.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پارکهای معروف استانبول

 

پارک قزی استانبول

اگر در تور استانبول بعد از خرید و گردش به دنبال مکانی آرام و ساکت برای استراحت می گردید  می توانید سری هم به پارک قزی استانبول بزنید پارک کوچکی که مکانی دنج و فضایی آرامش بخش دارد پارک قزی استانبول در کنار میدان تقسیم در منطقه بیوقلو استانبول قرار دارد پارکی که به افتخار رئیس جمهور دوم ترکیه گشایش یافت.در ماه می 2013 مسئولان شهری استانبول تصمیم داشتند این پارک زیبا را خراب و به جای آن مرکز خرید برای مسافران تور لحظه آخری استانبول بسازند که با اعتراضات شدید مردم استانبول مواجه شدند که سرانجام مانع از اجرای این اتفاق ناخوشایند گردید. در گذشته در محل این پارک یک سرباز خانه نظامی بود که در سال 1806 ساخته شده بود و همچنین از سال 1560 تا 1939 در قسمت شمالی محل کنونی این پارک، قبرستانی ارمنی قرار داشت که در سال 1939 به تصمیم دولت استانبول برای ساخت پارک خراب گردید. ساخت این پارک در سال 1943 به اتمام رسید. اگرچه در سال های بعد با ساخت هتل در داخل این پارک، از وسعت آن کاسته شد ولی با این حال همچنان از مراکز تفریحی مهم و دوست داشتنی مردم استانبول و گردشگران تور استانبول به شمار می رود.

 

پارک گلخانه استانبول

پارک گلخانه استانبول یکی از قدیمی ترین و بزرگ ترین پارک های استانبول به شمار می رود این یک پارک تاریخی است که در منطقه امینونو استانبول، در نزدیکی کاخ تاپکاپی قرار دارد. این پارک در ابتدا بخشی از باغ کاخ تاپکاپی بود و در سال 1912 توسط شهرداری به عنوان پارک در نظر گرفته شد و نخستین مجسمه آتاتورک در سال 1926 در این پارک قرار داده شد.در تور استانبول 95 این پارک را فراموش نکنید. این پارک همچنین در سال های اخیر به منظور افزایش فضای سبز مورد نوسازی قرار گرفت از این رو بخش هایی مانند باغ وحش و زمین های پیکنیک و ... را از پارک حذف کردند. پارک گلخانه استانبول زیبایی خیره کننده خود را مدیون درختانی 200 ساله می باشد که منظره ای تماشایی را در تور استانبول تعطیلات بهار 95  در پارک ایجاد نموده اند. این پارک شامل یک موزه نیز می باشد که به موزه "تاریخ علم و تکنولوژی در اسلام"  معروف است و در قسمت غربی پارکواقع گردیده که در می 2008 توسط نخست وزیر وقت ترکیه گشایش یافت. گردشگران تور استانبول می توانند لحظاتی به یاد ماندنی را در این پارک برای خود به خاطر بسپارند.



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: پارکهای معروف استانبول , دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 11 ارديبهشت 1395
.

 

هتل پریمیست استانبول

هتل پریمیست استانبول از جمله هتل های 4 ستاره استانبول به شمار می رود. این هتل در 20 دسامبر 2012 افتتاح شد و امروزه مورد توجه مسافران تور استانبول قرار گرفته است. هتل پریمیست در قلب قسمت تاریخی استانبول واقع شده است از این رو بسیار نزدیک به قسمت های تاریخی شهر استانبول مانند جاذبه های توریستی مثل مسجد کبود، مسجد ایاصوفیه و ... می باشد و در مجاورت دیوارهای قصر تاپکاپی قرار گرفته است. فاصله این هتل تا میدان سلطان احمد استانبول به صورت پیاده 8 دقیقه می باشد همچنین هتل تا فرودگاه بین المللی آتاترک 18 کیلومتر و تا فرودگاه صبیحا 55 کیلومتر فاصله دارد.در تور استانبول تعطیلات خرداد 95  این هتل دارای 33 اتاق است که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون، حمام، روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع و ... می باشند.

از امکانات هتل پریمیست استانبول در تور استانبول تعطیلات تابستان 95 می توان به اینترنت رایگان ، ترانسفر فرودگاهی ، لاندری ، خشکشویی ، نگهداری از اطفال ، اتاق های تمیز و ... اشاره نمود.

هتل پریمیست استانبول

هتل پریمیست استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل پریمیست استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 11 ارديبهشت 1395
.

هتلهای پنج ستاره استانبول

 

 

هتل رافلز استانبول از هتلهای پنج ستاره استانبول در مرکز زورلو، در منطقه بشیکتاش و در فاصله ۶ کیلومتری میدان تکسیم استانبول قرار دارد. این هتل دارای ۱۸۵ اتاق مدرن و زیبا است که هر اتاق دارای بالکن با چشم انداز زیبای شهر استانبول هستند. هتل تا فرودگاه بین المللی آتاترک ۳۰/۶ کیلومتر راه است که مسافران تور استانبول می توانند با پرداخت هزینه اضافه به سمت فرودگاه ترانسفر شوند. هتل دارای ۱۸۵ اتاق مدرن و زیبا است که هر اتاق دارای بالکن با چشم انداز زیبای شهر استانبول هستند. هتل در نزدیکی مرکز خرید زورلو می باشد.از نظر دسترسی به جاذبه های توریستی تور استانبول خرداد 95  فاصله هتل تا کاخ سیرگان ۲/۴ و تا پل بسفر ۵/۵ کیلومتر است.

امکانات هتل رافلز استانبول در تور استانبول بهار 95 :

استخر سر باز، تراس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، زمین بازی بچه ها، باشگاه کودکان، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، رستوران، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان برای مسافران تور استانبول تیر 95.

 

 

 

 

هتل فور سیزن بسفر استانبول

هتل فور سیزن بسفر استانبول از جمله هتل های 5 ستاره استانبول به شمار می رود. این هتل در ابتدا ، در قرن نوزده ، یکی از کاخ های عثمانی بوده است و در سال 2008 تبدیل به هتل ای مجلل و لوکس گردید. این هتل از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است و در ساحل تنگه بسفر ، در محله بشکتاش قرار گرفته است. در تور استانبول تابستان 95 این هتل را فراموش نکنید.هتل فور سیزن تا مسجد سلیمانیه، مسجد آبی و بازار ادویه کمتر از 1 کیلومتر فاصله دارد. این هتل شامل 4 طبقه می باشد و دارای 170 اتاق است که تمامی اتاق ها مجهز به مینی بار، سشوار، آب معدنی رایگان، میز، تخت کودک، حمام، یخچال و ... هستند. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و لحظاتی به یاد ماندنی را برای میهمانان تور استانبول به ارمغان می آورد.

از امکانات هتل فور سیزن بسفر استانبول در تور استانبول تعطیلات بهار 95  می توان به  اینرنت وای فای رایگان در لابی و اتاق ها، نگهداری از کودکان، حمام ترکی، استخر، سونا، باشگاه، 2 رستوران، بار، چای/قهوه در لابی، آبگرم، 6 اتاق جلسه، آرایشگاه، لاندری، روزنامه رایگان در لابی، اتاق کنفرانس و ... اشاره نمود. 

هتل فور سیزن بسفر استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای پنج ستاره استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 11 ارديبهشت 1395
.

مکانهای تاریخی معروف در استانبول

 

 کاخ چراغان استانبول

کاخ چراغان استانبول از قصرهای پیشین عثمانی است که در تنگه خلیج بنا شده است جایی که بهترین و مناسب ترین مکان برای ساخت قصر و کاخ بزرگان به شمار می رفت. این کاخ در ساحل اروپایی بسفر در میان محله‌های بشیکتاش و اورتاکوی استانبول واقع شده است.در تور استانبول تعطیلات بهار 95 به دیدن این کاخ بروید. این کاخ به دستور سلطان عبدالعزیز و توسط معمارهنرمند سرکیس ، در سال  1871 میلادی ساخته شد. کاخ چراغان استانبول از معماری بسیار زیبا و منحصر به فردی برخوردار بود و قدمتی تاریخی دارد که  با چوب ، سنگ های مرمر ، ستون های حجاری شده ، فرش هایی نفیس و مبلمانی که در ساخت آن از  آب طلا و صدف استفاده شده  و با درهای معبد گونه طراحی و تزیین شده. متاسفانه این بنای باشکوه در سال 1910سوخت و تا مدت ها بعد به ویرانه ای تبدیل شده بود.این بنا در تور استانبول نوروز 95 بسیار بازدید دارد. در نهایت پس از تعمیرات و رسیدگی به ساختمان این کاخ مجلل و افزودن تاسیساتی خاص ، این کاخ به هتلی 5 ستاره تبدیل گشت و امروزه علاقه مندان به بناهای تاریخی و گردشگران تور استانبول از آن بسیار استقبال می نمایند .

 

مسجد رستم پاشا در استانبول از جاذبه های تاریخی معروف تور استانبول در سال 1561 به دستور رستم پاشا صدر اعظم قانونی و توسط معمار سینان ساخته شده است . با توجه به اینکه اراضی منطقه امین اونو هم مرکز تجاری و هم گود بود معمار سینان در زیر این مسجد مخازن و دکانهایی ساخته است .در تور لحظه آخری استانبول به دیدار این مسجد بروید. ارزش اصلی مسجد ناشی از نقوش گلهایی مانند میخک ، مینا ، لاله ، رز و زنبق بعنوان نمونه بسیار زیبایی از چینی کاری از نیک در قرن 16 هم در دیوارهای شبستان ورودی و هم در ستونهای پافیلی داخلی است . این چینی کاریها که جزو آثار هنری بسیار ظریف است در بین زیباترین نمونه های دوران کلاسیک قرار دارد . این مسجد همانند یک موزه چینی کاری می باشد. این مسجد از سوی اسمه خان سلطان دختر سلطان سلیم سوم و به یادبود شوهرش صدر اعظم محمد پاشا در سال 1671 و توسط معمار سینان ساخته شده است .در تور استانبول 95 این مسجد را فراموش نکنید. داخل مسجد و تا دامنه گنبد با زیباترین چینی های آن تزئین یافته است . کلاهک منبر نیز از جنس چینی است. 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مکانهای تاریخی معروف در استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 8 اسفند 1394
.

 

هتل مارتی استانبول

هتل مارتی استانبول در شمار هتل های 5 ستاره استانبول قرار دارد و از 11 طبقه و 270 اتاق تشکیل شده است این هتل در بهترین قسمت استانبول، در در منطقه تکسیم استانبول واقع شده است و از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی در تور استانبول تعطیلات عید 95  برخوردار است . این هتل به ایستگاه های حمل و نقل عمومی، رستوران ها، موزه ها و ... نزدیک می باشد از این رو دسترسی به این مناطق را برای مسافران تور استانبول آسان نموده است. این هتل در 1/7 کیلومتری کاخ دلمه باغچه، 2/2 کیلومتری برج گالاتا و 4/3 کیلومتری بازار بزرگ قرار دارد.

تمامی اتاق های این هتل مجهز به تلویزیون 42 اینچ، میز ، وای فای رایگان، تلفن، آب معدنی رایگان، حمام، سشوار، دماسنج، تهویه، مینی بار و دمپایی می باشند. این هتل اقامتی راحت و خاطره انگیز را برای مسافران تور استانبول به ارمغان می آورد.

از امکانات هتل مارتی استانبول می توان به پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، آسانسور، 4 اتاق جلسه، صبحانه بوفه، رستوران، کافی شاپ، روزنامه رایگان در لابی، لاندری، نگهداری از کودکان، خدمات ازدواج و ....در تور استانبول تعطیلات فروردین 95  اشاره کرد.

هتل مارتی استانبول

هتل مارتی استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل مارتی استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 8 اسفند 1394
.

 

هتل دبلیو استانبول

هتل دبلیو استانبول در شمار هتل های 5 ستاره استانبول قرار دارد و در نزدیکی کاخ دلمه‌ باغچه،برج گالاتا و میدان تقسیم واقع شده است و تا مرکز خرید معروف نیسانتاسی 15 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. این هتل از 136 اتاق برخوردار است و تمامی اتاق ها دارای سیستم تهویه هوا، مینی بار، حمام، تلویزیون، ماهواره،رادیو، تلفن، سشوار و ... در تور استانبول نوروز 95 می باشند. در اطراف هتل رستوران ها و کافه های متنوعی وجود دارد که گردشگران تور استانبول می توانند در آن رستوران ها از غذاهای محلی و بین المللی لذت ببرند.

از امکانات هتل دبلیو استانبول در تور استانبول بهار 95  می توان به اتاق های ویژه معلواین، سالن غذا خوری، کافی شاپ، سیستم تهویه ایر کاندیشن، اتاقهای خالی از حساسیت، تعمیر و واکس کفش، پذیرش ۲۴ ساعته، ریلکسیشن با ماساژ، خدمات کپی و ارسال فکس، سرویس نگهداری کودکان، اتاق های بدون آلودگی سیگار، آبگرم و مرکز ماساژ، خشکشویی، باشگاه ورزشی، تراس، دارای آسانسور، لاندری، امکان برگزاری همایش ها، محیط باز حیاط فضای سبز، صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت، اتو کشیدن البسه، تورهای داخلی برای میهمانان تور استانبول فروردین 95  ، نظافت اتاق، اجاره ماشین و ... اشاره نمود.

هتل دبلیو استانبول

هتل دبلیو استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل دبلیو استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 8 اسفند 1394
.
هتل سلطانیه استانبول

هتل سلطانیه استانبول

این هتل یک هتل نوساز می باشد که در مرکز شهر واقع شده است و مناسب مسافران تور لحظه آخری استانبول میباشد . در معماری این هتل بیشتر از سبک عثمانی استفاده شده است استفاده از خوردنی‌های بومی و تازه ، میوه‌ ها و آب‌میوه‌های طبیعی در شهرت صبحانه‌ این هتل نقش اساسی داشته‌ است . اتاق‌های هتل با نام های همسران سلاطین عثمانی نام گذاری شده اند .

هتل سلطانیه استانبول

 هتل سلطانیه استانبول

امکانات اتاق ها : تلویزیون ماهواره‌ای ، تهویه‌ی مطبوع ، سشوار، خط تلفن ، گاوصندوق ، اتو و گرمایش مرکزی می باشند . از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور لحظه آخری استانبول می توان به : سالن کنفرانس ، سالن ورزش ، اینترنت پرسرعت ، پارکینگ رایگان ، سوییت ، سرو غذا در اتاق ، کرایه دوچرخه ، امکانات برای معلولین ،استخر و غیره می باشد .

هتل سلطانیه استانبول

هتل سلطانیه استانبول

این هتل همچنین دارای ترانسفر فرودگاهی و خدمات تور ها نیز می باشد و مسافران محترم تور لحظه آخری استانبول می توانند در صورت اقامت در این هتل از امکانات آن بهره مند شوند .

 


هتل هیلتون استانبول

هتل هیلتون استانبول

این هتل در نیمه اروپایی استانبول قرار گرفته و به تنگه بسفر مشرف است . اتاق های مجلل هتل ، چشم انداز تماشایی به باغ و تنگه بسفر داشته و به سبک و هنر ترکی طراحی شده اند . از ویژگی اتاق ها برای مسافران تور لحظه آخری استانبول میتوان به پنجره های بزرگ ، محل نشیمن جداگانه ، پرده های ضخیم و حمام مرمری اشاره کرد . این هتل دارای 15 سوئیت ، 4 اتاق مخصوص معلولین و 51 اتاق executive و 431 اتاق استاندارد می باشد .

 هتل هیلتون استانبول

در این هتل انواع غذاهای دریایی و نوشیدنی ها سرو می شود . همزمان با صرف عصرانه اجرای زنده پیانو در لابی هتل نیز صورت می گیرد .

هتل هیلتون استانبول

یکی از امکانات این هتل برای مسافران تور لحظه آخری استانبول مرکز 24 ساعته سلامتی هتل می باشد که شامل کلاس های اروبیک ، تنیس و اسکواش می باشد . امکانات دیگر برای مسافران تور لحظه آخری استانبول که شامل : سیستم حرارتی و برودتی مرکزی ، صندوق امانات ، فضای سبز ، خشکشویی و اتوشویی ، زمین تنیس ، سالن فیتنس ، سان آرایشی ، استخر کودکان ، استخر روباز ، حمام ترکی ، سونا ، ماساژ ، سالن کنفرانس ، رستوران . این هتل همچنین دارای حمام ترکی می باشد که با کاشی های سفید وآبی تزئین شده که 2 اتاق سونا ، 2 اتاق بخار و ماساژ درمانی نیز در آن قرار دارد .

هتل هیلتون استانبول

 

هتل هیلتون استانبول

 

هتل هیلتون استانبول

دسترسی این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 30 دقیقه می باشد و مسافران تور لحظه آخری استانبول می توانند با اقامت در این هتل به راحتی به فرودگاه دسترسی داشته باشند .

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 14 بهمن 1394
.
هتل بیز جواهر شیشلی استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل بیز جواهر شیشلی استانبول هتلی 5 ستاره است که مناسب مسافران تور لحظه آخری استانبول میباشد.این هتل دارای 191 اتاق استاندارد است.اتاق ها دارای تهویه مطبوع ، اینترنت ، بی سیم رایگان ، قهوه جوش ، تلویزیون ، مینی بار ، گاو صندوق و... میباشد.

از امکانات هتل برای مسافران تور لحظه آخری استانبول میتوان به استخر سرپوشیده ، رستوران ، مرکز اسپا ، سونا ، حمام ترکی ، ماساژ ، مرکز تناسب اندام ، پارکینگ زیر زمینی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، گل فروشی و ... میباشد.

در رستوران هتل انواع غذاهای دلپذیر مدیترانه ای عرضه میشود.این هتل تا میدان تقسیم 55 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 22 کیلومتر فاصله دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل تایتانیک پورت باقر کوی استانبول هتلی 5 ستاره است که در 4 کیلومتری فرودگاه آتاتورک فاصله دارد که تقریبا 10 دقیقه زمان میبرد و به مراکز خرید کاپاسیتی و کاروسل فاصله مناسبی داردو مناسب مسافران تور لحظه آخری استانبول میباشد.این هتل دارای 181 اتاق استاندارد ، لوکس و زیبا میباشد. که هر اتاق با آثار هنرمندان محلی تزئین شده است. از خدمات هتل برای مسافران تور لحظه آخری استانبول میتوان به کافی شاپ ، رستوران ، لباسشویی و خشکشویی ، آرایشگاه ، اینترنت و وای فای ، عکاسی ، پرستار کودک ، استخر ، سونا ، جکوزی ، حمام ترکی و بخار ، باشگاه بدنسازی و ... میتوان نام برد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


هتل سورملی استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 هتل سورملی استانبول از هتل های 5 ستاره استانبول و مناسب مسافران تور لحظه آخری استانبول است که بخاطر قرار گرفتن در نزدیکی مراکز تجاری استانبول بسیار مورد توجه قرار گرفته است.این هتل دارای 205 اتاق میباشد.تمام اتاق ها دارای خط مستقیم تلفن ،یخچال ، مبل ، فرش ، سرویس بهداشتی ، حمام ، وان ، سشوار و ... میباشد.این هتل برای مسافران تور لحظه آخری استانبول خدماتی هچون استخر ، سالن کنفرانس ، حمام ترکی ، آرایشگاه زنانه و مردانه ، سونا ، سالن ورزش و ... را ارائه میدهد . 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


هتل رامادا پلازا استانبول 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل رامادا پلازا هتلی 5 ستاره در شهر استانبول و مناسب برای مسافران تور لحظه آخری استانبول است.این هتل دارای 170 اتاق مجهز میباشد.از لحاظ موقعیت مکانی به صورتی است که با میدان تقسیم فاصله بسیار کمی دارد و از فرودگاه بین المللی آتاتورک در حدود 13 کیلومتر فاصله دارد.ایستگاه مترو دقیقا روبروی هتل میباشد.و رستورانهای خوبی اطراف هتل میباشد.ضمن اینکه در طول مسیر مغازه هایی با قیمت مناسب موجود میباشد.

از خدمات هتل برای گردشگران تور لحظه آخری استانبول میتوان به بار و رستوران ، لابی ، سالن کنفرانس ، آسانسور ، صندوق امانات ، کافه ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صرافی ، خدمات تورها ، فروشگاه در هتل ، تهویه مطبوع ، و گرمایش مجزا ، اینترنت پر سرعت ، حمام اختصاصی ، گاو صندوق ، سونای بخار ، سولاریوم ، ماساژ ، حمام ترکی ، سالن بدنسازی میباشد.همچنین استخر هتل بر روی بام موجود میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 14 بهمن 1394
.
مسجد ایا صوفیه استانبول ترکیه

مسجد ایا صوفیه استانبول ترکیه

مسجد ایا صوفیا یا کلیسای حاجیا صوفیا استانبول که معنی آن کلیسای معرفت الهی است ، از دیدنی های زیبای استانبول و با معماری خیلی جالب بیزانس و قابل توجه مسافرین تور لحظه آخری استانبول می باشد. ارتفاع و بلندی گنبد بزرگ مسجد ۵۶ متر است و به گونه ای طراحی شده که نماد و سنبل بهشت محسوب می شود و به انگار در فضا معلق است. آثار هنری زیبای مسجد ایا صوفیه استانبول ترکیه به سپرهای دایره ای شکل عثمانی که روی این سپر ها آیه های قرآنی نوشته شده و موزاییک های بیزانسی می باشد. از جاذبه های گردشگری تور لحظه آخری استانبول میباشد.بعدادر چهار طرف مسجد چار مناره اضافه و ساخته شد و با فتح استانبول به وسیله سلطان محمد فاتح در سال 1453 کلیسا به مسجد تبدیل شد. البته قبل از تبدیل شدن به کلیسا از معبدهای رومی بود. در سال  1935 این مسجد ایا صوفیه استانبول به موزه تبدیل شد.  امپراطور تصمیم داشت از کلیسا زیباترین و بزرگ ترین کلیسا را بسازد کلیسای ایا صوفیا در اصل در سال 325 میلادی ساخته شد. دو معمار و ده هزار کارگر و  و با حجمی از طلا شروع به کار کردند. کلیسا در سال 537 افتتاح شد. کلیسا بعد از فتح استانبول بوسیله عثمانیان به مسجد تغییر کرد و مناره هایی اضافه شد .  در سال 1935  آتاتورک تصمیم گرفت به موزه ای فرهنگی تبدیل نماید. ارتفاع و بلندی گنبدهای مسجد از سطح زمین 54 متر می باشد و در کل 107 ستون در قسمت داخلی ساختمان مسجد ایجاد شد .این مسجد از جاذبه های گردشگری تور لحظه آخری استانبول میباشد.

مسجد ایا صوفیه استانبول ترکیه

 

 


 

مسجد سلطان احمد استانبول

 مسجد سلطان احمد استانبول

مسجد زیبای آبی در منطقه سلطان احمد استانبول واقع شده است . این مسجد در بیشتر روزها از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر باز است . ورودی برای بازدید گردشگران تور لحظه آخری استانبول رایگان می باشد ،  در روزهای جمعه در ساعات نماز  ، ورود ممنوع می باشد .شخص سلطان احمد تمایل داشت مسجدی به دستور او ساخته شود که با مسجد ایاصوفیا استانبول در رقابت باشد و تقریبا توانسته در این کار موفق باشد. مسجد سلطان احمد استانبول از جاذبه های گردشگری مهم و قابل توجه تور لحظه آخری استانبول می باشد . برای بازدید از مسجد سلطان احمد استانبول و مکانهای مذهبی به یاد داشته باشید لباس پوشیده به تن داشته باشید و خانمها روسری سرشان باشند که از رسومات این منطقه است. در صورت فراموش کردن می توانید از مسجد امانت بگیرید. مسجد سلطان احمد استانبول از شاهکارهای معماری اسلامی است. شاید این مسجد مهمترین مسجد استانبول باشد و البته استانبول شهر هزار مسجد نیز نامیده شده است که تنها در شهر قسطنطنیه ده ها مسجد بسیار زیبا وجود دارد که در داخل مسجدها از معماری و طراحی بی نظیری استفاده شده است.این مسجد از جاذبه های گردشگری تور لحظه آخری استانبول میباشد

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مساجد استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 18 آذر 1394
.
کاخ توپکاپی استانبول

کاخ توپکاپی استانبول

محل زندگی سلطانهای عثمانی کاخ توپکاپی استانبول به مدت 391 سال بوده و جذابترین و پر بازدیدترین مکان در شهر استانبول و مورد توجه گردشگران تور لحظه آخری استانبول است.  معماری بی نظیر و حیاط های خیلی زیبا دارد. عمارت کاخ توپکاپی استانبول در سال 1924 مدتی بعد از دوره عثمانی به موزه تبدیل گردید.حرم سلطنتی نیز در کاخ توپکاپی استانبول بود . بازدید کنندگان تور لحظه آخری استانبول به صورت مستقل می توانند از حرم بازدید نمایند و به غیر از هزینه ورودی که 13 دلار می باشد 10 دلار هم اضافه پرداخت نمایند. قابل توجه مسافرین تور لحظه آخری استانبول :بازدید کاخ توپکاپی استانبول از ساعت 9 صبح تا 7 بعد از ظهر در بیشتر روزها به جز سه شنبه ها باز است.

 


 قلعه روملی حصار استانبول

قلعه روملی حصار استانبول

این قلعه تاریخی در ساحل روملی تنگه بسفر واقع شده است و یکی از مشهورنرین قلعه های استانبول می باشد که به دستور سلطان محمد فاتح در سال 1452 میلادی و قبل از فتح استانبول ساخته شده است . هدف از ایجاد این قلعه راه یابی برای فتح قسطنطنیه بوده است . این قلعه بسیار مورد توجه گردشگران تور لحظه آخری استانبول میباشد.

قلعه روملی حصار استانبول

قلعه روملی حصار استانبول

این قلعه شامل قسمت هایی از قبیل : مخزن سلاح ، اتاق استقبال ، مسجد و زندان می باشد همچنین این قلعه هم اکنون دارای یک موزه روباز و یک سالن آمفی تاتر فعال می باشد که به مکانی برای بازدید گردشگران تور لحظه آخری استانبول تبدیل شده است .

 


برج گالاتا استانبول

این برج به طول حدود 67 متر می باشد و در بی اوغلو ، یکی از مناطق قدیمی استانبول قرار دارد . این برج در سال 1348 ساخته شده و در آن زمان بلندترین ساختمان  در استانبول به شمار می رفته است . این برج یکی از دیدنی های شهر استانبول می باشد که می توان از بالای آن نظاره گر شهر استانبول بود . در اطراف آن رستوران ها و مراکز خرید متنوعی وجود دارد که گردشگران تور لحظه آخری استانبول پس از بازدید از این برج می توانند از مکان های اطراف آن هم استفاده کنند .

برج گالاتا استانبول

برج گالاتا استانبول

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مکانهای دیدنی استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 18 آذر 1394
.
هتل پوینت استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل پوینت استانبول هتلی 5 ستاره است و مناسب برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول میباشد که در منطقه شیشلی تکسیم در مرکز شهر واقع شده است.فاصله این هتل با مراکز خرید فقط 500 کیلومتر میباشد و به کسانی که قصد خرید کردن در استانبول را دارند این هتل پیشنهاد میشود.

این هتل دارای 194 اتاق میباشد . از امکانات این هتل برای گردشگران تور لحظه آخری استانبول میتوان به بار ، سونا ، استخر سرپوشیده ، جکوزی ، بدنسازی ، سولاریوم ، صرافی ، اتوموبیل کرایه ای و... میتوان اشاره کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

هتل رامادا پلازا استانبول 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل رامادا پلازا هتلی 5 ستاره در شهر استانبول و مناسب گردشگران تور لحظه آخری استانبول است.این هتل دارای 170 اتاق مجهز میباشد.از لحاظ موقعیت مکانی به صورتی است که با میدان تقسیم فاصله بسیار کمی دارد و از فرودگاه بین المللی آتاتورک در حدود 13 کیلومتر فاصله دارد.ایستگاه مترو دقیقا روبروی هتل میباشد.و رستورانهای خوبی اطراف هتل میباشد.ضمن اینکه در طول مسیر مغازه هایی با قیمت مناسب موجود میباشد.

از خدمات هتل برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول میتوان به بار و رستوران ، لابی ، سالن کنفرانس ، آسانسور ، صندوق امانات ، کافه ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صرافی ، خدمات تورها ، فروشگاه در هتل ، تهویه مطبوع ، و گرمایش مجزا ، اینترنت پر سرعت ، حمام اختصاصی ، گاو صندوق ، سونای بخار ، سولاریوم ، ماساژ ، حمام ترکی ، سالن بدنسازی میباشد.همچنین استخر هتل بر روی بام موجود میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 18 آذر 1394
.
هتل گرند آنکا استانبول

هتل گرند آنکا در منطقه فندوق زاده واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره استانبول می باشد. این هتل در سال 2004 بازسازی شده است. هتل گرند آنکا مجموعا 108 اتاق دارد. ایستگاه تراموا در روبروی هتل قرار گرفته است. این هتل در فاصله چند دقیقه ای از آثار دیدنی استانبول قرار دارد. این هتل در فاصله  2 کیلومتری منطقه سلطان احمد و همچنین 1.5 کیلومتری منطقه تقسیم قرار گرفته است. در فاصله 10 کیلومتری هتل فرودگاه بین المللی آتاتورک قرار دارد. همچنین اتاق های هتل  برای آسایش بیشتر مسافران تور استانبول ضد صدا هستند.تور استانبول ویژه آبان 94

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، باشگاه ورزشی، اسکواش، ماساژ، سونا، جکوزی، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، سرویس نگهداری اطفال، اتاق بازی های کامپیوتری، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه، اتاق های ضد صدا، بار ، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، خدمات خانه داری، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، فکس و کپی، آرایشگاه، سرویس کرایه اتومبیل و... می باشد.

 

 

تصویر هتل گرند آنکا استانبول

تصویر هتل گرند آنکا استانبول

تصویر هتل گرند آنکا استانبول

تصویر سالن کنفرانس هتل گرند آنکا استانبول

تصویر هتل گرند آنکا استانبول

تصویر سالن ضیافت هتل گرند آنکا استانبول

تصویر هتل گرند آنکا استانبول

تصویر اتاق هتل گرند آنکا استانبول

تصویر هتل گرند آنکا استانبول

تصویر اتاق هتل گرند آنکا استانبول


هتل گرند اوزتانیک استانبول

هتل گرند اوزتانیک استانبول در منطقه تقسیم واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره استانبول می باشد. این هتل در سال 2005 ساخته شده است. این هتل مجموعا 193 اتاق دارد. فرودگاه بین امللی آتاتورک در فاصله 20 کیلومتری هتل قرار گرفته است. ایستگاه مترو و اتوبوس و مراکز خرید 2 دقیقه با این هتل فاصله دارند. در رستوران این هتل انواع غذاها سرو می شود. در این هتل یک سالن کنفرانس مجهز برای دسترسی میهمانان در نظر گرفته شده است. یکی از امکانات هتل برای آسایش بیشتر مسافران تور استانبول اینترنت وایرلس است.تور استانبول ویژه آبان 94

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، بار، اسالن کنفرانس، امکانات ضیافت، صبحانه در اتاق، فکس و کپی، فروشگاه، ماساژ، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، استخر سرپوشیده، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، گاوصندوق، آسانسور، انبار بار و چمدان و... می باشد.

 

 

تصویر هتل گرند اوزتانیک استانبول

تصویر هتل گرند اوزتانیک استانبول

تصویر هتل گرند اوزتانیک استانبول

تصویر لابی هتل گرند اوزتانیک استانبول

تصویر هتل گرند اوزتانیک استانبول

تصویر لابی هتل گرند اوزتانیک استانبول

تصویر هتل گرند اوزتانیک استانبول

تصویر استخر هتل گرند اوزتانیک استانبول

تصویر هتل گرند اوزتانیک استانبول

تصویر اتاق هتل گرند اوزتانیک استانبول

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول ترکیه,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 5 آبان 1394
.


بلیط هواپیما استانبول

پرواز استانبول تهران یکی از پر تردد ترین مسیر های پروازی به شمار می رود که روزانه با بیش از 8 پرواز از تهران با ایرلاین های داخلی مانند ماهان ، آسمان و ایرلاین های خارجی ترکیش ، اطلس جت ، پگاسوس انجام می شود.

استانبول دارای دو فرودگاه بین‌المللی آتاترك در منطقه يشيلكوي و 24 كيلومتري و صبیحه (سابیها) در ۴۵ کیلومتری شرقی اروپایی می باشد.

بلیط استانبول با پرواز ماهان

بلیط هواپیما به مقصد استانبول با پرواز ماهان روزانه با دو پرواز در ساعات رفت 07:00 و 18:00 و ساعات برگشت 10:15 و 21:25 فرودگاه آتاتورک

بلیط استانبول با پرواز آسمان

بلیط به مقصد استانبول با پرواز آسمان در روزهای شنبه ، دوشنبه ، چهارشنبه ، جمعه ساعت رفت: 22:30 و ساعت برگشت 01:50 بامداد فرودگاه آتاتورک

بلیط هواپیما به مقصد استانبول با پرواز آسمان در روزهای یکشنبه ، سه شنبه ، پنجشنبه ساعت رفت 17:00 ساعت برگشت 21:40 فرودگاه سابیها

بلیط استانبول با پرواز ایران ایر

بلیط به مقصد استانبول با پرواز ایران ایر روزهای دوشنبه ، چهارشنبه و جمعه ساعت رفت 07:45 و ساعت برگشت 11:45 فرودگاه آتاتورک

بلیط استانبول پرواز اطلس جت

بلیط هواپیما به مقصد استانبول با پرواز اطلس جت هر روز هفته ساعت رفت 05:30 و ساعت برگشت 23:30 (فرودگاه آتاتورک) ایرلاین ترکیه

بلیط استانبول با پرواز پگاسوس

بلیط به مقصد استانبول با پرواز پگاسوس هر روز هفته ساعت رفت 04:35 و ساعت برگشت 23:05 (فرودگاه سابیها) ایرلاین ترکیه

بلیط استانبول با پرواز ترکیش

بلیط هواپیما به مقصد استانبول با پرواز ترکیش هر روز هفته با چهار پرواز رفت و برگشت ، فرودگاه آتاتورک و سابیها

 

 

 

شماره پرواز مبدا مقصد تاریخ رفت ساعت پرواز ساعت فرود شرکت هواپیمایی

875

تهران

استانبول

دوشنبه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

دوشنبه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

دوشنبه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

719

تهران

استانبول

دوشنبه ها

07:45

09:30

شرکت هواپیمایی ایران ایر

879

تهران

استانبول

دوشنبه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

دوشنبه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

دوشنبه ها

18:15

20:00

شرکت هواپیمایی ماهان

875

تهران

استانبول

سه شنبه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

سه شنبه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

سه شنبه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

879

تهران

استانبول

سه شنبه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

سه شنبه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

سه شنبه ها

18:15

20:00

شرکت هواپیمایی ماهان

875

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

719

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

07:45

09:30

شرکت هواپیمایی ایران ایر

879

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

18:15

20:00

شرکت هواپیمایی ماهان

875

تهران

استانبول

پنجشنبه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

پنجشنبه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

پنجشنبه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

879

تهران

استانبول

پنجشنبه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

پنجشنبه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

پنجشنبه ها

16:45

18:30

شرکت هواپیمایی ماهان

875

تهران

استانبول

جمعه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

جمعه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

جمعه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

719

تهران

استانبول

جمعه ها

07:45

09:30

شرکت هواپیمایی ایران ایر

879

تهران

استانبول

جمعه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

جمعه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

جمعه ها

18:15

20:00

شرکت هواپیمایی ماهان

875

تهران

استانبول

شنبه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

شنبه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

شنبه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

879

تهران

استانبول

شنبه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

شنبه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

شنبه ها

18:15

20:00

شرکت هواپیمایی ماهان

875

تهران

استانبول

یکشنبه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

یکشنبه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

یکشنبه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

879

تهران

استانبول

یکشنبه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

یکشنبه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

یکشنبه ها

18:15

20:00

شرکت هواپیمایی ماهان

 

  

 

مسیر تهران استانبول

مطالب مرتبط :

قیمت بلیط استانبول ژانویه 2016

قیمت بلیط استانبول دسامبر 2015

قیمت بلیط استانبول آذر 94

قیمت بلیط استانبول نوامبر 201



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: بلیط هواپیما استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 5 آبان 1394
.
هتل گرند یاووز استانبول

هتل گرند یاووز استانبول در حوالی مسجد سلطان احمد واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره استانبول می باشد. این هتل مجموعا 111 اتاق دارد. آثار تاریخی ایاصوفیه، توپکاپی، بازار و مسجد سلطان احمد در اطراف این هتل قرار دارند. این هتل در فاصله 150 کیلومتری فرودگاه بین المللی آتاتورک قرار دارد. در این هتل یک صرافی هم برای مسافران تور استانبول در نظر گرفته شده است.تور استانبول ویژه آبان 94

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، آرایشگاه، آسانسور، کتابخانه، فکس و کپی، سرویس کرایه اتومبیل، صرافی، صبحانه در اتاق، خدمات خانه داری، سرویس اینترنت وایرلس، فروشگاه، حمام ترکی و بخار، سونا، جکوزی، اتاق ماساژ، گاوصندوق، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، انبار بار و چمدان و... می باشد.

 

 

تصویر هتل گرند یاووز استانبول

تصویر هتل گرند یاووز استانبول

تصویر هتل گرند یاووز استانبول

تصویر هتل گرند یاووز استانبول

تصویر هتل گرند یاووز استانبول

تصویر اتاق هتل گرند یاووز استانبول

تصویر هتل گرند یاووز استانبول

تصویر اتاق هتل گرند یاووز استانبول

تصویر هتل گرند یاووز استانبول

تصویر اتاق هتل گرند یاووز استانبول


 

هتل گرند هالیک استانبول

هتل گرندهالیک استانبول در منطقه بیک اوغلو و منظره ای رو به خلیج و دریای گلدن هورن واقع شده و جزء هتل های  4 ستاره استانبول می باشد. این هتل مجموعا 177 اتاق و سوییت دارد. در تمام اتاق های هتل سیستم تهویه هوای سرد و گرم وجود دارد. کسانی که به بیلیارد و موسیقی علاقه دارند می توانند از امکانات کافه راکی در این هتل استفاده کنند. کافه رود دوپیرا در لابی این هتل واقع شده است. ایستگاه تراموای تونل خیابان استقلال در فاصله 5 دقیقه ای از هتل و در پل گالاتا در 100 متری این هتل قرار گرفته است. بازار بزرگ و میدان تقسیم در فاصله 15 دقیقه ای به صورت پیاده روی از هتل قرار دارد. این هتل برای آسایش  مسافران تور استانبول به اینترنت وایرلس مجهز می باشد.تور استانبول ویژه آبان 94

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، آسانسور، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، بار، خدمات خانه داری، لباسشویی،پارکینگ رایگان، ماساژ، سونا، حمام ترکی و بخار، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، میز بیلیارد، میز پینگ پنگ و... می باشد.

 

 

تصویر هتل گرند هالیک استانبول

تصویر هتل گرند هالیک استانبول

تصویر هتل گرند هالیک استانبول

تصویر هتل گرند هالیک استانبول

تصویر هتل گرند هالیک استانبول

تصویر رستوران هتل گرند هالیک استانبول

تصویر هتل گرند هالیک استانبول

تصویر استخر هتل گرند هالیک استانبول

تصویر هتل گرند هالیک استانبول

تصویر اتاق هتل گرند هالیک استانبول

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 5 آبان 1394
.

خیابان استقلال در استانبول 

خیابان استقلال در استانبول 

 

معروف ترین خیابان ترکیه خیابان استقلال در تور استانبول پاییز 94 است که در منطقه Beyoglu، در سمت اروپایی شهر واقع شده است و به طول 3 کیلومتر از میدان تقسیم استانبول شروع می شود و دو طرف آن مملو از کافه، رستوران، بوتیک های خوش آ ب و رنگ و مراکز خرید است.در تور استانبول پاییز 94 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید. انتهای خیابان هم حال و هوای دلچسبی دارد. مغازه هایی که سازهای قدیمی می فروشند، نقاشانی که آثارشان را حراج می کنند و لباس های دست دوز رنگارنگ در این خیابان به چشم می خورد.در تور استانبول پاییز 94 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید. خیابان استقلال استانبول بهترین جا برای خرید هم زمان با پیاده روی،گردش و خوش گذرانی است به همین دلیل آخر هفته ها حدود سه میلیون نفر در روز از این خیابان بازدید می کنند.بهترین بازارهای پارچه در ترکیه در خیابان استقلال استانبول ، خیابان جمهوریت و خیابان روملی پیدا می‌شوند. مسافرین تور استانبول آبان 94 سراغ جدیدترین مدل‌های لباس، کیف، کفش و جواهرات را از مغازه‌های همین خیابان‌ها میتوانند بگیرند. به خصوص خیابان استقلال که پر است از برندهای خوش کیفیت اروپایی و ترک که اغلبشان یک بخش حراجی از پوشاک فصل‌های گذشته دارند.در تور استانبول آبان 94 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید

 

 


 
مطالب مرتبط:
خیابان استقلال در استانبول
تور استانبول پاییز 94
تور استانبول آبان 94 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: خیابان استقلال در استانبول,مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 5 آبان 1394
.

هتل های 4 ستاره استانبول

هتل اتمان امپریال استانبول چهار ستاره

هتل اتمان امپریال استانبول

هتل اتمان امپریال استانبول  به مراکز دیدنی مانند ایا صوفیه و گرند بازار و کاخ توپکاپی بسیار نزدیک می باشد و در مرکز شهر وقاع شده است. کلمه اتمان در واقع همان عثمان می باشد . خدمات و پرسنل و کیفیت و امکانات هتل بسیار خوب می باشد. زیرا هتل اتمان امپریال برای تور استانبول از جمله هتل های خوب استانبول می باشد. تنها نقطه ضعفی که هتل دارد این است که تاکسی تا مقابل درب هتل نمی تواند بیاید . صبحانه هتل مناسب و خوب است . اتاق های کوچکتر هتل قیمت پایین تری دارند . اتاقهای هتل اتمان امپریال برای مسافران تور استانبول پاییز 94 تمییز و مرتب و برای اقامت خانوادگی مناسب می باشد. شاید اتاق های کوچک هتل که از قیمت پایین تری برخوردار هستند کیفیت مورد نظر شما را نداشته باشند . رستوران زیبای گراند هتل در هتل با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه و متنوع آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران تور استانبول پاییز 94 می باشد که سرو غذا در رستوران گراند هتل را به شما پیشنهاد می کنیم . امکانات دیگر هتل اتمان امپریال استانبول صبحانه رایگان , اینترینت پر سرعت و اتاق جلسه مجهز برای برگزاری کنفرانس و جلسات , سرو غذا در اتاق ها , سرویس برای گشت و گذار به مراکز گردشگری مهیا می باشد.

هتل تایتانیک سیتی استانبول

تایتانیک سیتی یک هتل نوساز است که درسال 2008 ساخته شده. عناصر معماری عثمانی در آن با مدرنیته ترکیب شده و به خصوص آن را به بیزنس‌من‌ها و تجار توصیه می‌کنیم. سرویسی که هتل در خصوص برگزاری امکانات برگزاری کنفرانس و جلیات اداری و کاری در اختیار مسافران تور استانبول پاییز 94 می‌گذارد در نوع خود بهترین است ، ضمن این‌که هتل 181 اتاق مجهز به تهویه‌ی مطبوع دارد. رسپشن بیست و چهار ساعته و صرافی، آسانسور و رستوران از دیگر امکانات هتل هستند. با پرداخت هزینه‌ی اضافی امکان استفاده از اینترنت و خشکشویی و ... هم به مسافر تور استانبول پاییز 94 داده می‌شود. همچنین هتل پارکینگ هم دارد. تایتانیک سیتی درست وسط میدان تقسیم واقع شده و تفاوت فرهنگی و تاریخی ِ موجود در استانبول به خوبی در آن نمایان است. دیدنی‌هایی مثل برج گالاتا، ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و یک ایستگاه مترو هم در نزدیکی این هتل‌اند. مسافرانی که در تور استانبول پاییز 94 میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند.

مهمانان می‌توانند از استخر سرپوشیده، حمام ترکی، سونا (با بخش ویژه‌ی بانوان)، جکوزی و حمام فنلاندی هتل استفاده کنند. همچنین با پرداخت هزینه‌ی اضافی امکان استفاده از ماساژ، حمام آفتاب و خدمات زیبایی نیز وجود دارد. علاقه‌مندان به تناسب اندام نیز می‌توانند از ورزش در باشگاه بدنسازی هتل لذت ببرند. بوفه‌ی کنار استخر هم پذیرای مهمانان است. در تور استانبول پاییز 94 از این هتل زیبا استفاده نمایید.

هتل تایتانیک سیتی استانبول

هتل تایتانیک سیتی استانبول

 مطالب مرتبط:
هتل اتمان امپریال استانبول
هتل تایتانیک سیتی استانبول
 تور استانبول پاییز 94
تور استانبول آبان 94



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 5 آبان 1394
.

رستوران های معروف استانبول

رستوران سیوا کافه استانبول

این رستوران دارای رتبه 7 از 10.419 رستوران ثبت شده استانبول را دارا می باشد این رستوران پذیرای شما برای انواع کبابهای ترکی و بین المللی همراه با بار برای صرف انواع نوشیدنی های محلی و بین المللی می باشد.این رستوران چایزه بهترین رستوران سال 2012 را از آن خود کرده است.در تور استانبول آبان 94 از این رستوران زیبا استفاده نمایید.

 این رستوران مکان مناسبی برای صرف غذا همراه با خانواده دوستان آشنایان و یا سایر قرارهای مورد علاقه می باشد.

 شما در این رستوران انواع این سرویسها را با قیمتی میان 15 الی 49 دلار میل کنید.برای رفتن به این رستوران از آدرس زیر می توانید استفاده کنید. مسافران تور استانبول میتوانند از این رستوران لذت ببرند. در تور استانبول پاییز 94 بهترین لحظات را سپری کنید.

 

رستوران سیوا کافه استانبول

رستوران سیوا کافه استانبول

رستوران سیوا کافه استانبول

 

رستوران سیوا کافه استانبول

 

رستوران حافظ مصطفی استانبول

این رستوران دارای رتبه 3 از 10.419 رستوران ثبت شده استانبول را دارا می باشد و در این رستوران علاوه بر غذا می توانید از انواع نوشیدنیها بخصوص قهوه درجه 1 ترک استفاده کنید.در تور استانبول پاییز 94 بهترین لحظات را سپری کنید.

 در این کافه شما می توانید در کنار نوشیدنیها و قهوه ترک انواع دسرها ماند باقلوای ترک – انواع دسر و کرم کارامل – حلوا – ژله بستنی و سایر دسرها را در یک محیط زیبا و به یاد ماندنی میل کنید.

در تور استانبول آبان 94 میتوانید از این رستوران زیبا استفاده کنید.

رستوران حافظ مصطفی استانبول

رستوران حافظ مصطفی استانبول

رستوران حافظ مصطفی استانبول

رستوران حافظ مصطفی استانبول

رستوران حافظ مصطفی استانبول

رستوران حافظ مصطفی استانبول

 مطالب مرتبط:

رستوران حافظ مصطفی استانبول

رستوران سیوا کافه استانبول

تور استانبول لحظه آخری

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های معروف استانبول, رستوران های استانبول , بهترین رستوران های استانبول , رستوران های ارزان استانبول , رستوران های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 14 مهر 1394
.

مراکز خرید استانبول

مرکز خرید سیتی استانبول 

 

مسافرانی که عاشق مد هستند و مایلند از فروشگاههایی با  لباس های مطابق آخرین مدهای روز خرید نمایند ، مرکز خرید سیتی استانبول میتواند گزینه ای مناسب برایشان باشد .این مرکز  خرید که جزو مراکز خرید نشانتاشی  استانبول  می باشد به میدان تکسیم  و منطقه شیشلی استانبول بسیار نزدیک میباشد.در تور استانبول پاییز 94میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید. بنابراین اگر هتل محل اقامت شما در منطقه تکسیم و یا شیشلی می باشد به راحتی  قادر به  بازدید از این مرکز خرید خواهید بود . بوتیک های شیک ، رستوران و کافه تریا های متعددی  در این مرکز خرید واقع شده است و دارای پارکینگ 24 ساعته نیز می باشد .این مرکز خرید در ۴طبقه با ۱۴۰ فروشگاه، رستوران و کافه تریا و پارکینگ سرپوشیده با گنجایش ۲۵۰۰ اتومبیل در یکی از خیابان های لوکس شمال استانبول «لونت یکم» از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۱۰ شب به بازدیدکنندگان سرویس میدهد .در تور استانبول آبان 94 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید.

 

 

 

مرکز خرید کاله استانبول

 

 اگر در تور استانبول به دنبال خریدهای خوب و دلچسب هستید به مرکز خرید کاله استانبول سر بزنید و در فروشگاههای اوت لیت کاله با دنیایی از تخفیف روبه رو شوید . برای رسیدن به مرکز خرید کاله استانبول باید از فرودگاه بین المللی آتاتورک  ۱۵ دقیقه رانندگی کرد . این مرکز خرید از جمله مراکز خرید استانبول است که در قسمت اروپایی شهر قرار دارد .در تور استانبول آبان 94 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید. در این مرکز اجناس تک سایز و تک مدل مارکهای معروف دنیا ، با قیمت های ارزان و باور نکردنی بفروش می رسد .مرکز خرید کاله استانبول در آوریل ۲۰۰۷ با ۱۲۰  فروشگاه با کیفیت و در ۸ طبقه افتتاح شده است ، فروشگاهها دارای جدیدترین وسایل الکترونیکی ، لوازم خانگی، پوشاک ورزشی ، لوازم تزیینی و … است . تمام فروشگاه های مرکز خرید کاله ، تکس فری (معاف از مالیات) هستند .

در تور استانبول پاییز 94 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

 

 مطالب مرتبط:

مرکز خرید کاله استانبول

مرکز خرید سیتی استانبول

تور استانبول لحظه آخری

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 14 مهر 1394
.

هتل های 4 ستاره استانبول

هتل پارک گرین تکسیم استانبول 4 star

hotel park green taksim istanbul

هتل پارک گرین تکسیم استانبول در مرکز منطقه اصلی فرهنگی، اداری، تجاری و تفریحی شهر یعنی منطقه تقسیم واقع شده است. میهمانان و مسافران می توانند به آسانی از وسایل حمل و نقل عمومی منطقه برای دسترسی به محل کار استفاده کرد و یا به نواحی اصلی شهر پیاده می توانید برسید.در تور استانبول آبان 94 میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.  مرکز بدنسازی و سلامت هتل از چند سونا , یک استخر سرپوشیده  و حمام ترکی , بخار وجود دارد.  میهمانان و مسافران می توانند بعد از استراحت و کسب آرامش در حمام ترکی، به گشت و گذار در شهر زیبای استانبول بروند.در تور استانبول پاییز 94 بهترین لحظات را سپری کنید.  هتل از اتاق اجتماعات مجلل و مدرن و پنج امتیازی، محیط مناسبی برای اجرای جلسه ها و همایش ها در مرکز شهر محسوب می شود .   از میهمانان و مسافرانی که با وب سایت هتل اتاق رزرو کرده اند ، سبد میوه تقدیم می شود.

 

هتل دیاموند سیتی استانبول چهار ستاره

هتل دیاموند سیتی استانبول

هتل دیاموند سیتی استانبول در منطقه آکسارای , لاله لی و در ناحیه  اروپایی استانبول قرار گرفته است .هتل در مجموع 44 اتاق برای خود دارد که پنج اتاق به صورت سه تخته می باشند. مسافرینی که این هتل را انتخاب کرده اند دسترسی به مراکز خرید بازارهای لاله لی و آکسارای برایشان راحت شده است.در تور استانبول پاییز 94 بهترین لحظات را سپری کنید. رستوران این هتل نیز با ظرفیت 100 مسافر و با انواع غذاهای ترکی و لذیذ آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران می باشند. هتل بسیار تمییز و زیبا چیدمان شده است. استخر هتل مکان مناسبی برای استراحت و کسب آرامش بعد از خرید و گشت در شهر می باشد.در تور استانبول آبان 94 میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.

مطالب مرتبط:

هتل پارک گرین تکسیم استانبول

 

هتل دیاموند سیتی استانبول

تور استانبول لحظه آخری



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 14 مهر 1394
.

هتل مارتینز استانبول

هتل مارتینز استانبول از جمله هتل های 4 ستاره استانبول به شمار می رود. این هتل در خیابان Laleli قرار دارد که تنها فاصله ای چند قدمی تا جاذبه های توریستی و تاریخی شهر مانند بازار بزرگ استانبول ، قصر و موزه توپکاپی و مسجد کبود دارد. همچنین هتل تا فرودگاه بین المللی حدود 15 کیلومتر فاصله دارد . هتل مارتینز استانبول از نظر دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی شرایط بسیار مناسبی را داراست از این رو این هتل شیک و مجلل گزینه بسیار خوبی برای مسافران تور استانبول به شمار می رود.

هتل مارتینز استانبول دارای 90 اتاق مدرن و مبله می باشد که به امکانات رفاهی روز مجهز اند. تمامی اتاق ها تماشای منظره زیبای شهر استانبول را به شما هدیه می دهند و مجهز به  سیستم حرارتی و برودتی ، سرویس حمام ، سشوار، تلفن و تلویزیون می باشند. در هتل مارتینز استانبول صبحانه به صورت بوفه سرو می شود. همچنین میهمانان تور استانبول می توانند از رستوران و اینترنت پر سرعت رایگان هتل استفاده نمایند.

از دیگر امکانات هتل مارتینز استانبول برای مسافران تور لحظه آخری استانبول می توان به سیستم حرارتی و برودتی مرکزی ، اینترنت ، خدمات خشکشویی و اتوشویی ، پزشک ، اتو پارک ، رستوران سرپوشیده و... اشاره کرد.

هتل مارتینز استانبول

هتل مارتینز استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل مارتینز استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 28 شهريور 1394
.

پارک قزی استانبول

اگر در تور استانبول آبان 94 بعد از خرید و گردش به دنبال مکانی آرام و ساکت برای استراحت می گردید  می توانید سری هم به پارک قزی استانبول بزنید. پارک کوچکی که مکانی دنج و فضایی آرامش بخش دارد. پارک قزی استانبول در کنار میدان تقسیم در منطقه بیوقلو استانبول قرار دارد پارکی که به افتخار رئیس جمهور دوم ترکیه گشایش یافت.در ماه می 2013 مسئولان شهری استانبول تصمیم داشتند این پارک زیبا را خراب و به جای آن مرکز خرید بسازند که با اعتراضات شدید مردم استانبول مواجه شدند که سرانجام مانع از اجرای این اتفاق ناخوشایند گردید. در تور استانبول 94 حتما از این پارک دیدن کنید.در گذشته در محل این پارک یک سرباز خانه نظامی بود که در سال 1806 ساخته شده بود و همچنین از سال 1560 تا 1939 در قسمت شمالی محل کنونی این پارک، قبرستانی ارمنی قرار داشت که در سال 1939 به تصمیم دولت استانبول برای ساخت پارک خراب گردید. ساخت این پارک در سال 1943 به اتمام رسید. اگرچه در سال های بعد با ساخت هتل در داخل این پارک، از وسعت آن کاسته شد ولی با این حال همچنان از مراکز تفریحی مهم و دوست داشتنی مردم استانبول و گردشگران تور استانبول به شمار می رود.

پارک قزی استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: پارک قزی استانبول , دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 28 شهريور 1394
.

 هتل هالیدی این استانبول

 هتل هالیدی این استانبول از جمله هتل های 5 ستاره استانبول می باشد که در میان  هتل های استانبول از بهترین ها و مدرن ترین ها میباشد و به جهت امکانات بسیارخوب و دسترسی آسان به مراکز خرید مورد استقبال بسیاری از مسافران تور استانبول قرار می گیرد.  و امکانات خوب اقامت خوشی را برای مسافران تور استانبول فراهم می کند. هتل هالیدی در منطقه شیشلی واقع گردیده و از میدان تکسیم ( مرکز شهر ) فاصله اندکی دارد، و تا ایستگاه اتوبوس فقط 50 متر تقریبا 12 کیلومتر با فرودگاه بین المللی آتاتورک فاصله دارد. همچنین در 200 متری آثار مهم تاریخی استانبول نظیر مسجد آبی و بازار بزرگ قرار دارد. این هتل شامل 203 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه هوا، مینی بار،حمام، تلویزیون، ماهواره، رادیو، تلفن، سشوار، مبلمان، وای فای، یخچال کوچک و چای/قهوه ساز مجهز می باشند که از دکوراسیون مدرنی برخوردار می باشد و اقامت خوشی را برای میهمانان تور استانبول فراهم می آورد.

 از امکانات هتل هالیدی این استانبول می توان برای مسافران تور استانبول مهر 94 به موارد زیر اشاره کرد:

ترانسفر فرودگاهی ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی و تحویل سریع ، امکانات جلسه و ضیافت ، امکانات کنفرانس ، امکانات فکس ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در داخل هتل ،تهویه ، اتاقهای عایق صدا ، گرمایش ، بار مخصوص تنقلات ، خانه داری ،  لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در داخل اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات کفش و واکس ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل ، سرویس مستخدم ، امکانات اتاق VIP ، مرکز بدنسازی ، اتاق و امکانات برای معلولین ، سوئیت مخصوص تازه عروس، ماساژ ، جکوزی ، سونا ف مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ،  استخر سر پوشیده ، سرویس نگهداری کودکان

هتل هالیدی این استانبول

هتل هالیدی این استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل هالیدی این استانبول , هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 28 شهريور 1394
.

هتل گرند حیات استانبول

 

 

در تور استانبول 94 از این هتل زیبا اقامت خوبی خواهید داشت.هتل 5 ستاره گرند حیات در فاصله 400 متری میدان تکسیم قرار دارد. این هتل 360 اتاق لوکس دارد که با رنگ های روشن دکوربنذی شده اند. همه اتاق ها دارای مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه و حمام هستند. حمام های مرمر آن دارای وان و محفظه شیشه ای برای قسمت دوش می باشد. فاصله هتل تا محله تاریخی سلطان احمد 4/8 کیلومتر است که جاذبه های توریستی بسیاری مثل کاخ تاپکاپی، ابوصوفیه، مسجد آبی دارد. هتل تا فرودگاه آتاترک 19/3 کیلومتر فاصله دارد. در رستوران این هتل غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود که مسافران تور استانبول می توانند از غذاهای ان لدت ببرند.

آدرس:Taskisla Cad. No:1 Taksim, Sisli, 34337 Istanbul, Turkey

 امکانات هتل گرند حیات استانبول

استخر سرباز، تراس، زمین تنیس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، رستوران، بار، روم سرویس، اجاره اتومبیل، شاتل فرودگاه(با هزینه)، سرویس شاتل(با هزینه)، عابر بانک، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، آسانسور.

 

 

هتل گرند حیات استانبول

هتل گرند حیات استانبول

هتل گرند حیات استانبول

اتاق هتل گرند حیات استانبول

هتل گرند حیات استانبول

استخر هتل گرند حیات استانبول

هتل گرند حیات استانبول

اتاق جلسه هتل گرند حیات استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل گرند حیات استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 18 مرداد 1394
.

هتل متروپولیتن استانبول

هتل 4 ستاره متروپولیتن در نزدیکی میدان تکسیم استانبول قرار دارد. 86 اتاق این هتل دارای امکانات سیستم تهویه، مینی بار، کتری برقی، دوش، حمام، سشوار هستند. طراحی زیبای لابی این هتل حس یک باغ زیبا در زمستان را به شما القا می کند که می توانید در محیط آرامش بخش آن به استراحت بپردازید. رستوران این هتل منوی متنوعی از غذاهای ترکی و بین المللی را برای ناهار و شام در اختیار مهمانان تور استانبول قرار می دهد. در کافه این هتل می توان از اسنک های خوشمزه و نوشیدنی های تازه همراه با چشم انداز زیبای بالکن آن لذت برد. از این هتل می توان با 14 دقیقه پیاده روی به تنگه زیبای بسفر و با 5 دقیقه پیاده روی به میدان تکسیم رسید و از وسایل حمل و نقل عمومی این میدان استفاده کرد. 

 

 

در تور استانبول 94 در این هتل زیبا اقامت کنید

 

آدرس: Taksim Caddesi Kocatepe Mahallesi No:89/91 Beyoğlu, Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey

امکانات هتل متروپولیتن استانبول

تراس، رستوران، وای فای(با هزینه)، روم سرویس، اجاره اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، فکس، کپی، مرکز بیزنس، آسانسور، اتاق های ضد صدا، سیستم تهویه.

 

 

هتل متروپولیتن استانبول

هتل متروپولیتن استانبول

هتل متروپولیتن استانبول

 لابی هتل متروپولیتن استانبول

هتل متروپولیتن استانبول

اتاق هتل متروپولیتن استانبول

هتل متروپولیتن استانبول

رستوران هتل متروپولیتن استانبول

هتل متروپولیتن استانبول

اتاق کنفرانس هتل متروپولیتن استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل متروپولیتن استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 679
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 18 مرداد 1394
.

هتل میدتاون استانبول

هتل میدتاون استانبول از جمله هتل های 4 ستاره استانبول به شمار می رود ، این هتل تا میدان تکسیم 100 متر فاصله دارد و در چند قدمی آن ، رستوران ها و مغازه های خیابان استقلال قرار دارد. هتل میدتاون از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است از این رو گزینه بسیار مناسبی برای مسافران تور استانبول به شمار می رود این هتل در نزدیکی تنگه بسفر و خیابان پر جاذبه استقلال واقع شده است و تنها 4 دقیقه تا  ایستگاه متروی تکسیم و 3 دقیقه تا ایستگاه ترامو فاصله دارد. هتل میدتاون دارای 80 اتاق است که تمامی اتاق ها مجهز به امکانات وای فای رایگان، میز کار، حمام مدرن، دمپایی، بطری آب آشامیدنی رایگان و ... می باشند. این هتل  تا جاذبه گردشگری کاخ دلمه باغچه 15 دقیقه و تا برج گالاتا 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد همچنین فرودگاه بین المللی آتاترک نیز در 19/3 کیلومتری هتل است. این هتل هر ساله گردشگران تور استانبول بسیاری را به خود جلب می کند

از امکانات هتل میدتاون استانبول می توان به رستوران، بار، روم سرویس، ترانسفر اتومبیل، اجاره اتومبیل، خدمات تور، فکس، کپی، مرکز بیزنس، خدمات اتاق وی آی پی، اتاق جلسه، واکس، پذیرش 24 ساعته، اتوکشی، خشکشویی، لاندری، آسانسور، روزنامه، اتاق پاک و ... برای میهمانان تور استانبول 94 اشاره کرد 

هتل میدتاون استانبول

هتل میدتاون استانبول

هتل میدتاون استانبول

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل میدتاون استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : دو شنبه 29 تير 1394
.

هتل سورملی استانبول

این هتل پنج ستاره در منطقه تفریحی و تجاری شهر استانبول واقع شده است.هتل اقامتی مجلل را در کنار پل بسفر و مرکز خرید مترو سیتی به میهمانان تور استانبول 94 ارائه میدهد.هتل با شاهراهای اصلی به مرکز شهر استانبول متصل می گردد و رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و ترکی را به مسافران تور استانبول ارائه میکند.
 

سوییس هتل استانبول

این هتل 5 ستاره در منطقه بشیکتاش واقع شده است و تا میدان تقسیم ده دقیقه فاصله دارد.و تا فرودگاه هفده کیلومتر فاصله دارد.این هتل تور استانبول 94 دارای امکاناتی از قبیل سونا ،جکوزی،استخر روباز،سالن بدنسازی،استخر سرپوشیده حمام ترکیفسالن کنفرانس،خدمات پرینت،میز پینگ پنگ ،گلف،زمین تنیس،میز بیلیارد است و اتاقها دارای امکاناتی از قبیل تلویزیون ال سی دی با ماهواره،مینی بار،تلفن،صندوق امانات،سیستم تهویه مطبوع ،گاو صندوق است

هتل آک آگون استانبول

این هتل 5 ستاره در نزدیک منطقه توپکاپی و در مرکز شهر استانبول واقع شده است هتل هتل آک آگون استانبول تا فرودگاه ده کیلومتر فاصله دارد.هتل دارای امکاناتی از قبیل استخر سرپوشیده،سونا و جکوزی،سالن کنفرانس،استخر روباز ،ماساژ ،حمام ترکی،صرافی،پارکینگ،فروشگاه،سیستم تهویه مطبوع برای آسایش و راحتی میهمانان تور استانبول 94 است



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های پنج ستاره استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : دو شنبه 29 تير 1394
.

ميدان تكسيم استانبول

ميدان تكسيم استانبول

اين ميدان كه در بخش اروپايي استانبول واقع شده است يكي از ميادين اصلي استانبول به شمار مي رود و در مركز شهر واقع شده است . در اطراف اين ميدان تعداد زيادي هتل ، رستوران ، كافه ، انواع مغازه ها و بازار هاي مختلف وجود دارد . اين ميدان قلب استانبول بوده و به عنوان توريستي ترين بخش آن نيز به شمار مي رود . در اين ميدان شما مي توانيد انواع غذاهاي سنتي ، محلي و بين المللي را انتخاب و ميل كنيد . اين ميدان دسترسي بسيار خوبي به انواع وسايل نقليه عمومي و خصوصي دارد و همچنين هتل هاي اطراف اين ميدان 4 و 5 ستاره مي باشند كه بسياري از گردشگران تور استانبول 94 اين قسمت از شهر را براي اقامت خود انتخاب مي كنند . 

ميدان تكسيم استانبول

اين ميدان همچنين به مكان هاي ناريخي و ديدني و فرودگاه نيز نزديك مي باشد و از اين حيث مسافران بيشتري را به سوي خود جذب مي كند . در مركز اين ميدان يادبود جمهوريت استانبول واقع شده است كه توسط پيكرتراش مشهور ايتاليايي ساخته شد و در سال 1928 از آن رونمايي گرديد . اين يادبود اداي احترامي به تشكيل جمهوري تركيه در سال ۱۹۲۳ مي باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: ميدان تكسيم استانبول ,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : دو شنبه 4 خرداد 1394
.

پارك ييلديز استانبول

اين پارك يكي از پارك هاي قديمي و تاريخي استانبول به شمار مي رود كه در منطقه بشيكتاش استانبول واقع شده است . اين پارك در ميا ن كاخ هاي سيراگان و ييلديز قرار گرفته و در گذشته يكي از باغ هاي كاخ ييلديز به شمار مي رفته است . 

پارك ييلديز استانبول

اين پارك داراي دو بخش مي باشد : بخش بيروني كه شامل سه عمارت سيل ، كدير ، ملتا و كارخانه چيني است كه از عمارت هاي كدير و ملتا براي صرف چاي و غذا و استراحت استفاده مي شود . در اين بخش دو درياچه مصنوعي نيز وجود دارد كه زيبايي خاصي به اين پارك بخشيده است . طبيعت سرسبز و زيباي اين پارك و وجود درياچه هاي مصنوعي اين پارك باعث شده تا همه ساله عده زيادي از مسافران تور استانبول 94 از اين منطقه ديدن كنند .

پارك ييلديز استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: پارك ييلديز استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : دو شنبه 4 خرداد 1394
.

استاديوم المپيك مينياتورك استانبول

پارك مينياتورك واقع در استانبول باعث لذت بردن و آشنايي شما را با مكانهاي تاريخي استانبول ، تركيه و آثار باقي مانده از عثمانيان در منطقه امپراطوري عثماني و دنيا را با بيشتر از 120 نوع مينياتور در اندازه هاي 1.5m و بصورت موزه در فضاي باز با هزينه اندك فراهم كرده. اين پارك در سال 2002 افتتاح شد در منطقه اي كه اكثر بناها قديمي وجود دارند . با گشتن در اين پارك واقع در تركيه از آثار استانبول مثل شهرهاي زيرزميني و صخره هاي گوءرمه و كاپادوكيا و اوچ حيصار نئوشهير ، قصر هيديو استانبول ، قصر توپ قاپي ، مسجد سلطان احمد ،موزه و سورهاي شهر بورساي تركيه ، مسجد خليل الرحمان و باليك لي گول شانلي اورفا ، اياصوفيه ، مسجد كليساي كاريه ، استاديوم المپيك ، برج گالاتا ،برج و جزيره دختر و پل بسفر كه قادر خواهيد بود روي آنها قدم بزنيد تا آثار تاريخي از تركيه مثل معبد آرتميس ، كاپادوكيا ، كوه نمرود، خانه هاي تاريخي ماردين و كتابخانه تاريخي افس و سوملا ترابزون توربه مقدس حضرت مولانا ، محل تبديل آتش به گلستان يا باليكلي گول شانلي اورفا ، خانه حضرت مريم ، غار اصحاب كهف مرسين ازمير آسپندوس آنتاليا ، آنيت كبير آنكارا ، قدس شريف ، مدرسه دومناره ارضروم ، كليساهاي مقدس مسيحيان ، سورها و پل دياربكر، نماد شهداي گلي بلو چاناق قلعه ، مسجد سليميه اديرنه ، اوزون كورپو بزرگترين پل جهان در نوع خود اديرنه، زئوگماي قاضي آنتپ و آنتاليا و نيز آثاري از مقدونيه و بسياري از آثار تاريخي ديگر از دنيا شما گردشگران تور استانبول 94 ديدن كنيد.

 

  استاديوم المپيك مينياتورك استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: استاديوم المپيك مينياتورك استانبول ,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : دو شنبه 4 خرداد 1394
.

هتل تكسيم گونن استانبول

اين هتل داراي سرويس نگهداري كودكان براي راهتي و آرامش خاطر مسافران تور استانبول 94ميباشد . و همچنين امكانات تفريحي نظير استخر، ماساژ ، جكوزي ، استخر روباز ، سونا ، حمام تركي و بخار ، حمام تركي و استخر سر پوشيده است . داراي اتاق هاي ويژه و سوئيت مخصوص براي  تازه عروس ها و  اتاقهاي VIPميباشد. امكانات ورزشي اين هتل شامل مركز بدنسازي ميباشد. اين هتل داراي ديگر خدمات براي رفاه مسافران تور استانبول 94 ميباشد كه شامل خدمات خانه داري ، امكانات جلسه و ضيافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشويي ، خشكشويي ، آرايشگاه ، صبحانه در اتاق ، اتو كشي ، صرافي ، خدمات كفش و واكس ، كرايه ماشين ، خدمات تورها و فكس و كپي ميباشد. ساير امكانات رفاهي اين هتل : رستوران ، پذيرش شبانه روزي كه در همه ساعات آماده پذيرش مسافران ميباشد ، بالكن ، اتاقهاي پاك و بدون سيگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، تهويه ، بار و گرمايش است.

 

هتل تكسيم گونن استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل تكسيم گونن استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : دو شنبه 4 خرداد 1394
.

كاخ بيلربي استانبول

اين كاخ كه در قسمت آسيايي تنگه بسفر واقع شده است ، عمارتيست زيبا كه با گل هاي مگنوليا پوشيده شده و زيبايي خاصي به آن بخشيده است .

كاخ بيلربي استانبول

قدمت اين كاخ به قرن نوزدهم ميلادي بر مي گردد . اين بناي زيبا كه به دستور سلطان عبدالعزيز ساخته شده است در تابستان جهت پذيرايي از مهمانان خارجي و مقامات عالي رتبه از آن استفاده مي شده . دكوراسيون داخلي اين كاخ با نقش هاي شرقي و ترك همراه با تزئينات به سبك مغرب زمين تزيين شده است ، داخل اين كاخ كوچك با لوسترهايي بي نظير ، چيني هاي مخصوص و گلدان هاي سراميكي تزئين شده و همچنين با فرشهايي گرانبهايي پوشيده شده است .

كاخ بيلربي استانبول

گردشگران تور استانبول 94 مي توانند اوقات خوشي را در كنار اين كاخ باشكوه سپري كرده و ازاين بناي تاريخي و زيبا لذت ببرند .

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: كاخ بيلربي استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : دو شنبه 4 خرداد 1394
.

مسجد سليمانيه استانبول

اين مسجد يكي از بناهاي قديمي و مشهور استانبول است كه به دستور سلطان سليمان اول ساخته شده است . در ساخت اين مسجد با شكوه چهر مناره به كار رفته كه در سنت عپماني ها نماد مسجدي بوده كه به دستور شاهان ساخته مي شده .

مسجد سليمانيه استانبول

اين مسجد داراي ساختمان هاي جانبي نظير : مدرسه ، كتابخانه ، حمام ، كارونسرا ، بيمارستان و آشپزخانه عمومي بوده كه به اين گونه بناها كليه مسجد گفته مي شد . همچنين اين مسجد چهارمين مسجد اشرافي بود كه در استانبول بنا شد . اين مسجد يكي از زيباترين مساجد موجود در شهر استانبول مي‌باشد كه در قسمت غربي خليج استانبول واقع شد وبسياري از گردشگرانتور استانبول 94 از اين مكان ديدن مي كنند .

مسجد سليمانيه استانبول

مقبره هاي سليمان اول ، همسر ، مادر و خواهر ايشان در اين مسجد قرار دارد . در قسمت داخل مسجد محراب و منبري از سنگ قرمز كنده كاري شده وجود دارد و پنجره‌ها به شيشه هاي رنگي مزين است . در باغهاي اين مجموعه نزديك ديوارهاي ضلع جنوب شرقي ، آرامگاه سليمان و همسرش خرم سلطان قرار دارد كه كاشيكاري‌هاي بسيار زيبايي دارند .  مقبره سليمان دوم و احمد دوم در پشت باغ مسجد قرار گرفته اند .

مسجد سليمانيه استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مسجد سليمانيه استانبول ,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : دو شنبه 4 خرداد 1394
.

 

bazar mesr istanbul

بازار مصر استانبول دومين بازار استانبول است که به صورت سر پوشیده می باشد . بازار مصر استانبول از طرف مادر سلطان محمد چهارم خديجه تورهان سلطان  و  وقف مسجد جديد يني جامي بنا شده است. مسجد داراي 6 درب است كه 3 سه درب آن رواق است كه بازار مصر استانبول را زیباتر کرده است.  بازار مصری یا بازار ادویه در ورودی گلدن هورن در ناحیه امینونو قرار گرفته است . بازار مصر استانبول به خاطر اینکه مصری ها ادویه هایشان را در این بازار می فروشند به این نام معروف شده است. در حال حاضر به غیر از ادویه‌ ، میوه‌های خشک و آجیل، سبزی‌های معطر ، شیرینی‌های مختلف، انواع روغن،  چای و کالاهای دیگر هم در بازار مصر استانبول به فروش می رسد.

بازار مصر استانبول

 

بازار مصر استانبول

 

مطالب مرتبط:

بازار مصر استانبول

تور استانبول فروردین 94

تور استانبول اردیبهشت 94



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: بازار مصر استانبول,مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 15 فروردين 1394
.

مسجد فاتح استانبول

 

masjed fateh istanbul

مسجد فاتح استانبول که عنوانش را از نام سلطان محمد فاتح , کسی که استانبول را تصرف کرد گرفته شده است . در فاصله سالهای 1463 تا 1470 ساخته شد . این بنا در بالاترین نقطه یکی از تپه های استانبول قرار دارد و کنار آن مجموعه ای است از ساختمان های خیریه مذهبی , مدرسه ها , آسایشگاه ها , حمام ها , بیمارستان , کاروانسرا  و کتابخانه که همگی ارزش دیدن را دارند . مسجد فاتح استانبول بسیار زیبا ساخته شده است.

مسجد فاتح استانبول

 

مسجد فاتح استانبول

 

مطالب مرتبط:

مسجد فاتح استانبول

تور استانبول فروردین 94

تور استانبول اردیبهشت 94



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مسجد فاتح استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 15 فروردين 1394
.

کاخ دلمه باغچه استانبول


dolmabakche

کاخ دلمه باغچه استانبول به موازات تنگه بسفر قرار گرفته است اهمیت تاریخی و جذابیت بسیار زیادی دارد. کاخ دلمه باغچه استانبول در قرن 19 ساخته شده است ، و آخرین پادشاهان عثمانی از عمارت کاخ برای محل و مکان اقامت و پایگاه حکومت استفاده می شد . معماری خارجی و داخلی این کاخ استانبول از طراحی های اروپایی و عربی ترکیب شده است که بین این دو قاره دیده می شود. کاخ دلمه باغچه استانبول اکثر روزها به غیر از روزهای دوشنبه از ساعت 9 تا چهار عصر برای بازدید باز می باشد. 

کاخ دلمه باغچه استانبول

 

کاخ دلمه باغچه استانبول

 

مطالب مرتبط:

کاخ دلمه باغچه استانبول

تور استانبول فروردین 94

تور استانبول اردیبهشت 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: کاخ دلمه باغچه استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 15 فروردين 1394
.

 سانتا صوفیا استانبول

هتل سانتا صوفیا استانبول با موقعیت جغرافیای عالی خود و امکاناتی از قبیل رستوران , پذیرش شبانه روزی , بالکن , اتاقهای پاک و بدون سیگار , آسانسور , پذیرش و تحویل سریع , گاوصندوق , انبار بار و چمدان , تهویه , گرمایش , منطقه بدون سیگار سفری خاطره انگیز را برای مسافرین تور استانبول به ارمغان می آورد.

 

هتل سانتا صوفیا استانبول

 

هتل سانتا صوفیا استانبول

 

هتل آسپالاس استانبول

هتل سه ستاره آسپالاس استانبول هتلی مجلل و باکیفیت است که در نزدیکی قسمت قدیمی شهر استانبول می باشد و مسافران تور استانبول می توانند از این هتل با چند دقیقه پیاده روی کوتاه به جاذبه های گردشگری مهم استانبول همچون بازار بزرگ، کاخ توپ کاپی، میدان سلطان احمد و بازار مصری برسند. این هتل دارای 28 اتاق است که همه اتاق ها دارای چشم انداز زیبای شهر استانبول می باشند و مجهز به سشوار، مینی بار، تلویزیون ال سی دی، تلفن مستقیم، روم سرویس 24 ساعته، دکوراسیون ترکیه ای مدرن، اینترنت وای فای، حمام خصوصی، تهویه، سیستم گرمایشی و ... هستند. صبحانه این هتل هر روز از ساعت 7 تا 10 صبح سرو می شود.

 

هتل آسپالاس استانبول

 

هتل آسپالاس استانبول

 

هتل آسپالاس استانبول

 

مطالب مرتبط:

هتل های 3 ستاره استانبول

تور استانبول فروردین 94

تور استانبول اردیبهشت 94



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای 3 ستاره استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : جمعه 14 فروردين 1394
.

 هتل آدن استانبول

هتل آدن استانبول در 15 کیلومتری فرودگاه آتاتورک واقع شده و به بسیاری از مناطق گردشگری استانبول از جمله کلیسای آب انبار و مسجد کبود نزدیک است.این هتل دارای ۸۰ اتاق می باشد. این هتل مجهز به یک صرافی , اتاق جلسه , خدمات زیبایی آرایشگاه هتل , ماهواره , اینترنت در واحد , نمازخانه , سالن ورزشی , گیم نت , زمین تنیس بیلیارد می باشد. مسافرین تور استانبول می توانید بعد از یک روز کاری و یا گردش در شهر سری به رستوران هتل زده و از غذای خوشمزه آن میل کنند.

 

هتل آدن استانبول

 

هتل آدن استانبول

 

 هتل آل سیزن استانبول

هتل ALL SEASON در سال 2001 افتتاح شده است و دکوراسیون هتل به سبک مدرن می باشد تا بتواند اقامت راحتی را برای مسافرین تور استانبول خود فراهم کند. هتل ALL SEASON در قلب تاریخی استانبول در محله‌ ی فیندیک‌زاده و نزدیک میدان سلطان احمد واقع شده است. به لطف این موقعیت، بیشترین مکان های تاریخی و مشهور استانبول در اطراف هتل ALL SEASON قرار دارد که از هتل تا این مکان ها فقط 15 دقیقه راه است. با پیاده روی به راحتی می توانید از مکان های تاریخی استانبول از قبیل مسجد سلطان احمد، حمام CEMBERLITAS، کلیسای CISTERN، SAINT SOPHIA، BEYAZIT، دانشگاه استانبول، بازار بزرگ و ... بازدید نمائید. از امکانات این هتل میتوان به مواردی چون تلویزیون LCD , ماهواره مینی بار , سشوار , حمام , اینترنت رایگان WIRELESS , تهویه مطبوع هوا , تلفن , سونا و سالن ماساژ اشاره کرد.

هتل آل سیزن استانبول

 

 

هتل آل سیزن استانبول

 

هتل آل سیزن استانبول

مطالب مرتبط:

هتلهای 4 ستاره استانبول

تور استانبول فروردین 94

تور استانبول اردیبهشت 94



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای 4 ستاره استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : جمعه 14 فروردين 1394
.

 

هتل هالیدی این فرودگاه استانبول

هتل هالیدی این فرودگاه استانبول برای مسافرین تور استانبول که می خواهند اقامتی بی نقص را برای خود داشته باشند بسیار مناسب است.این هتل در ابتدای اتوبان واقع شده و تا فرودگاه فقط چنددقیقه فاصله دارد.از امکانات رفاهی آن می توان به اتاق بخار,جکوزی,سونا,استخر سرپوشیده و حمام ترکی اشاره کرد. همچنین دارای 2 رستوران ,2 تریا و خدمات 24 ساعته است.

 

هتل هالیدی این فرودگاه استانبول

 

هتل هالیدی این فرودگاه استانبول

 

هتل هالیدی این فرودگاه استانبول

 

هتل پارک گرین پندیک ،کانونشن سنتر استانبول

هتل پارک گرین پندیک ،کانونشن سنتر یکی از هتلهای استانبول و در دسته هتل های پنج ستاره استانبول قرار دارد. استانبول با 538 اتاق و باغی زیبا باچشم اندازی دلنشین ساعات استراحت خوبی را برای مسافرین تور استانبول به ارمغان می آورد.از امکانات رفاهی این هتل می توان به سونا,جکوزی,استخر روباز,ماساژ,مرکز سلامت وآبگرم وحمام ترکی اشاره کرد.

 

 هتل پارک گرین پندیک ،کانونشن سنتر استانبول

 هتل پارک گرین پندیک ،کانونشن سنتر استانبول

 هتل پارک گرین پندیک ،کانونشن سنتر استانبول

 هتل آوانگارد استانبول

نام قدیمی این هتل , هتل گلدن ايج 2  GOLDEN AGE  میباشد که درسال 2014 بازسازی و نام این هتل تغیر کرده است .موقعیت جغرافیایی این هتل در 15 کیلومتری فرودگاه آتاترک و در حوالی میدان تکسیم می باشد .از نظر مکانی این هتل در بهترین مکان قرار گرفته است زیرا بهترین دسترسی به مراکز خرید و مکانهای تفریحی سیاحتی استانبول را در بر میگیرد.هتل آوانگارد استانبول دارای 84 اتاق می باشد که با پنجره های دوجداره از ورود هرگونه سروصدا به اتاقهای مسافرین تور استانبول جلوگیری می کنند.از امکانات این هتل می توان به استخر سر پوشیده , سونا , حمام ترکی , مینی بار , سالن کنفرانس , ماساژ , بیلیارد ,خوشکشویی,  اتوشویی , صندوق امانات اشاره کرد.امکانات اتاقها و پذیرایی نیز شامل سیستم گرمایشی و سرمایشی , تلویزیون , تلفن , سرویس حمام , 2 رستوران (بوفه باز)  , رستوران با ظرفیت 120 نفر با غذاهای ترکی و بین المللی می باشد.

هتل آوانگارد استانبول

 

هتل آوانگارد استانبول

 مطالب مرتبط:

هتلهای پنج ستاره استانبول

تور استانبول فروردین 94

تور استانبول اردیبهشت 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای 5 ستاره استانبول , هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : جمعه 14 فروردين 1394
.
 

این مرکز خرید جواهر استانبول شامل ده طبقه است و دارای 343 فروشگاه با ظرفیت 2500 اتومبیل در پارکینگ است شما گردشگران تور استانبول 94 در این مرکز خرید میتوانید هرچیزی که نیاز دارید بیابید در این مرکز خرید مارکهای معروفی از قبیل ادیداس،لیوایز ،اسپریت و بنتون شعبه دارند.

مرکز خرید جواهر استانبول

 

مرکز خرید پروفیلو استانبول

مرکز خرید پروفیلو استانبول با 239  فروشگاه در 6 طبقه در سال ۱۹۹۸ در استانبول افتتاح گردید، امروزه وسعت این مرکز خرید را افزایش داده اند و جزء یکی از بزرگترین مراکز خرید تور استانبول 94 به شمار می رود، فضای این مرکز به  ۱۱۷ هزار متر مربع تبدیل گشته است . در این مرکز خرید استانبول علاوه بر امکانات خرید، برنامه های مختلف هنری، فرهنگی و اجتماعی در زمانهای مخصوص برای بازدیدکنندگان و گردشگران تور استانبول برگزار خواهد شد. سمینارهای رایگان پزشکی و علمی، برنامه های نقاشی و دوره های گوناگون آموزشی از دیگر برنامه های این مرکز خرید استانبول می باشد . مرکز خرید پروفیلو استانبول دارای 209 فروشگاه، 7 سالن سینما، 16 سالن بیلیارد، 20 خط بولینگ،  3 سالن تاتر و پارکینگ رایگان با ظرفیت 1300 اتومبیل، سالن ورزشی سرپوشیده ، استخر و پارک بازی کودکان «PAM» می باشد. روزانه تعداد بسیار زیادی از مسافران توراستانبول مشغول خرید در این مرکز می باشند و از امکانات آن لذت می برند.

 

این خیابان که یکی از مراکز خرید اصلی استانبول است و انواع لباس ها و پارچه های ترک در خیابان عرضه می شود. و تمام توریست ها و گردشگران توراستانبول از این خیابان بازدید میکنند در این خیابان انواع فروشگاههای پوشاک زنانه مو مردانه،اسباب بازی برای کودکان و وسایل الکترونیکی است.معروفترین خیابان در استانبول است نام قبلی این خیابان (بزرگ خیابان )نام داشت.

خیابان استقلال استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول,مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 23 اسفند 1393
.
 

پارک مینیاتورک استانبول

پارک مینیاتورک استانبول مساحتی شامل 60 هزار متر مربع را شامل می شود و شامل 15 هزار متر مربع فضای ماکت، 40 هزار متر مربع فضای سبز و آزاد، 3 هزار و 500 متر مربع فضای سرپوشیده و 2 هزار متر مربع استخر و راه آبی می باشد و همچنین گنجایش 500 اتومبیل را دارد .  این پارک به عنوان بزرگترین پارک مینیاتوری دنیا در سال 2003 افتتاح گردید و گردشگران تور استانبول 94 می توانند از آن بازدید نمایند. این پروژه با برنامه ریزی خاص در مدت زمان 22 ماه تکمیل شد. پارک مینیاتورک استانبول از نظر مساحت موجود برای ماکت و مدت زمان اجرا و پایان پروژه، رتبه تخست در جهان را دارا می باشد و در حقیقت یک شهر مینیاتوری به حساب می آید. این پارک شامل 105 اثر تاریخی بود که 45 اثر تاریخی برای استانبول، 45 اثر تاریخی برای آناتولی و 15 اثر تاریخی دیگر که امروزه خارج از مرزهای ترکیه قرار دارند. پارک مینیاتورک یکی از جذاب ترین جاذبه های گردشگری استانبول است و بیشتر گردشگران توراستانبول از این پارک زیبا دیدن می کنند.

 این پارک در واقع یک شهر مینیاتوری می باشد که در انتخاب اثرها ، ساخت ماکت و مقاومت ماکت در  فضای آزاد دقت بسیار زیادی انجام داده است و برای هر ماکت تکنولوژی خاصی به کار گرفته شده است که قطعا نظر مسافران تور استانبول 94 را به خود جلب می نماید.

پارک مینیاتورک استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: پارک مینیاتورک استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 23 اسفند 1393
.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی