل دارای اتاقهای مختلف و پنج رستوران می باشد که رستورانها هر کدام دارای منوی مجزا ار هم برای میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 دارند. یکی از رستورانها دارای منو غذای مراکشی می باشد که انواع غذاهای مراکشی برای میهمانانتور مشهد نوروز 95 سرو می شود. رستوران دیگر در تور مشهد نوروز 95 به نام برکه می باشد که میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 به صورت چایخانه از این رستوران استفاده می کنند و در برنامه آینده هتل قصد دارد میهمانان تور مشهد نوروز 95 در همان رستوران ماهی گیری کرده و ماهی را به 7 مدل متنوع سرو بکنند.

هتل مجلل درویشی مشهد

 

 


هتل بین المللی قصر مشهد 

 هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 به علت داشتن محیطی مطلوب ساخته شده است و از مرغوب ترین سازه های معماری در تور مشهد نوروز 95 استفاده شده است. در طبقه های مختف هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 ، تنوع زیادی در سیستم اتاق ها وجود دارد و به همین علت برای مسافران تور مشهد نوروز 95 انتخاب مناسب  و آسان می باشد. اتاق های سینگل، دبل، کانکت، سوئیت، پرنسس روم، آپارتمان پرزیدنت و رویال در طول اقامت میهمانان تور مشهد نوروز 95 ، لحظاتی به یادماندنی را تجربه می کنند و منظره حرم شمس الشموس حضرت رضا علیه السلام از پنجره های هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 دیده می شود. ترانسفر رایگان فقط از فرودگاه به هتل با مینی بوس عمومی ویژه هتل قصر تور مشهد نوروز 95 انجام می شود . مسافرین تور مشهد نوروز 95 برای درخواست ترانسفر زمان ساعت و شماره پرواز و رجوع به دفتر هتل در فرودگاه الزامی است . بخش های مختلف هتل : بانک، صرافی، واحدهای تجاری،  آژانس مسافرتی سالن همایش و سمینار، تشریفات، انفورماتیک، بیزینس سنتر، سالن آمفی تئاتر،  مجموعه ورزشی، استخر و سونا، سالن زیبایی و تعداد پنج رستوران و کافی شاپ با تنوع زیاد و معماری بی نظیر آماده ارائه خدمات رفاهی در عالی ترین سطوح کیفیت به مهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 است.

 

 


هتل توس مشهد

هتل توس مشهد

 

هتل توس تور مشهد نوروز 95  یک هتل توریستی است که بیشتر از سی سال تجربه هتل داری دارد و در این زمینه از جمله گروه هتل پارسیان می باشد.اين هتل چهار ستاره مناسب برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 دارای محیطی آرام و دل نشین و سرسبز می باشد. از امکانات این هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 می توان به موارد زیر اشاره کرد : واحدهاي دوبلكس , واحدهاي ويلائي , سالن هاي چند منظوره , آب نماي موزيكال و ... آماده پذيرائي از ميهمانان و مسافران عزیز تور مشهد نوروز 95 مي باشد. هتل توريست توس تور مشهد نوروز 95 دارای  44 باب سوئيت ويلايي و دوبلكس زیبا , رستوران الوند با ظرفيت 120 نفر و رستوران دماوند با ظرفيت 180 نفر است و همچنين كافي شاپ و كافي شاپ گیلاس و چايخانه تابستاني را دارا می باشد.

از دیگر امکانات این هتل زمین تنیس , پارک کودکان , فضای سبز و ... می باشد.

این هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) با ماشین 35 دقیقه فاصله دارد.

آدرس:مشهد , ابتدای بزرگراه آسیایی , میدان قائم

 


مجتمع هتل نور گلستان مشهد 

 

مجتمع هتل نور گلستان مشهد

در این هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 اقامت کودکان زیر پنج سال و پنج سال به صورت رایگان می باشد. ظرفیت هر اتاق به شکل استاندارد شش نفر است اما ظرفیت ده نفر را هم دارا می باشد (یعنی 4 نفر اضافه) . این هتل مهمان خارجی نمی پذیرد.این هتل وابسته به دولت است و ساعت ورود و خروج آن به شکل سیستماتیک صورت می پذیرد.

همکانات هتل نور تور مشهد نوروز 95 عبارت است از:لابی , کافی شاپ , اینترنت در لابی و هر واحد و...

این هتل با ماشین ده دقیقه تا حرم فاصله دارد.

آدرس هتل نور گلستان مشهد : مشهد مقدس , خیابان جهانبانی , خیابان گلستان شرقی , کوچه زادمهر , پ7 , مجتمع نور گلستان

 


هتل بین المللی قصر مشهد 

 هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 به علت داشتن محیطی مطلوب ساخته شده است و از مرغوب ترین سازه های معماری استفاده شده است. در طبقه های مختف هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95، تنوع زیادی در سیستم اتاق ها وجود دارد و به همین علت برای مسافران تور مشهد نوروز 95 انتخاب مناسب  و آسان می باشد. اتاق های سینگل، دبل، کانکت، سوئیت، پرنسس روم، آپارتمان پرزیدنت و رویال در طول اقامت میهمانان تور مشهد نوروز 95، لحظاتی به یادماندنی را تجربه می کنند و منظره حرم شمس الشموس حضرت رضا علیه السلام از پنجره های هتل بین المللی قصرتور مشهد نوروز 95 دیده می شود. ترانسفر رایگان فقط از فرودگاه به هتل با مینی بوس عمومی ویژه هتل انجام می شود . مسافران تور مشهد نوروز 95 برای درخواست ترانسفر زمان ساعت و شماره پرواز و رجوع به دفتر هتل در فرودگاه الزامی است . بخش های مختلف هتل : بانک، صرافی، واحدهای تجاری،  آژانس مسافرتی سالن همایش و سمینار، تشریفات، انفورماتیک، بیزینس سنتر، سالن آمفی تئاتر،  مجموعه ورزشی، استخر و سونا، سالن زیبایی و تعداد پنج رستوران و کافی شاپ با تنوع زیاد و معماری بی نظیر آماده ارائه خدمات رفاهی در عالی ترین سطوح کیفیت به مهمانان تور مشهد نوروز 95 است.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 13 دی 1394
.
هتل رضویه مشهد

هتل رضویه مشهد

هتل رضویه تور مشهد نوروز 95 از 14 طبقه و 94 اتاق تشکیل شده است. اتاق های این هتل سه ستاره رو به حرم امام رضا (ع) است و منظره آرامش بخشی را به تصویر می کشد. علاوه بر این مسافران عزیز تور مشهد نوروز 95می توانند با 5 دقیقه پیاده روی به حرم برسند. از امکانات هتل رضویه تور مشهد نوروز 95 رستوران , کافی شاپ , فضای سبز , آرایشگاه و... می باشد.

آدرس: میدان بیت المقدس , روبروی بازار رضا

 


هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون تور مشهد نوروز 95 از 177 اتاق تشکیل شده است. این هتل دارای رستوران , کافی شاپ , اینترنت در لابی , تاکسی سرویس و... می باشد. هتل زیتون تور مشهد نوروز 95 پنج دقیقه با ماشین تا حرم فاصله دارد.

آدرس: خیابان پاسداران , جنب سینما قدس

 


هتل خیام مشهد

هتل خیام مشهد

هتل خیام تور مشهد نوروز 95 یک هتل قدیمی است که جدیدا بازسازی شده است. واحدهای این هتل دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. از امکانات هتل خاتم تور مشهد نوروز 95  لابی , رستوران , کافی شاپ , ماهواره و... است.

 


هتل کوثر ناب مشهد 

hotel kosar nab mashhad

هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 در جوار بارگاه ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام در ارائه خدمات و پذیرایی از میهمانان و زائرین عزیز تور مشهد نوروز 95 در تابستان سال 1392 افتتاح شد. هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 در بلوار امیرالمومنین شارستان سابق که به حرم مطهر امام رضاعلیه السلام منتهی می شود قرار گرفته است  که پیاده فقط 10 دقیقه تا حرم مطهر فاصله دارد. فاز اول هتل کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 دارای 51 واحد که دارای سوئیت دوخوابه ، سوئیت دولوکس، رویال سوئیت ,  استدیو سوئیت و پریمر سوئیت است که به یخچال ، مایکروفر و تلویزیون، ماشین لباسشویی ،ماشین ظرفشویی، صندوق امانات ، سیستم سرمایش و گرمایش و تهویه مطبوع، کانال های ماهواره ای و اینترنت پرسرعت بی سیم برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 تجهیز شده است. هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 اولین هتل پنج ستاره شهر مقدس تور مشهد نوروز 95 می باشد که دارای این تجهیزات است . خدمات هتل کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 : بوفه صبحانه رایگان ، ترانسفر از فرودگاه تا هتل ،سرویس رفت به حرم امام رضا علیه السلام  می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 13 دی 1394
.

مدرسه پریزاد مشهد

مدرسه پریزاد در تور مشهد لحظه آخری مربوط به دوره تیموریان می باشد که در مجاورت حرم امام رضا (ع) واقع شده است . این مدرسه منسوب به پریزاد ندیمه گوهرشاد بوده و در سال 823 هجری قمری در نزدیکی مسجد گوهرشاد ساخته شده است . گردشگران تور مشهد 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند.

مدرسه پریزاد مشهد

این مدرسه دارای 4 ایوان است و شامل غرفه ها و حجره هایی می باشد که با نقوش اسلیمی و آجر کاری تزیین شده اند . این مدرسه یکی از اماکن دیدنی و تاریخی مشهد به حساب می آید که نظر بسیاری از گردشگران تور مشهد زمستان 94 را به خود جلب کرده است و علاقه مندان به دیدن اماکن تاریخی می توانند پس از زیارت به این مدرسه تاریخی هم سری بزنند .


مدرسه دودر مشهد

بازدید از این مدرسه در تور مشهد نوروز 95 برای گردشگران امکان پذیر است. این مدرسه در قرن نهم هجری قمری در کنار حرم اما رضا (ع) و مقابل مدرسه پریزاد ساخته شده است . این مدرسه یکی از اصیل ترین مدارس دوره تیموری می باشد که دارای چهار ایوان می باشد و شامل غرفه ها و حجره هایی در دو طبقه می باشد و شامل دو گنبد فیروزه ای است . گردشگران تور مشهد لحظه آخری می توانند از این مکان تاریخی دیدن نمایند.

مدرسه دودر مشهد

گردشگران تور مشهد زمستان 94 می توانند از این مکان تاریخی بازدید نمایند. اين اثر تاريخى توسط امير يوسف خواجه بهادر ملقب به غياث الدين که يكى از فرماندهان دوره تيمورى بوده در دوران سلطنت ميرزا شاهرخ ساخته شده است ، این بنا مدتى به نام يوسف خواجه و سپس به دودر ، به علت وجود دو ورودى در شرق و غرب مدرسه شهرت پیدا کرد . بازدید کنندگان تور مشهد نوروز 95 حتما از دیدن این مکان لذت خواهند برد. همچنین این مدرسه در دوره صفویه مرمت شده است .

در سال های اخیر این بنا نظر بسیاری از گردشگران تور مشهد 95 را به خود جلب کرده است .
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: اماکن تاریخی مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 18 آذر 1394
.

 

 

هتل پارمیدا مشهد

هتل پارمیدا مشهد

هتل پارمیدا در تور مشهد لحظه آخری در کنار بازارهای مهم و بارگاه ثامن الحجج قرار گرفته. زیبایی این هتل با به کار گیری دکوراسیون و مبلمان زیبا و مدرن دوچندان شده است. هتل پارمیدا تور مشهد 94 دارای لابی ای با محیطی آرام و دل نشین است و آکواریومی که داخل این هتل است به آرامش و زیبایی آن افزوده است. هتل پارمیدا در تور مشهد زمستان 94 دارای اتاق های فوق العاده زیبا به صورت دوبلکس و سوبلکس می باشد. کافی شاپ این هتل منحصر به فرد با انواع دسرهای لذیذ و نوشیدنی های سرد و گرم دلپذیر آماده خدمت گذاری به مسافران عزیز است. از امکانات هتل پارمیدا در تور مشهد نوروز 95 می توان به این موارد اشاره کرد: اینترنت وایرلس , پارکینگ اختصاصی , استخر , سونا و جکوزی و...

آدرس: خیابان امام رضا , امام رضا بیست و چهارم


 

هتل هلیا مشهد

هتل هلیا مشهد


این هتل از 96 اتاق لوکس یک و دو تخته تشکیل شده است. کودکان زیر 5 سالی که از سرویس استفاده نمی کنند اقامتشان رایگان می باشد. هتل هلیا در تور مشهد لحظه آخری تا حرم مطهر امام رضا (ع) 5 دقیقه پیاده روی دارد. این هتل دو رستوران بزرگ و یک کافی شاپ را دارا می باشد. علاوه بر این هتل هلیا در تور مشهد 95 مجهز به اینترنت وایرلس در لابی هتل می باشد. هتل هلیا مشهد دارای دو پارکینگ اختصاصی و پارکینگ سرپوشیده نیز می باشد.

آدرس: خیابان امام رضا (ع) , امام رضا هشتم
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های لوکس مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 18 آذر 1394
.

 

مجموعه رستوران های هتل درویشی مشهد

 

رستوران روف گاردن هتل درویشی مشهد

 تور مشهد رستوران روف گاردن هتل درویشی

رستوران روف گاردن هتل درویشی تور مشهد لحظه آخری از رستوران های خوب این شهر می باشد. این رستوران در قسمت فوقانی و طبقه بالای لابی هتل قرار دارد. این رستوران دارای فضایی بسیار زیبا و سرسبز است که مهمانان عزیز  تور مشهد 94 می توانند در آرامش و محیطی زیبا غذای خود را نوش جان کنند. در رستوران روف گاردن هتل درویشی انواع غذاهای فرنگی و آسیایی سرو می شود. غذاهای فرنگی آن به همراه سس های مخصوص سرو می شود که باعث لذیذتر شدن غذا می شود. به مسافران تور مشهد زمستان 94 که علاقه مند به غذاهای فرنگی با سس مخصوص هستند پیشنهاد می کنیم که حتما غذاهای فرنگی رستوران روف گاردن را امتحان کنند.

 

رستوران برکه هتل درویشی مشهد

تور مشهد رستوران برکه هتل درویشی

رستوران برکه هتل درویشی تور مشهد نوروز 95 رستورانی با فضایی بسیار دلباز ,  زیبا و آرامش بخش است. این رستوران دارای نیمکت هایی است که از داخل آن ها آب جاری شده و زیبایی این رستوران را دوچندان کرده است. در واقع رستوران برکه رستورانی سنتی مدرن است که با قلیان , میوه و نوشیدنی های سنتی و... آماده پذیرایی از مهمانان تور مشهد لحظه آخری می باشد. در انتهای رستوران روف گاردن راه پله ای وجود دارد که به دریاچه بسیار زیبا و دلنشین موج زیبا منتهی می شود. علاوه بر این آب و وهوای آن بسیار بی نظیر است و رستوران برکه هم در این محیط قرار گرفته است. مسافران تور مشهد 94 که علاقه مند به سپری کردن لحظات خود در محیطی آرام و زیبا و دنج هستند دیدن از این دریاچه را از دست ندهند.

 

رستوران مراکشی هتل درویشی مشهد

 تور مشهد رستوران مراکشی هتل درویشی

رستوران مراکشی هتل درویشی تور مشهد زمستان 94 در طبقه پایین و قسمت تحتانی هتل و در انتهای بازارچه هتل قرار گرفته است. غذاهای این رستوران بسیار تند هستند و برنج ها به صورت دم شده سرو می شوند. در رستوران مراکشی هتل درویشی تور مشهد نوروز 95 غذاها به صورت عجیبی طبخ و در ظروف بسیار خاصی سرو می شوند. مسافران تور مشهد که علاقه مند به غذاهای تند هستند حتما به رستوران مراکشی هتل درویشی تور مشهد لحظه آخری بروند. طبخ عجیب غذاها و سرو آن ها در ظروف خاص از ویژگی های منحصر به فرد این رستوران است که باعث جلب توجه مهمانان و مسافران تور مشهد 94 می شود.

 

رستوران آتریوم هتل درویشی مشهد

 تور مشهد رستوران آتریوم هتل درویشی

رستوران آتریوم هتل درویشی تور مشهد زمستان 94 دارای فضایی بزرگ , زیبا و دلنشین است که در انتهای لابی هتل قرار دارد. غذاهای این رستوران به صورت بوفه آزاد است و شما می توانید هر انچه را که دوست دارید خودتان بردارید و نوش جان کنید. رستوران آتریوم هتل درویشی که غذای آن به صورت بوفه آزاد است در بعضی از روزهای هفته آماده پذیرایی از مهمانان خود می باشد. مسافران خوش خوراک تور مشهد 95 رستوران های خوب هتل درویشی مشهد را که در اینجا به معرفی آنها پرداختیم , از جمله رستوران آتریوم آن را از دست ندهید.

 

رستوران ارغوان هتل درویشی مشهد

 تور مشهد رستوران (صبحانه خوری) ارغوان هتل درویشی

رستوران ارغوان هتل درویشی تور مشهد لحظه آخری در واقع صبحانه خوری این هتل است که دارای محیطی زیبا و آرامش بخش است. این رستوران دارای نمایی زیبا و دکوراسیونی مدرن می باشد. کف رستوران یا صبحانه خوری ارغوان هتل درویشی تور مشهد 94 با موکتی بنفش رنگ پوشیده شده که زیبایی آن را دوچندان کرده است. مسافران تور مشهد که در هتل درویشی اقامت دارند هنگامی که می خواهند صبحانه خود را در صبحانه خوری ارغوان نوش جان کنند , می توانند طلوع آفتاب را هم مشاهده کنند چون دیوارهای این رستوران (صبحانه خوری) شیشه ای است و تقریبا تمام شهر از پشت دیوار شیشه ای قابل مشاهده است. به مسافران تور مشهد زمستان 94 پیشنهاد میکنیم که این محیط آرام و زیبا را برای میل کردن صبحانه خود از دست ندهند.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مجموعه رستوران های هتل درویشی مشهد, رستوران های مشهد , بهترین رستوران های مشهد , رستوران های درجه یک مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 18 آذر 1394
.

آرامگاه میرزا ابراهیم رضوی مشهد :

اين آرامگاه متعلق به ميرزا ابراهيم اوّل، دومين و بزرگترين واقف سادات رضوي است كه در سال 1042 ق وفات نمود و هم اینک این آرامگاه در محله کوهسنگی انتهای خیابان شهید بهشتی واقع شده است .وي از اجله‌ي سادات رضوي خراسان در زمان صفويه بوده و نسب شريفش با بيست و يك واسطه به امام‌زاده «ابو جعفر موسي مبرقع»‌ فرزند حضرت جواد (ع) مي‌رسد.مقبره ميرزا ابراهيم واقع در ملك شخصي خود وي در مجاورت مجموعه فرهنگي‌– تفريحي كوهسنگي در دامنه كوه و انتهاي خيابان بهشتي، با منظره ايواني كاشي‌كاري شده جلب‌نظر مي‌نمايد.در صحن مقبره تعدادي از علماي قرن اخير خراسان مدفون شده­اند. اين فضاي تاريخي ـ فرهنگي بر جاذبه هاي كوهسنگي مشهد افزوده است. مقبره و باغ آن به سادات رضوي مشهد تعلق دارد و ايشان عموماً به زيارت جدّ واقف خود ميروند. بازديد از مقبره ميرزا ابراهيم براي گردشگران تور مشهد آزاد است.ميرزا ابراهيم در سال 1038 قمرى موقوفات مهمى را در شهرهاى مشهد و اردكان و تربت جام وقف بر اولاد ذكور و اناث خاندان خويش و عامه سادات رضوى ساكن شهر مشهد ( ارض اقدس ) كرده است.موقوفه وى بسيار فعّال است و حدود بيست هزار نفر ( در سال 1381 خورشيدى ) از آن بهره مند مى شوند. اين موقوفه توسط متولى از اعقاب خود ميرزا ابراهيم اداره مى شود و درآمد سالانه آن ميان سهم بران توزيع مى گردد.موقوفه ميرزا ابراهيم سبب شده است تا چند هزار خانوار از سادات رضوى ساكن مشهد و اعقاب خاندان واقف در سراسر كشور شجره نسب خويش را تا كنون حفظ نمايند، لذا اقدام وى يكى از پديده هاى فرهنگى مهم شهر مشهد است.

تور مشهد دی 94




:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: آرامگاه میرزا ابراهیم رضوی مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 24 آبان 1394
.

رستوران احسان مشهد :

این رستوران یکی از رستوران های با سابقه مشهد می باشد که از نظر کیفیت در حد خوبی است . این رستوران دارای دو منوی ایرانی و فرنگی می باشد . غذاهای منوی ایرانی این رستوران از کیفیت مطلوبی برخوردار است . محیط این رستوران بسیار تمیز است و هنگام ورود ، مراجعه کنندگان با استقبال روبه رو می شوند . غذاهای رنگارنگ و محیط خوب این رستوران و همچنین قیمت مناسب نظر بسیاری از ساکنان مشهد و همچنین مسافران تور مشهد  را به خود جلب می کند .تور مشهد دی 94

 

 


رستوران تندور مشهد

این رستوران دارای محیطی دنج و کوچکی است که  گردشگران تور مشهد می توانند برای صرف غذا به آنجا مراجعه کنند . در این رستوران دسرهای مخصوص هم سرو می شود که هر چند وقت یک بار این دسرها تغییر می کند . کیفیت غذاهای این رستوران خوب است و دارای قیمت مناسب می باشد . در کنار تمام غذاهای این رستوران پوره سیب زمینی ، سالاد مدیترانه و بورانی بادمجان نیز برای مهمانان سرو می شود .تور مشهد دی 94

همان طور که از اسم این رستوران پیداست طعم کباب های آن تندووری است و گردشگران تور مشهد می توانند طعمی متفاوت از کباب ها را در این رستوران میل فرمایند . یکی از خوراک هایی که مخصوص این رستوران سرو می شود کباب پنیر است که پنیر سفید کباب شده به روش تندوری می باشد .تور مشهد دی 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های مشهد, رستوران های مشهد, بهترین رستوران های مشهد , رستوران های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 24 آبان 1394
.

کاخ ملک آباد مشهد

ملک آباد باغی مشهور در آستان قدس رضوی است که از سوی حکومت پهلوی کاخی در ضلع جنوبی باغ با زیر بنای 1387 متر مربع احداث شد طرح دکوراسیون و مبلمان داخلی‌ای این کاخ از شرکت فرانسوی، ظروف موجود در کاخ از آلمان و تابلوهای نقاشی از ایتالیا خریداری و به این مکان انتقال یافت.تور مشهد زمستان 94پس از انقلاب اسلامی این مکان در سال 1359 به کاخ موزه تبدیل و بعد از چند سال تعطیل شده و به اقامتگاه موسمی رهبر ایران مبدل شد. امروزه این باغ دارای درختان متنوع میوه ، فضای گلخانه ای گل و گیاه ، قنات و تعدادی حلقه چاه است و سالیانه صدها تن محصولات باغی و گلخانه ای میدهد. گردشگران تور مشهد می توانند از این کاخ زیبا دیدن فرمایند.

 

 

 


سقاخانه اسماعیل طلايی 

این بنای زرین زیارتی در میان صحن انقلاب قرارگرفته است .تور مشهد زمستان 94بنا بر متون قدیم، بین سال‌های 1144 تا 1145 قمری به فرمان نادرشاه سنگابی را یکپارچه از سنگ مرمر با ظرفیت زیاد ، از هرات به مشهد آوردند و شخصی به نام استاد اسماعیل طلاکار بر فراز سنگاب پوششی هشت ضلعی و سقفی گنبدی شکل بنا نهاد و آن را طلا کاری کرد.سقف گنبدی شکل سقاخانه بر روی پایه‌هایی از سنگ مرمر کنده‌کاری شده و کاشی قرار دارد و سطح آن از بالای کاشی پایه‌ها با خشت‌های طلا و پیرامون آن با اسماء الله تزيین شده است. این مکان زیبا با طراحی زیبای خود یکی از جاذبه های گردشگری مشهد به شمار می آید و هر ساله تعداد زیادی مسافران تور مشهد را به خود جذب می کند .

 

 


حمام مهدی قلی بیک (حمام رضوی) مشهد

حمام مهدی قلی بیک (حمام رضوی) مشهد

حمام مهدی قلی بیک (حمام رضوی) مشهد در دوره صفوی قرن یازده ساخته شده است تور مشهد زمستان 94که این حمام از جمله حمامهای بزرگ و تاریخی شهر مشهد می باشد .این حمام توسط مهدی قلی بیک قربانی امیر آخورباشی شاه عباس صفوی ساخته شده است . این حمام که در قرن یازده ساخته شده شامل بخش های مختلفی مانند : پلکان ورودی ، سر بينه ، بينه ، گرمخانه و غیره می باشد .بینه این حمام از بخش های دیدنی آن می باشد که دارای نقش و طراحی مربع شکل با هشت ستون سنگی و پوشش دایره شکل می باشد و با نگارگری زیبای 13 لایه ای تزیین و طراحی شده است . مسافران تور مشهد از بازدیدکنندگان و علاقه مندان این جاذبه دیدنی مشهد مقدس می باشند.

حمام مهدی قلی بیک (حمام رضوی) مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 24 آبان 1394
.

هتل آپارتمان لبخند مشهد :

 یکی از جدیدترین هتل آپارتمان های مشهد از لحاظ بنا می باشد از خصوصیات بارز آن این است که فاصله آن تا حرم امام رضا (ع) فقط 500 متر می باشد . این ساختمان شامل  24 واحده1 خوابه است . این هتل دارای امکاناتی نظیر اتاقهای شیک ، اینترنت در لابی و اتاقها، آشپز خانه ، رستوران ، کافی شاپ و خدمات 24 ساعته خانه داری ، صندوق امانات الکترونیکی ، سیستم گرمایش و سرمایشی ، صبحانه رایگان بصورت بوفه در اختیار گردشگران تور مشهد قرار می گیرد.

 


هتل آپارتمان آلما مشهد :

 

 

هتل آپارتمان آلما مشهد دارای 55 واحد شامل ۳۵ واحد يك خوابه ۳و۴ تخت ۱۵ واحد ۲ خوابه ۴ و ۵ تخت و۵ اتاق ۳ تخت است و كليه واحد ها داراي ۲ كاناپه تخت خواب شو مي باشد.

 

در حال حاضر این هتل از گردشگران تور مشهد فقط به صورت فولبرد (همراه با صبحانه , ناهار و شام ) پذیرایی می کند. صبحانه در این هتل به صورت بوفه و ناهار و شام به صورت منوی انتخابی با هشت نوع غذا می باشد . 

 

امکانات هتل آپارتمان آلما مشهد :

 

لابي , كافي شاپ , اينترنت در لابي , فولبرد , رستوران , سرویس حرم , سالن کنفرانس , خدمات خانه داری , گشت درون و برون شهریور , تاکسی سرویس , صندوق امانات اختصاصی , صبحانه

 


هتل آپارتمان ستارگان مشهد :

 

 

هتل آپارتمان ستارگان مشهد یکی از بهترین هتل آپارتمان های مشهد می باشد که دارای 28 واحد شامل آپارتمان های یک خوابه  و دو خوابه و اتاق های دو تخته و سه تخته می باشد. هتل آپارتمان ستارگان تنها پنج دقیقه پیاده با حرم مطهر حضرت رضا (ع) فاصله دارد و با منوی بسته پذیرای مسافران تور مشهد می باشد. افتتاح رسمی این هتل تیر ماه سال 1392 و شروع به کار آن از اول خرداد سال 1392 می باشد. این هتل دارای دو سرویس بهداشتی در تمام اتاق ها شامل ایرانی و فرنگی است.

 

امکانات این هتل شامل :

 

لابي كافي شاپ ,ماهواره اينترنت در لابي ,چایخانه سنتی ,رستوران ,صندوق امانات اختصاصی ,گشت درون و برون شهری

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل آپارتمان های مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 24 آبان 1394
.

هتل بین المللی قصر مشهد

 تور مشهد هتل بین المللی قصر

هتل بین المللی قصر مشهد در قلب این شهر مقدس و در ز یباترین خیابان آن واقع شده است به طوری که تنها 800 متر تا حرم مطهر اما رضا (ع) فاصله دارد. این هتل متشکل از 219 اتاق با تمام امکانات رفاهی لازم می باشد. در تور مشهد بهترین اقامت را در این هتل لوکس داشته باشید.

تور مشهد هتل بین المللی قصر

از امکانات این هتل می توان به رستوران ها , فروشگاه ها , سالن ماساژ , آرایشگاه زنانه , اینترنت وایرلی , کافی نت , تاکسی سرویس شبانه روزی , تورهای زیارتی سیاحتی درون و برون شهری و... اشاره کرد که مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از آن ها استفاده کنند. از دیگر ویژگی های این هتل 5 ستاره بین المللی نزدیک بودن آن به مراکز خرید و مناطق دیدنی شهر مقدس مشهد است.

تور مشهد هتل بین المللی قصر

تور مشهد هتل بین المللی قصر

 مطالب مرتبط:
هتل بین المللی قصر مشهد
تور مشهد پاییز 94
تور مشهد آذر 94
 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل بین المللی قصر مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 5 آبان 1394
.

جاذبه های گردشگری مشهد

فریزی مشهد

در دامنه رشته كوه عظیم بینالود و در میان كوههای سربه فلك كشیده. منطقه فریزی، با قدمتی چندین هزارساله چون نگینی درخشان خودنمایی می كند. این مکان در 75 كیلومتری جنوب غربی مشهد در سرسبزترین دره های بینالود، واقع شده است.در تور مشهد از این مکان گردشگری لذت ببرید. نام فریزی برگرفته از فر، به معنای شكوه و عظمت، و زی به معنای زندگی می باشد. راه ارتباطی این منطقه تماما آسفالته بوده و به دلیل موقعیت كوهستانی منطقه دارای چشم اندازی بسیار زیبا می باشد. مسافران تور مشهد میتوانند بهترین لحظات را سپری کنند. این راه در امتدادجاده آسیایی (سنتو) از داخل شهر گلبهار می گذرد و در مسیر از معادن سنگ آهك خیج ، روستای خیج و سپس در روستای ییلاقی و دیدنی آبقد امتداد می یابد. مسافران تور مشهد میتوانند از این منطفه زیبا دیدن فرمایند.

فریزی مشهد

بوستان بسیج مشهد

بوستان بسیج مشهد یکی از مکان های تفریحی در شمال‌شرقی مشهد و در حاشیه صد متری کمربندی فجر، بین پل فجر و تقاطع گلشهر با وسعت 16 هکتار به صورت محصور واقع شده و در سال 1378ش تاسیس گردیده است.ر تور مشهد از این مکان گردشگری لذت ببرید. از امکانات عمومی و رفاهی این بوستان می‌توان به زمین بازی برای کودکان، کتابخانه مسجد، بوفه اغذیه سبک و فروشگاه اشاره نمود. آبنمای میان این بوستان و درختان اقاقیا، افرا، زیتون، کاج و سرو و درختچه‌های تزيینی به طراوت آن افزوده است. در تور مشهد میتوانید از این مکان زیبا دیدن فرمایید.

بوستان بسیج مشهد
مطالب مرتبط:
فریزی مشهد
بوستان بسیج مشهد
 تور مشهد آذر 94 
تور مشهد پاییز 94



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 5 آبان 1394
.

هتل آپارتمانهای مشهد

هتل آپارتمان آلما مشهد

هتل آپارتمان آلما مشهد دارای 55 واحد شامل ۳۵ واحد يك خوابه ۳و۴ تخت ۱۵ واحد ۲ خوابه ۴ و ۵ تخت و۵ اتاق ۳ تخت است و كليه واحد ها داراي ۲ كاناپه تخت خواب شو مي باشد.هتل آپارتمان یک ستاره آلما مشهد واقع در خیابان 17 شهریور و با فاصله ای کوتاه از بازار هفده شهریور قرار گرفته است و حدود 30 دقیقه پیاده روی تا حرم علی بن موسی الرضا (ع) فاصله دارد. در تور مشهد بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید.

در حال حاضر این هتل از مهمانان فقط به صورت فولبرد (همراه با صبحانه , ناهار و شام ) رزرو قبول می کند. صبحانه در این هتل به صورت بوفه و ناهار و شام به صورت منوی انتخابی با هشت نوع غذا خواهد بود. در تور مشهد میتوانید از این هتل استفاده نمایید.

هتل آپارتمان آلما مشهد

هتل آپارتمان مقدم مشهد

هتل آپارتمان مقدم یکی از هتل آپارتمان نو ساز مشهد است که در شهریور ماه سال ۱۳۹۲ ساخته و افتتاح شده است. فاصله این هتل آپارتمان تا حرم مطهر امام رضا (ع) ۳۰۰ متر که معادل ۵ دقیقه پیاده روی می باشد و به عبارتی این هتل از هتل های نزدیک حرم مشهد است .مسافران تور مشهد لحظات خوشی را در این هتل سپری میکنند.  هتل آپارتمان مقدم مشهد که یکی از هتل آپارتمان های مشهد می باشد  دارای 36 واحد شامل 18 اتاق دو تخته , 6 اتاق 3 تخته , 12 اتاق 4 تخت با ظرفیت 102 نفر می باشد.با توجه به فاصله کم هتل آپارتمان مقدم تا حرم مسافرین محترم تور مشهد می توانند راحتی را در این سفر و هتل آپارتمان تجربه کنند.

از جمله امکانات هتل آپارتمان مقدم مشهد می توان به : صبحانه به صورت بوفه (سلف سرویس) و همچنین ناهار,شام به صورت منو انتخابی اشاره کرد. هتل آپارتمان مقدم مشهد برای مسافران تور مشهددارای رستورانی با ظرفیت 60 نفر با وعده های غذایی :

ناهار : چلو کباب جوجه , چلو کباب کوبیده , چلو مرغ , چلو قیمه , چلو قرمه سبزی 

شام : خوراک جوجه , خوراک کوبیده , خوراک شنسل مرغ , همبرگر و هات داگ  میباشد.

هتل آپارتمان مقدم مشهد

مطالب مرتبط:

هتل آپارتمان آلما مشهد
هتل آپارتمان مقدم مشهد
تور مشهد آذر 94

تور مشهد پاییز 94 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل آپارتمانهای مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 5 آبان 1394
.

هتل های 4 ستاره مشهد
 

هتل خورشید تابان مشهد

یکی از هتلهای تازه تاسیس مشهد، هتل 4 ستاره خورشید تابان است. هتل خورشید تابان با فاصله کمتراز 10 دقیقه به حرم مفتخر است با ارائه بهترین خدمات و تسهیلاتی متفاوت درمرکز شهر مشهد، میزبان گردشگران خارجی و مسافران هتل های مشهد باشد و می تواند یکی از گزینه های خوب برای رزرو هتل در مشهد باشد. هتل خورشید تابان دارای 75 اتاق مجهز است که تعدادی از انها سوئیت اپارتمان میباشد و همگی طبق آخرین استانداردهای بین المللی تجهیز و تکمیل شده اند .با اقامت در هتل های مشهدبهترین لحظات را سپری کنید. انواع اتاقهای هتل خورشید تابان مشهد شامل دوتخته، سه تخته، چهارتخته رویال و سوییت اپارتمان می باشد.این مجموعه یکی از کامل ترین هتل های مشهد بوده که در نزدیکی مرکز شهر مشهد در خیابان پاسداران واقع گردیده است.

امکانات هتل خورشید تابان مشهد: استخر ،سونا ،جکوزی ،رستوران ،کافی شاپ ،خشکشوئی ،اینترنت بیسیم ،آسانسور ،پارکینگ اختصاصی ،تاکسی سرویس

هتل خورشید تابان

هتل خورشید تابان

هتل عماد مشهد

هتل بین المللی عماد با شرایط کاملا استثنائی در فاصله 350 متری حرم مطهر و در 9 طبقه و 55 اتاق با گنجایش 200 نفر شامل 15 سوئیت رویال ،با اقامت در هتل های مشهد بهترین لحظات را سپری کنید. 40 اتاق دو تخته و سه تخته لوکس با طراحی زیبا ، 2 سالن پذیرایی و رستوران با گنجایش 185 نفر ، فست فود ، کافی شاپ و رستوران بام با چشم انداز حرم مطهر رضوی (ع) ، مجموعه آبی با گنجایش 30 نفر در هر نوبت ، استخر ، سونا خشک ، سونا بخار ، جکوزی و کافی شاپ ، سالن بدن سازی ، اینترنت وایرلس و پارکینگ اختصاصی افتخار دارد میزبان زائران و مهمانان بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) باشد.مسافران هتل های مشهد میتوانند در اینن هتل زیبا اقامت داشته باشند.

هتل عماد مشهد

هتل عماد مشهد
مطالب مرتبط:

هتل خورشید تابان مشهد
هتل عماد مشهد

 تور مشهد پاییز 94
تور مشهد آذر 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 5 آبان 1394
.

رستوران های خوب مشهد

رستوران قصر هدیش مشهد

رستوران قصر هدیش در بلوار جانباز , جنب مجتمع تجاری کیان سنترو در شهر مقدس مشهد واقع شده است. این رستوران شاید نمای آنچنان زیبایی نداشته باشد اما دکوراسیون داخلی آن بسیار زیبا می باشد و کیفیت غذاهای آن فوق العاده است. مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند. در این رستوران بیشتر غذاهای فرنگی و ایتالیایی سرو می شود که معمولا قیمت نسبتا بالایی دارند. مسافران هتل مشهد پس از خرید و گشت در مرکز خریدی که کنار رستوران قصر هدیش است می توانند غذای لذیذ با کیفیت خوبی را نوش جان کنند و از میل کردن آن لذت ببرند. این رستوران برای نهار از ساعت 11:30 الی 15:30 و برای شام از ساعت 20 الی 24 آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران خود می باشد. مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند میتوانند از کیفیت غذاهای این رستوران لذت ببرند.

 

رستوران معین درباری معین درباری مشهد

رستوران معین درباری مشهد از رستوران های اصیل مشهد می باشد که در سال 1280 ه.ش یعنی همزمان با دوره سلطنت مظفرالدین شاه قاجار توسط حاج اصغر معین درباری افتاح شد. پس از او حاج حسین معین درباری در زمان محمدرضا شاه پهلوی مدیریت این رستوران را به عهده گرفت و این فعالیت را ادامه داد.مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند در نهایت در سال 1375 پسر حاج حسین معین درباری دومین شعبه رستوران معین درباری را که سال ها توسط اجدادش نگه داری و مدیریت شده بود را در خیابان جم مشهد تاسیس کرد. و هم اکنون از بهترین رستوران های مشهد به شمار می رود. با اقامت درهتل های مشهد از این رستوران زیبا استفاده نمایید. این رستوران دارای منوی غذایی بسیار متنوعی می باشد.از انواع چلو کباب ها و جوجه کباب ها گرفته تا انواع غذاهای خانگی مانند باقالا پلو با گوشت , سبزی پلو با ماهی و... . به مسافران تور مشهد پیشنهاد می کنیم حتما به این رستوران بروند و غذاهای لذیذ و متنوع آن را بچشند و لذت ببرند. مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند میتوانند از این رستوارن زیبا لذت ببرند.

رستوران زنجیره ای رضایی مشهد

رستوران رضایی از قدیمی ترین رستوران های مشهد است که در سال 1337 در خیابان نخریسی با نام «رستوران یاس» شروع به کار نموده و هم اکنون دارای 5 شعبه در خیابان های نخریسی، دریادل، آبکوه، آخوند خراسانی و میدان آزادی است که این آخری با نام انحصاری Joujico بیشتر جنبه آشپزخانه داشته و در زمینه خوراک های بسته بندی شده فعالیت دارد.با اقامت در هتل های مشهد از این رستوران زیبا استفاده نمایید.  در این برنامه رسکو، شعبه خیابان آبکوه مورد ارزیابی قرار گرفت. این رستوران در سال 1366 افتتاح شده و علیرغم گرد پیری که بر آن نشسته، هنوز هم دارای مشتریان زیادی است که در دو طبقه از آنها پذیرایی می کند.با اقامت در هتل های مشهد از این رستوران زیبا استفاده نمایید.  محیط رستوران برای یک جمع شوخ و شاد کمی کسل کننده بوده و بیشتر مناسب یک ناهار خانوادگی در یک روز تعطیل یا یک مراسم رسمی است. مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند میتوانند از این رستوران زیبا استفاده نمایند.

رستوران زنجیره ای رضایی مشهد

رستوران زنجیره ای رضایی مشهد

 مطالب مرتبط:
تور مشهد آذر 94
تور لحظه آخری مشهد
تور مشهد پاییز 94 
رستوران قصر هدیش مشهد

رستوران معین درباری معین درباری مشهد
رستوران زنجیره ای رضایی مشهد 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های خوب مشهد, رستوران های مشهد, بهترین رستوران های مشهد , رستوران های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 5 آبان 1394
.

تفریحات مشهد

سرزمین موج های آبی مشهد 

یکی دیگر از بهترین جاذبه های گردشگری مشهد سرزمین موج های آبی است.  مجموعه “سرزمین موجهای آبی” مشهد در زمینی به مساحت ۸۴۶۰ متر مربع و با زیربنای ۲۳۰۰۰ متر مربع بزرگترین پارک آبی سرپوشیده خاورمیانه و نخستین مجموعه از این نوع در ایران می باشد. مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند میتوانند از این مکان زیبا لذت ببرند. این مجموعه که در سال ۸۶ افتتاح شد، از حیث زیربنا و تجهیزات و تنوع و تعدد امکانات و بازی های آبی در رده بهترین پارکهای آبی دنیا است. گفتنی است تا قبل از تبدیل مجموعه آبی المپیک ۲۰۰۸ پکن (مکعب آبی) به پارک آبی در سال ۲۰۱۰، مجموعه سرزمین موجهای آبی مشهد بزرگترین پارک آبی قاره آسیا بوده است. سرسره “تاپسی توروی” این مجموعه، برنده بهترین سرسره آبی سال 2010 از طرف انجمن پارک های آبی جهان است. مسافران هتل های مشهد میتوانند بهترین تفریحات را برای خود رقم بزنند. از امکانات و تفریحات این مجموعه میتوان موارد زیر را نام برد:
سرسره های آهسته، سرسره های سرعتی، سرسره پیچشی، سرسره موج، سرسره تاپسی توروی، سرسره تویستر، چاله فضایی، استخر موج، رودخانه آرام و خروشان، منطقه بازی کودکان، استخر برکه، سونای خشک و بخار، جکوزی سرد و گرم، رستوران، کافی شاپ، فروشگاه لوازم ورزشی، حمام ترکی و …

مسافران تور مشهد که در هتل مشهد اقامت دارند میتوانند با رفتن به سرزمین موج های آبی بهترین خاطرات را برای خود رقم بزنند.

سرزمین موج های آبی

سرزمین موج های آبی

سرزمین موج های آبی

 

سرزمین موج های آبی

 

آبشار قره سو مشهد

آبشار قره‌سو در جنوب غربی شهرستان کلات نادری و در فاصله ده کیلومتری آن و در یک کیلومتری جاده لاین از سمت کلات واقع شده‌است.طبیعت زیبا وآب و هوای ییلاقی، وجود آبشارهای بلند با دره‌های تنگ، موقعیت قره سو را ممتاز می‌کند. اغلب کسانی کهتور مشهد را برای سفر انتخاب می کنند ، مایلند از طبیعت زیبای مشهد نیز دیدن کنند .مسافران هتل های مشهد میتوانند بهترین تفریحات را برای خود رقم بزنند. پیشنهاد ما به شما این آبشار زیباست که بی شک از بهترین تفریحات مشهد محسوب می شود .

ارتفاع متوسط این منطقه از سطح دریا حدود ۱۱۹۰ متر می‌باشد. آبشارهای مذکور پس از نمایش رقص زیبایی خود در آبشارهای هشتگانه، به مصرف باغات و آب شرب اهالی در پایین دست می‌رسد.این منطقه کوهستانی پرآب و مصفا مکانی جذاب برای گردشگران و مسافران تور مشهد بوجود آورده و آبشار دیدنی و زیبایی را در دل خویش جای داده‌است.مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند میتوانند از این مکان زیبا لذت ببرند.

آبشار قره سو

آبشار قره سو

 مطالب مرتبط:

آبشار قره سو مشهد

 

سرزمین موج های آبی مشهد

تور لحظه آخری مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات مشهد, بهترین تفریحات مشهد , تفریحات خوب در مشهد , ارزان ترین تفریحات مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 14 مهر 1394
.

مراکز خرید معروف مشهد

بازار رضا مشهد

بازار رضا مشهد

این بازار بزرگ که از مهمترین مراکز خرید مشهد است در قسمت شرق میدان بیت المقدس قرار گرفته است این بازار همزمان با تخریب حرم مطهر و بازار بزرگ تاسیس گردید.بازار رضا از این میدان شروع میشود و به میدان هفده شهریور می رسد.بازار شامل بیش از هزار واحد تجاری است که در دو طبقه است این بازار بزرگ دارای نمازخانه،آبخوری،انتظامات،سرویس های بهداشتی و تاسیسات است.مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند میتوانند از این مرکز خرید زیبا استفاده کنند. به تعداد صد باب مغازه در طبقه ی اول و 120 مغازه در طبقه ی دوم است شما می توانید انواع سوغاتی ها از قبیل انواع عقیق،زعفران،عطریات،مهر و سجاده ،پوشاک و شیرینی جات تهیه کنید. این بازار برای مسافرانی که در هتل مشهد اقامت دارند بسیار نزدیک است.

 

مرکز خرید الماس شرق مشهد

این مرکز خرید الماس شرق مشهد مجاور کمربندی مشهد قرار گزفته است و ترکیبی از معماری مدرن و سنتی را دارد گنبد الماس شکل آن قطری به اندازه پنجاه متر دارد.این مرکز خرید شامل شش طبقه با هزارو نود واحد است و در زمینی به مساحت بیش از 67 هزار متر مربع واقع شده است مرکز خرید الماس شرق غرفه های فروش موبایل و کامپیوتر،چینی و بلور و صوتی و تصویری دارد همچنین دارای آسانسور،پله برقی،شهربازی،شعب بانکی و پارکینگ طبقاتی نیز هست.مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند میتوانند از این مرکز خرید زیبا استفاده کنند.

مرکز خرید الماس شرق مشهد

مرکز خرید الماس شرق مشهد

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف مشهد,مراکز خرید مشهد, بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 14 مهر 1394
.

هتل های 3 ستاره مشهد

هتل هاترا مشهد

این هتل 3 ستاره در حد هتل چهار ستاره است و حدود ده دقیقه از حرم پیاده روی دارد.اتاقهای هتل مجهز به تلویزیون ال سی دی ، سیستم گرمایی و سرمایی است.هتل دارای چهل و پنج واحد است که 123 تخت دارد هتل نه طبقه دارد.هتل هاترا مشهد دارای 48 اتاق در ساختمانی 9 طبقه می باشد . مسافران تور مشهد میتوانند در این هتل مشهداقامت داشته باشند.

هتل هاترا مشهد

 هتل هاترا مشهد

 

 

هتل دیپلمات مشهد

هتل دیپلمات مشهد

این هتل 3 ستاره یکی از جدیدترین هتل های مشهد است و نزدیک راه آهن است که پنجاه متر با آن فاصله دارد.قیمت این هتل شبی 130 تا 160 هزار تومان است. در هتل های مشهد میتوانید بهترین اقامت را داشته باشید.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 14 مهر 1394
.

روستاهای معروف در اطراف مشهد

 

روستای دهبار مشهد منطقه ای بسیار زیبا و سرسبز در حومه شهرستان مشهدمقدس به فاصله 14 کیلومتر از شهر طرقبه در دامنه رشته کوههای بینالود قرار گرفته است. طبیعتی زیبا و بکر و آب و هوایی تمیز و سرشار از اکسیژن و آبهایی خوش طعم و گوارا و همچنین مردمانی خونگرم و بانشاط و مهمان نواز از ویژگیها و شاخصه های اصلی این روستا می باشد.  برای رسیدن به این روستا باید بعد از گذر از شهر طرقبه به سمت جاغرق از اولین سه راهی سمت چپ به سمت روستای طرقدر راهی شد ، بعد از گذر از روستای طرقدر و عبور از کنار پروژه بزرگ ارغوان و بعد از رسیدن به دو راهی دهبار - کلاته آهن ٬ مسیر سمت راست را انتخاب و بعد طی مسیری زیبا و کوهستانی به روستای دهبار رسید. طبیعت بکر و زیبای روستای دهبار می تواند مکان مناسبی برای مسافران تور لحظه آخری مشهد برای سپری کردن یک روز تعطیل و استراحت باشد. دیدن از این روستای زیبا و دیدنی را به همه علاقه مندان تور مشهد توصیه میکنیم.

 

 

روستای مایان در مشهد  در دل دره ای سبز و زیبا در جنوب شهر طرقبه واقع است که بعد از عبور ازپیچ و خم مسیر روستای حصارگلستان است و دارای سه بخش مایان سفلی و وسطی و علیا می باشد.حتما از این روستا در تور مشهد دیدن کنید. قدمت نام مایان به دوران خیلی دور می رسد که بواسطه کوهستانی بودن منطقه معماری روستا به شکل پلکانی بوده و چشم انداز زیبا و باغهای سرسبز میوه و رودخانه ای که از دامنه های بینالود سرچشمه گرفته و مسیر ازغد – مایانات و حصار را طی کرده و به بند گلستان می ریزد، از دیگر آثار قدیمی روستا مزار « امامزاده میرزا عرب» می باشد که حسب و نسب آن با واسطه به امام زین العابدین (ع) می رسد که برای مسافران تور مشهد بسیار جذاب می باشد. نقل است که مردم مایان علیا از نسل این امامزاده می باشند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: روستاهای معروف در اطراف مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 28 شهريور 1394
.

اماکن تفریحی در مشهد

مجموعه سرزمین عجایب مشهد در فضایی به مساحت 2500 مترمربع در خرداد ماه سال 1386 در شهر مقدس مشهد افتتاح گردید. این مجموعه در منطقه نمونه گردشگری سپاد واقع در خیابان خیام شمالی مجتمع تجاری الماس شرق می باشد که در دو طبقه دایر است.استفاده از این مجموعه گردشگری در تور مشهد پاییز 94 سرشار از لذت می باشد. در این مجموعه تعداد 10 دستگاه اصلی و بیش از یکصد بازی رایانه ای و جایزه ای گنجانده شده است که با تنوع رنگ و دکوراسیون بسیار جذاب توسط شرکت های خارجی راه اندازی شده است.این مجموعه تفریحی از ساعت 9 صبح تا 24 پذیرای مسافرین تور مشهد می باشد.

 

 

 

 

مجموعه تفریحی ورزشی پارک ساحلی آفتاب در یکی از مهم ترین قسمتهای جغرافیای مشهد مقدس و در مجاورت بازار بین المللی سپاد و مجتمع تجاری الماس شرق با مساحتی حدود ۱۵۰۰۰ متر مربع ، یکی از پر جاذبه ترین مکانهای توریستی و تفریحی رابرای مجاوران و مسافران تور مشهد 94 بارگاه ملکوتی امام رضا فراهم اورده است.پارک ساحلی آفتاب حاصل تلاش شبانه روزی متخصصان متعهد ایرانی بوده که امکان استفاده همزمان به صورت جداگانه برای کلیه اعضاء خانواده فراهم است. پارک ساحلی آفتاب در چند مجموعه مجزا برای بانوان ،آقایان ،کودکان ،پارک آبی و vip  با امکانات مفرح و ابتکاری جدید پذیرای کلیه میهمانان تور مشهد می باشد.

 

پارک ساحلی آفتاب در مشهد

پارک ساحلی آفتاب در مشهد

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: اماکن تفریحی در مشهد , تفریحات مشهد , بهترین تفریحات مشهد , تفریحات خوب در مشهد , ارزان ترین تفریحات مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 28 شهريور 1394
.

هتلهای چهار ستاره معروف در مشهد

 

هتل مینو مشهد که به تازگی تاسیس شده با مزیت قرار گرفتن در نزدیکی حرم مطهر و دسترسی سریع و آسان به مرکز شهر و بازار رضا و فرودگاه افتتاح گردیده است. هتل مینو دارای 96 اتاق, شامل 6 سوئیت رویال دو اتاق خوابه ,  12 سوئیت یک اتاق خوابه و 24 اتاق کانکت سه نفره و 54 اتاق دو نفره و سه نفره با تجهیزات کامل دارای سرویس بهداشتی , فرنگی , ایرانی , صندوق امانات اختصاصی در اتاق, ویدئو مرکزی , اینترنت و سیستم قفل کامپیوتری و پاور سوئیچ و امکان استفاده از سیستم وایرلس لابی هتل برای مسافران تور مشهد آبان 94 می باشد.هتل مینو مشهد با داشتن رستورانی با تنوع غذایی منوی انتخابی به صورت ناهار به صورت چلو کوبیده  , چلو جوجه , چلو ماهی , زرشک پلو با مرغ , چلو خورشت روز و در روزهای جمعه چلو خورشت فسنجان و استانبولی و شام به صورت خوراک کوبیده , شنیسل مرغ , رولت گوشت , خوراک جوجه , خوراک ماهی , مرغ سوخاری مورد استقبال مسافران تور مشهد می باشد. در رستوران صبحانه سوپ , سالاد و نوشیدنی به صورت بوفه آزاد می باشد.

 

 

هتل الغدیر مشهد واقع در چهار راه شهدا مشهد یکی از هتل های 4 ستاره تاپ و بسیار نزدیک به حرم مطهر می باشد. این هتل مقابل باغ نادری و در نزدیکی بازار بزرگ مرکزی مشهد مقدس می باشد. منوی غذا در این هتل بصورت انتخابی و منوی بوفه سلف سرویس و منوی انتخابی می باشد. در طبقه تحتانی این هتل بازارچه ای بزرگ به نام الغدیر وجود دارد که برای تهیه سوغات درجه یک مشهد مقدس برای گردشگران تور مشهد مهر 94 گزینه ای مناسب می باشد.هتل الغدیر مشهد دارای 289 باب اتاق به صورت 119 اتاق دوتخته دابل و توین، 131 اتاق سه تخته تریپل، 23 سوئیت و 16 دستگاه آپارتمان در سه فاز می باشد. کلیه اتاق ها مجهز به موکت ، تخت با تشک های طبی ، یخچال ، تلوزیون با 6 کانال بین المللی، تهویه مطبوع سرد و گرم ، حمام ، کمد مخصوص البسه و صندوق ایمنی دیجیتال می باشند. همچنین صندوق ایمنی هتل در قسمت پذیرش نیز محل امنی برای نگهداری اسناد، پول نقد و اجناس گران قیمت مهمانان تور مشهد می باشد. هتل الغدیر مشهد مجهز به  اتاق دو تخته , اتاق سه تخته, سوئیت دو نفره, سوئیت سه نفره, آپارتمان یک خوابه سه نفره, آپارتمان دو خوابه چهار نفره و آپارتمان دو خوابه پنج نفره می باشد.

از دیگر امکانات این هتل برای مسافرین تور مشهد میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

لابی بزرگ و زیبا, صبحانه خوری به صورت بوفه با ظرفیت 1000 نفر , امکان تماس تلفنی داخلی و بین المللی در اتاق, تاکسی اختصاصی هتل, آسانسور های ششگانه سریع, پذیرش 24 ساعته,  کافی شاپ 24 ساعته, اینترنت بیسیم رایگان در محیط لابی, سونا خشک، بخار، حوضچه آب سرد و جکوزی, کافی نت برای دسترسی به اینترنت, گیم نت برای سرگرمی کودکان, امکانات فکس و بیزینس سنتر, بازار الغدیر، مجموعه ای از فروشگاه های معتبر, دو سالن معظم برگزاری مراسم به ظرفیت 1000 نفر, دستگاه خودپرداز شتاب در داخل لابی . همچنین این هتل دارای گواهینامه استاندارد کیفیت خدمات گردشگری میباشد.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره معروف در مشهد , هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 28 شهريور 1394
.

رستوران ترکیش فود مشهد

در این فست فود غذاهای ترکی مانند : پیده بن فیله ، پیده قارچ و مرغ ، سارما بیتی ، پیده سیزیجات ، لهمجون ، میکس کباب و چند غذای ایرانی مانند استیک گوشت و مرغ و ماهی تنوری نیز سرو می شود . کیفیت غذاها خوب است و رستوران از سرویس دهی خوبی برخوردار است . گردشگران تور مشهد می توانند برای صرف غذاهای ایرانی و فرنگی به این رستوران مراجعه کنند .

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران ترکیش فود مشهد, رستوران های مشهد, بهترین رستوران های مشهد , رستوران های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 8 شهريور 1394
.

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد با موقعیت مکانی بسیار عالی و دسترسی به شهر بسیار راحت می باشد که در 100 متری کمربندی شهر مقدس مشهد می باشد. مجتمع تجاری الماس شرق مشهد دارای شش طبقه می باشد . این مجتمع تجاری از لحاظ فنی و مهندسی در ایران رتبه برتر را دارد. مجتمع تجاری الماس شرق مشهد از معماری مدرن و سنتی بسیار خاص تلفیق شده است. مجتمع تجاری دارای گنبد بزرگی با قطر پنجاه متر مانند الماس تراش خورده می باشد . این مجتمع دارای آسانسورهای متعددی می باشد که دسترسی به طبقات دیگر را راحت و آسان کرده است. ایجاد آبنمای دیدنی و جالب با جدیدترین تکنولوژی و همچنین امکانات رفاهی و خدماتی که برای مشتریان و غرفه داران مهیا کرده است. مسافران تور مشهد مهر 94 جمله بازدید کنندگان این مرکز خرید می باشند. از دیگر امکانات مجتمع تجاری الماس شرق مشهد رستوران با غذاهای متنوع و فست فود ,  پارکینگ طبقاتی , سرزمین عجایب , اورژانس و مرکز پزشکی , مرکزهای اطلاع رسانی و بانک می باشد. همچنین در طبقات غرفه های لوازم خانگی , رایانه , موبایل , بلور و چینی و کریستال و لوازم صوتی و تصویری وجود دارد که در دسترس برای مسافران تور مشهد پاییز 94می باشد.

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مجتمع تجاری الماس شرق مشهد,مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 8 شهريور 1394
.

رستوران میچکا مشهد

در این رستوران انواع خوراک های کبابی و خورشتی سرو می شود . کیفیت غذاهای این رستوران و قیمت آنها خوب می باشد . سفارش غذا در سر میز انجام
می شود. این رستوران در محیطی آرام پذیرای مهمانان تور مشهد پاییز 94   می باشد .

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران میچکا مشهد, رستوران های مشهد, بهترین رستوران های مشهد , رستوران های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 8 شهريور 1394
.

 خانه ملک مشهد

در تور مشهد 94 از این خانه دیدن کنید.خانه ملک مشهد مربوط به اواخر دوره قاجار است که در ضلع شرقی خیابان امام، روبروی اداره دارائی واقع شده و به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. این بنا یکی از نمونه خانه های زیبای برجا مانده از دوران انتقال معماری در اواخر عصر قاجاریه محسوب می شود که در گذشته بسیار وسیع تر بوده اما اکنون تنها بخش بیرونی آن برجای مانده که شامل دو طبقه است.

در تور مشهد 94 از بازدید این خانه لذت خواهید برد.طبقه بالایی دارای سقف مشبک و منبت کاری شده چوبی و شومینه گچبری زیبایی است. خانه ملک امروزه مرکز هنر های سنتی میراث فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی می باشد. حمام خانه ملک تنها نمونه حمام تاریخی خصوصی دوره خود در شهر مشهد معرفی شده که در سال 1385 به عنوان خانه توریست انتخاب شد. خانه ملک یکی از جاذبه‌های گردشگری در تور مشهد می باشد که توجه گردشگران زیادی را به خود جلب می کند. 

در تور مشهد تعطیلات تابستان 94 بازدید از این خانه را از دست ندهید.

 

 

خانه ملک مشهد

خانه ملک مشهد

 

خانه ملک مشهد

خانه ملک مشهد

خانه ملک مشهد

خانه ملک مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: خانه ملک مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 18 مرداد 1394
.

روستای تاریخی پاژ در مشهد

 

در تور مشهد تعطیلات شهریور 94 از این روستای زیبا بازدید کنید.روستای پاژ در پانزده كیلومتری شمال شهر مشهد در تقاطع جاده كارده به كلات نادری واقع شده است به استناد متون تاریخی و ادبی بر جای مانده این روستا زادگاه حكیم ابوالقاسم فردوسی است.در تور مشهد دیدن از این روستای تاریخی را از دست ندهید.

در تور مشهد شهریور 94 از بازدید این جاذبه گردشگری لذت خواهید برد

روستای فعلی پاژ دارای 800 هكتار مساحت است كه از مجموع آن حدودا 4 هكتار به بخش مسكونی اختصاص یافته است بخشی از فضای مسكونی روستا در میان آن و بقیه بر روی تپه‌ای موسوم به قلعه بلند است مكانی كه بنظر می‌رسد در گذشته محل اصلی و هسته مركزی دهكده پاژ بودهاست بجز تپه موجود در فاصله تقریبی پانصد متر از پشته اولیه بلنددیگری نمایان است كه در نزد اهالی به قلعه كهنه پاژ معروف است سفال های رنگارنگ و لعابدار پاركنده بر روی این بلندی نشانه ای از تداوم مدنیت پاژ در سدهای اولیه بعد از اسلام تا قرن نهم و دهم هجری است.

در تور مشهد 94 از این روستا دیدن کنید

 

روستای تاریخی پاژ در مشهد

روستای تاریخی پاژ مشهد

روستای تاریخی پاژ در مشهد

روستای تاریخی پاژ مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: روستای تاریخی پاژ در مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 18 مرداد 1394
.

 تور مشهد هتل مجلل درویشی

هتل مجلل درویشی مشهد از هتل های 5 ستاره این شهر مقدس است که در خیابان امام رضا (ع) بین خیابان 24 و 26 واقع شده است. این هتل تا فرودگاه یک ربع (با ماشین) و تا حرم نیز 15 دقیقه پیاده فاصله دارد. این هتل متشکل از 25 طبقه و دارای نمایی شیشه ای است که در سال 1390 افتتاح شد.

تور مشهد هتل مجلل درویشی

تور مشهد هتل مجلل درویشی

از امکانات این هتل می توان به رستوران , سالن صبحانه خوری , کافی شاپ , استخر , سونا , جکوزی , کافی شاپ , سالن ماساژ , سالن بدنسازی , فست فود در یک فضای سرسبز به وسعت 800 متر مربع , مجموعه آبی و... اشاره کرد. مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و به راحتی با یک پیاده روی کوتاه برای زیارت به حرم بروند.

تور مشهد هتل مجلل درویشی

تور مشهد هتل مجلل درویشی

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل مجلل درویشی مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : دو شنبه 29 تير 1394
.

 تور مشهد هتل پردیسان

هتل پردیسان مشهد از هتل های 5 ستاره این شهر زیارتی می باشد که در یک منطقه بسیار خوش آب و هوا واقع شده است. این هتل 33 هزار مترمربع وسعت دارد و متشکل از 162 اتاق معمولی , اتاق دوبلکس و سوئیت می باشد.

تور مشهد هتل پردیسان

لازم به ذکر است که برند هتل پردیسان مشهد یعنی نام و لوگوی آن در کشور سوئیس به ثبت جهانی رسیده است. از امکانات هتل می توان به مجموعه رستوران های مدرن آن , استخر , سونا , سالن بدنسازی , سالن بیلیارد و تنیس , سالن ماساژ و... اشاره کرد.

تور مشهد هتل پردیسان

تور مشهد هتل پردیسان

رستوران های این هتل عبارتند از رستوران ارکیده , فست فود رز , رستوران ضیافت , رستوران میخک , ر ستوران کلبه سنتی که با لذیذترین غذاها آماده خدمت رسانی به گردشگران عزیز تور مشهد می باشد.

تور مشهد هتل پردیسان

تور مشهد هتل پردیسان

از دیگر امکانات رفاهی این هتل نیز می توان به استفاده رایگان از مجموعه آبی آن و 20% تخفیف برای استفاده از سالن تنیس و بیلیارد آن اشاره کرد. مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.

تور مشهد هتل پردیسان

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل پردیسان مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : دو شنبه 29 تير 1394
.

تور مشهد هتل بین المللی هما 2

هتل بین المللی هما 2 مشهد از هتل های 5 ستاره این شهر است که در قسمت غربی آن واقع شده است. در واقع این هتل اولین هتل 5 ستاره این منطقه سرسبز و آرام (غرب مشهد) می باشد. این هتل متشکل از 202 اتاق با تمام امکانات رفاهی لازم از جمله تلویزیون , سیستم تهویه هوا , مینی بار , سرو چای و قهوه در داخل اتاق و... می باشد.

تور مشهد هتل بین المللی هما 2

از دیگر امکانات رفاهی هتل هما 2 می توان به پارک بازی برای کودکان , سالن بدنسازی و تنیس , سالن بیلیارد , 3 رستوران و یک چایخانه , کافی شاپ , استخر , سونا , جکوزی , آرایشگاه و... اشاره کرد. مسافران عزیزتور مشهدمی توانند سفری آرام و به یاد ماندنی را با اقامت در این هتل تجربه کنند.

تور مشهد هتل بین المللی هما 2

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل بین المللی هما 2 مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : دو شنبه 29 تير 1394
.

تور مشهد هتل مدینه الرضا

هتل مدینه الرضا مشهد از نزدکترین هتل های 5 ستاره به حرم مطهر امام رضا (ع) است. این هتل متشکل از 325 اتاق شیک و زیبا با تمام امکانات رفاهی لازم از جمله حمام , سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی , تلفن , تلویزیون , مبلمان و یخچال و... می باشد. همچنین این هتل دارای محیطی معنوی و آرامش بخش است و به سبک معماری ایرانی اصیل طراحی شده است.

تور مشهد هتل مدینه الرضا

از امکانات این هتل می توان به کافی شاپ , رستوران , استخر , سونا , جکوزی , سالن تنیس و بیلیارد , آرایشگاه , سالن بدنسازی و... اشاره کرد. زائران و مسافران تور مشهد می توانند با اقامت در این هتل از امکانات آن بهره مند شوند و سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنند.

تور مشهد هتل مدینه الرضا

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل مدینه الرضا مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : دو شنبه 29 تير 1394
.

 

تور مشهد هتل جواد

هتل جواد مشهد از نزدیکترین هتل های 4 ستاره به حرم مطهر امام رضا (ع) است که در خیابان امام رضا 3 واقع شده است. این هتل متشکل از 105 اتاق زیبا و تمیز با تمام امکانات رفاهی لازم مانند تلفن , تلویزیون , حمام , سرویس بهداشتی و... می باشد.

تور مشهد هتل جواد

علاوه بر این اتاق های هتل چشم انداز فوق العاده ای از حرم اما رضا (ع) دارند که مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از دیدن چنین منظره ای لذت کافی را ببرند. همچنین رستوران هتل جواد انواع غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی را برای مهمانان خود سرو می کند تا طعم واقعی غذا را بچشند. این هتل می تواند برای اقامت مسافران تور مشهد هتل مناسبی باشد.

 

تور مشهد هتل جواد

تور مشهد هتل جواد

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل جواد مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : دو شنبه 29 تير 1394
.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی